NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mohammed abdalmenem

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
Egypt Germany Netherlands France Portugal
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما قررت ان انا اسافر للبعد ده انا والواد الى جه من البوابة وقولت لزميلى
انا.. همشي ولو حد من أهلى سأل عليا قولهم انى هبات عندك اسبوع
زميلى ..تمام ياسطا
انا...محتاج منك بس هدوم
الواد..مش هتحتاجهم
انا..بجد
الواد..اه.
انا ..طيب
دخلت البوابة ونمت وفتحت عينى لقيت نفسى على الشط
انا..بقولك ايه ياسطا والنبى ما تسيبني انا معرفش حاجة هنا
الواد..ماشى بس أسمى أمجد
انا..تمام يا أمجد
أمجد.. اول حاجة هقلع الهدوم دى
انا..عيب يابنى
أمجد.خخخخخخخخ هنا مفيش عيب فى هنا سكس و نيك
انا...طيب
أمجد.. واطلع انت كمان
انا...احا
أمجد...اقلع لازم تقلع انت فى بورنيا اللاتينية
انا..حاضر
وطلعت انا وامجد وطلعنا للأماكن الى فيها ناس لقيت ناس قالع كتير رجالة ونسوان وهناك البوس فى اى حتة عادى والنيك كمان ده حتى انا وامجد لما ركبنا القطر للمحطة لقينا على الكراسي كس صناعى وزب صناعى أمجد قعد ودخل زبه فى الكس صناعى ده زى حزام الأمان كده وانا قعدت جنبه بس كان فيه كرسى بينا فيه زب صناعى جت لنت قعدت عليه وكانت بتبص ليا بمحن وتحسس على صدرى وتقول ليا
البنت..واو ..انت جامد قوى...انا بصيت لامجد قال ليا اعمل الى انت عايزه الست هنا زى الشبشب تعمل فيها ما بدا لك..انا بعدها بوسها وقعدت افرك فى كسها وخليتها تمص فى زبى كمان كنت مبسوط قوى وبعدها البت نزلت وسألت أمجد وقولت له .
انا..مفيش تليفونات هنا
أمجد. لما ننزل هشتيرى ليك واحد لما نوصل
وفعلا وصلنا ودخلنا محل تليفونات وامجد قال ليا
أمجد.. اختار الى انت عايزه
وانا اخترت تليفون جامد قوى وشكله حلو وإمكانيات عالية والكاميرات قال لامجد تمام اتفضل على الكاشف وامجد دخل وحط زبه فى جهاز فيه خرم للزب. والجهاز عمل صوت وامجد بعدها طلع زبه وقال ليا يلا خلاص وطلعنا من المحل وقولت
انا..هو انت كده اشتريت التليفون
أمجد.. اه.
انا ..بزبك
أمجد ..اه
انا..لا احكيلك الدنيا هنا ماشيا ازاى
أمجد.. بص انت هنا فى بورنيا اللاتينية وهى بلد فى قارة امريكا الجنوبية وانت فى القسم العربى هنا تعمل اى حاجة بزبك بس لازم يكون منتصب هنا الراجل بزبه ملك والست بكسها خدامة والراجل هنا من حقه ينيك اى واحدة فى اى مكان وفى اى وقت بس لازم متكونش متجوزة وانت هتعرف لو على كسها علامة سودا يبقى متجوزة لو مفيش يبقى تنيك براحتك انا هوريك و وقف بنت ماشية عادى ومسك كسها بعنف ومكنش فيه حاجة وقام نيكها والبنت معملتش اى حاجة وتناكت ولمن مدة متعداش العشر دقايق ومشيت وبعدها قال ليا انت هنا براحتك تاكل وتشرب وتنيك وتعيش بحبك وقال ليا تعالى اشترى ليك بيت وعربية وروحنا فعلا لقينا فيلا كبيرة وعجبتني ولقيت هناك نفس الجهاز إلى كان فى محل التليفونات وحطيت زبى فيه وعمل الصوت وكان فى راجل واقف قدام الفيلا قال ليا مبروك يا فندم وجاب حاجة عاملة زى المسدس وحطها على زبى وطبع علامة سودا وامجد قال ليا كدا البيت ده بتاعك وخدنى وبعده روحنا اجانس عربيات واخترت عربية حلوة وحطيت زبى فى الجهاز إلى هناك واشتريت العربية وطبع على زبى علامة تانية وانا اصلا كنت بعرف اسوق فخدت العربية وروحت الفيلا وامجد قال ليا
أمجد...كدا انت مش محتاجنى فى حاجة تانى
انا ..شكرا يا أمجد
أمجد...العفو.
