NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية المتسولة هانم | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 31/12/2022

طبعاً الجزء جامد فشخ ومفيش أحسن من التشويق ولو الواحد عرف مين الشخصية اللى وراء كل ده فالقصة سوف لا تكون لها اى حافز أو تشويق لذلك اكمل كما أنت وتسلم ايدك على المجهود الكبير ومنتظرين الجزء الثاني يا غالى..
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: adham44 و Aymanx123
طبعاً الجزء جامد فشخ ومفيش أحسن من التشويق ولو الواحد عرف مين الشخصية اللى وراء كل ده فالقصة سوف لا تكون لها اى حافز أو تشويق لذلك اكمل كما أنت وتسلم ايدك على المجهود الكبير ومنتظرين الجزء الثاني يا غالى..
مع خالص تحياتى...
شكرا على الكلام الحلو ونصيحتك في موضوع الشخصيه اللي ورا كل ده
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: زب سوداني حايم فس مصر و Aymanx123
عااااش وفي انتظار الجزء التاااني ✨
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
جامده بس ياريت عشان بطنى وجعتني من كتر التف اللى كاتبه في غيرها وخليها بلل اى حاجه غير تف
 
  • عجبني
التفاعلات: Looka و Aymanx123
جامده بس ياريت عشان بطنى وجعتني من كتر التف اللى كاتبه في غيرها وخليها بلل اى حاجه غير تف
😂😂😂😂😂😂😂 طيب حغير التف وسلامه بطنك
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء التاني ايمته يفنان
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كلاون 😂🤡 و Aymanx123
النصايه عدت ي زوق😂
الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

رضا: اما انا بعد مكسرك حعمل فيكي كل اللي اتعمل فيا في الملجأ بتاعك اللي انا كنت ضحيه وشفت الويل فيه ووعد لخليكي تتناكي من طوب الارض وأولهم سيكا
رضوى: حلال عليكم المحلات بس كده انتو عاوزين رد جامد يرجع كل واحد لعقله ومكانه الطبيعي ... وبعدين ملجأ ايه اللي بتقولي عنه انتي بتخرفي
رضا: اه بخرف بس بسبب الملجأ ده راح شرفي وتعذبت وتهنت واعتدو عليا وكل حاجه ودا كله بسبب اهمالك وانك مش دريانه بلي بيحصل في الملجأ بس ادعي ربك انك تكوني كده وملكيش ايد في حاجه عشان لو طلعتي انتي ورا اللي حصلي حتبقى نهايتك.. يلا بينا ومشيو الثلاثه طالعين العماره عند بيت نجوى
نوسه: انا طالعه فوق عند مدحت
رضا: اه صحيح انا نسيته حطلع معاكي .... نجوى جايه ولا ايه
نجوى: وماله معاكم وطلعو على شقه نوسه

في المحل عند رضوى
رضوى هي عرفه عن الملجأ ازاي بس ...اه الحيوان سيكا بس ايه الكلام اللي قالته انا فهمت عشان كده هيا حاقده عليا الحكايه كده متطمنش وانا لازم اتصرف واعرف ايه اللي بيحصل خاصه بعد حوار المحلات ده باين ان معاهم فلوس وانا كده لوحدي لازم اعمل حاجه تخليني أوقف قصادهم

في شقه نوسه

مدحت قاعد وجمبه فاروق و صالح
رضا: استفدت ايه دلوقتي من اللي عملته
مدحت: سماح يا رضا الشيطان دحك عليا
نوسه: قلتلي شيطان طيب انا حبعد الشيطان عنك وحخليك عبره لأي حد يفكر يخون ... كتفوه كويس ووشه للحيط و ونزلو بنطلونه
مدحت: سماح يا نوسه حرمت مش حخون تاني
نوسه جت من وراه وادته قلم: أخرس مش عاوزه اسمع صوتك
مدحت: يا رضا سماح ارجوكي
رضا تذكرت يوم ما طارق اغتصبها وانجي وسهى مكتفينها وشافت مدحت طارق راحت رضا وقامت خابطه راسه في الحيط: مش قالت لك أخرس
مدحت: اه يا دماغي حرام عليكم سيبوني
رضا: نجوى روحي هاتي حاجه اخرسه بيها ...نجوى راحت تدور حاجه.... نوسه طلعت المطوى وقربت من مدحت وراحت بالمطوى على طيزه
مدحت: اه يا مجنونه عملتي ايه
نوسه: ادته قلم أخرس قلت ..... نجوى جت وجايبه قماشه ولزق وادتهم لصالح: شوف شغلك .... صالح حشر القماشه في بوقه وجاب اللزق وكتم بقه
نوسه: نيموه على بطنه ... صالح و فاروق نيموه وهو بيعافر ويحاول يقاوم بس صالح اداه بكس فتحله بقه اللي نزل ددمم اثبت احسن لك
نوسه: راحت قدام وشه ونزلت الجنز اللي لبساه وطلع زبر صناعي بس متوسط الحجم تحب تقاوم واخلي فاروق وصالح ينيكو فيك لغايه بكره ولا تثبت واخلص انا
مدحت لسه بيقوم
نوسه: ثبتولي الحيوان ده صالح و فاروق ثبتو ايده ورجله راحت نوسه وحده فيكم تفتح طيزه
رضا راحت قاعده على ضهره وفشخت طيزه اللي كان مليان شعر ... نوسه راحت باله خرمه كثير وبلت زبرها وراحت مظبطاه على خرمه وقامت دايسه بس مدخلش حاولت كذا مره مفيش فايده
نوسه: حظك يا كلب مش راضي يدخل بس ملحوقه راحت جابت عصا المقشه وزيت وكسرتو وغرقت المقشه وخرمه بالزيت ومن غير ما تستنى دخلت المقشه فطيزه اللي تزفلط وفضلت تحركه بتاع ٥ دقايق ومدحت بيتوجع وبعد كده طلعته وراحت مدخله الزبر وفضلت تنيك فيه بتاع ٥ دقايق تانين في الوقت ده كانت رضا قامت وراحت قعدت والكل بيشوف اللي بيحصل
نوسه: رضا خشي جوه حتلاقي زبر اسود هاتيه
رضا راحت جابت الزبر ورجعت .. نجوى فتحت بقها من حجم الزبر اللي كان كبير بمعنى الكلمه .... نوسه لسه بتخلع الزبر .. رضا لا خليكي انا حعمل كده رفعه ملابسها لجد فخاذها اللي كانو بينورا ولبست الزبر
صالح بلع ريقه من منظر فخاذ رضا
رضا: شيل عن بقه اللزق والقماش عاوزه استمتع بصوته... صالح شالهم
رضا اول ما بق مدحت تحرر دخلت الزبر للآخر مره وحده
مدحت: اه يا بنت المتناكه
رضا: لطشته قلمين أخرس لحسن عقابك يزيد
مدحت: سكت عشان يخلص وبعد عشر دقايق رزع قامت مطلعه الزبر
نوسه: قامت راحيه بالمطوى وكتبت على طيزه نوسه ناكتني .. ارموه برع وحسك عينك المحك بالغلط في اي مكان ..شالوه ورموه برع
نجوى: لا انتو الاتنين يتخاف منكم
نوسه: دا جزاء اللي يغلط او يتجرأ على نوسه
رضا: سيبكم من ده حنعمل ايه في اللي جاي
نجوى: بصو نحن ننزل تحت سوا وبعد الغدا نقعد والكل يكون موجود
نوسه: عندها حق يلا بينا
رضا: طيب انا حريح شويه وانزل وقت الغدا لسه فاضل عليه وقت كثير ودخلت الاوضه تنام

في بيت نجوى
حسن: ريهام ممكن اكلمك
ريهام: بص يا حسن انا لايمكن اسامحك ابدا على اللي عملته في امك وهند
حسن: بس هما سامحوني واديكي شايفه نحن بقينا احسن وقريبين من بعض
ريهام: حتى لو انا مش مسامحاك وبلاش تقرب مني عشان متسمعش حاجه متعجبكش

في اوضه هند
شروق: ياه زمان عنك يا بنت الكلب
هند: معليش اصلي في حجات كثير حصلت وفتره طويله المبايل مكانش عندي
شروق: طب قولي ايه اللي حصل عشان انا برضو عندي حجات كثير اوي لازم تعرفيها
هند: طب متيجي عندي
شروق: فكره تصدقي حشوف ماما واكلمك
هند: على رأي ماما ايه مفيش مساعده هنا ولا هنا تنجحنا الامتحانات قربت خلاص
شروق: مفيش ويلا غوري حبقى اعدي عليكي
هند: مستنياكي ..الباب اتفتح ودخل حسن
حسن: فاكره حوار نوسه اللي قلتي عليه وانا بنيكك
هند: انت منسيتش اه صح ازاي وانت شايله على ظهرك
حسن: اخلصي ازاي اقدر استفيد من ده
هند: خليني اشوف وأبقى ابلغك
حسن: طيب وعاوز منك حاجه
هند: ايه تاني
حسن: تطلعي لسلمى وتصاحبيها
هند: غبي من يومك يعني عاوزني اروح اخبط واقولها تعالي نبقى صحاب .. بص انت متفكرش من الأساس انا اخطط وانت تنفذ بس فالح تغتصب .... على طاري الاغتصاب اي رايك في رضوى
حسن: ملبن وحلاوه بالقشطه
هند: اي رايك يا مغتصب تغتصبها ووعد لو عملت ده حظبطلك ريهام
حسن: موافق بس اعملها ازاي في وسط الحرب دي
هند: بتديه قفى مش انا قلت متفكرش
حسن: قام شالها ورماها عالسرير تاني ونام فوقها وثبت ايدها تحت رجله وطلع زبره وفضل يمشيه على بوقها: تحبي اغتصبك وحط ايده على كسها
هند: لا لا بلاش انا اسفه
حسن: ايوه كده وقام عنها يلا سلام وطلع بره و جرس الباب كان بيرن راح يفتح
حسن: عصام ازيك لسه كنت حنزل عندك
عصام: انا قلت اطلع اكلمك عشان شكلك كده مش عارف بلي حصل
حسن: لا عرفت مبارح... بص انت تستناني تحت وانا خمسه ونازلك
عصام: تمام مستنيك

في بيت مياسه
شروق: ماما انا لسه متعاقبه ولا خلاص عفيتي عني
ليلى: هو انتي لسه فاكره لا عفيت عنك بعد معرفت انك لبوه
شروق: طالعه عليكي يا لوله
ليلى: انتي بجد نفسك فيا زي مقلتي مياسه
شروق: اه نفسي
ليلى: تمام حنولك مرادك بس بعدين
شروق راحت لشفايفها وباستهم وراحت بره عند مياسه
شروق:ممكن سوال
مياسه: قولي
شروق: انتي بجد عاوزه تركبي بابا زي مقلتي
مياسه: مش بالظبط
شروق: مفهمتش
مياسه: دلوقتي نحن كل شي متاح قدامنا بس النوع ده مش موجود يعني سحاق موجود شيميل موجود بس ان راجل يتناك مفيش وانا نفسي اجرب بصراحه وغير كده عاوزه اخلي كل حاجه متوفره
شروق: فهمت عليكي ... هو انا اقدر اخذ السايق يوصلني عند صاحبتي
مياسه: اه خديه ومن النهارده حبلغه يفضل معاكي على طول بس من غير تهور معاه
شروق: حاضر ومشيت على اوضتها

