NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

في حد سهران

• عجبني
التفاعلات: zobrrrry
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز سالب او مبادل شات ادلعه ويدلعني ونجيبهم سوا

انا موجب او تبادل رجولي سوفت خبره بدي
بدي مبادل رجولي. او ناعم سوفت خبره نمارس شات او كام ويكون ممحون وعارف المحنه نلعب على بعض
والحب والجنان لعبتي مستنيكم خاص

اهم شي يكون خبره وليه تجارب مليت من المملين
مستنيكم خاص
ابعتلي خاص

ابعتلي
عايز تبادل سوفت هايج نولع بعض شات
حنقلع اللباس مع بعض ونلعب في ازبارنا وطيازنا لحد ما ننزل اللبن

• عجبني
التفاعلات: Mokksj و zobrrrry
عايز سالب انيكه و هو بيبعبصني

• عجبني
التفاعلات: سكسي،
  • عجبني
التفاعلات: salmm
عاوز اتفتح واحس اني تحت ددكرر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مروان مدينة نصر, Africano, 1Xa7m£d2irty و شخص آخر
اللي صاحي يجي خاص

• حبيته
التفاعلات: 1Xa7m£d2irty
انا فحل موجب عندى شقه عايز بنوتى صغير عايز يتفتح لاول مره اقضى معه اليوم وانيكه طول اليوم بس يكون جاد

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
موجب هااارد ٢٥ سنة من الجيزة وعندي مكان ..عايز سالب هارد بنوتي ..يكون املس ونضيف .ورفيع ..لعلاقة النهاردة دلوقتي ..انا قاعد لوحدي ..اللي جاهز يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
ممكن نتكلم

لو حد صاحى يبعتلى بسرعه عايز+او-

• عجبني
التفاعلات: لولي لولو و seifsaad
لو في دكر صاحي يبعتلي ندردش صوت زي اي راجل ومراته💋❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فاشخ المحار، zozm23 و fares_100
لو في حد صاحي يجي نتكلم شويه عن التجرب السابقه انا سالب

• عجبني
التفاعلات: Toommc، Samr202020202 و fares_100
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خا

"

اللي مهتم يبعتلي خاص
كلمني ضروري ضروري ضروري

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%