NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

انا فحل راقي من الشرقيه للمتحررين وبدور علي كابل بيبحثوا عن المتعه

انا شاب ٢٦ سنه من العاشر من رمضان بدور علي زوجين عاوزين شاب يشاركهم واهم حاجه السريه

هاي انا 21 سنة من دمياط الجديدة كان ليا تجربة مع كابل قبل كده لو فيه كابل عايز حد معاهم انا موجود ف محيط دمياط كلها والبلاد اللي جنبها

انا ١٨ سنه فحل رياضي طويل و معضل لو حد حابب افشخله مراته و انيك شرفه قدامه

انا متخصص مساج من القاهره ٣٦ سنه وليا تجارب كتييير مع كابلز … بحب علاقاتى مع الكابلز اكتر نن انى اتعرف على بنت لواحدها .. الموضوع ممتع وكله تحرر ورقى … بدور على كابلز او متزوجين متحررين راقيين و الموضوع بيمشى حسب الحدود اللى يحبوها سواء خروجه عزومه على غدا ، مساج واكتر … بحترم جدا الحدود اللى هما بيكونو حاطينها وعايزين يقفو عندها ، اتمنى اتعرف على كابل راقى وماعنديش مشكله اذا كنا هانتعرف كاش او صداقه

صباح الفل♥️♥️
تعارف باحترام

موجب بدور ع كابلز يكون محترم واصدقاء ف الاول انا مش عارف الطلب ده هنا صعب ليه انا مهندس 35 سنة ياريت اللي متاح يكلمني ويكون جاد اننا نكون اصدقاء الاول قبل أي حاجة

مين فحل موجودد لوقت

• عجبني
التفاعلات: Marwan22 و تحررر🥵
هشام ٣٧ متحرر القاهرة زوجتي ٣٢

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المستقنيس, sdsd, نسوانجي راقي و 7 آخرين
مين موجود يكون بيعرف يدييث يكلمني ومش هيندم

• عجبني
التفاعلات: Elzozz, تحررر🥵, Marwan22 و 2 آخرين
مساء الهنا
اولا انا اسف ع ازعاجكم
محمد
٢٨سنه
سينجل
دمياط الجديده
اولا
انا حابب اتعرف عليكم وازيد شرف بمعرفتك انا عارف ومتأكد انكم ناس محترمه جدا جدا وانا فاهم يعني ايه كابل
ثانيا انا اسف على اللي هقوله بس انا ليا الشرف اني أسهر معاكم وعارف أن المدام لا مؤخذه مش شمال بالعكس هي انظف واحسن ست ومفيش زيها وليكم مني كل الود والاحترام والتقدير وأنها ست الكل وانا كل اللي انا عايزه اني ابسطكم وافرحكم وتسهر سهر
ايا حلوة

• عجبني
التفاعلات: Esem و سالب طري
لو فيه حد زيى من سوهاج يبعتلى

• عجبني
التفاعلات: for funy, ماليش حبيب, Wael&hadeer و شخص آخر
انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢, Youssef_Haggag1, besso.bk و 17 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%