NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبر الاسمر الكبير

نسوانجى بريمو
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي ولاء عندي 32 سنة اتجوزت وأنا عمري 22 سنة وانفصلت بعد جوازي ب 4 سنين انا جسمي حلو أوي وانا جميلة وبحب اللبس يبين جمال جسمي وبحب أحط ميكب وأكون جميلة ومثيرة ومقدرش أبطل العادات دي مهما حصل، لما بقيت مطلقة كانت كل عيون الناس عليا وعشان لبسي سكسي الكل كان بيحاول يشقطني وكل الناس كانو فاكريني شرموطة حتى أهلي وكان أهلى بيعاملوني معاملة وحشة عشان هم خلاص اعتبروني شمال رغم اني فعلا مكنتش عملت أي حاجة ولا كلمت أي حد إلا في حدود انا فرضتها رغم ان الكل أنا عارفة انهم عايزين ينامو معايا، وبالنسبة للسكس بمارس العادة السرية وبس، عندي ولد وبنت وجوزي مش بيصرف عليهم إلا قليل جدا وأهلى مش مهتمين وانا مرتبي قليل وطلباتنا كتير في مرة كنت بشتري لبس من محل جوز واحدة صاحبتي فهزرت معاه بتلقائية لقيته عمل لي خصم كبير فعجبتني الفكرة بقيت بهزر وبتدلع على أي حد عشان يعمل لي خصم أو يعمل لي خدمة بدون مقابل لحد ما في واحد زميلي في الشغل عنده معرض عربيات مستعملة قال لي ما تشتري عربية عشان تريحك من المواصلات فقولت له معييش فلوس فقال لي يا ستي خدي عربية من عندي وادفعي واحدة واحدة فقولت له يا عم انا لاقية أصرف على عيالي فقالي يا ستي متشغليش بالك اعتمدي عليا بس ، فقولت له هو انت صحيح عندك معرض وفلوس ليه شغال موظف فقال لي يا بت خليكي ناصحة المكان اللي احنا شغالين فيه دة بيعمل علاقات وبيمشي المصالح الواقفة فقولت له يا عم مليش في البيزنس دة فقال لي عشان غبية انتي عارفة عم صلاح المعفن اللي كان بيتخانق امبارح عشان 500 جنيه دا ، دة راجل معاه ملايين متتعدش، وقعد يحكيلي فلانة بتعمل وفلان بيعمل وكبرها في دماغي وواحدة واحدة حببني في الفلوس وخلاني افكر في الربح السريع ولقيت نفسي أول ما قررت أبيع جسمي قررت أبيعه ليه وهو قبل بمنتهى السهولة مقابل عربية هاخدها من غير مقدم وهدفع على مهلي خالص وروحت عشان انام معاه في بيته كان يوم ميتنسيس حسيت فيه بلذة العهر والشرمطة خرجت يومها من البيت عشان أروح الشغل بس أنا كنت هروح له بيته وكنت مستعدة زي العروسة اول ما دخلت البيت عنده كان باين عليه انه هايج عليا ونفسه فيا من زمان كان بياكل جسمي بعنيه نظراته كانت بتهيجني أكتر فكرة الشرمطة كانت عاجباني حضني ولمس جسمي وكان بيعاملني معاملة شهوانية بس مفيش بوسة مفيش كلمة حلوة مفيش رومانسية وبالرغم من كدا متضايقتش خالص بالعكس كنت مستمتعة مسكته لبزازي ولكسي كانت خشنة كلها شهوة بس متعتني كان عاجبني أوي إني عاجباه ومهيجاه لما مسكت زبه وهو نايم على السرير بيولع سيجارة ومش بيبصلي حتى وانا بمص زبه كان موقف مكيفني ومسخنني أوي وانا ببسطه وفكرة الشرموطة اللي بتدي الشغل حقة مجنناني أوي وداخلة دماغي قلبني على ضهري وحك زبه في كسي وضرب كسي مرتين تلاتة بزبه الكبير وتف عليه ودخل زبه في كسي مرة واحدة خلاى كل خلية في جسمي بتقولي انتي شرموطة ومبسوطة يا لبوة عيشي الشرمطة وفعلا كانت تحته مستمتعة أوي بالموقف وبفكر في كل حاجة في غيابنا عن الشغل مرة واحدة مع بعض في أهلي اللي فاكريني في الشغل في الشرمطة نفسها في العربية اللي هتبقى معايا ومقررة أقول لأهلي محدش له دعوة جبتها منين كل دة وهو بينيك في كسي وبيدعك في لحمي وانا هايجة ومولعة من كل اللي بيحصل وكسي مولع نار ولما فكرت في اني هعمل كدا تاني مع أي حد ممكن انتفع منه بحاجة لقيت نفسي بجيبهم وبترعش وبمسك طيزه وبقوله جامد بقى وبصرخ وهو بينزل لبنه في كسي وانا بترعش تحته من الأورجازم اللي جنني وبعدين طلع زبه وخرج دخل الحمام وانا فضلت نايمة عريانة وكسي غرقان لبن ولبسي مرمي على الأرض وهو دخل رمالي هدومي على جسمي وقال لي يلا ننزل بقى والمعاملة دي المفروض تضايق بس كانت بتهيجني أكتر وبعدها بقيت نموذج للست الشرموطة نمت مع رجالة كتير معرفش عددهم وفتحت محل ملابس عشان أبرر الفلوس اللي معايا وكل الماس كانت عارفة اني شمال بس ساعتها مكنتش بتضايق عشان أنا فعلا شمال وأفتخر.

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Big Pop
جامده

• عجبني
التفاعلات: mohamed mahfouz
رووووووووووووووووعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%