NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

عاوز ديوث نتكلم كول

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
لو انت من القاهره
نتعرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا أسامة من الأردن وعمري 29 بشتغل دكتور أسنان وحابب اتعرف على بنت متحررة بغرض الزواج

مفيش متحرر صاحي نتكلم

انا علي عايز زوجين من المنصورة لسنجل

عايز ديوث او متحرر

انا شاب 27سنه من القاهره تعليم عالى جاد وكتوم ووسيم وأمين رياضى جسمى منسق طولى 166ووزنى 75 قمحى شعرى اسود عريض سنجل راقي لزوجين متحررين نفسهم يتخلصو من الروتين والملال الجنسى أو نفسهم فى الانجاب لظروف خاصه بكل سريه تامه وامان واحترام متبادل

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
اي ديوث جاد بيصور وباثبات يشوف صوره البروفايل بتاعتي لو عجبك زبي وعايز نبقى صحاب 👌🏾

مساء الخير انا ميدو عندي خبره كبيره جدا في الدياثة ان مش هخليك تعمل حاجة انت مش حاببها هنفضفض مع بعض ونتمتع ونعمل اللي يبسطنا وبس واهم حاحة عندي الامانة حتي لو حصل بيني وبينك حروب والهم من الامانة احترام الاخر واحترام والاهم وهوة سامح باية ومش سامح باية ❤️

• عجبني
التفاعلات: مجهول ١٢٣
مرحبا انا بدي كبلز من الاردن انيكهم

عايز فحل يديثني علي اختي اوي

• عجبني
التفاعلات: المهندس٤٦
انا ديوث ماما رانيا 41 سنة عايز حد يديثني واكون كلب عنده

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي, كلب ملكات, اربعيني و شخص آخر
معلش سؤال وياريت حد عاقل يرد عليا
لما اقول انا متحرر وحابب اتكلم مع واحد متزوج ومتحرر زيي ويبعتلى كذا حد مالوش علاقة خالص باللي بقوله واللي نتكلم شوية ويقول انا متحرر وفجاة في نص الكلام يعمل بلوك ليه كدة ؟؟

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0
انا فحل عايز ديوث او متحرر نمتع بمزاج

بدور على فحل ثقة من جدة يفهمني ويفهم إيش أبغى بالضبط

• عجبني
التفاعلات: Noooorx2015
لو حد متحرر اكبر من ٣٣ سنه و جاهز للجواز و من القاهرة أو الجيزة
العروسه عندي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: موجب قهراوي, adam tawfik, طيزي سري و 2 آخرين
  • عجبني