NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتجول ـ حتي الجزء الثامن 22/7/2023

• عجبني
التفاعلات: el man700
الجزء قصير فعلا كنت مستعجل سيكا والقفله جات معايا جات بقي اعذرني 💥
ولا يهمك يا باشا مستنى ابداعك

ايوه يمهاب ياجامد البدايه حلوه كمل يسطا بس الاسم مش ماشي مع وضع الشخصية الجديد وانت وضحت داه فاعادي
للاسف عارف ان الاسم مش لايق بس مش لاقي غيره

• عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد
  • حبيته
التفاعلات: Elza7im
الاسم لوحده خلاني ادخل اقراء القصه اول ما لاقيت مهاب 😍😂
الفكره حلوه بس الجزء صغير
واتمنى تبعد عن فكرة كافيه المتعه متاخدش نفس الاتجاه
وفكرة الجنس والمشاهد مش عايزينها خليها كدا
وقلل منه ع اد ما تقدر وعايزين أحداث بس
وكمان ياريت طول الجزء يبقى زي أجزاء كافيه المتعه ولو اكبر كمان يبقى افضل
حبيبي ي غالي تسلم 💥🖤

هو ايه الى متكملهاش ياعم موهاب هتزعلنا منك ليه القصة من اولها واخدة اتجاه التميز وانت سلسلة كافية المتعة معروفة وفشيخة كمل يا فنان ومش تتاخر علينا لو تقدر و ياريت تقلل الجنس يعني مش تخليها تاخد اتجاه كافيه المتعة تمام يا فنان ❤💪🔥
انا قولت يعني لو القصه مش حلوه يبقي مكملهاش احسن 😂

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
الجزء الجديد يصحبي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل مستني الجديد

الصراحة جامدة
بس زعلت انك منزلتش قافيه المتعة السلسلة الرابعة
بس احييك على مجهودك وارجو منك نزول الاجزاء ف ايام قريبة من بعضها يعني جزئين او تلاتة في الاسبوع وعدم غيابك عننا زي ما عملت في القصة الثانية
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

• عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER
الصراحة جامدة
بس زعلت انك منزلتش قافيه المتعة السلسلة الرابعة
بس احييك على مجهودك وارجو منك نزول الاجزاء ف ايام قريبة من بعضها يعني جزئين او تلاتة في الاسبوع وعدم غيابك عننا زي ما عملت في القصة الثانية
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
واخر حاجة حاول تطول الجزء سيكا

بصارحه فخامه يمان مستتى الباقى

الجديد يا برنس الكون و ياريت تكمل كافيه المتعه و ان بنتظر كتاباتك بفارع الصبر

كمل يا صحبي مطولش بديه رائعه

الجزء الجديد يامهاب و بلاش تغير حجم الخط علشان تظهر عندي القصه

فين الجزء الجديد يا مهاب

القصه حلوه مفيش عليها اختلاف كمل

مشاهدة المرفق 321492

............... المتجول..............

اهلا بيكم من تاني واتمني القصه دي تعجبكم زي القصه الاولي ليا ف المنتدي #كافيه_المتعه...... بالنسبه لمشاهد السكس مش عارف لسه اي ظروفها معايا

انا كنت ناوي ابقي راوي للقصه مش اكتر بس مع الاحداث لاقيت نفسي بقيت الشخصيه نفسها ف تقبلوها بقي كدا ي شباب.... 🙂اما بالنسبه ل اسم القصه معرفش بقي مناسب ولا لأ بس دا اللي طلع ف دماغي بقي... 💥