في بيت عصام

مريم: بصي بقى انا حوريكي حاجه حتحبيها وزي متفقنا احققلك اللي في بالك وتعملي اللي عايزاه
سلمى: تمام
مريم: دلوقتي حقولك على اول سر وهي امك
سلمى: مالها
مريم: لبوه كبيره
سلمى: ازاي
مريم: عشر دقايق وحتعرفي خليكي هنا متخرجيش وهي حتيجي بنفسها ليكي
سلمى: مستحيل انا براقبها من ثلاث شهور
مريم: لو حصل حفتحك موافقه
سلمى: موأفقه بس لو محصلش تتناكي من شادي قدامي
مريم: تمام وخرجت رايحه لعفاف اللي كانت بتعمل الغدا
مريم دخلت المطبخ بعد ما جابت الصناعي من قوضتها ( الصناعي ده مريم عملاه فالبيت عشان تريح نفسها وانا كتبت ده عشان ميكونش في خياره او اي حاجه من الاكل عشان دي نعمه وميصحش اكتب كده واسف اني كتبت في جزء من الاحزاء بس مذكرتش تفاصيل ودي وجهه نظري الشخصيه فقط ): ازيك يا فوفتي ها اختارتي مين من الثلاثه عشان انا قررت اريحك النهارده
عفاف: مريم بلاش حد يعرف دول ولادي برضه وخلينا كده احسن
مريم: براحتك بس متقوليش ريحيني وراحت مسكت بزازها تلعب فيهم
عفاف: بس يا مريم حتعب كده
مريم: منا عاوزك تتعبي سابت بزازها و راحت مطلعه من وراها الصناعي وفضلت تمص فيه شويه
مريم: ارفعي جلابيتك
عفاف: لا يا مريم سلمى هنا
مريم ادتها سبانك: اللي اقوله تعمليه ورفعت الجلابيه بنفسها اللي كان على اللحم وراحت بالصناعي على كس عفاف وفضلت تحركه على كسها ومره وحده زقته كله جوا وفضلت تحرك الصناعي وتنيكها بيه
عفاف: شهقت أه وسابت اللي في ايدها وباعدت بين رجليها
مريم: ايه يا فوفتي عجبك الصناعي
عفاف: بتحاول تكتم صوتها: اه بس سلمى هنا
مريم: متخافيش بس قوليي اخترتي مين
عفاف: بلاش حد غيرك يا مريم
مريم سحبت الصناعي مره وحده من كس عفاف
عفاف: ليه طلعتيه رجعيه
مريم: مفيش خلاص انتي مش عايزه حد منهم يبقى مفيش مريم كمان
عفاف: شادي شادي عاوزه شادي
مريم: خلاص مفيش لا شادي ولا غيره
عفاف: حرمت خلاص اللي عاوزاه حعمله بس ارجوكي كملي
مريم: اكيد ولا حتتعوجي عليا تاني
عفاف: **** حرمت حتى لو قلتي انزل الشارع كده بس كملي
مريم: مش مصدقاكي وراحت ممشيه الصناعي على كسها... وصدقك ازاي وانتي كل مره بتغيري كلامك
عفاف: وعد مش حغير كلامي
مريم:حنشوف ودخلت الصناعي في كسها وثبتته جوه ...عاوزاني احركه
عفاف: اه بليز ابوس ايدك
مريم: حيتحرك بس لما تروحي لسلمى وهيا اللي تحركه ليكي
عفاف: حاضر بس اعملها ازاي
مريم: نزلت جلابيه عفاف و ماسكه الصناعي من فوق الهدوم امشي قدامي وراحت بيها لاوضه سلمى
عفاف: حاضر ... وصلو الاتنين اوضه سلمى وعفاف متردده وبتبلع ريقها
مريم رفعت الجلابيه من ورا بس وفضلت تحرك الصناعي وقالت افتحي الباب
عفاف: بتفتح الباب بتردد بس اتفتح خلاص
سلمى اول ما شافت امها بقت مش مصدقه ان مريم عملتها : خير يا ماما عاوزه حاجه
عفاف مش عارفه ترد بايه
مريم وهيا مداريه على جمب : خشي جوه بهمس
عفاف: مش قادره تتحرك وثابتها مكانها
مريم : بهمس لو مدخلتيش حروح
سلمى: ماما انا بكلمك فيكي حاجه
عفاف: اه تعبانه يا بنتي
سلمى:مالك
عفاف مسكت الصناعي بيدها وراحت لسلمى ريحيني ارجوكي ونامت على السرير على وشها
مريم: بتصطعبط اريحك ايه مش فاهمه
عفاف: رفعت جلابيتها وكان الصناعي راشق في كسها
سلمى قالت تصطعبط اكثر: اي ده يا ماما بردو مش فاهمه اعمل ايه
عفاف: امسكيه و حركيه يا كسمك نيكي كسي
سلمى: بس ازاي انتي امي مينفعش
عفاف: مريم ارجوكي تعالي ومسكت الزبر وحركته
مريم: شيلي ايدك يا فوفتي وسلمى حتكمل ولا ازعل
عفاف: سابت الصناعي
مريم: ريحي امك يا سلمى عيب كده عشان هيا هايجه ويمكن تنزل الشارع تتناك من اي حد ونتفضح
سلمى مسكت الصناعي وبدأت تحركه: كده يا ماما
عفاف: اه كده حركيه اسرع
مريم قربت منهم وفتحت فلقات طيز عفاف
مريم: سلمى بلي خرمها من بقك
سلمى: حاضر وراحت باله خرم طيزها ..ومريم راحت مدخله صباع في خرم طيز عفاف وبدات تحركه وسلمى بتنيك كسها بالصناعي
عفاف: اه دخلي صباعين يا مريم افشخوني يا كلاب مريم راحت مدخله صباعين كمان وتحرك بسرعه وسلمى زودت السرعه عفاف فضلت تنتفض وشويه كانت بتشنج ورفعت وسطها ومسكت ايد سلمى وزقت الصناعي للآخر ونطرت ميه من كسها وهيا بتترعش وراحت نايمه على وشها
مريم: لا انتي حالتك صعبه يا فوفتي ...عفاف مش بترد ...سلما قامت وراحت نايمه قدام وش امها ورفعت راسها : مش واجب برضو تريحيني ونزلت الشورت والكلوت ونزلت راس عفاف على كسها
مريم: انا حسيب البنت وامها مع بعض ولما تخلصو لينا كلام بكره وراحت سيباهم وطالعه بره ...

عصام و حسن على القهوه
حسن: إلى حصل ده كان اختبار وانت نجحت فيه بعلامه كامله وطلع كيسه .... دول ١٠٠ الف جنيه نصيبك وحاجتك كلها موجوده جوه
عصام: فاتح بقه انت بتهزر اكيد وفتح الكيس ... وقام حاضن حسن ياخي انت تستاهل اجوزك امي على ده طبعا كلام هزار
حسن: في سره متخفش حركبها وقدامك... وراح قايله لا يا راجل امك صح انها حلوه ولسه شباب بس الزواج لسه عليه
عصام: طيب ايه النظام حيكون الشغل ازاي
حسن: انت تريح دماغك وانا ابقى اكلمك
عصام: طيب ماشي
حسن: اه صحيح بكره معزومين عندنا ومش عايز نقاش
عصام: لا **** مفيش انتو تيجو عندنا بكره
حسن: حاضر بكره عندكم يلا اطير انا بقى
عصام لما شاف الفلوس نسى حتى يسأله لو كان حد فتش فالمبايل او لا


في محل رضوى
رضى كده انا بخسر ولازم اعمل حاجه تكون ضربه قويه ليهم ...بس لقيتها وبتتصل بسيكا
رضوى: ازيك يا سيكا
سيكا: المعلمه اي الصدف دي
رضوى: قابلني برع الحاره ضروري
سيكا: ماشي

عند طارق في الشركه
موبايل طارق
طارق: في ايه تاني مش خلصنا
الطرف الثاني:خلصنا بس لازم ترجع الشغل في حجات محدش ينفع يعمله غيرك
طارق: اسف بس حبعت حد يكون مكاني حكلمه وابعت رقمه واتس عشان انا مش حستغل تاني وقفل الخط

الطرف الثاني ماشي يا طارق الكلب حسابك معايا...

برع الحاره رضوى مستنيه سيكا
رضوى:اركب
سيكا: فتح الباب وركب
رضوى تحركت وراحه لعمارة من عمايرها
رضوى: انزل يا سيكا
سيكا: خايف ينزل بس نزل
دخلو العماره اللي كانت فاضيه تماما وراحت طالعه الدور الثالث وفتحت باب الشقه ودخلو كانت الشقه عباره عن غرفتين وصاله وفيها كل حاجه
رضوى: تحب تشرب حاجه
سيكا: لا بس اعرف انا هنا ليه
رضوى: طيب ثواني وجايه دخلت جوه وراحت على الخزنه وطلت من الخزنه فلوس وراحت لسيكا
رضوى: بص يا سيكا تيجي نلعب عالمكشوف
سيكا: تمام
رضوى: بعتني بكم وليه وقبل ما تتكلم دول ٥٠٠ الف جنيه اعتبرهم عربون للاتفاق الجاي وده جزء بسيط من العربون دا غير انك انك حتكون ماسك كل محلاتي ومش بس كده حتكون الشقه دي ليك انت وامك وباسمك كمان وحكون راضيه عليك
سيكا: تقريبا قلبه وقف مش اتصدم بس ... وايه اللي يضمني كلامك
رضوى: كلمتي ضمان وغير اني اقدر اعمل اللي في دماغي من غيرك بس انا عاوزاك انت
سيكا بيفكر .. دي شكلها بتتكلم جد عشان هيا الطرف الاضعف وممكن يدفع اكثر بس ميكملش خسران ....
سيكا: بعتك عشان كنت مجبور
رضوى: رفعه حواجبها مش مصدقه قول غير كده
سيكا: بجد بصي انا حقول على كل حاجه بس تكوني قد كلمتك
رضوى: وعد عشان انت السلاح اللي ححارب بيه
سيكا: انا بصراحه بقالي فتره بنيك جابر
رضوى: فتحت عينها كمل
سيكا: بس كل ده كان لغرض وهو اني بحب ريهام و
رضوى: وايه كمل انا وعد مني حسامحك على اي حاجه تقولها
سيكا: و والصراحه خاطري فيكي اصلك جميله واي حد يتمناكي
رضوى:كمل
سيكا:لما كنت بنيك جابر كنت بجيب سيرتك انتي وريهام وهو مش بيمانع بالعكس كان يقول كلام يهيجني اكثر زي رضوى هايجه ومبتشبعش وانك لبوه عالسرير وغيره لغايه مجتني فكره اني ازرع كاميرات واشوف جسمك انتي وريهام وهنا كانت رضا بتشتغل عندك فقلت يحط في المطبخ برضو وجابر وافق عشان افضل انيكه بس اللي حصل انه بعد ما ركب الكاميرات وهو بيركب في المطبخ رضا صحيت وقفشت جابر اللي خر كل حاجه ليها وهنا رضا استغلت الوضع وخلتني اركب كاميرات في المحل بس شالت الكاميرا من اوضه ريهام بس وادتني ٥٠ الف وقالت حتديني كمان ١٥٠ وحتخليني انام معاكي وبقينا نشتغل معاها انا وجابر ولما قلتلك حكايه الكاميرات ووشيت على رضا و نوسه كانت فكره نوسه
رضوى:كده فهمت ودلوقتي لو عاوز تكون معايا حزيد على اللي فات اني حكون ليك وجابر حسابه عندي بس انا مبلعبش من تحت لي تحت زي رضا يعني اتفاقي معاك يا يكون علني او لا اصل مش بسلم نفسي لعيل خايف من نسوان
سيكا: طيب والمبلغ حيكون كم
رضوى: تعرف تعد لكام
سيكا: انا مش طماع بس الفرصه بتيجي مره وحده
رضوى: حقولك المطلوب وانت اطلب براحتك
سيكا: تمام
رضوى: حديك مخدرات حتحطها في محلات نوسه وتبلغ عن أن المحلات اجهه لبيع لتجاره المخدرات طبعا والباقي عليا شفت سهله ازاي
سيكا: طب ممكن اخذ وقتي وافكر عشان انا مش طبعي الخيانه بس كنت مجبور ولا مكنتش خنتك ابدا
رضوى: حقك تفكر بس لغايه بكره
سيكا: حاضر
رضوى: يلا على بيتك ... مشي سيكا
رضوى: بقى كده يا جابر تمام دواك عندي بس استنى عليا

سيكا وهي دي عاوزه تفكير رضا حتديك ٢٠٠ الف بس رضوى ٥٠٠ الف ودا ربط كلام بس وغير الشقه و رضوى نفسها تحتك