انا..هو انت ساعدتينى ليه
أمجد.. هو كده
وبعدها أمجد مشى وانا كان معايا مفاتيح الفيلا والجهاز الى يرجعني الزمن بتاعى دخلت العربية وقفلت باب الفيلا وطلعت قعدت الف فى الفيلا لقيتها كبيرة وفيها كل حاجة ودخلت أوضة النوم وفتحت الدولاب لقيت فيه هدوم نوم رجالى ونسائي وعجبتني كل الهدوم وقررت انى هلبس شورت بس كل الهدوم كانت شفافة واخترت الشورت ولبسته ونمت على السرير والسرير كان مريح زى سرير الملك ونمت وصحيت تانى يوم وقولت اعمل لنفسى فطار فتحت التلاجة لقيتها مليانة اكل ولقيت علبة لبن وكان عليها علامة خنزير وروحت رميتها وواحدة كان عليها بقرة فسيبتها وخدت بيض وكان في جبنة وطماطم وخيار المهم عملت فطار يعنى واتروقت ودخلت أوضة النوم واخترت لبس تمرين ونزلت ادور فى الفيلا ولقيت فى جيم فيه كل المعدات الرياضية اتمرن وبعدها اتغديت ودخلت الأوضة وكانت هدوم النسوان عجبانى قوى روحا ماسك البوكسر الحريم والسنتيانة وقعدت اشم فيهم واجلخ فى زبى وبعدها قررت أعرق ايه الى حصل من 2023الى 3500 وخد عندك

العالم كان منفصل بين متدينين وغير متدينين من جميع الاديان علشان كدا قررو ينفصل الأمريكيتين وأوروبا للغير متدينين وأفريقيا وآسيا وأستراليا للمتدينين وبعدها انفصلوا وبعدها الأحداث الى حصلت الى على السمين أحداث حصلت فى عالم المتدينين والى على الشمال حصل فى العالم الى غير متدينين

العرب اتحدو وحررو فلسطين.................الناس اتحررت وعملت الى على مزاجها
اللغة العربية بقت **** الى بتتكلم بها افرقيا كلها...........الناس اخترعت لغة فى اوربا وامريكا الشمالية والجنوب انقسمت لمقطعات كل مقاطعة بلغة
العالم المعتدين افرقيا وانص اسيا بقو مسلمين والباقى مسويين وعايشين فى سلام ..........العالم الغير متين الى عايز يبقى **** او ***** براحته الدين حرية للجميع.
العالم المعتدين فيها دول كتير يجى ١٧دولة ١٢مسلمين و٥ مسحيين......العالم الغير متدين كلو دولة واحدة بس مقاطعات
النادى الاهلى اكتر نادى فضل فى التاريخ ولسه مكمل فى تحقيق البطولات......الرياضة فى العالم الغير متدين لسه مش كويسة
المسلمين والعرب٨٠فى المية أهلاوية والباقى أندية تانية......العالم الغير متدين الناس بقى القلع بنسبة لهم عادى وكل حاجة بالزب والكس
وانا بعدها لما عرفت شغلت البوابة ورجعت زمنى وسألت زميلى انا غبت قد ايه قال ليا ساعة. واحدة وعرفت بعدها ان الساعة فى زمانا بيوم عندهم ورجعت تانى وقولت لزميلى لو عايز تيجى تعالى وزميله وافق واول ما دخلنا العالم التانى انصدم لما لقانى مش لابس غير شورت شفاف وزبى باين كمان
زميلى ....ايه الى انت لابسه ده....وبعدها حكيت له كل حاجة
زميلى ..احا ده انا هعيش هنا علطول
انا..لا يعم شهر واحد هنا وبعدها كل سنة نيجى هنا
زميلى ..ماشى.....بقولك ايه يا صحبى
انا..ايه
زميلى..مش احنا رجالة زى بعض والقلب والنيك هنا عادى
انا..اه
زميلى..طب هقلع انا .....وبعدها قلع
زميلى..اه يا زبى اخيرا هنيك بدل العادة السرية
انا...اه يا بنى النيك حلو قوى
زميلى..انت نيكت ولا ايه
انا..اه نيكت بت معرفهاش فى المترو
