NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

مين صاحية وحابة تجرب حاجة جديدة معايا انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على التليجرام N_O_N_A_H_27@
او على الانستا nadabanoty2022
استرجل بقي

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ولد بنوتى سالب للبنات
هاي انا لسه جديده في المنتدي وبدور ع واحده تكون ليسبيان زيي بس ياريت بلاش فيك و هناكد لبعض بصوت

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor و Koky79
انا محمود 24 سنه من اسكندريه في ساته طب خاضع متحرر بدور علي بنت مسيطره متحرره تهزقنى تزلنى و تعذبني انا محتاج ده حقيقي وهنفذ اى امر حضرتك تحبيه هكون في اى وضع وبأي لبس ومعايا قمصان نوم و اندرات بليز
انا بدور علي حاجه ممكن تكمل لعلاقه و جواز ف لو حضرتك حابه دا ممكن تبعتيلي أو نتكلم

HZ27zOu.md.jpg HZ27xRe.md.jpg HZ27IDb.md.jpg

• عجبني
التفاعلات: Koky79 و Koko koko89
انا كلب وعبد
سكايب
live:.cid.5f2747ed088e58bb
فيسبوك

مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹
كيك salah990v

واضح ان فكره ان الاقى واحد لسبيان بجد دى حاجه من الخيال كله هنا يا رجاله عامله بنات يا عايزين بس يرغو شات 😡
انا ومراتي بندور علي ساحقيه خاضعه شرموطه تشاركنا لو حابه كلميني خاااص نظبط

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
هو مفيش بنت بجد في المنتدي ولا اي
عاوزه بنت خاضعه تكون سحاقيه

انا سالب عاوز بنت ابقى كلب ليها واتناك منها

• عجبني
التفاعلات: Koky79 و كوزيت
الواحد من كتر ان مفيش واحده مستحمله المص قررت اشوف سحاقيه اكيد دا عشقها ومش هتتعب ياريت ارجع لايام التفريش واللحس الجميل اللي كان بيكون اكتر من اربع سعات شرب عسل بس فين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹
Salah990v

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%