في السنتر

انجي داخله مع حمو وهم اخر اناقه حاجه كده جنتل
موظفه الاستقبال: نورتي حضرتك اكيد انتي المديره الجديده
انجي:ايوا انا بس د تعالي نلف كده اشوف الماكن وراحت تلف في السنتر اللي كان عباره عن ٨ اوض وكل اوضه فيها جاكوزي وفي ٤ اوض للسونا.. وبعد مالفت لا تمام
انجي: خلال ساعه تكوني عملتي ملف لكل الشغالين فيها كل بياناتهم ومتخصصين في ايه بالتفصيل كل حاجه تنكتب الا انتي اسمك ايه
ماجي: اسمي ماجي ( عندها ٢٨سنه حاجه مهلبيه كده متجوزه واحيانا تروط طلبات )
انجي: انتي استقبال بس ولا شغاله في كل حاجه
ماجي: على حسب رغبه الزبون لو ليه شوق يدوق ادوقه
انجي: يبقا كمان اعملي ملف لنفسك وتعالي اشوف شغلك كويس ولا لا
ماجي: حاضر بس انا مليش في النسوان
انجي: وماله حمو ابني يدوق ولا ايه يا حمو
حمو: ادوق ليه لا
انجي: وكل حد شغال هنا حنختبر قدراته ودا يتكتب في الملف والتقيم من ١٠اللي يجيب اقل من ٥ حيمشي
ماجي: حاضر تعالي اخدك على المكتب

في بيت مياسه

كانت قاعده مياسه مع صفاء
مياسه: كويس انك خرجتي
صفاء:بصراحه زهقت وافكر اروح السنتر تيجي معايا عشان ريهام اعتذرت عندها شويه مشاكل
مياسه: وماله نروح ... الجرس بيرن قامت مياسه تفتح وكانت سهى عالباب مع رزان
مياسه: ايه المفاجئه الحلوه دي انتو عالسيره كده على طول
سهى: تسلمي يا مياسه
مياسه: تفضلو في حد جوه حتحبوه لما تشوفوه ودخلو ...صفاء اول مشافت رزان فرحت ورزان برضه
صفاء: مش انتي اللي شغاله في السنتر
رزان: ايوه انا اسمي رزان
صفاء: وانا صفاء تشرفت بيكي
مياسه: انتو تعرفو بعض
صفاء: اه عملتلي مره مساج بس ايديها حلوه انصحك فيها
مياسه: طالما كده تعملنا مساج هنا عشان جسمي قافش
صفاء: معنديش مانع
رزان: ولا انا
مياسه: يبقى يلا مين حتبدا الأول
صفاء: انا
مياسه: خشو الاوضه دي وانا اخذ سهى واطلع فوق ولما تخلصو تعالو فوق مياسه سحبت ايد سهى وراحت فوق واول ما دخلو المكتب شالت الريموت وفتحت الشاشه على الاوضه اللي موجودين فيها صفاء و رزان
سهى: دماغك منحرفه ومتكلفه

اول ما دخلت صفاء معاها رزان
رزان: يلا اقلعي ونامي عالسرير
صفاء: مش عايزه مساج عايزه ارتاح وتكملي اللي وقفتيه اخر مره
رزان: كده ماشي ولزقتها هالحيط بظهرها وقامت فاتحه قميصه صفاء بالقوه والزرار اتقطع وقفشت بزازها ونزلت بيدها الشمال على كسها وبيدها اليمين خنقتها : عاوزه اكمل من عنيا بس بطريقتي وراحت فاتحه قميصها ولفتها عالحيط ورفعت الجيبه وادتها سبانك
صفاء وهيا بتخلع القميص : ايوا كده عاوزك تفتري
رزان قامت تفتح ستيانه صفاء وبتلحس وشها راحت صفاء منزله الكلوت وبقت ملط... رزان وهيا من وراها ماسكه رقبتها بأيدها الشمال وأيدها التانيه بتلعب فكس صفاء جامد : باعدي مابين رجليكي
صفاء: قافشه في بزازها : اه كمان كملي
رزان لفتها وخلعت قميصها وخلتها تمص بزازها ويها مكمله لعب في كس صفاء وقامت لفاها للحيط تاني ونزلت الجنز اللي لابسه وبلت زبرها وراحت مدخلاه في كس صفاء
صفاء: شهقت وقالت اي ده
رزان: حطت ايدها على بقها بلاش كلام استمتعي وبعدين حتفهمي
صفاء: عضت ايد رزان شيلي ايدك عشان اعرف استمتع بس اي ده مالي كسي وقفلت رجلها
رزان: بتنيك صفاء وهيا شاده شعرها بس مش جامد
صفاء: *** يرحمك يا محمود كنت رومنسي وحرمتني من النيك... اه اجمد يا روز دخلي صباع في خرم طيزي
رزان طلعت زبرها ولفت صفاء عشان تمص اللي قامت واخده زبر رزان في بقها وفضلت تمص قامت روان ساحبها للسرير ونيمتها على بطنها وفتحت طيزها صفاء المره الجايه النهارده كسي وبس
رزان: طيب وماله ورحت حاطه زبرها في كسها وطلعت برجلها الاتنين على السرير وراحت تنيك في صفاء
صفاء: بتفتح كسها عالاخر اه دنتي فرهدتيني حجيب متطلعيش زبرك ونزلت
رزان: طلعت زبرها بعد ما صفاء نزلت وجابت لبنها على طيز صفاء ......

سهى: دي تستاهل تنركب بس حسافه سبت الشغل
مياسه: يعني ايه وليه
سهى: اصل لو تقفشت حعفن في السجن وانا بشغل السنتر لناس بتطلع دهب ويرمولي فتافيت
مياسه: يعني مفيش سنتر تاني
سهى: اه حشغل السنتر بتاعك بس لو حتشيلي فكره الدعاره ولو عايزه تتبسطي تروحي السنتر اللي كنت فيه
مياسه: ماشي بس تسحبي رزان معاكي عشان مش عايزاها تتبهدل
سهى: اكيد اصلا هيا اللي شارت عليا ..ومدت شنطه
سهى: الشنطه دي فيها فيديوهاتك وفيها كل التسجيلات ببيانات الناس اللي في الفيديو
مياسه: تربيتي وطلعت دفتر شيكات ... دول ٨٠٠ الف ليكي حلاوه مني ليكي
سهى: خذت الشيك وبتدحك
مياسه: على فكره مدياكي فلوس مش نكت
سهى: اصل الدنيا دي غريبه مباره كان في حسابي تقريبا ٧٥٠ الف بس بعد مبلغت الناس اني حسيب الشغل رضيو بشرط اخلي حسابي صفر ووافقت ولكا دخلت كان حسابي في البنك صفر ودلوقتي رجع نفس المبلغ تقريبا
مياسه: عشان انتي حد نظيف
سهى سرحت بأيام الملجأ واللي كانو يعملوه في رضا
..............................
دخلو رزان وصفاءالمكتب ... وصفاء كان قميصها مفتوح
مياسه: ايه اللي حصل في قميصك
صفاء: اتقطع وانا بفتحه
مياسه: قلتيلي بس رزان عليها زبر تمام
صفاء: فتحت بقها ايه بتقولي ايه
مياسه: متخفيش سرك في بير اصلي جربتها قبلك
صفاء: ان كان كده دي عليها حتت زبر وبتمسكه يخليكي عاوزاه جواكي على طول
مياسه: حتقوليلي ... عموما انا حبيع الشركه وافتح مكانها بيوتي سنتر وانتي معانا يا صفاء وشوفي ريهام لو حتشتغل
صفاء: ماشي .....اه صحيح انا شفت ان مفيش حد بيخدم عندك ليه
مياسه: اصلي من مات جوزي وانا لحالي بس عاوزه شغاله دلوقتي بس مش لاقيه
صفاء: الشغاله عندي خلاص
مياسه: ماشي

في بيت نجوى
بعد الغدا
رضا: بصو اللي حيصل دلوقتي مين عاوز يشتغل
حسن رفع ايده واحمد وهند
رضا: حسن حتمسك الدكان انت المسؤول عن كل حاجه فيه واي حاجه انت اللي حتشيل... احمد انت حتمسك محل قطع الغيار ونفس الكلام عاوزاك راجل اما انتي يا هند حنشوفلك شغلانه برع الحاره ريهام حتكون مسؤوله عن حسابات المحلات والدكان وكله نوسه طبعا براحتك محلاتك وانتي حره نجوى نفس الكلام
نوسه: وانتي
رضا: انا زي منا بس بكره عندي كم مشوار مهم لازم أعملهم من زمان
رضا: يلا يا ريهام ....... الكل قام وكل واحد على مكانه
رضا: بتصل بسيكا
سيكا: ايوا
رضا: انت فين برن عليك مش بترد
سيكا: اسف بس كنت مشغول مع امي
رضا شكت عشان كانت ممشيه وراه حد : في حاجه او محتاج حاجه قول
سيكا:تمام كل حاجه تمام

سيكا: اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و ٣من المحلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....


نهايه الجزء الثاني

❤️ professor
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Essam king، Aymanx123 و adham44
الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

رضا: اما انا بعد مكسرك حعمل فيكي كل اللي اتعمل فيا في الملجأ بتاعك اللي انا كنت ضحيه وشفت الويل فيه ووعد لخليكي تتناكي من طوب الارض وأولهم سيكا
رضوى: حلال عليكم المحلات بس كده انتو عاوزين رد جامد يرجع كل واحد لعقله ومكانه الطبيعي ... وبعدين ملجأ ايه اللي بتقولي عنه انتي بتخرفي
رضا: اه بخرف بس بسبب الملجأ ده راح شرفي وتعذبت وتهنت واعتدو عليا وكل حاجه ودا كله بسبب اهمالك وانك مش دريانه بلي بيحصل في الملجأ بس ادعي ربك انك تكوني كده وملكيش ايد في حاجه عشان لو طلعتي انتي ورا اللي حصلي حتبقى نهايتك.. يلا بينا ومشيو الثلاثه طالعين العماره عند بيت نجوى
نوسه: انا طالعه فوق عند مدحت
رضا: اه صحيح انا نسيته حطلع معاكي .... نجوى جايه ولا ايه
نجوى: وماله معاكم وطلعو على شقه نوسه

في المحل عند رضوى
رضوى هي عرفه عن الملجأ ازاي بس ...اه الحيوان سيكا بس ايه الكلام اللي قالته انا فهمت عشان كده هيا حاقده عليا الحكايه كده متطمنش وانا لازم اتصرف واعرف ايه اللي بيحصل خاصه بعد حوار المحلات ده باين ان معاهم فلوس وانا كده لوحدي لازم اعمل حاجه تخليني أوقف قصادهم

