NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: masrawy11، مبادل زبه صغير و البرنس اليكس
مافيش سالب جاد خلاص

• عجبني
التفاعلات: Toommc و Pepo salb
عاوز مبادل هارد عنده مكان من اكتوبر يكون جاد و ابن ناس انا ٣٥ سنه معنديش مكان. مش شات

• عجبني
التفاعلات: Mo hasan
انا تبادل سوفت و بوتوم رجولي من اسكندريه ٣٣ سنة
مليان و مشعر
عاوز اتعرف على تبادل او موجب من اسكندريه
من كفر الدوار و موجب راقي و نضيف و عندى مكان احب اتعرف عليك

• عجبني
التفاعلات: سالب دمنهور
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ممكن نتكلم

• عجبني
التفاعلات: masrawy11
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز مبادل هارد راقي عنده مكان في القاهره

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor و noor22
أنا موجب جاد 32 سنة بدور على سالب جاد مربرب أو ع الأقل طيزه كبيرة أبيض وناعم ونضيف يبقى عايز يتناك أوى فى خرمه وبيحب يمص ولو ديوث هتبقى اضافة كويسة أوى اللى فيه المواصفات ديه يكملنى وهدلعه

• عجبني
التفاعلات: Mokksj و Toommc
عايز مقابله
سالب هارد بحيرة انا

انا تبادل من طنطا ٣٠

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%