بطل القصه شاب اسمه احمد عنده 27 سنه خريج كلية تجاره طبعه بيحب الهزار والضحك ومش شايل للدنيا هم كتير ولكن طبعه الصعيدي له تأثير بردو... زي اي شاب محتاج فلوس ع يعيش بطريقه كويسه ولكن مبيشتغلش بالشهاده بتاعته حاله من حال شباب كتير لكن احمد قرر انه يسيب اهله ف الصعيد وينزل القاهره يشوف اي شغل وميقعدش ف البيت ويستني الشغل...احمد فكر ف شغل كتير يقدر يكسب منه اي فلوس ع يصرف عل نفسه لحد ما استقر ف الاخر عل شغلانه متعبه شويه بس يقدر يعيش منها وميبقاش محتاج لحد
احمد كان معاه مبلغ صغير ف قرر يشتري شوية كماليات سيارات زي عطور و فوط تلميع و اي حاجه تخص الشكل والمنظر العام للسيارات وقرر يقف ف اشارات المرور ويبيع... هو عارف انها متعبه ومش بسهوله يكسب منها بس لقي ان دي اكتر شغلانه مناسبه له لانه كان ناوي يدور عل شغل بشهادته ف نفس وقت شغله ف اشارات المرور اللي هيقف فيها لانه مش محدد مكان معين

بدأ احمد يشتري الكماليات ويجهز مكان مناسب له ع يفرش حاجته فيه عند اشارة مرور ف منطقه زحمه وفيها عربيات كتير بتقف وفعلا بدأ يعرض الحاجات اللي معاه عل كل عربيه تقف منهم اللي ميبصش له اصلا ومنهم اللي يرفض وكان ف ناس بتشتري منه

استمر احمد عل الحال دا لمدة شهر كل يوم ف اشارة مرور مختلفه واتعرف عل ضباط المرور اللي بتبقي عند الاشارات وكانت علاقته بيهم كويسه خصوصا لما هما عرفوا انه متعلم بس مش لاقي شغل بشهادته فقرر يشتغل اي حاجه لحد ما يلاقي شغل مناسب اكتر ودا خلاهم يستجدعوه وغير كدا اسلوبه ف الكلام كويس ودماغه شغاله وذكي جدا....

استقر احمد عل 3 اشارات مرور بقي يقف فيهم ويعرض الحاجه اللي معاه والدنيا بدأت تبقي كويسه معاه لما بدأ يتكلم مع صحاب العربيات اللي بيبيع ليهم بأسلوب فيه خفة ددمم و كوميديا كان بيجبر اللي قدامه انه يشتري منه اي حاجه بسبب طريقته الظريفه وكلامه المنسق الحلو

ف الشهر دا كان احمد عمل علاقات كويسه مع اشخاص بتعدي عليه كل يوم بحكم شغلها وان دا طريقهم للشغل... كانوا كل ما يلاقوه يقفوا يهزروا معاه ويضحكوا حتي لو مش هيشتروا منه حاجه.... كان احمد كل ما يلاقي اعلان لشغل ف مجله او جريده كان يخلي امين الشرطه واخد باله من البضاعه بتاعته ويروح هو يقدم ف الشغل ويشوف لو محتاجين حد واستمر الحال دا لمده شهرين لحد ما لقي اعلان ف جريده طالبه مجموعة شباب وبنات خريجين تجاره لشركة (ادويه) بس كبيره جدا

اتفق احمد مع امين الشرطه انه عنده ميعاد انترفيو ف شركه كبيره وانه يقف مكانه لحد ما يرجع

وصل احمد للشركه ودخل خد ورقه ملي فيها بياناته ومستني يدخل للشخص اللي بيعمل المقابله وبعد شوية وقت بدأ الشباب والبنات يدخلوا للشخص اللي بيقابل الناس وبعد شويه دخل هو يعمل مقابله مع الشخص دا لكنه اتفاجأ بشخص كان دايما يقف معاه ف اشارة المرور يهزروا مع بعض وكان بيشتري منه

احمد/ مش معقوول.... استاذ ابراهيم..!!
ابراهيم/ اي دا.. احمد..!! بتعمل اي هنا!؟
احمد/ انا جاي اعمل انترفيو للشغل اللي ف الاعلان
ابراهيم/ ايون ي احمد بس احنا طالبين مؤهل عالي
احمد/ ايون عارف ي فندم... انا معايا بكالريوس تجاره و واخد كل الكورسات اللي ليها علاقه بالمحاسبه وكمان معايا لغه انجليزي.. اتفضل ال Cv بتاعي

