NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

حد متحرر جاد يكلمنى ندردش على زوجاتنا ونتبادل صورهم | الفحول يمتنعون

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0 و احمدصلاح8
المحتاك يتديث علي اهلو واغلي ما عندو ويشفهم بيرضعو في زبي وهو قاعد يضرب عليهم عشره يكلمني

هلا وغلا نتعرف علي متحررين

عايز متحرر على مراتو . أنا من سوريا

انا 32 سنه سنجل عاوز حد متحرر بيحب كل حاجه يكلمني خاص

مين عايز يشوف محارمه علي زبي

عاوز متحرر علي مراته ويكون دي ميولك حقيقي ونفضفض مع بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اتعرف على بنت او مطلقة متحررة للجواز وانا جاد للجواز وحابب اتعرف على بنت شبهي بتحب التحرر وبتكره قيود وعادات المجتمع الشرقي ونفسها تتجوز حد يحبها وتحبه وتكون براحتها ❤️

حبيبي قلبي
انا مش هقولك انا عنتيل وان انا ارجل منك او احسن منك او أن انا هاجي افشخ المدام والكلام التافه ده انا كل اللي هقول أن انا عايز ابسطكم وادلعكم وانا شايفك راجل وكمان سيدي الرجاله انا عايز انبسط وابسطكم من غير م أقل منكم انتم احسن ناس وأنتا راجل و مراتك ست الكل واكتر ست محترمه ومش شمال العكس هي شريفه جدا بس دي متعه انتم حابين تجربوها وانا احب اكون اللي تجربو معاها انا ليا تجارب قبل كده مع متحررين وكابلز وحررت قبل كده فلو حابين تتبسطو وتتمتعو ف كل سريه وامان واحتواء وتقدير ومن غير اي فضيحه وكله ف سريه ف انا جاهز وبجد انا جاي ابسطكم وادلعكم اهم حاجه عندي سعادتكم وانا افديكم برقبتي بس القيكم صادقين وانت لو متحرر وحابب تحرر مراتك ف انا هساعدك وهنحررها وننبسط كلنا وميجيش غير الجاد وانا حابب اسعدكم وهتاخده اللي يحفظك ويخليكم ف امان يلا مستني ايه تعال وجرب بنفسك ومش هتندم

انا ثنائي الميول من القاهرة راقي و متعلم بدور علي ديوث أو كابل متحررين نتعرف علي بعض ف سرية و نكون صحاب قبل اي حاجة.
ليا في كل حاجه في العلاقه الثلاثيه انيك واتناك ومستعد اعمل اي حاجة تطلب مني لو في زوجين جادين يبعتولي.

انا مستني كل الديوثين والتحررين وهما بيتفرجو علي محارمهم علي زبي وبنططهم وافشخم وانت يا خول قاعد شيفها بتعيط وتمسك ايدها مستنيك في الخاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%