في شقه نوسه

مدحت قاعد وجمبه فاروق و صالح
رضا: استفدت ايه دلوقتي من اللي عملته
مدحت: سماح يا رضا الشيطان دحك عليا
نوسه: قلتلي شيطان طيب انا حبعد الشيطان عنك وحخليك عبره لأي حد يفكر يخون ... كتفوه كويس ووشه للحيط و ونزلو بنطلونه
مدحت: سماح يا نوسه حرمت مش حخون تاني
نوسه جت من وراه وادته قلم: أخرس مش عاوزه اسمع صوتك
مدحت: يا رضا سماح ارجوكي
رضا تذكرت يوم ما طارق اغتصبها وانجي وسهى مكتفينها وشافت مدحت طارق راحت رضا وقامت خابطه راسه في الحيط: مش قالت لك أخرس
مدحت: اه يا دماغي حرام عليكم سيبوني
رضا: نجوى روحي هاتي حاجه اخرسه بيها ...نجوى راحت تدور حاجه.... نوسه طلعت المطوى وقربت من مدحت وراحت بالمطوى على طيزه
مدحت: اه يا مجنونه عملتي ايه
نوسه: ادته قلم أخرس قلت ..... نجوى جت وجايبه قماشه ولزق وادتهم لصالح: شوف شغلك .... صالح حشر القماشه في بوقه وجاب اللزق وكتم بقه
نوسه: نيموه على بطنه ... صالح و فاروق نيموه وهو بيعافر ويحاول يقاوم بس صالح اداه بكس فتحله بقه اللي نزل ددمم اثبت احسن لك
نوسه: راحت قدام وشه ونزلت الجنز اللي لبساه وطلع زبر صناعي بس متوسط الحجم تحب تقاوم واخلي فاروق وصالح ينيكو فيك لغايه بكره ولا تثبت واخلص انا
مدحت لسه بيقوم
نوسه: ثبتولي الحيوان ده صالح و فاروق ثبتو ايده ورجله راحت نوسه وحده فيكم تفتح طيزه
رضا راحت قاعده على ضهره وفشخت طيزه اللي كان مليان شعر ... نوسه راحت باله خرمه كثير وبلت زبرها وراحت مظبطاه على خرمه وقامت دايسه بس مدخلش حاولت كذا مره مفيش فايده
نوسه: حظك يا كلب مش راضي يدخل بس ملحوقه راحت جابت عصا المقشه وزيت وكسرتو وغرقت المقشه وخرمه بالزيت ومن غير ما تستنى دخلت المقشه فطيزه اللي تزفلط وفضلت تحركه بتاع ٥ دقايق ومدحت بيتوجع وبعد كده طلعته وراحت مدخله الزبر وفضلت تنيك فيه بتاع ٥ دقايق تانين في الوقت ده كانت رضا قامت وراحت قعدت والكل بيشوف اللي بيحصل
نوسه: رضا خشي جوه حتلاقي زبر اسود هاتيه
رضا راحت جابت الزبر ورجعت .. نجوى فتحت بقها من حجم الزبر اللي كان كبير بمعنى الكلمه .... نوسه لسه بتخلع الزبر .. رضا لا خليكي انا حعمل كده رفعه ملابسها لجد فخاذها اللي كانو بينورا ولبست الزبر
صالح بلع ريقه من منظر فخاذ رضا
رضا: شيل عن بقه اللزق والقماش عاوزه استمتع بصوته... صالح شالهم
رضا اول ما بق مدحت تحرر دخلت الزبر للآخر مره وحده
مدحت: اه يا بنت المتناكه
رضا: لطشته قلمين أخرس لحسن عقابك يزيد
مدحت: سكت عشان يخلص وبعد عشر دقايق رزع قامت مطلعه الزبر
نوسه: قامت راحيه بالمطوى وكتبت على طيزه نوسه ناكتني .. ارموه برع وحسك عينك المحك بالغلط في اي مكان ..شالوه ورموه برع
نجوى: لا انتو الاتنين يتخاف منكم
نوسه: دا جزاء اللي يغلط او يتجرأ على نوسه
رضا: سيبكم من ده حنعمل ايه في اللي جاي
نجوى: بصو نحن ننزل تحت سوا وبعد الغدا نقعد والكل يكون موجود
نوسه: عندها حق يلا بينا
رضا: طيب انا حريح شويه وانزل وقت الغدا لسه فاضل عليه وقت كثير ودخلت الاوضه تنام

في بيت نجوى
حسن: ريهام ممكن اكلمك
ريهام: بص يا حسن انا لايمكن اسامحك ابدا على اللي عملته في امك وهند
حسن: بس هما سامحوني واديكي شايفه نحن بقينا احسن وقريبين من بعض
ريهام: حتى لو انا مش مسامحاك وبلاش تقرب مني عشان متسمعش حاجه متعجبكش

في اوضه هند
شروق: ياه زمان عنك يا بنت الكلب
هند: معليش اصلي في حجات كثير حصلت وفتره طويله المبايل مكانش عندي
شروق: طب قولي ايه اللي حصل عشان انا برضو عندي حجات كثير اوي لازم تعرفيها
هند: طب متيجي عندي
شروق: فكره تصدقي حشوف ماما واكلمك
هند: على رأي ماما ايه مفيش مساعده هنا ولا هنا تنجحنا الامتحانات قربت خلاص
شروق: مفيش ويلا غوري حبقى اعدي عليكي
هند: مستنياكي ..الباب اتفتح ودخل حسن
حسن: فاكره حوار نوسه اللي قلتي عليه وانا بنيكك
هند: انت منسيتش اه صح ازاي وانت شايله على ظهرك
حسن: اخلصي ازاي اقدر استفيد من ده
هند: خليني اشوف وأبقى ابلغك
حسن: طيب وعاوز منك حاجه
هند: ايه تاني
حسن: تطلعي لسلمى وتصاحبيها
هند: غبي من يومك يعني عاوزني اروح اخبط واقولها تعالي نبقى صحاب .. بص انت متفكرش من الأساس انا اخطط وانت تنفذ بس فالح تغتصب .... على طاري ال****** اي رايك في رضوى
حسن: ملبن وحلاوه بالقشطه
هند: اي رايك يا مغتصب تغتصبها ووعد لو عملت ده حظبطلك ريهام
حسن: موافق بس اعملها ازاي في وسط الحرب دي
هند: بتديه قفى مش انا قلت متفكرش
حسن: قام شالها ورماها عالسرير تاني ونام فوقها وثبت ايدها تحت رجله وطلع زبره وفضل يمشيه على بوقها: تحبي اغتصبك وحط ايده على كسها
هند: لا لا بلاش انا اسفه
حسن: ايوه كده وقام عنها يلا سلام وطلع بره و جرس الباب كان بيرن راح يفتح
حسن: عصام ازيك لسه كنت حنزل عندك
عصام: انا قلت اطلع اكلمك عشان شكلك كده مش عارف بلي حصل
حسن: لا عرفت مبارح... بص انت تستناني تحت وانا خمسه ونازلك
عصام: تمام مستنيك

في بيت مياسه
شروق: ماما انا لسه متعاقبه ولا خلاص عفيتي عني
ليلى: هو انتي لسه فاكره لا عفيت عنك بعد معرفت انك لبوه
شروق: طالعه عليكي يا لوله
ليلى: انتي بجد نفسك فيا زي مقلتي مياسه
شروق: اه نفسي
ليلى: تمام حنولك مرادك بس بعدين
شروق راحت لشفايفها وباستهم وراحت بره عند مياسه
شروق:ممكن سوال
مياسه: قولي
شروق: انتي بجد عاوزه تركبي بابا زي مقلتي
مياسه: مش بالظبط
شروق: مفهمتش
مياسه: دلوقتي نحن كل شي متاح قدامنا بس النوع ده مش موجود يعني سحاق موجود شيميل موجود بس ان راجل يتناك مفيش وانا نفسي اجرب بصراحه وغير كده عاوزه اخلي كل حاجه متوفره
شروق: فهمت عليكي ... هو انا اقدر اخذ السايق يوصلني عند صاحبتي
مياسه: اه خديه ومن النهارده حبلغه يفضل معاكي على طول بس من غير تهور معاه
شروق: حاضر ومشيت على اوضتها

في بيت عصام

مريم: بصي بقى انا حوريكي حاجه حتحبيها وزي متفقنا احققلك اللي في بالك وتعملي اللي عايزاه
سلمى: تمام
مريم: دلوقتي حقولك على اول سر وهي امك
سلمى: مالها
مريم: لبوه كبيره
سلمى: ازاي
مريم: عشر دقايق وحتعرفي خليكي هنا متخرجيش وهي حتيجي بنفسها ليكي
سلمى: مستحيل انا براقبها من ثلاث شهور
مريم: لو حصل حفتحك موافقه
سلمى: موأفقه بس لو محصلش تتناكي من شادي قدامي
مريم: تمام وخرجت رايحه لعفاف اللي كانت بتعمل الغدا
مريم دخلت المطبخ بعد ما جابت الصناعي من قوضتها ( الصناعي ده مريم عملاه فالبيت عشان تريح نفسها وانا كتبت ده عشان ميكونش في خياره او اي حاجه من الاكل عشان دي نعمه وميصحش اكتب كده واسف اني كتبت في جزء من الاحزاء بس مذكرتش تفاصيل ودي وجهه نظري الشخصيه فقط ): ازيك يا فوفتي ها اختارتي مين من الثلاثه عشان انا قررت اريحك النهارده
عفاف: مريم بلاش حد يعرف دول ولادي برضه وخلينا كده احسن
مريم: براحتك بس متقوليش ريحيني وراحت مسكت بزازها تلعب فيهم
عفاف: بس يا مريم حتعب كده
مريم: منا عاوزك تتعبي سابت بزازها و راحت مطلعه من وراها الصناعي وفضلت تمص فيه شويه
مريم: ارفعي جلابيتك
عفاف: لا يا مريم سلمى هنا
مريم ادتها سبانك: اللي اقوله تعمليه ورفعت الجلابيه بنفسها اللي كان على اللحم وراحت بالصناعي على كس عفاف وفضلت تحركه على كسها ومره وحده زقته كله جوا وفضلت تحرك الصناعي وتنيكها بيه
عفاف: شهقت أه وسابت اللي في ايدها وباعدت بين رجليها
مريم: ايه يا فوفتي عجبك الصناعي
عفاف: بتحاول تكتم صوتها: اه بس سلمى هنا
مريم: متخافيش بس قوليي اخترتي مين
عفاف: بلاش حد غيرك يا مريم
مريم سحبت الصناعي مره وحده من كس عفاف
عفاف: ليه طلعتيه رجعيه
مريم: مفيش خلاص انتي مش عايزه حد منهم يبقى مفيش مريم كمان
عفاف: شادي شادي عاوزه شادي
مريم: خلاص مفيش لا شادي ولا غيره
عفاف: حرمت خلاص اللي عاوزاه حعمله بس ارجوكي كملي
مريم: اكيد ولا حتتعوجي عليا تاني
عفاف: **** حرمت حتى لو قلتي انزل الشارع كده بس كملي
مريم: مش مصدقاكي وراحت ممشيه الصناعي على كسها... وصدقك ازاي وانتي كل مره بتغيري كلامك
عفاف: وعد مش حغير كلامي
مريم:حنشوف ودخلت الصناعي في كسها وثبتته جوه ...عاوزاني احركه
عفاف: اه بليز ابوس ايدك
مريم: حيتحرك بس لما تروحي لسلمى وهيا اللي تحركه ليكي
عفاف: حاضر بس اعملها ازاي
مريم: نزلت جلابيه عفاف و ماسكه الصناعي من فوق الهدوم امشي قدامي وراحت بيها لاوضه سلمى
عفاف: حاضر ... وصلو الاتنين اوضه سلمى وعفاف متردده وبتبلع ريقها
مريم رفعت الجلابيه من ورا بس وفضلت تحرك الصناعي وقالت افتحي الباب
عفاف: بتفتح الباب بتردد بس اتفتح خلاص
سلمى اول ما شافت امها بقت مش مصدقه ان مريم عملتها : خير يا ماما عاوزه حاجه
عفاف مش عارفه ترد بايه
مريم وهيا مداريه على جمب : خشي جوه بهمس
عفاف: مش قادره تتحرك وثابتها مكانها
مريم : بهمس لو مدخلتيش حروح
سلمى: ماما انا بكلمك فيكي حاجه
عفاف: اه تعبانه يا بنتي
سلمى:مالك
عفاف مسكت الصناعي بيدها وراحت لسلمى ريحيني ارجوكي ونامت على السرير على وشها
مريم: بتصطعبط اريحك ايه مش فاهمه
عفاف: رفعت جلابيتها وكان الصناعي راشق في كسها
سلمى قالت تصطعبط اكثر: اي ده يا ماما بردو مش فاهمه اعمل ايه
عفاف: امسكيه و حركيه يا كسمك نيكي كسي
سلمى: بس ازاي انتي امي مينفعش
عفاف: مريم ارجوكي تعالي ومسكت الزبر وحركته
مريم: شيلي ايدك يا فوفتي وسلمى حتكمل ولا ازعل
عفاف: سابت الصناعي
مريم: ريحي امك يا سلمى عيب كده عشان هيا هايجه ويمكن تنزل الشارع تتناك من اي حد ونتفضح
سلمى مسكت الصناعي وبدأت تحركه: كده يا ماما
عفاف: اه كده حركيه اسرع
مريم قربت منهم وفتحت فلقات طيز عفاف
مريم: سلمى بلي خرمها من بقك
سلمى: حاضر وراحت باله خرم طيزها ..ومريم راحت مدخله صباع في خرم طيز عفاف وبدات تحركه وسلمى بتنيك كسها بالصناعي
عفاف: اه دخلي صباعين يا مريم افشخوني يا كلاب مريم راحت مدخله صباعين كمان وتحرك بسرعه وسلمى زودت السرعه عفاف فضلت تنتفض وشويه كانت بتشنج ورفعت وسطها ومسكت ايد سلمى وزقت الصناعي للآخر ونطرت ميه من كسها وهيا بتترعش وراحت نايمه على وشها
مريم: لا انتي حالتك صعبه يا فوفتي ...عفاف مش بترد ...سلما قامت وراحت نايمه قدام وش امها ورفعت راسها : مش واجب برضو تريحيني ونزلت الشورت والكلوت ونزلت راس عفاف على كسها
مريم: انا حسيب البنت وامها مع بعض ولما تخلصو لينا كلام بكره وراحت سيباهم وطالعه بره ...