مسك ابراهيم ال Cv بتاع احمد وبقي يبص ق الورق ويرجع يبص ل احمد جامد باستغراب

احمد/ خير ي فندم بتبصلي لي كدا
ابراهيم/ انت ازاي كدا.... معاك كل الشهادات دي و واقف تبيع ف اشارات المرور لي
احمد/ لو كنت لاقيت شغل بالشهادات دي كلها مكنتش وقفت ابيع ي استاذ ابراهيم ومع ذلك انا مش ندمان اني ببيع ف اشارات المرور اهو رزق بردو
ابراهيم/ اتفضل ي احمد. ورقك اهوو... مش هكمل معاك المقابله دي
احمد/ تمام... بس انا كدا اتقبلت ولا اترفضت.!؟
ابراهيم/ انا لو رفضت واحد. زيك ي احمد ابقي انسان غبي وعمري ما هتقدم خطوه لقدام.. انت معانا ي احمد بس رجاءآ متجيبش سيره لأي حد نهائي لحد ما اتفق عل الناس كلها ووقتها هتصل بيكم كلكم..
احمد/ بجد ي فندم... مش عارف اقول لحضرتك اي شكرا جدا شكرا لحضرتك
ابراهيم/ اتفضل انت ي احمد وانا هكلمك ف ميعاد استلام الشغل بس خليك جاهز دايما
احمد/ تمام ي فندم.. بعد اذنك

خرج احمد من عند ابراهيم وهو فرحان جدا بقاله شهرين بيلف عل شغل واخيرآ لقي شغل كويس ف شركه كبيره مكنش يحلم حتي يدخلها وباين عليها فتحة خير له

رجع احمد تاني لمكانه عند اشارة المرور فرحان جدا ومبسووط... شافه امين الشرطه مبسوط فسأله

عم محمد/ خييير ي حماده راجع مبسوط وفرحان
احمد/ انا هطير من الفرحه ي عم محمد.... انت فاكر الاستاذ ابراهيم اللي بيقف يهزر معانا هنا وكان بيشتري مني كماليات لعربيته باستمرار
عم محمد/ ايون فاكرو دا شخص محترم جدا
احمد/ اهو دا بقي اللي كان بيعمل معايا المقابله عشان الشغل وطلع كمان صاحب الشركه اللي كنت بقدم فيها...
عم محمد/ معقول الكلام دا ي احمد... هو باين عليه غني وابن ناس بس دي صدفه غريبه.
احمد/ دا نصيب ي عم محمد
عم محمد/ فعلا ي ابني دا نصيب واللي خلقك مبينساش حد محتاج.... طيب استلمت الشغل ولا لسه؟
احمد/ لا لسه ي عم محمد... لما شافني مكنش متوقع اني متعلم ومعايا كورسات ف مجال الشغل ولما شاف الورق قالي اني معاه ف الشغل بس مقولش لحد واستني لحد ما يكمل العدد اللي الشركه عايزاه وهيكلمنا كلنا مره واحده... الكلام دا سر بينا ي عم محمد
عم محمد/ الف مبروك ي ابني ومتقلقش السر مش هيطلع لأي مخلوق نهائي
احمد/ تسلم ي حاج وشكرا انك خدت بالك من الفرشه
عم محمد/ عيب ي ولد تقول كدا انت زي ابني ومتعرفش انا فرحتلك قد اي بالشغل الجديد
احمد/ وانت قيمتك كبيره عندي ي عم محمد بجد

رجع تاني احمد للفرشه بتاعته وهو مبسوط و دا باين عل وشه طول ما هو بيتعامل مع الناس بيضحك ويهزر فوق الطبيعي بتاعه واستمر الحال دا لمدة اسبوع لحد ما جاله مكالمه من استاذ ابراهيم صاحب الشركه

