NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ms Roony

مشرفة القسم العام و الفضفضه
طاقم الإدارة
مشرف
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر مجلة
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
يقولون كالشجر بجزورها اسفل الارض واصله و اقول تقصدون كالجبل الراسخ في الارض لا يهاب الريح شيئا و لا يؤثر فيه الزلزال تأثرا و لا يري الناس الا الفتات منها يتساقط و ما الفتات من شئ من نفسي يرون ان للحمل لا اقدر و انا بداخلي بركان راكد ما يشعر به غيري و للامطار افضال حتي لو علي مواسم يهل علي ليبقي البركان في خمود نائم و سيظل نائم لأبد الابدين .

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, Adam Afndena, Mistress Sara و 4 آخرين
يقولون كالشجر بجزورها اسفل الارض واصله و اقول تقصدون كالجبل الراسخ في الارض لا يهاب الريح شيئا و لا يؤثر فيه الزلزال تأثرا و لا يري الناس الا الفتات منها يتساقط و ما الفتات من شئ من نفسي يرون ان للحمل لا اقدر و انا بداخلي بركان راكد ما يشعر به غيري و للامطار افضال حتي لو علي مواسم يهل علي ليبقي البركان في خمود نائم و سيظل نائم لأبد الابدين .
المراه
وتد البيت
حضن العائلة
دفا البردانين في ايام الشتا
فالبيوت اذا خلفها الرجال و بقيت فيها المرأة عومررت
و اذا تركتها المرأة و بقى فيها الرجال هوجرت

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: غريب عن العالم و Ms Roony
المرأة يعني البيت والسكن والراحه والحياه
يعني الحنان والطمأنينه يعني كل شيئ
بس هي شجرة بتضلل على البيت كله
وبرده محتاجة تغذيه او مياه وتغذيتها هي الحب من زوجها وأولادها وكل من تحت ظلها وتحتاج الرعايه والاهتمام عشان تعيش
المراءة مصباح البيوت في العتمه
ضؤ ودليل للحياه

• أتفق
التفاعلات: Ms Roony و Life Arch
بتهربوا على طول من قبل اول كف حتى 😂😂

كلام جميل سواء كان المنشور او التعليقات لكن يجب على مجتمعنا ان يدرك ولو قليل من ذلك

• حبيته
التفاعلات: Ms Roony
كلام جميل سواء كان المنشور او التعليقات لكن يجب على مجتمعنا ان يدرك ولو قليل من ذلك
ده مني انا يا قلبي مش مهم المجتمع

• حبيته
التفاعلات: Mistress Sara
  • حبيته
لايستطيع رجل ان يعيش بدون امراه

• أتفق
المراه كالصحراء

• ماااشي
يتغنون بالمرأة وهي

ك أوراق الشجر في الخريف
يتساقط أوراقها لتزهر من جديد
يغترون بمظهرها الرقيق
وبداخلها ثبات الأرض ولو قامت أعاصير أو ريح

هي العماد والسند وقت الجد حماله
ليوم تقولك تعبت ولا حتي تقول نفسي لنفسي سداده .

كلامك روعه بجد هيبقي ف تنافس بنا شكلها ها 🤔😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يتغنون بالمرأة وهي

ك أوراق الشجر في الخريف
يتساقط أوراقها لتزهر من جديد
يغترون بمظهرها الرقيق
وبداخلها ثبات الأرض ولو قامت أعاصير أو ريح

هي العماد والسند وقت الجد حماله
ليوم تقولك تعبت ولا حتي تقول نفسي لنفسي سداده .

كلامك روعه بجد هيبقي ف تنافس بنا شكلها ها 🤔😂
لا يا عم دي تخاريف بس انا اجي فيك ايه

• بيضحكني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%