عصام و حسن على القهوه
حسن: إلى حصل ده كان اختبار وانت نجحت فيه بعلامه كامله وطلع كيسه .... دول ١٠٠ الف جنيه نصيبك وحاجتك كلها موجوده جوه
عصام: فاتح بقه انت بتهزر اكيد وفتح الكيس ... وقام حاضن حسن ياخي انت تستاهل اجوزك امي على ده طبعا كلام هزار
حسن: في سره متخفش حركبها وقدامك... وراح قايله لا يا راجل امك صح انها حلوه ولسه شباب بس الزواج لسه عليه
عصام: طيب ايه النظام حيكون الشغل ازاي
حسن: انت تريح دماغك وانا ابقى اكلمك
عصام: طيب ماشي
حسن: اه صحيح بكره معزومين عندنا ومش عايز نقاش
عصام: لا **** مفيش انتو تيجو عندنا بكره
حسن: حاضر بكره عندكم يلا اطير انا بقى
عصام لما شاف الفلوس نسى حتى يسأله لو كان حد فتش فالمبايل او لا


في محل رضوى
رضى كده انا بخسر ولازم اعمل حاجه تكون ضربه قويه ليهم ...بس لقيتها وبتتصل بسيكا
رضوى: ازيك يا سيكا
سيكا: المعلمه اي الصدف دي
رضوى: قابلني برع الحاره ضروري
سيكا: ماشي

عند طارق في الشركه
موبايل طارق
طارق: في ايه تاني مش خلصنا
الطرف الثاني:خلصنا بس لازم ترجع الشغل في حجات محدش ينفع يعمله غيرك
طارق: اسف بس حبعت حد يكون مكاني حكلمه وابعت رقمه واتس عشان انا مش حستغل تاني وقفل الخط

الطرف الثاني ماشي يا طارق الكلب حسابك معايا...

برع الحاره رضوى مستنيه سيكا
رضوى:اركب
سيكا: فتح الباب وركب
رضوى تحركت وراحه لعمارة من عمايرها
رضوى: انزل يا سيكا
سيكا: خايف ينزل بس نزل
دخلو العماره اللي كانت فاضيه تماما وراحت طالعه الدور الثالث وفتحت باب الشقه ودخلو كانت الشقه عباره عن غرفتين وصاله وفيها كل حاجه
رضوى: تحب تشرب حاجه
سيكا: لا بس اعرف انا هنا ليه
رضوى: طيب ثواني وجايه دخلت جوه وراحت على الخزنه وطلت من الخزنه فلوس وراحت لسيكا
رضوى: بص يا سيكا تيجي نلعب عالمكشوف
سيكا: تمام
رضوى: بعتني بكم وليه وقبل ما تتكلم دول ٥٠٠ الف جنيه اعتبرهم عربون للاتفاق الجاي وده جزء بسيط من العربون دا غير انك انك حتكون ماسك كل محلاتي ومش بس كده حتكون الشقه دي ليك انت وامك وباسمك كمان وحكون راضيه عليك
سيكا: تقريبا قلبه وقف مش اتصدم بس ... وايه اللي يضمني كلامك
رضوى: كلمتي ضمان وغير اني اقدر اعمل اللي في دماغي من غيرك بس انا عاوزاك انت
سيكا بيفكر .. دي شكلها بتتكلم جد عشان هيا الطرف الاضعف وممكن يدفع اكثر بس ميكملش خسران ....
سيكا: بعتك عشان كنت مجبور
رضوى: رفعه حواجبها مش مصدقه قول غير كده
سيكا: بجد بصي انا حقول على كل حاجه بس تكوني قد كلمتك
رضوى: وعد عشان انت السلاح اللي ححارب بيه
سيكا: انا بصراحه بقالي فتره بنيك جابر
رضوى: فتحت عينها كمل
سيكا: بس كل ده كان لغرض وهو اني بحب ريهام و
رضوى: وايه كمل انا وعد مني حسامحك على اي حاجه تقولها
سيكا: و والصراحه خاطري فيكي اصلك جميله واي حد يتمناكي
رضوى:كمل
سيكا:لما كنت بنيك جابر كنت بجيب سيرتك انتي وريهام وهو مش بيمانع بالعكس كان يقول كلام يهيجني اكثر زي رضوى هايجه ومبتشبعش وانك لبوه عالسرير وغيره لغايه مجتني فكره اني ازرع كاميرات واشوف جسمك انتي وريهام وهنا كانت رضا بتشتغل عندك فقلت يحط في المطبخ برضو وجابر وافق عشان افضل انيكه بس اللي حصل انه بعد ما ركب الكاميرات وهو بيركب في المطبخ رضا صحيت وقفشت جابر اللي خر كل حاجه ليها وهنا رضا استغلت الوضع وخلتني اركب كاميرات في المحل بس شالت الكاميرا من اوضه ريهام بس وادتني ٥٠ الف وقالت حتديني كمان ١٥٠ وحتخليني انام معاكي وبقينا نشتغل معاها انا وجابر ولما قلتلك حكايه الكاميرات ووشيت على رضا و نوسه كانت فكره نوسه
رضوى:كده فهمت ودلوقتي لو عاوز تكون معايا حزيد على اللي فات اني حكون ليك وجابر حسابه عندي بس انا مبلعبش من تحت لي تحت زي رضا يعني اتفاقي معاك يا يكون علني او لا اصل مش بسلم نفسي لعيل خايف من نسوان
سيكا: طيب والمبلغ حيكون كم
رضوى: تعرف تعد لكام
سيكا: انا مش طماع بس الفرصه بتيجي مره وحده
رضوى: حقولك المطلوب وانت اطلب براحتك
سيكا: تمام
رضوى: حديك مخدرات حتحطها في محلات نوسه وتبلغ عن أن المحلات اجهه لبيع لتجاره المخدرات طبعا والباقي عليا شفت سهله ازاي
سيكا: طب ممكن اخذ وقتي وافكر عشان انا مش طبعي الخيانه بس كنت مجبور ولا مكنتش خنتك ابدا
رضوى: حقك تفكر بس لغايه بكره
سيكا: حاضر
رضوى: يلا على بيتك ... مشي سيكا
رضوى: بقى كده يا جابر تمام دواك عندي بس استنى عليا

سيكا وهي دي عاوزه تفكير رضا حتديك ٢٠٠ الف بس رضوى ٥٠٠ الف ودا ربط كلام بس وغير الشقه و رضوى نفسها تحتك

في السنتر

انجي داخله مع حمو وهم اخر اناقه حاجه كده جنتل
موظفه الاستقبال: نورتي حضرتك اكيد انتي المديره الجديده
انجي:ايوا انا بس د تعالي نلف كده اشوف الماكن وراحت تلف في السنتر اللي كان عباره عن ٨ اوض وكل اوضه فيها جاكوزي وفي ٤ اوض للسونا.. وبعد مالفت لا تمام
انجي: خلال ساعه تكوني عملتي ملف لكل الشغالين فيها كل بياناتهم ومتخصصين في ايه بالتفصيل كل حاجه تنكتب الا انتي اسمك ايه
ماجي: اسمي ماجي ( عندها ٢٨سنه حاجه مهلبيه كده متجوزه واحيانا تروط طلبات )
انجي: انتي استقبال بس ولا شغاله في كل حاجه
ماجي: على حسب رغبه الزبون لو ليه شوق يدوق ادوقه
انجي: يبقا كمان اعملي ملف لنفسك وتعالي اشوف شغلك كويس ولا لا
ماجي: حاضر بس انا مليش في النسوان
انجي: وماله حمو ابني يدوق ولا ايه يا حمو
حمو: ادوق ليه لا
انجي: وكل حد شغال هنا حنختبر قدراته ودا يتكتب في الملف والتقيم من ١٠اللي يجيب اقل من ٥ حيمشي
ماجي: حاضر تعالي اخدك على المكتب

في بيت مياسه

كانت قاعده مياسه مع صفاء
مياسه: كويس انك خرجتي
صفاء:بصراحه زهقت وافكر اروح السنتر تيجي معايا عشان ريهام اعتذرت عندها شويه مشاكل
مياسه: وماله نروح ... الجرس بيرن قامت مياسه تفتح وكانت سهى عالباب مع رزان
مياسه: ايه المفاجئه الحلوه دي انتو عالسيره كده على طول
سهى: تسلمي يا مياسه
مياسه: تفضلو في حد جوه حتحبوه لما تشوفوه ودخلو ...صفاء اول مشافت رزان فرحت ورزان برضه
صفاء: مش انتي اللي شغاله في السنتر
رزان: ايوه انا اسمي رزان
صفاء: وانا صفاء تشرفت بيكي
مياسه: انتو تعرفو بعض
صفاء: اه عملتلي مره مساج بس ايديها حلوه انصحك فيها
مياسه: طالما كده تعملنا مساج هنا عشان جسمي قافش
صفاء: معنديش مانع
رزان: ولا انا
مياسه: يبقى يلا مين حتبدا الأول
صفاء: انا
مياسه: خشو الاوضه دي وانا اخذ سهى واطلع فوق ولما تخلصو تعالو فوق مياسه سحبت ايد سهى وراحت فوق واول ما دخلو المكتب شالت الريموت وفتحت الشاشه على الاوضه اللي موجودين فيها صفاء و رزان
سهى: دماغك منحرفه ومتكلفه

اول ما دخلت صفاء معاها رزان
رزان: يلا اقلعي ونامي عالسرير
صفاء: مش عايزه مساج عايزه ارتاح وتكملي اللي وقفتيه اخر مره
رزان: كده ماشي ولزقتها هالحيط بظهرها وقامت فاتحه قميصه صفاء بالقوه والزرار اتقطع وقفشت بزازها ونزلت بيدها الشمال على كسها وبيدها اليمين خنقتها : عاوزه اكمل من عنيا بس بطريقتي وراحت فاتحه قميصها ولفتها عالحيط ورفعت الجيبه وادتها سبانك
صفاء وهيا بتخلع القميص : ايوا كده عاوزك تفتري
رزان قامت تفتح ستيانه صفاء وبتلحس وشها راحت صفاء منزله الكلوت وبقت ملط... رزان وهيا من وراها ماسكه رقبتها بأيدها الشمال وأيدها التانيه بتلعب فكس صفاء جامد : باعدي مابين رجليكي
صفاء: قافشه في بزازها : اه كمان كملي
رزان لفتها وخلعت قميصها وخلتها تمص بزازها ويها مكمله لعب في كس صفاء وقامت لفاها للحيط تاني ونزلت الجنز اللي لابسه وبلت زبرها وراحت مدخلاه في كس صفاء
صفاء: شهقت وقالت اي ده
رزان: حطت ايدها على بقها بلاش كلام استمتعي وبعدين حتفهمي
صفاء: عضت ايد رزان شيلي ايدك عشان اعرف استمتع بس اي ده مالي كسي وقفلت رجلها
رزان: بتنيك صفاء وهيا شاده شعرها بس مش جامد
صفاء: *** يرحمك يا محمود كنت رومنسي وحرمتني من النيك... اه اجمد يا روز دخلي صباع في خرم طيزي
رزان طلعت زبرها ولفت صفاء عشان تمص اللي قامت واخده زبر رزان في بقها وفضلت تمص قامت روان ساحبها للسرير ونيمتها على بطنها وفتحت طيزها صفاء المره الجايه النهارده كسي وبس
رزان: طيب وماله ورحت حاطه زبرها في كسها وطلعت برجلها الاتنين على السرير وراحت تنيك في صفاء
صفاء: بتفتح كسها عالاخر اه دنتي فرهدتيني حجيب متطلعيش زبرك ونزلت
رزان: طلعت زبرها بعد ما صفاء نزلت وجابت لبنها على طيز صفاء ......

