NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المستقبل السعيد 3 و الاخير

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mohammed abdalmenem

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
Egypt Germany Netherlands France Portugal
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما البنات مشيت انا وصحبى فتحنا التليفزيون وشفنا مزيعة بتقول القانون الجديد هيطبق انهاردة من الساعة. 3 وانا معرفش ايه القانون ده اتصلت ب أمجد
انا...الو
أمجد.. مين معايا
انا..انا محمد يلا الى جيبتنى من البعد التانى
أمجد.اه خير يا محمد فيه ايه
انا...سمعت عن القانون الجديد
أمجد...اه وروحت خدت العلامة
انا...علامة ايه.
أمجد.. بص ده قانون هيخليك لو فى بنت عجبتك وعايز تنيكها على طول هدخل زبك فى بوقها كسها طبزها وتقول اتجوزتك وتاخذها تعيش معاك ومفيش حد هيعرف ينيكها غيرك وممكن تاخد اكتر من واحدة الى انت عايزه ولما تعوز تفركش قول طلقتك وخلاص بس انت هتنزل دلوقتى هتروح المركز الى على اول الشارع ودخل زبك ويطبع علامة وبيها تقدر تعمل الى انت عايزه
انا..تمام..شكرا يا أمجد
أمجد.. لكن...الست الى هيختاره هتكون مراته وليها حقوق عليه
انا..تمام.
بعدها خدت انا وصحبى العربية وطلعنا العلامة اطبعت وخلاص وبعدها سألت صحبى لو عايز نروح حتة قال ليا عايزين نلف شوية لفينا وقعدنا نتفرج على البنات العرياني وفى واحدة لابسة قميص نوم وباين انها مكسوفة وشكلها حلو قوى وجسمها ابن حرام انا مستنتش لما شوفتها ونزلت وطلعت زبى من الشورت وحطيته فى بوقها وقولت اتجوزتك وبعدها العلامة عملت صوت والبنت جت ورايا بعدها وركبنا العربية وهى قعدت وراء ومشينا وصحبى أعجب ب بنت ونزل وعمل نفس الى انا عملته وبعدها قولت لصحبى طالما احنا هنتجوز يبقى كل واحد يعيش فى بيت لوحده وهو وافق وروحنا البيت وكانت الفيلا الى جنبنا فاضية صحبى راح حط زبه فى الجهاز واشتراها وقولت لصحبى انا همشي انا بقا. والبت طلعت بسرعة على أوضة النوم فى الفيلا انا فى نفسى قولت يمكن متحمسة. ولما طلعت قلعت الشورت ولقيتها قافلة بابا الأوضة
انا ..ايه ده قافلة بابا الأوضة ليه افتحى
هى..طب انا اسفة هفتح بس براحة عليا
انا بصوت عالى..افتحى بسرعة
هى ..خلاص بس معملش ليا حاجة وهى بتعيط
ولما فتحت وبصيت لها كانت عجبانى ومسحتها مسكة رومانسية وضميتها فى حضنى وبعدها بوستها بوسة بنت حرام وقعدتها على السرير وقولت لها اسمعى انا بحب الست تعمل الى انا عايزه ومتعملش حاجة غير لما تقول ليا ومبحبش حد يسألني رايح فين وجاى منين انا اعمل الى انا عايزه وكمان انا بحب اقعد فى البيت براحتى فاهمة وكمان عايزك طول ما انتى فى الشقة تكونى لابسة قميص نوم ليا انا بس وكمان لما تطلعى برا تلبسى هدوم كتير و متظهريش لحد ولا تكلمى حد فاهمة وهى بكا طاعة حاضر وبعدها مسكتها من ايديها وقعدت ابوس فيها وزقتها على السرير ونزلت فيها نيك نيكتها خلفى وامامي و69وهتكت كسها وهريت بزازها رضاعة ومسكت شعرها ونزلت فوقها دق وقعدت كده ساعة وتلت وفجأة جبتهم على بطنها وارتحت ولكن المفاجأة والصدقة لقيتها بتنزل ددمم
انا..ايه ده هو انتى حامل.
هى ..لا
انا...امال ايه الدم ده
هى..معرفش
انا بعدها عرفت انها يمكن محدش كان بينيكها قبل كده وهى كانت بتوجع خالص وصوتها وهى بصوت حنين قوى فهمتها فى حضنى وقعدت اقول لها
انا..معلش معلش اوعدك المرة الجاية هنيك براحة وبعدين انا معرفش انك رقيقة قوى كده
هى وهى فى حضنى ..انت كنت عنيف قوى
انا..بس انتى اتبسط صح
هى..اه
انا مسكت زبى وقولت لها تحبى تتبسطى تانى
هى..لالالا كفاية كدة
وبعدها حضنتها ونمنا وبعدها صحيت لقيتها واقفة جنبى وسألتها واقفة كده ليه هى مردتيش وجابت الفطار ليا على السريروانا فطرت بعدها وهى شالت الاكل وقعدت جنبى على السرير
انا..اوه صحيح ده انا وانتى اتجوزنا و نمنا مع بعض ومعرفش حتى اسمك ايه ولا حاجة عنك
هى..أسمى ياسمين
انا..طب يا ياسمين انا هدخل استحمى دلوقتى وبعدها اطلع القيكى مجهزة ليا حاجة البسا فى البيت
ياسمين ..تحت امرك
وبعدها دخلت استحميت لقيتهاةمجهزة ليا وشاح فرو وسليب ولبستهم وحسيت ان انا ملك وطلعت قعدت فى الصالة وهى جت قعدت تحت رجلى انا وانا ببص على بزازها روحت طفيت التليفزيون وقولت لها قومى ارقصي ليا. وهى بظل طاعة قامت وانا بعدها سخنت وروحت شريتها ودخلت على الأوضة وفضلت انيك فيها لحد الساعة ٩ بليل وبعدها نمت وصحيت لقيتها برضو واقفة ومجهزة ليا الفطار وبعد ما خلصت. قومت قعدت فى الصالة واتصلت با أمجد
انا..الو ايه با أمجد
أمجد.. نعم
انا..بقولك ايه مفيش شغل هنا علشان مبحبش قعدة البيت
أمجد.. فيه بس اونلاين
انا..تمام اى حاجة
أمجد...خلاص هيجيلك انهاردة واعلمك الشغل.
انا...تمام
انا...ياسمين
ياسمين ...نعم يا حبيبي
انا...اسمعى انهاردة صحبى جاى مش عايز اشوفك فى اى حتة فى الفيلا تفضلى فى أوضة النوم بس
ياسمين..حاضر
انا...الو يا صحبى
زميلى..يا بنى اندهلى بأسمى بقا
انا...ما هو على ده اسم بسيط وانا عايز اخليه تريندى كده
على....نعم
انا...مزهقتش من نيك المزة
على ...زهقت وعايز اشتغل
انا..أمجد هيجى انهاردة ويعلمنا شغل اونلاين
أمجد.. تمام
وبعدها أمجد جه وعلمنا الشغل وبعدها انا و على بقينا بنشتغل اونلاين وحياتى دلوقتى بقت كده

