NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

احب اقضي الوقت دة تحت اللحاف في حضنك الدافي وبوسة هادي كدا ومن تحت راشق فيكي
تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ بطيييي براااااااااحة ببطيييييييئ شغال فيكي اةةاةاة اة اة و مندمجين مع بعض

نا عايز الحس شفايفك و انزل على بزازك الحلوين و ارضع .. هرضع كتييير و فنفس الوقت صوابعي بتلعب مع كسك العسل لغاية ما انزل لساني يتعرف عليه ... هالحس جسمك كلو لغاية ما اوصل لاغلى حاجة عندك كسك يا جميلة شرفك يا مزة .. بس هنا انا حبطل الحس .. لان كسك دة حرام يتلحس .. ده لازم يتاكل اكل .. انا هاكل كسك و تناديلي احط زبي الطويل و اطفي نارك .. بس لااا لسا بددري اوي ..
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول انك شبهي بدوري علي نفس الصفات دة بظبت وسيبي باقي علية ❤️
تلجرام myoussef4
كيك ma8653m
سناب mahmoudy3598

بجد انا تعبان مفيش ست عايزة نتكلم وبسرية تامه

مهما يحصل الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها يحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسهابالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادل
🔥

مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول انك شبهي بدوري علي نفس الصفات دة بظبت وسيبي باقي علية ❤️

تلجرام myoussef4
كيك ma8653m
سناب mahmoudy3598

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انتى محتاجة تتمتعى معاية بس من غير منسبب لبعض اى متاعب نتكلم مع بعض ونتفق

محتاج اتعرف علي انسانة كويسة بجد نكون اصحاب بجد قبل الجنس وقبل اي حاجة نكون اصحاب وسرنا مع بعض لو موجود حد كدة ياريت تبعتلي خاص

ممكن مدام جوزها مسافر او ارمله او مطلقه راقيه محترمه فاضيه وزهقانه عاوزه تتكلم وتفضفض و عاوزه صداقه جاده وحب واهتمام تتفضل خاص في سريه تامه

تبادل كابلز او متحررر نفسي في متحرر حقيقي نتبادل صور وشات وكل حاجه تبادل زوجات او اي حد من عيلته عادي تلجرامي للي يحب @M70717

انا رجل سنى 45 سنة من القاهرة محاسب اعشق الحب والارتباط والرومانسة والاحاسيس والمشاعر الرقيقة واعشق الصراحة لابعد الحدود بدور على انسانة تكون صديقة وصاحبة واخت وام جميلة كالبدر رقيقة مثل النسيم اسمعاها لما تتكلم احس بيها لما تتالم نخرج نتفسح مفيش اى فرق بنا طيبة القلب ولو تحبى نتجوز الامر متروك ليكى وانى اعشق العلاقة الحميمة جداوبحب جدا اللحس واعشق رائحة الانثي واعشق الاقدام جدا واحب اقبلها وامصها واشمها واعشق البوس والاحضان واعشق تقبيل الجسم كلة واعشق الالفاظ واعشق تدليك الانثي جدا واقوم بالاستحمام معاها واعشق فرك جسم الانثي جدا واعشق المتعة الجنسية جدا لان هناك فرق كبير بين المتعة وتفريغ الشهوة واعشق عسل الانثي اتمنى انى اجدك وان تكونى من القاهرة

عايز اتعرف على ست للصداقة

عايز بنت من القاهرة للتعارف الجاد و عندي مكان نكون برحتنا و مش مهم السن ❤️😍

مساء الخير
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدي الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام ❤️
مستنيكي خاص

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا من العراق حاب اتعرف ع امرئه 40 احب نوع الكبيره

عايز واحدة من أكتوبر أو منطقة قريبه منها لعلاقة سطحية يعني مص ولحس وبوس وتقفيش وكده .. نخرج ونتبسط وندخل سينما ونتصاحب انا 35 سنة. رجاء الرد في رسالة

لو فى واحدة من سوهاج او واحد متحرر او ديوث من سوهاج يبعت لى

أنا كنت راجل و مراتي بقت تلبسني لبسها و تحطلي مكياج و تخليني أرقق صوتي و تعاملني كوحدة ست و استغلت إن جسمي مليان شوية و عندي حالة تثدي فلبستني البرا بتاعتها و ضغطت صدري بيها فخد شكل الصدر الأنثوي و لبستني فساتين و قمصان نوم لحد ما الرجولة بقت تنطفي جوايا شوية بشوية و بقت تديني هرمونات أنوثة لغاية ما جسمي باظ خالص و صدري و أردافي كبروا و اتملوا و بقى جسمي جسم وحدة ست كاملة الأنوثة و انطفت الرجولة من جوايا بالكامل خصوصًا بعد ما لبستني فستان فرح و طرحة و خلتني عروسة زي القمر

عايز وحده بوس واحضان وتمصلي في العربيه بس ياريت من شبرا مصر
تليجرامي newking66

(نفسك تحرر زوجتك ومش عارف _ نفسك تبقا ديوث _ نفسك تبقا معرص كبير _ نفسك مرانك تحمل )
إبراهيم
من المحله
فحل موجب
تليجرام
@Hft
hjgd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%