NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
بعتلك رساله ياريت تفراها

• عجبني
التفاعلات: هولو
مش عاوز اتعرف علي حد بس كنت عايز اخد رأيكو في حاجه هو انا لما بطلع مصيف بخلي مراتي تلبس براحتها بترف البنطلون لحد نص السمانه كدا بتبقي بشعرها صدرها من فوق بيبقي باين بس مش بزازها بقول صدرها بتلبس ضيق عادي كدا انا ديوث ولا دا طبيعي ممكن كتير زيي بيعملو كدا
كلمني خاص او شوف حاجه نتكلم ده لو انت عايز طبعا انا زيك كده برضه

مفيش ديوث نتكلم شويه

مش عاوز اتعرف علي حد بس كنت عايز اخد رأيكو في حاجه هو انا لما بطلع مصيف بخلي مراتي تلبس براحتها بترف البنطلون لحد نص السمانه كدا بتبقي بشعرها صدرها من فوق بيبقي باين بس مش بزازها بقول صدرها بتلبس ضيق عادي كدا انا ديوث ولا دا طبيعي ممكن كتير زيي بيعملو كدا
عادى مراتى بتلبس اكتر من كدة كمان

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي
احمد 27 سنة من اسكندريه متحرر علي مراتي كنت عاوز حد متحرر زيي ويفضل يكون متجوز
أنا لسه في الاول وعاوز ناس تشجعني بس يكون متحرر زيي ومتجوز

• عجبني
التفاعلات: ramysamirmansour, Cairo m (massage), متحرر راقي ٣٣ و شخص آخر
عاوزة متحرر بسرعة 🙈🙊
كلميني خاص لو سمحتي عشان مش بعرف ابعت لحد انا الي علقت علي البوست بتاعك و كلمتك علي اختي الي عندها ١٧ سنة عاوز اكلمك علي اختي شويه

ابحث عن ديوث جاد للمقابلة فى القاهرة
ديوث لا يشارك يكتفى فقط بالمشاهدة والخدمة

التــ.ـحرر مجاش من فراغ
بتحس بايه واخـ.ـتك نازله بعـ.ـبايه سوده مقسمه وتحتها كلـ.ـوت محدد ولو انت في بيتكم ومامتـ.ـك لابـ.ـسه قميـ. ـص النـ.ـوم ورايحه جايه بيه ف الشقه والميه بتاعت المطبخ مـ.ـغرقاها ومحدده حلـ.ـمات بـ.ـزاا.ازها ونت في الحمام تلاقي انـ.ـدرها ورا الباب تفضل تـ.ـشمو وتلبـ.ـسو وخـ.ـرمك ينبض اووووي لو بتـ.ـهيج اوي عليها تعالا فضـ.ـفض خاص بتـ.ـاعي مستـ.ـنيك علي نـ.ـار اوووووووي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير انا متحرر بدون علم مراتى نفسى الاقى حد زى برضو نتبادل صورهم و الكلام عليهم واهم حاجه انو يكون محترم ويكون يقدر يثبت زى ميكنش كداب وبتاع حورات

• عجبني
التفاعلات: موجب قهراوي, رغبات زوج, Cairo m (massage) و شخص آخر
هاي أنا احمد 27 سنة من اسكندريه متحرر علي مراتي كنت عاوز حد متحرر زيي ويفضل يكون متجوز
أنا لسه في الاول وعاوز ناس تشجعني بس يكون متحرر زيي
ابعتلي

انا بنوتي ديوث عندي ١٩ سنه عايز حد يديثني وينكني انا ومحارمي

• عجبني
التفاعلات: marwan222, فاشخ اللبوه, المهندس٤٦ و 2 آخرين
عاوز ديوث نسهر مع بعض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%