سهى: دي تستاهل تنركب بس حسافه سبت الشغل
مياسه: يعني ايه وليه
سهى: اصل لو تقفشت حعفن في السجن وانا بشغل السنتر لناس بتطلع دهب ويرمولي فتافيت
مياسه: يعني مفيش سنتر تاني
سهى: اه حشغل السنتر بتاعك بس لو حتشيلي فكره الدعاره ولو عايزه تتبسطي تروحي السنتر اللي كنت فيه
مياسه: ماشي بس تسحبي رزان معاكي عشان مش عايزاها تتبهدل
سهى: اكيد اصلا هيا اللي شارت عليا ..ومدت شنطه
سهى: الشنطه دي فيها فيديوهاتك وفيها كل التسجيلات ببيانات الناس اللي في الفيديو
مياسه: تربيتي وطلعت دفتر شيكات ... دول ٨٠٠ الف ليكي حلاوه مني ليكي
سهى: خذت الشيك وبتدحك
مياسه: على فكره مدياكي فلوس مش نكت
سهى: اصل الدنيا دي غريبه مباره كان في حسابي تقريبا ٧٥٠ الف بس بعد مبلغت الناس اني حسيب الشغل رضيو بشرط اخلي حسابي صفر ووافقت ولكا دخلت كان حسابي في البنك صفر ودلوقتي رجع نفس المبلغ تقريبا
مياسه: عشان انتي حد نظيف
سهى سرحت بأيام الملجأ واللي كانو يعملوه في رضا
..............................
دخلو رزان وصفاءالمكتب ... وصفاء كان قميصها مفتوح
مياسه: ايه اللي حصل في قميصك
صفاء: اتقطع وانا بفتحه
مياسه: قلتيلي بس رزان عليها زبر تمام
صفاء: فتحت بقها ايه بتقولي ايه
مياسه: متخفيش سرك في بير اصلي جربتها قبلك
صفاء: ان كان كده دي عليها حتت زبر وبتمسكه يخليكي عاوزاه جواكي على طول
مياسه: حتقوليلي ... عموما انا حبيع الشركه وافتح مكانها بيوتي سنتر وانتي معانا يا صفاء وشوفي ريهام لو حتشتغل
صفاء: ماشي .....اه صحيح انا شفت ان مفيش حد بيخدم عندك ليه
مياسه: اصلي من مات جوزي وانا لحالي بس عاوزه شغاله دلوقتي بس مش لاقيه
صفاء: الشغاله عندي خلاص
مياسه: ماشي

في بيت نجوى
بعد الغدا
رضا: بصو اللي حيصل دلوقتي مين عاوز يشتغل
حسن رفع ايده واحمد وهند
رضا: حسن حتمسك الدكان انت المسؤول عن كل حاجه فيه واي حاجه انت اللي حتشيل... احمد انت حتمسك محل قطع الغيار ونفس الكلام عاوزاك راجل اما انتي يا هند حنشوفلك شغلانه برع الحاره ريهام حتكون مسؤوله عن حسابات المحلات والدكان وكله نوسه طبعا براحتك محلاتك وانتي حره نجوى نفس الكلام
نوسه: وانتي
رضا: انا زي منا بس بكره عندي كم مشوار مهم لازم أعملهم من زمان
رضا: يلا يا ريهام ....... الكل قام وكل واحد على مكانه
رضا: بتصل بسيكا
سيكا: ايوا
رضا: انت فين برن عليك مش بترد
سيكا: اسف بس كنت مشغول مع امي
رضا شكت عشان كانت ممشيه وراه حد : في حاجه او محتاج حاجه قول
سيكا:تمام كل حاجه تمام

سيكا: اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و ٣من المحلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....


نهايه الجزء الثاني

❤️ professor
هات اللي بعده
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
عاش استمر
بس متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
الجزء الثاني

وقفنا في الجزء اللي فات عند

رضا: اما انا بعد مكسرك حعمل فيكي كل اللي اتعمل فيا في الملجأ بتاعك اللي انا كنت ضحيه وشفت الويل فيه ووعد لخليكي تتناكي من طوب الارض وأولهم سيكا
رضوى: حلال عليكم المحلات بس كده انتو عاوزين رد جامد يرجع كل واحد لعقله ومكانه الطبيعي ... وبعدين ملجأ ايه اللي بتقولي عنه انتي بتخرفي
رضا: اه بخرف بس بسبب الملجأ ده راح شرفي وتعذبت وتهنت واعتدو عليا وكل حاجه ودا كله بسبب اهمالك وانك مش دريانه بلي بيحصل في الملجأ بس ادعي ربك انك تكوني كده وملكيش ايد في حاجه عشان لو طلعتي انتي ورا اللي حصلي حتبقى نهايتك.. يلا بينا ومشيو الثلاثه طالعين العماره عند بيت نجوى
نوسه: انا طالعه فوق عند مدحت
رضا: اه صحيح انا نسيته حطلع معاكي .... نجوى جايه ولا ايه
نجوى: وماله معاكم وطلعو على شقه نوسه

في المحل عند رضوى
رضوى هي عرفه عن الملجأ ازاي بس ...اه الحيوان سيكا بس ايه الكلام اللي قالته انا فهمت عشان كده هيا حاقده عليا الحكايه كده متطمنش وانا لازم اتصرف واعرف ايه اللي بيحصل خاصه بعد حوار المحلات ده باين ان معاهم فلوس وانا كده لوحدي لازم اعمل حاجه تخليني أوقف قصادهم

في شقه نوسه

مدحت قاعد وجمبه فاروق و صالح
رضا: استفدت ايه دلوقتي من اللي عملته
مدحت: سماح يا رضا الشيطان دحك عليا
نوسه: قلتلي شيطان طيب انا حبعد الشيطان عنك وحخليك عبره لأي حد يفكر يخون ... كتفوه كويس ووشه للحيط و ونزلو بنطلونه
مدحت: سماح يا نوسه حرمت مش حخون تاني
نوسه جت من وراه وادته قلم: أخرس مش عاوزه اسمع صوتك
مدحت: يا رضا سماح ارجوكي
رضا تذكرت يوم ما طارق اغتصبها وانجي وسهى مكتفينها وشافت مدحت طارق راحت رضا وقامت خابطه راسه في الحيط: مش قالت لك أخرس
مدحت: اه يا دماغي حرام عليكم سيبوني
رضا: نجوى روحي هاتي حاجه اخرسه بيها ...نجوى راحت تدور حاجه.... نوسه طلعت المطوى وقربت من مدحت وراحت بالمطوى على طيزه
مدحت: اه يا مجنونه عملتي ايه
نوسه: ادته قلم أخرس قلت ..... نجوى جت وجايبه قماشه ولزق وادتهم لصالح: شوف شغلك .... صالح حشر القماشه في بوقه وجاب اللزق وكتم بقه
نوسه: نيموه على بطنه ... صالح و فاروق نيموه وهو بيعافر ويحاول يقاوم بس صالح اداه بكس فتحله بقه اللي نزل ددمم اثبت احسن لك
نوسه: راحت قدام وشه ونزلت الجنز اللي لبساه وطلع زبر صناعي بس متوسط الحجم تحب تقاوم واخلي فاروق وصالح ينيكو فيك لغايه بكره ولا تثبت واخلص انا
مدحت لسه بيقوم
نوسه: ثبتولي الحيوان ده صالح و فاروق ثبتو ايده ورجله راحت نوسه وحده فيكم تفتح طيزه
رضا راحت قاعده على ضهره وفشخت طيزه اللي كان مليان شعر ... نوسه راحت باله خرمه كثير وبلت زبرها وراحت مظبطاه على خرمه وقامت دايسه بس مدخلش حاولت كذا مره مفيش فايده
نوسه: حظك يا كلب مش راضي يدخل بس ملحوقه راحت جابت عصا المقشه وزيت وكسرتو وغرقت المقشه وخرمه بالزيت ومن غير ما تستنى دخلت المقشه فطيزه اللي تزفلط وفضلت تحركه بتاع ٥ دقايق ومدحت بيتوجع وبعد كده طلعته وراحت مدخله الزبر وفضلت تنيك فيه بتاع ٥ دقايق تانين في الوقت ده كانت رضا قامت وراحت قعدت والكل بيشوف اللي بيحصل
نوسه: رضا خشي جوه حتلاقي زبر اسود هاتيه
رضا راحت جابت الزبر ورجعت .. نجوى فتحت بقها من حجم الزبر اللي كان كبير بمعنى الكلمه .... نوسه لسه بتخلع الزبر .. رضا لا خليكي انا حعمل كده رفعه ملابسها لجد فخاذها اللي كانو بينورا ولبست الزبر
صالح بلع ريقه من منظر فخاذ رضا
رضا: شيل عن بقه اللزق والقماش عاوزه استمتع بصوته... صالح شالهم
رضا اول ما بق مدحت تحرر دخلت الزبر للآخر مره وحده
مدحت: اه يا بنت المتناكه
رضا: لطشته قلمين أخرس لحسن عقابك يزيد
مدحت: سكت عشان يخلص وبعد عشر دقايق رزع قامت مطلعه الزبر
نوسه: قامت راحيه بالمطوى وكتبت على طيزه نوسه ناكتني .. ارموه برع وحسك عينك المحك بالغلط في اي مكان ..شالوه ورموه برع
نجوى: لا انتو الاتنين يتخاف منكم
نوسه: دا جزاء اللي يغلط او يتجرأ على نوسه
رضا: سيبكم من ده حنعمل ايه في اللي جاي
نجوى: بصو نحن ننزل تحت سوا وبعد الغدا نقعد والكل يكون موجود
نوسه: عندها حق يلا بينا
رضا: طيب انا حريح شويه وانزل وقت الغدا لسه فاضل عليه وقت كثير ودخلت الاوضه تنام

في بيت نجوى
حسن: ريهام ممكن اكلمك
ريهام: بص يا حسن انا لايمكن اسامحك ابدا على اللي عملته في امك وهند
حسن: بس هما سامحوني واديكي شايفه نحن بقينا احسن وقريبين من بعض
ريهام: حتى لو انا مش مسامحاك وبلاش تقرب مني عشان متسمعش حاجه متعجبكش

في اوضه هند
شروق: ياه زمان عنك يا بنت الكلب
هند: معليش اصلي في حجات كثير حصلت وفتره طويله المبايل مكانش عندي
شروق: طب قولي ايه اللي حصل عشان انا برضو عندي حجات كثير اوي لازم تعرفيها
هند: طب متيجي عندي
شروق: فكره تصدقي حشوف ماما واكلمك
هند: على رأي ماما ايه مفيش مساعده هنا ولا هنا تنجحنا الامتحانات قربت خلاص
شروق: مفيش ويلا غوري حبقى اعدي عليكي
هند: مستنياكي ..الباب اتفتح ودخل حسن
حسن: فاكره حوار نوسه اللي قلتي عليه وانا بنيكك
هند: انت منسيتش اه صح ازاي وانت شايله على ظهرك
حسن: اخلصي ازاي اقدر استفيد من ده
هند: خليني اشوف وأبقى ابلغك
حسن: طيب وعاوز منك حاجه
هند: ايه تاني
حسن: تطلعي لسلمى وتصاحبيها
هند: غبي من يومك يعني عاوزني اروح اخبط واقولها تعالي نبقى صحاب .. بص انت متفكرش من الأساس انا اخطط وانت تنفذ بس فالح تغتصب .... على طاري ال****** اي رايك في رضوى
حسن: ملبن وحلاوه بالقشطه
هند: اي رايك يا مغتصب تغتصبها ووعد لو عملت ده حظبطلك ريهام
حسن: موافق بس اعملها ازاي في وسط الحرب دي
هند: بتديه قفى مش انا قلت متفكرش
حسن: قام شالها ورماها عالسرير تاني ونام فوقها وثبت ايدها تحت رجله وطلع زبره وفضل يمشيه على بوقها: تحبي اغتصبك وحط ايده على كسها
هند: لا لا بلاش انا اسفه
حسن: ايوه كده وقام عنها يلا سلام وطلع بره و جرس الباب كان بيرن راح يفتح
حسن: عصام ازيك لسه كنت حنزل عندك
عصام: انا قلت اطلع اكلمك عشان شكلك كده مش عارف بلي حصل
حسن: لا عرفت مبارح... بص انت تستناني تحت وانا خمسه ونازلك
عصام: تمام مستنيك