بصحى من النوم وانا زبى فى كس ياسمين وبعدها استحمى وبعد كده اقعد فى الصالة اشتغل وياسمين بتبص فى زبى وبعد ما اخلص اتعشى وبعدها انيك ياسمين وبعد كده انزل انا وصحبى فى الشوارع نشقط كام ونعمل حفلة نيك وبعدها نرجع وهكذا
ولحد ما فضلنا كده كتيريعنى شهرين ف البعد بتاعهم و يومين فى البعد بتاعتنا و قتها حصلت مفاجأة

ياسمين...حبيبى
انا..نعم
ياسمين...انا حامل
انا...ايه بجد
ياسمين اه
انا..يا نهار اسود
ياسمين..انت مش فرحان ولا ايه
انا...ادخلى جوا دلوقتى
ياسمين...حاضر
وبعدها على اتصل عليا
على..الحقنى يا محمد
انا..فيه ايه
على ...مراتى حامل
انا ...تعالى ليا علشان عندى نفس المشكلة
وبعدها على جيه وقعدنا نتكلم واتفقنا ان احنا لازم نسيب البعد ده ونرجع للبعد بتاعنا واتصلت على. أمجد
انا...الو يا أمجد
أمجد...نعم يا محمد
انا..مراتى انا وعلى حامل واحنا عايزين نسيبهم ونرجع بعدنا ومش عايزين نسيب الاولاد
أمجد...اول ما تطلقو الحمل هيتنهى
انا...بجد
أمجد.. اه .
انا...طيب شكرا
انا..اخيرا أمجد بيقول ان الحمل هيبتها اول ما نتطلق
على ..البت بتاعتى هتوحشنى
انا..طب بص ايه احنا ننيكهم انهاردة الاتنين مع بعض جماعى ونصورهم وبعدها نطلعهم ونرجع لبعدنا
على...تمام
وبعدها على جيه هو مراته وانا اول ما شوفتها بوستها من. بوقها وعلى معملش حاجة علشان كدا كدا هيطلقو ودخلنا أوضة النوم على ياسمين وقررنا انا كل واحد هينيك مراته اخر نيكة وشغلنا الكاميرا وبدأنا نيك قعدنا ساعتين ننيك وأخير جبتهم فى كس ياسمين وهى قعدت تصوت وبعدها حضنتها حضن اخير وقولت لها انتى طالق وعلى عمل كده برضو وبعدها شغلنا البوابة ورجعنا بعدنا وان غيرت هدومى عند على و رجعت بيتى القديم ولكن وانا صاحب خبرة فى النيك وكان معايا فديو ليا وانا بنيك ياسمين وصور لها كل ما اهيج افتح الصور واقعد اجلخ ودى كانت نهاية القصة

• عجبني
التفاعلات: ميدو الجنتل و Pop master
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%