NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

-------------------------------
احب اقضي الوقت دة تحت اللحاف في حضنك الدافي وبوسة هادي كدا ومن تحت راشق فيكي

تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي اةةاةاة و مندمجين مع بعض :love: :love:
اتمني اتعرف علي انسانة لعلاقة رومانسية كاملة..
تكون بنت ناس ومجتمع راقي
بعشف كل الاعمار حرفيا مش بيفرق معايا العمر

الروح اهم حاجة
انا حد واضح وصريح جدا وبدور علي واحدة كدا مليش في حوارات وبقدر ظروفك جدا و متفهم دة جدا
انا حد صريح ومباشر جدا معاكي وابن ناس وهتلقي دة علطول من اول رسالة بينا
انا يوسف
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول انك شبهي بدوري علي نفس الصفات دة بظبت وسيبي باقي علية ❤️
ممكن تبعتيلي رسالة هنا او

تلجرام myoussef4
كيك ma8653m
سناب mahmoudy3598

ممكن أتعرف على ست من السويس فوق ٤٠ فى سرية تامة

مساء الخير

مين من الزقازيق نفسها هنا

انا شاب 26سنه من القاهره غير مدخن جاد وكتوم ووسيم وامين تعليم عالى لمدام نفسها فى المتعه او انسه وهتفضل بنت لو مدام وجوزك مسافر او مهمل فى حقوقك او مطلقه او ارمله همتعك وهلبى رغباتك فى سريه تامه وامان واحترام متبادل التواصل كيك 142ahmedكيك

ابحث عن ست نتعرف و نكون اصدقاء انا شيميل 46

عاوز بنت او مطلقه من ٢٣ لحد ٣٥ سنه نتكلم بس شرط تتحمل اني انام معاها شات او فون او فيديو كل يوووووم
كيك ali_ali090

انا محمود 24 سنه من اسكندريه في ساته طب خاضع متحرر بدور علي بنت مسيطره متحرره تهزقنى تزلنى و تعذبني انا محتاج ده حقيقي وهنفذ اى امر حضرتك تحبيه هكون في اى وضع وبأي لبس ومعايا قمصان نوم و اندرات بليز
انا بدور علي حاجه ممكن تكمل لعلاقه و جواز ف لو حضرتك حابه دا ممكن تبعتيلي أو نتكل

HZ27zOu.md.jpg HZ27xRe.md.jpg HZ27IDb.md.jpg
م

• حبيته
التفاعلات: mezoo2210
عايز بنت تكون من 18 ل 20 سنه نتصاحب و نبقا بستات وكده هلاقي هنا ولا كلو سكس وكده بس؟ 😂اللي عايزه نتصاحب وكده تبعت خاص🥰

انا رجل سنى 45 سنة عاشق للجنس بطريقى غريبة بغشق ريحة عرق الانثى مهما كانت وبحب اشم والحس رجليها وهى خارجة من الجزمة وبحب الحس الجسم كلة اغسل الجسم كلة بلسانى وبحب اوى المتعة اوى واحب اشتم واتشتم وبحب الانثى الى معاية تعمل ماية على وكمان بحب البوس والاحضان اوى وكمان بحب اسمع تجارب الانثى الى معايى اوى وكمان بحب اسمع الانثي الى بتعمل مع انثي زيها وكمان بحب الانثى الى معاية تكون روشة وظريفة وبتحب الضحك والهزار وكمان بحب ريخى عرق الهنش وبحب اوى اشرب العسل اوىىىىىىىىىىىىىىىى وكمان بحب الصداقة والصحوببة انا من القاهرة فى وحدة بتحب الحجات دى بردة تكون عاوزة صاحب وصديق جدع من القاهرة

ابحث عن فتاه بتحب تمتع فون او شات في سريه ونريح بعض من ما نعرف بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حدا من سوريا؟

احنا كابل بندور علي بنت او كابل متحررين تليجرام علي الخاص

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي
عاوز بنت صغيره او 18سنه انيكها نيك عنيف من المنوفيه

احب اقضي الوقت دة تحت اللحاف في حضنك الدافي وبوسة هادي كدا ومن تحت راشق فيكي
تحت اضاءه خفيفه وبمنتهي البطئ شغال فيكي اةةاةاة و مندمجين مع بعض :love: :love:
اتمني اتعرف علي انسانة لعلاقة رومانسية كاملة..
تكون بنت ناس ومجتمع راقي
بعشف كل الاعمار حرفيا مش بيفرق معايا العمر
الروح اهم حاجة
انا حد واضح وصريح جدا وبدور علي واحدة كدا مليش في حوارات وبقدر ظروفك جدا و متفهم دة جدا
انا حد صريح ومباشر جدا معاكي وابن ناس وهتلقي دة علطول من اول رسالة بينا
انا يوسف
مستني بس منك نقطة علي خاص وهفهم علطول انك شبهي بدوري علي نفس الصفات دة بظبت وسيبي باقي علية ❤️
ممكن تبعتيلي رسالة هنا او

تلجرام myoussef4
كيك ma8653m
سناب mahmoudy3598

انل من القاهره اللي نفسها في علاقه جديده و مختلفه تيجي

عايز واحده تخليني اجيبهم عليها كام
تليجرامي Newking66

لو عجبك تعاله كيك أدلعك
Kik>>><<<<TeKo0o22

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

جروب تليجرام للمتحررين فقط الجروب امان 100 % وبيتم التأكد قبل دخول اى حد للجروب ومتأمن مفيش تحميل لصور او فيديوهات من عليه وكمان مقفول انه يتاخد منه اسكرين شوت الجروب حاليا 26 عضور كلهم متحررين لو متحرر جاد وحابب تدخل الجروب ابعتلى تليجرام
اضافة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%