في بيت مياسه
شروق: ماما انا لسه متعاقبه ولا خلاص عفيتي عني
ليلى: هو انتي لسه فاكره لا عفيت عنك بعد معرفت انك لبوه
شروق: طالعه عليكي يا لوله
ليلى: انتي بجد نفسك فيا زي مقلتي مياسه
شروق: اه نفسي
ليلى: تمام حنولك مرادك بس بعدين
شروق راحت لشفايفها وباستهم وراحت بره عند مياسه
شروق:ممكن سوال
مياسه: قولي
شروق: انتي بجد عاوزه تركبي بابا زي مقلتي
مياسه: مش بالظبط
شروق: مفهمتش
مياسه: دلوقتي نحن كل شي متاح قدامنا بس النوع ده مش موجود يعني سحاق موجود شيميل موجود بس ان راجل يتناك مفيش وانا نفسي اجرب بصراحه وغير كده عاوزه اخلي كل حاجه متوفره
شروق: فهمت عليكي ... هو انا اقدر اخذ السايق يوصلني عند صاحبتي
مياسه: اه خديه ومن النهارده حبلغه يفضل معاكي على طول بس من غير تهور معاه
شروق: حاضر ومشيت على اوضتها

في بيت عصام

مريم: بصي بقى انا حوريكي حاجه حتحبيها وزي متفقنا احققلك اللي في بالك وتعملي اللي عايزاه
سلمى: تمام
مريم: دلوقتي حقولك على اول سر وهي امك
سلمى: مالها
مريم: لبوه كبيره
سلمى: ازاي
مريم: عشر دقايق وحتعرفي خليكي هنا متخرجيش وهي حتيجي بنفسها ليكي
سلمى: مستحيل انا براقبها من ثلاث شهور
مريم: لو حصل حفتحك موافقه
سلمى: موأفقه بس لو محصلش تتناكي من شادي قدامي
مريم: تمام وخرجت رايحه لعفاف اللي كانت بتعمل الغدا
مريم دخلت المطبخ بعد ما جابت الصناعي من قوضتها ( الصناعي ده مريم عملاه فالبيت عشان تريح نفسها وانا كتبت ده عشان ميكونش في خياره او اي حاجه من الاكل عشان دي نعمه وميصحش اكتب كده واسف اني كتبت في جزء من الاحزاء بس مذكرتش تفاصيل ودي وجهه نظري الشخصيه فقط ): ازيك يا فوفتي ها اختارتي مين من الثلاثه عشان انا قررت اريحك النهارده
عفاف: مريم بلاش حد يعرف دول ولادي برضه وخلينا كده احسن
مريم: براحتك بس متقوليش ريحيني وراحت مسكت بزازها تلعب فيهم
عفاف: بس يا مريم حتعب كده
مريم: منا عاوزك تتعبي سابت بزازها و راحت مطلعه من وراها الصناعي وفضلت تمص فيه شويه
مريم: ارفعي جلابيتك
عفاف: لا يا مريم سلمى هنا
مريم ادتها سبانك: اللي اقوله تعمليه ورفعت الجلابيه بنفسها اللي كان على اللحم وراحت بالصناعي على كس عفاف وفضلت تحركه على كسها ومره وحده زقته كله جوا وفضلت تحرك الصناعي وتنيكها بيه
عفاف: شهقت أه وسابت اللي في ايدها وباعدت بين رجليها
مريم: ايه يا فوفتي عجبك الصناعي
عفاف: بتحاول تكتم صوتها: اه بس سلمى هنا
مريم: متخافيش بس قوليي اخترتي مين
عفاف: بلاش حد غيرك يا مريم
مريم سحبت الصناعي مره وحده من كس عفاف
عفاف: ليه طلعتيه رجعيه
مريم: مفيش خلاص انتي مش عايزه حد منهم يبقى مفيش مريم كمان
عفاف: شادي شادي عاوزه شادي
مريم: خلاص مفيش لا شادي ولا غيره
عفاف: حرمت خلاص اللي عاوزاه حعمله بس ارجوكي كملي
مريم: اكيد ولا حتتعوجي عليا تاني
عفاف: **** حرمت حتى لو قلتي انزل الشارع كده بس كملي
مريم: مش مصدقاكي وراحت ممشيه الصناعي على كسها... وصدقك ازاي وانتي كل مره بتغيري كلامك
عفاف: وعد مش حغير كلامي
مريم:حنشوف ودخلت الصناعي في كسها وثبتته جوه ...عاوزاني احركه
عفاف: اه بليز ابوس ايدك
مريم: حيتحرك بس لما تروحي لسلمى وهيا اللي تحركه ليكي
عفاف: حاضر بس اعملها ازاي
مريم: نزلت جلابيه عفاف و ماسكه الصناعي من فوق الهدوم امشي قدامي وراحت بيها لاوضه سلمى
عفاف: حاضر ... وصلو الاتنين اوضه سلمى وعفاف متردده وبتبلع ريقها
مريم رفعت الجلابيه من ورا بس وفضلت تحرك الصناعي وقالت افتحي الباب
عفاف: بتفتح الباب بتردد بس اتفتح خلاص
سلمى اول ما شافت امها بقت مش مصدقه ان مريم عملتها : خير يا ماما عاوزه حاجه
عفاف مش عارفه ترد بايه
مريم وهيا مداريه على جمب : خشي جوه بهمس
عفاف: مش قادره تتحرك وثابتها مكانها
مريم : بهمس لو مدخلتيش حروح
سلمى: ماما انا بكلمك فيكي حاجه
عفاف: اه تعبانه يا بنتي
سلمى:مالك
عفاف مسكت الصناعي بيدها وراحت لسلمى ريحيني ارجوكي ونامت على السرير على وشها
مريم: بتصطعبط اريحك ايه مش فاهمه
عفاف: رفعت جلابيتها وكان الصناعي راشق في كسها
سلمى قالت تصطعبط اكثر: اي ده يا ماما بردو مش فاهمه اعمل ايه
عفاف: امسكيه و حركيه يا كسمك نيكي كسي
سلمى: بس ازاي انتي امي مينفعش
عفاف: مريم ارجوكي تعالي ومسكت الزبر وحركته
مريم: شيلي ايدك يا فوفتي وسلمى حتكمل ولا ازعل
عفاف: سابت الصناعي
مريم: ريحي امك يا سلمى عيب كده عشان هيا هايجه ويمكن تنزل الشارع تتناك من اي حد ونتفضح
سلمى مسكت الصناعي وبدأت تحركه: كده يا ماما
عفاف: اه كده حركيه اسرع
مريم قربت منهم وفتحت فلقات طيز عفاف
مريم: سلمى بلي خرمها من بقك
سلمى: حاضر وراحت باله خرم طيزها ..ومريم راحت مدخله صباع في خرم طيز عفاف وبدات تحركه وسلمى بتنيك كسها بالصناعي
عفاف: اه دخلي صباعين يا مريم افشخوني يا كلاب مريم راحت مدخله صباعين كمان وتحرك بسرعه وسلمى زودت السرعه عفاف فضلت تنتفض وشويه كانت بتشنج ورفعت وسطها ومسكت ايد سلمى وزقت الصناعي للآخر ونطرت ميه من كسها وهيا بتترعش وراحت نايمه على وشها
مريم: لا انتي حالتك صعبه يا فوفتي ...عفاف مش بترد ...سلما قامت وراحت نايمه قدام وش امها ورفعت راسها : مش واجب برضو تريحيني ونزلت الشورت والكلوت ونزلت راس عفاف على كسها
مريم: انا حسيب البنت وامها مع بعض ولما تخلصو لينا كلام بكره وراحت سيباهم وطالعه بره ...

عصام و حسن على القهوه
حسن: إلى حصل ده كان اختبار وانت نجحت فيه بعلامه كامله وطلع كيسه .... دول ١٠٠ الف جنيه نصيبك وحاجتك كلها موجوده جوه
عصام: فاتح بقه انت بتهزر اكيد وفتح الكيس ... وقام حاضن حسن ياخي انت تستاهل اجوزك امي على ده طبعا كلام هزار
حسن: في سره متخفش حركبها وقدامك... وراح قايله لا يا راجل امك صح انها حلوه ولسه شباب بس الزواج لسه عليه
عصام: طيب ايه النظام حيكون الشغل ازاي
حسن: انت تريح دماغك وانا ابقى اكلمك
عصام: طيب ماشي
حسن: اه صحيح بكره معزومين عندنا ومش عايز نقاش
عصام: لا **** مفيش انتو تيجو عندنا بكره
حسن: حاضر بكره عندكم يلا اطير انا بقى
عصام لما شاف الفلوس نسى حتى يسأله لو كان حد فتش فالمبايل او لا


في محل رضوى
رضى كده انا بخسر ولازم اعمل حاجه تكون ضربه قويه ليهم ...بس لقيتها وبتتصل بسيكا
رضوى: ازيك يا سيكا
سيكا: المعلمه اي الصدف دي
رضوى: قابلني برع الحاره ضروري
سيكا: ماشي

عند طارق في الشركه
موبايل طارق
طارق: في ايه تاني مش خلصنا
الطرف الثاني:خلصنا بس لازم ترجع الشغل في حجات محدش ينفع يعمله غيرك
طارق: اسف بس حبعت حد يكون مكاني حكلمه وابعت رقمه واتس عشان انا مش حستغل تاني وقفل الخط

الطرف الثاني ماشي يا طارق الكلب حسابك معايا...

برع الحاره رضوى مستنيه سيكا
رضوى:اركب
سيكا: فتح الباب وركب
رضوى تحركت وراحه لعمارة من عمايرها
رضوى: انزل يا سيكا
سيكا: خايف ينزل بس نزل
دخلو العماره اللي كانت فاضيه تماما وراحت طالعه الدور الثالث وفتحت باب الشقه ودخلو كانت الشقه عباره عن غرفتين وصاله وفيها كل حاجه
رضوى: تحب تشرب حاجه
سيكا: لا بس اعرف انا هنا ليه
رضوى: طيب ثواني وجايه دخلت جوه وراحت على الخزنه وطلت من الخزنه فلوس وراحت لسيكا
رضوى: بص يا سيكا تيجي نلعب عالمكشوف
سيكا: تمام
رضوى: بعتني بكم وليه وقبل ما تتكلم دول ٥٠٠ الف جنيه اعتبرهم عربون للاتفاق الجاي وده جزء بسيط من العربون دا غير انك انك حتكون ماسك كل محلاتي ومش بس كده حتكون الشقه دي ليك انت وامك وباسمك كمان وحكون راضيه عليك
سيكا: تقريبا قلبه وقف مش اتصدم بس ... وايه اللي يضمني كلامك
رضوى: كلمتي ضمان وغير اني اقدر اعمل اللي في دماغي من غيرك بس انا عاوزاك انت
سيكا بيفكر .. دي شكلها بتتكلم جد عشان هيا الطرف الاضعف وممكن يدفع اكثر بس ميكملش خسران ....
سيكا: بعتك عشان كنت مجبور
رضوى: رفعه حواجبها مش مصدقه قول غير كده
سيكا: بجد بصي انا حقول على كل حاجه بس تكوني قد كلمتك
رضوى: وعد عشان انت السلاح اللي ححارب بيه
سيكا: انا بصراحه بقالي فتره بنيك جابر
رضوى: فتحت عينها كمل
سيكا: بس كل ده كان لغرض وهو اني بحب ريهام و
رضوى: وايه كمل انا وعد مني حسامحك على اي حاجه تقولها
سيكا: و والصراحه خاطري فيكي اصلك جميله واي حد يتمناكي
رضوى:كمل
سيكا:لما كنت بنيك جابر كنت بجيب سيرتك انتي وريهام وهو مش بيمانع بالعكس كان يقول كلام يهيجني اكثر زي رضوى هايجه ومبتشبعش وانك لبوه عالسرير وغيره لغايه مجتني فكره اني ازرع كاميرات واشوف جسمك انتي وريهام وهنا كانت رضا بتشتغل عندك فقلت يحط في المطبخ برضو وجابر وافق عشان افضل انيكه بس اللي حصل انه بعد ما ركب الكاميرات وهو بيركب في المطبخ رضا صحيت وقفشت جابر اللي خر كل حاجه ليها وهنا رضا استغلت الوضع وخلتني اركب كاميرات في المحل بس شالت الكاميرا من اوضه ريهام بس وادتني ٥٠ الف وقالت حتديني كمان ١٥٠ وحتخليني انام معاكي وبقينا نشتغل معاها انا وجابر ولما قلتلك حكايه الكاميرات ووشيت على رضا و نوسه كانت فكره نوسه
رضوى:كده فهمت ودلوقتي لو عاوز تكون معايا حزيد على اللي فات اني حكون ليك وجابر حسابه عندي بس انا مبلعبش من تحت لي تحت زي رضا يعني اتفاقي معاك يا يكون علني او لا اصل مش بسلم نفسي لعيل خايف من نسوان
سيكا: طيب والمبلغ حيكون كم
رضوى: تعرف تعد لكام
سيكا: انا مش طماع بس الفرصه بتيجي مره وحده
رضوى: حقولك المطلوب وانت اطلب براحتك
سيكا: تمام
رضوى: حديك مخدرات حتحطها في محلات نوسه وتبلغ عن أن المحلات اجهه لبيع لتجاره المخدرات طبعا والباقي عليا شفت سهله ازاي
سيكا: طب ممكن اخذ وقتي وافكر عشان انا مش طبعي الخيانه بس كنت مجبور ولا مكنتش خنتك ابدا
رضوى: حقك تفكر بس لغايه بكره
سيكا: حاضر
رضوى: يلا على بيتك ... مشي سيكا
رضوى: بقى كده يا جابر تمام دواك عندي بس استنى عليا

