NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

نسبة من الرجاله متحـ😈ررين بدون علم زو.جاتهم والسبب جسـ.ـم زو.جاتهم وعايزين ينطلقوا ويحرر.وا زو.جاتهم بس الموضوع مخيف بالنسبالهم مش كل السـ.ـتات فكرهم زي بعض في اللي تقبل وفي اللي هتعترض وتطلب الطـ.ـلاق صح ولا لأ؟

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
أنا بدور على متحرر راقى أو أسرة محترمه متحررة نكون اصدقاء بمعنى الكلمه و نكون سر بعض و أنا ليا تجارب فعلية مع أسر محترمة وقضيت معاهم سنين أنا سنجل من القاهرة شخص محترم كتوم راقى و فنان فى المساج لو حابب المدام تعمل احلى مساج برايفت ينسيها كل تعبها وتسترخى أنا موجود

• عجبني
أنا متحرر زوجتي ونفسي اشوفها مع حد تانى يبسطها وتتحرر
فحل جاد من مدينه نصر لو حابب

• عجبني
مسا الخير انا شاب تعليم عالي جاد جدا وكتوم علي قدر من الجمال طول ١٧٣ وزن ٧٥ من شبرا الخيمة ٢٧ سنه اعمل بمركز مرموق سنجل لزوجين متحررين. اتمني اتعرف علي زوجين متحررين شكرا

• عجبني
  • عجبني
Egyptian Cuckold Bottom 36yo From Cairo Looking For Experience Bull dom master

• عجبني
التفاعلات: الملكة رنا, 3alaavol, Shylad91 و 3 آخرين
لو في ديوث متحرر محتاج أديته يكلمني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
هتكلم عن الستات الكبيرة للأسف الخوف اللى جواهم مسيطر عليهم ومخليهم مترددين قبل مايخطو اى خطوه حتى لو فيها سعادتهم وكل دا بسبب خوفهم من كلام الناس واللي جوزها واهلها من كتر مابتتكلم معاهم ملت تطلب من جوزها أنه يديها حقها ويمتعها يقولها مينفعش العيال كبرت وبقوا عرسان واحنا بقينا اجداد لا يااخويا متعلقش خيبتك على شماعة عيالك وانك بقيت جد وانتى ياخايبه متحكيش لاهلك حاجه لانهم مش هينصفوكى وأقل كلمه هيقولولك عيب ياشايبه انتى لسه بتفكرى فى قلة الأدب دى فسيبك من كل الكلام ده وعيشى حياتك واللى فاضل منها لنفسك وبس متعى نفسك ودورى ازاى تسعدى نفسك هو انتى هتعيشى كام مره عشان تعملى كدا تانى ادلعى وانبسطى واتنططى اهم حاجه متخافيش ومتتكسفيش ومتتردديش احنا فى أيام مفيهاش غير الكلام وخلاص ومحدش بيعرف يمسك لسان الناس

• عجبني
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79 و ناقد بناء
هلو انا مصطفي من الصعيد حابب اتعرف ع متحرر ع امو او ديوث يكون حابب يشوف امو معا راجل قدامو بيبوس ف شفايفها ووويرضع بزازها ويفضل يزرع ف لحمها وف كسها اليوم كلو واناا قاعد عليها وهيا فاتحة رجلها ليا و واخدة زبري جواها واناا يرزع ف كسها رزع تعشير ويعمل طق طق وهيا بتنهج من كتر الرزع والحرمان لغاية ما ينزل لبنو جواها وانت واقف بتتفرج الي حابب يعيش كدا معا راجل محترم هيقدر ميولك وهيعيش امك ف متعة يجي خاص الجاد بس والي ع امو بس وبسرعة عشان زبري ع ناااار مستني كسمك ينزل يبردو تعالي خاص او ادخل ع صفحتي ع المعلومات هتلاقي اتنين لينك اختار اي واحد فيهم هتلاقيني قالع مستني امك

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%