NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

اللى حابب يتعرف يبعت على الخاص او الكيك

strong_man3

عايز واحده سحاقيه دلوقتي انا وخطيبتي

مطلوب بنوته سحاقيه لكابلز متجوزين من القاهره اهم حاجه الرقي والنظافه الشخصيه الطلب واضح
ياريت مش محتاج فحل ولا سنجل يبعتو

مطلوب بنوته سحاقيه لكابلز متجوزين من القاهره اهم حاجه الرقي والنظافه الشخصيه الطلب واضح
ياريت مش محتاج فحل ولا سنجل يبعتو
ياريت بلاش سنجل ولا فحل ولا خولات يبعتو الطلب واضح عشان قرفت وهمسح الاكونت من كتر الحوارات

• عجبني
التفاعلات: tiger111
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
التفاعلات: saleb bnoote💖
بدور بقالى فترة على سالب او متحرر من شبين الكوم نكون فى علاقة قوية جدا ونبقا سند لبعض فينكم انا بدور على الى احبة واكون جنبة مش شرط كل حاجة جنس اتمنى الاقى الصديق بجد دة ونخرج وننبسط ونبقا عالطول مع بعض فى اى حاجة سند لبعض مع ان هنا فى الجروب مش لاقى سوالب ولا متحررين خالص من المنوفية وبالاخص من مدينة شبين الكوم اتمنى اى حد يكلمنى💜💜💜

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

كابتن مساج
27سنه
القاهرة
لعمل جلسات مساج برايفت

عايزة اتعرف على بنت ليسبيان من القاهرة
تكون في العشرينات؟

• عجبني
التفاعلات: esraa.2000
موجب سادي بدور علي سليف اهم حاجه الجديه Kik micky91973

من العاشر من رمضان
لاني تعبت من الحوارات

عايزة بنت اتساحق معاها مبتدئة

• عجبني
التفاعلات: كوزيت، fire_in_fire و Zaza Tyazy
لو انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

سحاقيه خاضعه
ابحث عن سحاقيه خاضعه ومطيعه
ممكن شرح وتفسير المصطلحات المتخصصة علشان أنا موش فاهمة خالص

ليه اغلب السحاقيات مش بتحب الشواذ

بدور علي بنت نتكلم نتعرف و نكون صحاب قبل اي حاجة كيك @ahmedfx1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%