سيكا وهي دي عاوزه تفكير رضا حتديك ٢٠٠ الف بس رضوى ٥٠٠ الف ودا ربط كلام بس وغير الشقه و رضوى نفسها تحتك

في السنتر

انجي داخله مع حمو وهم اخر اناقه حاجه كده جنتل
موظفه الاستقبال: نورتي حضرتك اكيد انتي المديره الجديده
انجي:ايوا انا بس د تعالي نلف كده اشوف الماكن وراحت تلف في السنتر اللي كان عباره عن ٨ اوض وكل اوضه فيها جاكوزي وفي ٤ اوض للسونا.. وبعد مالفت لا تمام
انجي: خلال ساعه تكوني عملتي ملف لكل الشغالين فيها كل بياناتهم ومتخصصين في ايه بالتفصيل كل حاجه تنكتب الا انتي اسمك ايه
ماجي: اسمي ماجي ( عندها ٢٨سنه حاجه مهلبيه كده متجوزه واحيانا تروط طلبات )
انجي: انتي استقبال بس ولا شغاله في كل حاجه
ماجي: على حسب رغبه الزبون لو ليه شوق يدوق ادوقه
انجي: يبقا كمان اعملي ملف لنفسك وتعالي اشوف شغلك كويس ولا لا
ماجي: حاضر بس انا مليش في النسوان
انجي: وماله حمو ابني يدوق ولا ايه يا حمو
حمو: ادوق ليه لا
انجي: وكل حد شغال هنا حنختبر قدراته ودا يتكتب في الملف والتقيم من ١٠اللي يجيب اقل من ٥ حيمشي
ماجي: حاضر تعالي اخدك على المكتب

في بيت مياسه

كانت قاعده مياسه مع صفاء
مياسه: كويس انك خرجتي
صفاء:بصراحه زهقت وافكر اروح السنتر تيجي معايا عشان ريهام اعتذرت عندها شويه مشاكل
مياسه: وماله نروح ... الجرس بيرن قامت مياسه تفتح وكانت سهى عالباب مع رزان
مياسه: ايه المفاجئه الحلوه دي انتو عالسيره كده على طول
سهى: تسلمي يا مياسه
مياسه: تفضلو في حد جوه حتحبوه لما تشوفوه ودخلو ...صفاء اول مشافت رزان فرحت ورزان برضه
صفاء: مش انتي اللي شغاله في السنتر
رزان: ايوه انا اسمي رزان
صفاء: وانا صفاء تشرفت بيكي
مياسه: انتو تعرفو بعض
صفاء: اه عملتلي مره مساج بس ايديها حلوه انصحك فيها
مياسه: طالما كده تعملنا مساج هنا عشان جسمي قافش
صفاء: معنديش مانع
رزان: ولا انا
مياسه: يبقى يلا مين حتبدا الأول
صفاء: انا
مياسه: خشو الاوضه دي وانا اخذ سهى واطلع فوق ولما تخلصو تعالو فوق مياسه سحبت ايد سهى وراحت فوق واول ما دخلو المكتب شالت الريموت وفتحت الشاشه على الاوضه اللي موجودين فيها صفاء و رزان
سهى: دماغك منحرفه ومتكلفه

اول ما دخلت صفاء معاها رزان
رزان: يلا اقلعي ونامي عالسرير
صفاء: مش عايزه مساج عايزه ارتاح وتكملي اللي وقفتيه اخر مره
رزان: كده ماشي ولزقتها هالحيط بظهرها وقامت فاتحه قميصه صفاء بالقوه والزرار اتقطع وقفشت بزازها ونزلت بيدها الشمال على كسها وبيدها اليمين خنقتها : عاوزه اكمل من عنيا بس بطريقتي وراحت فاتحه قميصها ولفتها عالحيط ورفعت الجيبه وادتها سبانك
صفاء وهيا بتخلع القميص : ايوا كده عاوزك تفتري
رزان قامت تفتح ستيانه صفاء وبتلحس وشها راحت صفاء منزله الكلوت وبقت ملط... رزان وهيا من وراها ماسكه رقبتها بأيدها الشمال وأيدها التانيه بتلعب فكس صفاء جامد : باعدي مابين رجليكي
صفاء: قافشه في بزازها : اه كمان كملي
رزان لفتها وخلعت قميصها وخلتها تمص بزازها ويها مكمله لعب في كس صفاء وقامت لفاها للحيط تاني ونزلت الجنز اللي لابسه وبلت زبرها وراحت مدخلاه في كس صفاء
صفاء: شهقت وقالت اي ده
رزان: حطت ايدها على بقها بلاش كلام استمتعي وبعدين حتفهمي
صفاء: عضت ايد رزان شيلي ايدك عشان اعرف استمتع بس اي ده مالي كسي وقفلت رجلها
رزان: بتنيك صفاء وهيا شاده شعرها بس مش جامد
صفاء: *** يرحمك يا محمود كنت رومنسي وحرمتني من النيك... اه اجمد يا روز دخلي صباع في خرم طيزي
رزان طلعت زبرها ولفت صفاء عشان تمص اللي قامت واخده زبر رزان في بقها وفضلت تمص قامت روان ساحبها للسرير ونيمتها على بطنها وفتحت طيزها صفاء المره الجايه النهارده كسي وبس
رزان: طيب وماله ورحت حاطه زبرها في كسها وطلعت برجلها الاتنين على السرير وراحت تنيك في صفاء
صفاء: بتفتح كسها عالاخر اه دنتي فرهدتيني حجيب متطلعيش زبرك ونزلت
رزان: طلعت زبرها بعد ما صفاء نزلت وجابت لبنها على طيز صفاء ......

سهى: دي تستاهل تنركب بس حسافه سبت الشغل
مياسه: يعني ايه وليه
سهى: اصل لو تقفشت حعفن في السجن وانا بشغل السنتر لناس بتطلع دهب ويرمولي فتافيت
مياسه: يعني مفيش سنتر تاني
سهى: اه حشغل السنتر بتاعك بس لو حتشيلي فكره الدعاره ولو عايزه تتبسطي تروحي السنتر اللي كنت فيه
مياسه: ماشي بس تسحبي رزان معاكي عشان مش عايزاها تتبهدل
سهى: اكيد اصلا هيا اللي شارت عليا ..ومدت شنطه
سهى: الشنطه دي فيها فيديوهاتك وفيها كل التسجيلات ببيانات الناس اللي في الفيديو
مياسه: تربيتي وطلعت دفتر شيكات ... دول ٨٠٠ الف ليكي حلاوه مني ليكي
سهى: خذت الشيك وبتدحك
مياسه: على فكره مدياكي فلوس مش نكت
سهى: اصل الدنيا دي غريبه مباره كان في حسابي تقريبا ٧٥٠ الف بس بعد مبلغت الناس اني حسيب الشغل رضيو بشرط اخلي حسابي صفر ووافقت ولكا دخلت كان حسابي في البنك صفر ودلوقتي رجع نفس المبلغ تقريبا
مياسه: عشان انتي حد نظيف
سهى سرحت بأيام الملجأ واللي كانو يعملوه في رضا
..............................
دخلو رزان وصفاءالمكتب ... وصفاء كان قميصها مفتوح
مياسه: ايه اللي حصل في قميصك
صفاء: اتقطع وانا بفتحه
مياسه: قلتيلي بس رزان عليها زبر تمام
صفاء: فتحت بقها ايه بتقولي ايه
مياسه: متخفيش سرك في بير اصلي جربتها قبلك
صفاء: ان كان كده دي عليها حتت زبر وبتمسكه يخليكي عاوزاه جواكي على طول
مياسه: حتقوليلي ... عموما انا حبيع الشركه وافتح مكانها بيوتي سنتر وانتي معانا يا صفاء وشوفي ريهام لو حتشتغل
صفاء: ماشي .....اه صحيح انا شفت ان مفيش حد بيخدم عندك ليه
مياسه: اصلي من مات جوزي وانا لحالي بس عاوزه شغاله دلوقتي بس مش لاقيه
صفاء: الشغاله عندي خلاص
مياسه: ماشي

في بيت نجوى
بعد الغدا
رضا: بصو اللي حيصل دلوقتي مين عاوز يشتغل
حسن رفع ايده واحمد وهند
رضا: حسن حتمسك الدكان انت المسؤول عن كل حاجه فيه واي حاجه انت اللي حتشيل... احمد انت حتمسك محل قطع الغيار ونفس الكلام عاوزاك راجل اما انتي يا هند حنشوفلك شغلانه برع الحاره ريهام حتكون مسؤوله عن حسابات المحلات والدكان وكله نوسه طبعا براحتك محلاتك وانتي حره نجوى نفس الكلام
نوسه: وانتي
رضا: انا زي منا بس بكره عندي كم مشوار مهم لازم أعملهم من زمان
رضا: يلا يا ريهام ....... الكل قام وكل واحد على مكانه
رضا: بتصل بسيكا
سيكا: ايوا
رضا: انت فين برن عليك مش بترد
سيكا: اسف بس كنت مشغول مع امي
رضا شكت عشان كانت ممشيه وراه حد : في حاجه او محتاج حاجه قول
سيكا:تمام كل حاجه تمام

سيكا: اتصل برضوى: انا موافق بس ليا شرط
رضوى: مع اني مبحبش حد يتشرط بس قول
سيكا: تطلقي من جابر ونتجوز عشان مبحبش الحرام وتاني حاجه مش حكون جوز الست و ٣من المحلات اللي قلتي حمسكها تكون باسمي والمبلغ حيكون ٤٠ مليون فكري ونلتقي بكره في الشقه انا وانتي وجابر ومازون سلام يا مراتي اه صحيح المبلغ مش كبير قدام المحلات اللي حتسجني نوسه وترجعيها ....


نهايه الجزء الثاني

❤️ professor
فشيخ الجزء دا😍 حاسس حاجه هتعطل حوار سيكا ورضوى ويتقفشو ولسه هتجنن واعرف مين ورا كل دا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و زب سوداني حايم فس مصر
فشيخ الجزء دا😍 حاسس حاجه هتعطل حوار سيكا ورضوى ويتقفشو ولسه هتجنن واعرف مين ورا كل دا
شكرا ليك يا صاحبي بس زي مقال واحد من الأعضاء الشخصيه اتعرفت مش حيبقى للقصه عشان التشويق راح يروح حتى لو مش تماما فعيش مع الأجزاء وانبسط
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: adham44 و Aymanx123
عاش استمر
بس متتاخرش علينا
لا انت بالزات انا زعلان عليك مختفي عني ومبقيتش اشوق تعليقاتك هو حد مزعلك من شخصيات القصه قولي وانا احاسبه😂 وحاضر ححاول متاخرش
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و زب سوداني حايم فس مصر
بالعكس رضوي لما تتناك من سيكا وهو صبي عندها احسن من أن يكون جوزها
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
هو فيه مشكلة صغيرة
انا عاوز انيك رضا
 
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%