NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المتحررين)

لو واحد أو واحده جاديين في تعارف اونلاين يبعتلي

• عجبني
التفاعلات: Sososex666
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا احمد 27 سنة من اسكندريه متحرر علي مراتي وعاوز حد يدردش معايا شوية
اتفضل.. تحب نتكلم على ايه؟

ممكن تعرفني على امك

احنا كابلز من اسكندرية ٤٦ و٣٥ سنة بندور على زوجين أو كابلز ناس راقية مثقفة سن مناسب

• عجبني
التفاعلات: عنيف على الضعيف و Cairo m (massage)
لابس اندر امي وعلق ولبوه اوي لست أو زوجين

مساء الفل
بدور من فترة على زوجين متحررين اكون سالب ليهم او بنوتة شيميل لعلاقة كلها احترام ومتعة

احنا كابلز من اسكندرية ٤٦ و٣٥ سنة بندور على زوجين أو كابلز ناس راقية مثقفة سن مناسب
كلمني

انا جديد هنا لكن متحرر من اكتر من 10 سنين مراتي متحررة كمان بس هي متحررة في الحقيقة مش بتدخل ع النت بقالنا فترة ما مارسنا تجربة تحرر وبندور ع حد جديد ويكون امان طبعا نتعرف ونشوف الدنيا فيها ايه ممكن يتم
تعالي خاص نتعرف علي بعض ونشوف الدنيا مبينا

• عجبني
التفاعلات: Cairo m (massage)
انا 34 سنه من القاهره عايز اتعرف علي كبلز
في سرية تامه بنا

مين موجود ومتحرر وعايز يدردش يجي خاص

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0 و سالب طري
ع فكره انا اهم حاجه عندي الامان واني احافظ على الكابل اللي معايا واخليهم دائمل ليهم احترامهم واهم حاجه عندي الاحترام ليهم ول الراجل الزوج

وعمري ما اقلل منه ما هحسسنسك ميولك حريتك وانا جاي احققلك حلمك وحريتك وابسطك وادلع انت والمدام وبكل حنيه الدنيا والاحتواء والاحترام والتقدير وعمري انك أقل من اي راجل العكس انت التوب وراجل بجد وانا جاي عشان نقضي ليله العمر واحلى ليله كلها رقص ودلع ونيك ومساج وحب وخبره ٥ سنين كابلز انا سينجل موجب بس عشت اجمل واحلى ليالي العمر مع كابل فلو حابب حد يحسسك برجولتك ويبسطك انت والمدام بدون مقابل يبقى الحكيم اللي هو انا واوعدك هتتبسطو اووي وف سريه وللمعلومات لو انت عايز تحرر مراتك ومش عارف انا هساعدك الالف الياء يلا مستني ايه اقرا الكلام بقلبك

لابس اندر امي وعلق ولبوه اوي لست أو زوجين
تعال خاص يا انا ديوث اختي عايز سالب انيكو وهو بينيك اختي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%