NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي ممكن موجب جاد سنة صغير وزبة رفيع وطويل لسالب هارد ضيق من الهرم بدور علي علاقة تعارف وارتباط

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الدكر احمد
عاوزه دكر صوت وشات يعرف يخليني مره اوي ليه

• عجبني
التفاعلات: flix135، فاشخ المحار و Africano
محتاج موجب فوق ٣٥ سنه مشعر بكرش في طنطا عندو مكان ويكون جاد

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و fares_100
  • بيضحكني
التفاعلات: cc mak
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Amir nado
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
ولد بناتى ولا جنكليس 😆

عايز حد تبادل سوفت زيي نهيج مع بعض شات
حنقلع اللباس مع بعض ونلعب في ازبارنا وطيازنا

٣٠ سنه موجب من اللبيني هرم عايز اتعرف ع صحاب من سني او اصغر

• عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim، سالب و تبادل و Mokksj
  • حبيته
التفاعلات: italianoraw
ازيكو انا زياد 23 سنة من رمسيس و عندي مكان عايز سالب يمصلي بس علاقي سوفت فقط ولحد ماناخد ع بعض اللي جاد يبعتلي خاص الكيك او التليجرام بتاعه

• عجبني
التفاعلات: Roock, fear.evil.halim, Toommc و شخص آخر
تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
  • عجبني
التفاعلات: سكسي،
سالب هارد ٢٤ سنة مش مشعر طيزي كبيرة خرمي وردي جربت مرة قبل كده ونفسي اجرب تاني
عايز حد عنده مكان في القاهرة يكون نضيف مش مشعر يكون بيحب الهارد اكتر من السوفت ميكونش اكبر من ٣٠ سنة

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر، zozm23 و سكسي،

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%