NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الممنوع مرغوب فى كل حاجه!!!

sins_

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف ابدأ كلامى ازاى بس دا فضفضه ..
الممنوع مرغوب بتتفهم فى حاجات كتير وتنفع فى كل المواقف زى مثلا
تقعد حذر الواحد متفتحش ومتعملش كدا فاكيد الفضول هيخليه يعرف فى ايه فالموضوع وهيجرب ..

زى مثلا نيك الطيز فالطبيعى ممنوع بس الكل جرى ورا المتعه الى فيه وانا بحب انيك فالطيز كمان 😂😂

وزى حاجات كتير مثلا السحاق وهتلاقى اغلب البنات جربوه سوا

بس انا واخد مفهوم الممنوع مرغوب فالعلاقه بشخص .. يعنى انت عارف انك عمرك ما هتعرف تتكلم مع الشخص ده بس بحاول بردو ونفسى اوصله .. مع انك شخص فى كتير بيحاول يكلمك وانت بتكبر دماغك وعديت بعلاقات كتير .. بس بتحاول وتاخد على دماغك زى ما عملت فى حد قبل كدا 😂😂

الفكره بقا انت شايف ايه الى بيشدك فى الممنوع وعملت ايه شايفه كان ممنوع يحصل وعملته ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: AMG. و الـ مجتاو
الممنوع دا عامل زي الهيروين بالنسبالى كل ما احاول ابطله امر باعراض انسحاب منها توتر شديد و عصبيه و اكتئاب و بوصل لمرحله انى بقف قدام بوابة البيت اتفرج على الرجاله و اتخيل انى بشد اى راجل حلو معدى

• نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Flash99 و sins_
الممنوع دا عامل زي الهيروين بالنسبالى كل ما احاول ابطله امر باعراض انسحاب منها توتر شديد و عصبيه و اكتئاب و بوصل لمرحله انى بقف قدام بوابة البيت اتفرج على الرجاله و اتخيل انى بشد اى راجل حلو معدى
و**** كلنا كدا .. حتى فى فتره بيبقى فيها سيطره شويه وبنبعد بس بنرجع تانى الهيجان بيزيد اكتر وبنيل الدنيا اكتر 😅❤️

تقعد حذر الواحد متفتحش ومتعملش كدا فاكيد الفضول هيخليه يعرف فى ايه فالموضوع وهيجرب ..

زى مثلا نيك الطيز فالطبيعى ممنوع بس الكل جرى ورا المتعه الى فيه وانا بحب انيك فالطيز كمان 😂😂

بس انا واخد مفهوم الممنوع مرغوب فالعلاقه بشخص .. يعنى انت عارف انك عمرك ما هتعرف تتكلم مع الشخص ده بس بحاول بردو ونفسى اوصله .. مع انك شخص فى كتير بيحاول يكلمك وانت بتكبر دماغك وعديت بعلاقات كتير .. بس بتحاول وتاخد على دماغك زى ما عملت فى حد قبل كدا 😂😂

الفكره بقا انت شايف ايه الى بيشدك فى الممنوع وعملت ايه شايفه كان ممنوع يحصل وعملته ؟؟؟
وجودي هنا ف الأساس ممنوع بس مع ذالك الواحد مش بيقدر يبعد وكمان بعد ما بقا ليه اسم ومعروف وعنده صحاب كتير ف الموضوع بقا صعب أنه يبعد

• عجبني
التفاعلات: sins_
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وجودي هنا ف الأساس ممنوع بس مع ذالك الواحد مش بيقدر يبعد وكمان بعد ما بقا ليه اسم ومعروف وعنده صحاب كتير ف الموضوع بقا صعب أنه يبعد
اه صح فعلا

• عجبني
التفاعلات: ⚜️Boda
الصراحة فيه ناس كثير بيستسلموا امام العباره ديه لكن هى حقيقه لكن مش حُجه

لو جتلى فرصه هعمله

وجودي هنا ممنوع طبعا ولكن انا هنا عشان اخرج الكبت مش الجنسي ولا كبت وضغط وتعب الحياة مع ان داه مش مبرر وانا مش هنا عشان الجنس لاني بمارسه في الواقع وليا علاقات متعددة ولكن حقيقي وجودي هنا عشان الهزار والضحك وفك الجو مش اكتر

طب ما تشدينى انا نفسى اتشقط 😅😍❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%