NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (السحاق)

عاوز بنت تكون من عمرى 19 سنه تكون هايجه تبعتلى خاص نمتع بعض

• عجبني
التفاعلات: كوزيت
انا وجوزي بقالنا سنين بنحب نتفرج على افلام lesbians وحابين نجرب حاجه مجنونه جديده فأقنعته ننزل يومين في فندق وتكون معانا lesbian وهو موافق انه ميكونش معانا كمان
يالا بلييييز الي حابه تكلمنى بسرعه قبل ما يغير رأيه

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى تبعتيلى على التليجرام N_O_N_A_H_27@
او على الانستا nadabanoty2022
تعالى خاص

عاوزه بنت ليسبيان نتاكد من بعض صوت ونتقابل

انا متعتى اكون تحت امرك .. جربت السحاق قبل كدة وحاصل على شهادات كثير
تعالي جربي الملكه

• عجبني
التفاعلات: TUR KI
أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، Koky79 و saleb bnoote💖
(نفسك تحرر زوجتك ومش عارف _ نفسك تبقا ديوث _ نفسك تبقا معرص كبير _ نفسك مرانك تحمل )
إبراهيم
من المحله
فحل موجب
تليجرام @Hfthjgd

لو حد محتاج شغل يتواصل معايا
اونلاين او ينزل يشتغل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاجه واحد يحتويكي ويعوضك عن الحنان اللي مفتقداه ف حياتك ارمله أو مطلقه او حتى بنت وعايزه اللي يسعدك ويحبك يبقى انا وكل ده ف سريه وامان هدفي أني ابسطك وادلعك واخليكي اسعد انسانه واعوضك عن زوجك يلا مستنيه ايه تعالي خاص وجربي ومش هتندمي

بدور بقالى فترة على سالب او متحرر من شبين الكوم نكون فى علاقة قوية جدا ونبقا سند لبعض فينكم انا بدور على الى احبة واكون جنبة مش شرط كل حاجة جنس اتمنى الاقى الصديق بجد دة ونخرج وننبسط ونبقا عالطول مع بعض فى اى حاجة سند لبعض مع ان هنا فى الجروب مش لاقى سوالب ولا متحررين خالص من المنوفية وبالاخص من مدينة شبين الكوم اتمنى اى حد يكلمنى💜💜💜
ههاي

تعالي سحاق وافشخك
انا كلب وعبد
سكايب
live:.cid.5f2747ed088e58bb
فيسبوك

انا كلب وعبد
سكايب
live:.cid.5f2747ed088e58bb
فيسبوك

المواضيع المشابهة

عودة