NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

عاوز اتعرف علي واحدة لأن مليش علاقات قبل كدة خالص

انا خام و عايز واحدة تدردحني

نفسي اقابل زوجين متحررين من الجيزة يكونوا جادين انا محمد ٢٠ سنه من الجيزة فيصل وزبي ١٨ سم طولي ١٨٧ سم ورفيع اللي حابب يبعت خاص نتواصل
او الكيك mohmedahmed666
او ابعت يوزر التليجرام خاص

عايز واحدة في التلاتينات أو تكون ناضجة بشكل عام الكلام ما بينا ميكونش جنس بس. علاقة افتراضية
كيك fahhdddalisun

عايز كلاب نعمل حفله سواء ذكور او اناث التليجرام @ كمان هاندخل كلنا فى مكلمات جماعيه وهانعمل لقائات
معاكم في كام جماعي

بحب اوي الكام الجماعي و بجب كمان انه يكون ميكس و كده و كلنا نهيج سوا لو في ممكن حد يدخلني

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
دخلني معاكم

مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹
Salah990v

محتاج وحده من ريحت اسكندريه 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احب اقضي الوقت دة تحت اللحاف في حضنك الدافي وبوسة هادي كدا ومن تحت راشق فيكي
تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي اةةاةاة و مندمجين مع بعض :love: :love:
اتمني اتعرف علي انسانة لعلاقة رومانسية كاملة..
تكون بنت ناس ومجتمع راقي
بعشف كل الاعمار حرفيا مش بيفرق معايا العمر
الروح اهم حاجة
انا حد واضح وصريح جدا وبدور علي واحدة كدا مليش في حوارات وبقدر ظروفك جدا و متفهم دة جدا
انا حد صريح ومباشر جدا معاكي وابن ناس وهتلقي دة علطول من اول رسالة بينا
انا يوسف
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول انك شبهي بدوري علي نفس الصفات دة بظبت وسيبي باقي علية ❤️
ممكن تبعتيلي رسالة هنا او

تلجرام myoussef4
كيك ma8653m
سناب mahmoudy3598

موجب من حلوان بدور علي سالب او بنت قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي @ana_voda

مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
مستنيكي خاص

عاوز ست من فيصل تيجلي البيت دلوقتي واللي هي عاوزاه هدهولها

علاء - ٢٣ سنة - القاهرة - للتعارف بكل تفهم علاقة جادة ولا يشترط الجنس

انا مودي 22سنه بحب اتفرج علي خطيبتي وهي بتعمل سحاق مين تحب تشارك معانا وهعرفها عليها

عاوز وحده من الاردن لعلاقة المتعه

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
انا متحرر علي امي واختي وجاد جدا ممكن تدخلني الجروب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شرس و مافيا مصر2023
لو انتي مدام و نفسك ف صاحب تحكيلو مشاكلك و تريحي شهوتك معاه ف سريه طبعا و علاقه جاده بالشكل الي يريحك ابعتي خاص شاب وسيم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%