NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

محتاجه حد يكون نفس ميولي بالظبط يعرف يوصلني لنشوتي لاني مش عارفه اوصل للاحساس ده خالص ومش برتاح مع اي حد
انا بحب الرومانسي العنيف مش بحب الفاظ الساديه
اللي يعرف يكلمني ضروري
ردي علخاص

عايز واحده سنها كبير نتمتع سوا ومكيف بعض باي طريقة هيا تحبها

أنا محمد
عامل الاكونت ده للتعارف اكتر
بحب اتعرف على الناس المحترمة اللى ميولها غريبة وبتحب تتكلم ونفضفض اكتر
اللى حابب يتكلم يبعتلى
تيلجرام dralaa77@

أنا محمد
عامل الاكونت ده للتعارف اكتر
بحب اتعرف على الناس المحترمة اللى ميولها غريبة وبتحب تتكلم ونفضفض اكتر
اللى حابب يتكلم يبعتلى
تيلجرام dralaa77@

مساء الفل ... انا مينا ٣٨ سنة
ميولى موجب ..اى حد حابب نتكلم انا جاهز
اللى حابب يبعت لى خاث و نتكلم تليجرام بعد كده

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا متحررة انا وآخويا ومسافرة برا مصر نفسي في واحده تكون شهوانيه تدلعني انا وآخويا

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Dr dealer و zepano
انا س طري

• عجبني
التفاعلات: Dr dealer
نفسي اقابل زوجين متحررين من الجيزة يكونوا جادين انا محمد ٢٠ سنه من الجيزة فيصل وزبي ١٨ سم طولي ١٨٧ سم ورفيع اللي حابب يبعت خاص نتواصل
او الكيك mohmedahmed666
او ابعت يوزر التليجرام خاص

انا هاشم مناليمن الي عايزه نتعرفتتكلم

عايز مدام تكون فوق الأربعين جاد

18 سنة من ديرب نجم ، المهتمة تبعت برايڤت

مهندس اسكندراني عندي ٣٠ سنة، مثقف وكلاس جدا بس جوايا عربجي صغير بيظهر في اوقات معينة 😉😂
حابب اتعرف على واحدة تكون عقليتها مختلفة ومرتبة وعلى حسب الريح ما يودي الريح بعد كدة.
او لو واحدة حابة علاقتنا تكون
كاجوال/one night thing بشكل او باخر مفيش مشكلة برضه
انا منفتح لكل الاحتمالات.

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dr dealer، Becasso و الابن الراجل
عايز اتعرف ع واحده بتحب العلاقه والسكس

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر
النتيجه في الاخر بقت ايه هي الي بقت بتنيكك

و بعدها صحيت علي الكنبه ولا السرير؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي انا عمر 24 دكتور تغذيه وعلاج طبيعي ومدرب جيم ودا التيلجرام بتاعي @MeGz012

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%