زميلى ...عادى كده
انا..اه
زميلى وطب والنيك حلو
انا. .طبعا دا انا مش عارف اتلم على بعضك من ساعتها....بقولك ايه يا حبيب اخوك
زميلى..ايه يا حبيبى
انا..خش هتلاقى فى الأوضة هدوم شفافة وحلوة البس حاجة علشان مش متعود اشوفك وانت عريان كده
زميلى ..ليه يا عم ما النيك هنا عادى والقلع
انا...يعم صدقنى الهدوم هتعجبك ولو مفيش حاجة عجبتك عادى تعالى
صحبى دخل وطلع لابس سليب جامد
انا...يخربيت زبك يلا
زميلى..حبيبى تسلم.....بقولك ايه ما تيجى ننزل نروح اى حتة كده نتفسح ونشقط بنتين ونيكهم
انا..يلا
ونزلنا وركبنا العربية
زميلى..احا هى دى عربيتك
انا..اه
زميلى..احنا هنيك للصبح
وبعدها اتركنا وصحبه مكنش مصدق نفسه النسوان والرجالة عريانين والى لابس لابس سليب و شورت وفى الى لابسة بوكسر حريمى وسنتيانة ووقفت قدام سوبر ماركت وقولت لصاحبى
انا..تيجى ننزل نجيب حاجة
زميلى..يعم انزل ازاى كده انا مكسوف وبعدين معاك فلوس
انا..ولا يهمك تعالى
ةخدته ونزلنا وروحنا ودخلنا عند الشيبسي وصحبه شاف طياز واحدة عجبته وراح رزعها على طيازها وهى حبت الحوار وصحبى اتبسط وقعدت يبوس فيها البت عجبتنى خبت على ضهر صحبى وقولت له انت مش لوحدك واداني البيت وقعدت ابوس فيها وطيازها وبزازها عجبتنى وقولت لها انتى بتاعتى انهاردة صحبى قال طب وانا انا بعدها مسكت راسه و وجهتها ناحية التلاجات وكانت فيه بت طيازها كبيرة هناك صحبى قلع السليب ومسك زبه ودخله مرة واحدة فى طيز البت والبت عجبها الحوار وقعدت تبوس فيها وبعدها صحبى والبنات راحو العربية وانا اشتريت الحاجة بزبى وركبت العربية لقيت البت بتاعتى قاعدة جنبى وزميلى نازل فى البت فى الكنبة الى وراء نيك
انا..طب اصبر لحد ما نروح
زميلى..مش قادر .
وبعدها روحنا كل واحد خد البت ودخل الأوضة هاتك يا نيك بعد نص ساعة صحبى دخل عليا وانا بنيك وقال ليا بقولك ايه
انا..ايه
صحبى ..انا هنزل البسين
انا..تمام سيبنى انيك بقى
زميلى ..**** ينور
انا..حبيبي تسلم
وبعد ساعة جبتهم وارتحت ونزلت البسين مع صحبى وقعدنا شوية وطلعنا وكل واحد دخل اوضته لقينا البنات نايمين تعبانين
انا..بقولك ايه
زميلى.نعم
انا..نبتدي جولة تانية
زميلى..انا بقول كده برضو
وبعد الجولة التانية نمنا وصحيت تانى يوم وانا مرتاح والبت نايمة على صدرى وصحيتها وقولت لها حضرى الفطار ليا وامشى وفعلا
البتدخلت تحضر الاكل وانا بعدها دخلت وراه وقعدت ابوس فيها وزميل طب علينا وقال
زميلى ...ما تحاسب ياسطا
انا..احاسب ايه يا عم هو انا هشوف طيز زى دى كل يوم
وبعدها قعدنا على الفطار انا وهى وصحبه والبت بتعتها فطرنا وقولت للبت بتاعتى انزلى وبعدها نزلت تحت الترابيزة وقعدت تمص فى زبى وبعدها قالت ليا لو سمحت يا مولاى ينفع اروح روحت ب ستها بوسة بنت حرام ورفعتها بعبوس وقولت لها أمشى يلا طلعت تيجرى وهى فرحانة وزميله رزع طيز حبيبته وقالها أمشى وطلعت تيجى هى كمان وانا قولت لزميلى
انا..ارتحت
زميلى اه
استنو الجزء التالت

• عجبني
التفاعلات: اياد سمير, ميدو الجنتل, بشار و شخص آخر
تواصل مع مشرف القصص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل