NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

smsm samo

مشرف قسم القصص
طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
الكاتب المفضل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
إنضم
8 يناير 2022
المشاركات
1,346
مستوى التفاعل
1,300
العمر
48
الإقامة
القاهرة
نقاط
7,199
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
كنت قاعد على النت وبحاول أدور على دكر يقدر يمتعني لحد ما جت لي رسالة من واحد بيدور على حد يعرف يمتعه ، وبعد الشات اتفقنا أروح له وهو ساكن في عين شمس شاب في أوائل الثلاثينات قمحي عوده شبه رياضي وقالي إنه شغال مقاول رخام
قابلني على محطة الأتوبيس وخدني معاه شقته ، اداني چل معقم وطلب مني أدخل آخد دش وأشطف طيزي وزبي وبزازي وتحت باطي بالچل المعقم ، سمعت كلامه وأول ما خرجت من الحمام وشافني لافف الفوطة على وسطي ، صفر وقالي : هو إنت شايل شعر جسمك كله ؟
قالت له : لا طبعا ، أنا جسمي كدة طبيعي مفيهوش شعر
راح مقرب مني وإداني لبانة كلورتس ، وقالي : تحب تشرب إيه ؟
قلت : لا شكرا ، مفيش داعي
قال : طب أنا عندي كانز ساقع ، وفي بيرة كانز ، تحب تشرب إيه ؟
قلت : خليها كانز ساقع
دخل جاب لي كانز كوكاكولا وقالي : استأذنك أدخل آخد دش
عجبني أسلوبه الراقي ، وطريقة تعامله بأدب جدا ، حسيت إني مرتاح له ، بعد ما أخد الدش خرج عريان تماما جسمه جميل أوي والشعر مغطيه وزبه حجمه مش كبير بس حلو
قعدت أبص له بإعجاب فقرب مني وحضني وباسني من رقبتي ونزل على صدري يلحس حلماته وأنا هجت من حركاته جدا فحضنت راسه وقعدت ألعب في شعره لقيته شالني ودخل بيا أوضة النوم نمنا عكس بعض هو قعد يلحس خرم طيزي ويمسك زبي يبوسه ويلحس راسه وأنا ماسك زبك وقاعد أمص فيه وأمسك بيضانه أمصهم ، شوية ولاقيته فتح رجله وطلب مني ألحس له خرم طيزه ، نزلت بلساني من تحت بيضانه لحد خرم طيزه وقعدت ألحس وهو ماسك زبي بيبوس فيه ويلاعب راس زبي بلسانه من غير ما يمصه من حركاته ما استحملتش وقلت له : خلي بالك عشان هاجيب
قالي : هاتهم في إيدك ودلك بلبنك زبي وبعد كدة مصه
فعلا قلت أجرب فكرته ، ويا سلام على المتعة ، بعد شوية طلب مني أقرب من حرف السرير وأقرفص فعلا قربت من حرف السرير وقرفصت ، لاقيته حط زبه على خرم طيزي وبدأ يضغط لحد ما دخل كله ، كان زبه مناسب لخرم طيزي دخل بألم ممتع مش مفزع وفضل يدخل ويخرج بزبه في خرم طيزي وهو بيحسس على ضهري ويقفش لي في صدري وشوية ولاقيته ضغط جامد وحسيت بلبنه السخن وبزبه وهو بينبض في طيزي نام فوقي وقال لي بهمس في ودني : طيزك فاجرة واللي يجربها ما يقدرش يعتقها
أخجلني كلامه ومعرفتش أرد بعد شوية سحب زبه فاتعدلت ولبنه في بطني واستأذنته أدخل الحمام اتشطف قالي : مفيش داعي إحنا لسة مخلصناش
وراح مقرب مني وباسني من شفايفي وقطعهم من البوس وبقا يدخل لسانه في بوقي أمصه واستمتع بيه بعد كدة طلب مني أقعد على زبه وأنيك نفسي بيه ، وهو قاعد وساند ضهره على الحيطة ، وقفت وفتحت رجلي ونزلت بجسمي لحد زبه وعدلته على خرم طيزي وقعدت عليه وبدأت أطلع وأنزل وأنا وشي في وشه وهو عمال يقفش لي في بزازي المتوسطة الحجم ، وشوية وراح حاضني وثبتني على زبه ومسك شفايفي بشفايفه ودوبني في بوسة من واحد خبير بعد شوية طلب مني أنام على جنبي قرب طرف السرير وهو نزل من على السرير ومسك طيزي وعدلها على زبه ودخل بزبه وبدأ ينيكني باحترافية عاليه وأنا طاير من المتعة بعد شوية مسك وسطي جامد وضغط بزبه وبدأ يفضي حمولته التانية جوا طيزي وأنا في قمة المتعة ، قعد يحسس على جسمي وبعد شوية سحب زبه وراح الحمام وأنا نمت على بطني عشان ما ينزلش اللبن ويغرق السرير وبعد شوية رجع وهو غاسل زبه وقالي : عندك استعداد نعمل واحد كمان
فابتسمت له وقلت له : أنا تحت أمرك يا أحلى دكر قابلته
فابتسم وقالي : طب قومي يا مزة إعملي تنضيف لبطنك
خدني للحمام البلدي بتاعه وقالي أحط خرطوم الميه على خرم طيزي وأفتح الميه وأحاول أخليها تدخل بطني عشان تنزل كل اللبن اللي نزله ، عملت فعلا زي ما قالي وفضلت أكرر الحركة دي لحد ما حسيت إن مفيش حاجة وإن بطني نضفت ، وقمت أخدت دش لأني حسيت إن جسمي عرق من كتر ما حزقت عشان أنضف بطني ، نشفت جسمي وخرجت لاقيته قاعد وفي إيده سيجارة وكانز بيرة ، وبيقولي : معلش بقا الدماغ طلبت
ابتسمت وقلت له : ولا يهمك
بعد ما خلص سيجارته وكانز البيرة قام اتمضمض وأكل لبانة كلورتس عشان يكون نفسه حلو وبعد شوية رمى اللبانة وأخدني في حضنه ودخل بيا أوضة النوم وطلعنا السرير ونيمني في حضنه وقرب من شفايفي وقعد يبوسني وإيديه عمالة تلعب في جسمي خلاني ولعت وبدأ زبي يقف من جديد راح ماسك زبي مع زبه وقعد يحكهم في بعض وشوية ويلعب لي في طيزي وبعدين يقفش لي في صدري وفي الآخر نيمني على ضهري ورفع رجلي وحط زبه وجاب كريم ودهن زبه وخرم طيزي وبدأ يضغط لحد ما زبه دخل كله ، ونام فوقي وقعد يبوسني من شفايفي ورقبتي يمصمص حلمة ودني وينزل على باطي يلحسه وزبه من تحت داخل خارج في طيزي بيمتعها ونزل على بزازي يمصمص ويعضعص فيهم وأنا كل اللي عملته إني لفيت إيدي حوالين رقبته ورافع رجليا بعد شوية نيمني على جنبي ونام ورايا ورفع رجله اليمين وخلاني رفعت رجلي وسندتها على رجله ودخل زبه وبدأ يدلك لي زبي وهو بينيكني خلفي ولفيت راسي فسندني بكفه ومسك شفايفي يمتعهم بقبلاته الممتعه لما رجلينا وجعتنا خلاني أقعد رباعي (دوجي ستايل) وقعد ورايا ودخل زبه وبدأ ينيكني وأنا عمال أوحوح زي الستات من اللي بيعمله فيا بعد مدة مسك وسطي وسند بإيده على السرير وطلب مني أنام على بطني بهدوء عشان زبه ما يخرجش فنزلت بجسمي وهو ماسكني ونزلنا مع بعض ونام فوقي بجسمه المشعر اللي متعني أحلى متعة وفضل ينيكني في الوضع ده ويبوس كل حتة تطولها شفايفه لحد ما جت اللحظة الحاسمة وضغط بكل تقل جسمه وجاب آخر حمولة وفضل نايم فوقي لحد ما جسمه هدي وبدأ زبه ينام ويخرج من طيزي اتعدل على ضهره وقالي : تصدقني لو قلت لك إني مش واخد منشطات
ابتسمت وقلت له : معقولة ، أومال عملت معايا 3 مرات كدة إزاي
رد عليا : بصراحة جسمك فاجر وطيزك بنت متناكة ما يتشبعش منها ، غير إنك مطيع وعملت كل اللي أنا عايزه
ضحكت ضحكة خفيفة وقلت : بس إنت بجد چنتلمان في تعاملك ، وبأسلوبك شجعتني إني استحمل كل اللي عملته لأن وصلني لقمة المتعة
باسني من شفايفي بوسة خفيفة وقالي : أنا يومين وهاعزل من هنا عشان دي شقة إبجار جديد ، وأتمنى نتقابل تاني
شكرته وقلت له إن أنا كمان أتمنى ما تكونش دي آخر مرة
بس للأسف ما حصلش نصيب نتقابل تاني ولا عرفت أوصله بعدها خالص
ودية صور القصة صور لطيزى وانا بتناك وبعد ما نزل اللبن فى طيزى
/>
 
  • عجبني
التفاعلات: Aol
القصة دي من قصصي على منتدى نسوانجي القديم ، حد عنده بقية القصص
 
رغم اني قابلته مرة واحدة بس إلا أنه فعلا شخص لا يمكن أن انساه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%