ابراهيم/ ازيك ي احمد اخبارك اي
احمد/ كله تمام وبخير ي ريس.. اخبار حضرتك اي
ابراهيم/ انا بخير... اعمل حسابك بكره الساعه 8 الصبح نكون موجود ف الشركه ع تستلم شغلك
احمد/ من عنيا ي فندم بكره قبل الميعاد هكون موجود
ابراهيم/ بالتوفيق ي احمد
احمد/ شكرا لحضرتك... مع السلامه

قفل احمد مع ابراهيم و وقتها كان واقف عل الفرشه بتاعته وجمبه عم محمد سامع المكالمه... فضل احمد لحد الساعه 6 المغرب عل الفرشه وبعد كدا شال الفرشه وراح بيته ع يجهز حاجته ولبسه اللي هيروح به اول يوم شغل لازم يكون منظر كويس... خلص كل حاجه ومظبط نفسه ودخل ينام وظبط المنبه عل الساعه 6 ونص ع يصحي ويجهز براحته

صحي احمد عل صوت المنبه الساعه 6 ونص قام خد شاور ولبس هدومه و حط بريفيوم كلاسيك كانت الساعه بقت 7 ونص واحمد جاهز تمامآ... نزل احمد ركب تاكسي ع يضمن انه يوصل بسرعه وميتأخرش اول يوم وعدي من قدام اشارة المرور اللي بيقف فيها وشاور ل عم محمد صبح عليه وكمل طريقه لحد الشركه كانت الساعه 8 الا ربع بالظبط... دخل الشركه فضل يلف فيها شويه وبعد كدا راح للمكان اللي كان بيعمل فيه مقابله شخصيه لقي حوالي 3 شباب و 4 بنات قاعدين هناك مستنيين حد... دخل عل شاب منهم وسأله

احمد/ صباح الفل ي صاحبي... هو دا المكان اللي بيتجمع فيه المحاسبين اللي شغالين جديد!؟
الشخص/ ايون هنا.... انت متعين جديد!؟
احمد/ ايون لسه اول يوم... اسمي احمد
الشخص/ اهلا بيك... انا انور لسه جديد بردو
احمد/ اهلا بيك... خريج سنة كام ي انور
انور/ لسه خريج السنادي.... وانت؟
احمد/ لسه السنادي واشتغلت هنا.!؟ انا خريج 2017 وبدور من وقت ما اتخرجت ولسه اول شغل ليا..
انور/ انت ف بلد الوسايط ي احمد... اصل صاحب الشركه يبقي صاحب خالي وهو اللي عيني هنا.... انت مين واسطتك بقي
احمد/ عشان كدا اتعينت بسرعه.... لا انا مش معايا واسطه... هي جات معايا كدا بالتساهيل
انور/ لينا نصيب نشتغل مع بعض...
احمد/ اتشرفت بيك ي عم انور

فضل احمد يتكلم مع انور شويه لحد ما جالهم بنت ف حدود 30 سنه

البنت/ ازيكم.... الف مبروك ليكم عل الشغل الجديد وبالتوفيق للجميع... ياريت تيجوا ورايا كلكم
كلهم/ شكرا جدا.... هنروح فين؟
البنت/ استاذ ابراهيم عايز يقعد معاكم قبل الشغل
انور/ طيب مين حضرتك؟
البنت/ اسمي نورهان سكرتيرة استاذ ابراهيم
احمد/ طيب هو المفروض هنروحله فين مش دا المكتب بتاعه اللي احنا كنا فيه يوم المقابله
نورهان/ لا دا مش المكتب الرئيسي.. تعالوا معايا

مشينا ورا نورهان طلعنا للدور الرابع واحنا كنا ف الثالث لحد ما وصلنا لمكتب فخم فششخ و نورهان خبطت عل الباب ودخلت واحنا معاها وراحت هي وقفت جمب المكتب بتاع استاذ ابراهيم واحنا قعدنا عل ترابيزة اجتماع كبيره وبعد شويه جات مع استاذ ابراهيم قعد عل الكرسي اللي عل راس الترابيزه وبدأ يتكلم

ابراهيم/ اهلا بيكم كلكم ف الشركه واتمني اشوف مجهود كويس منكم لان اللي هحس انه مش شغال للاسف مش هيبقي له مكان معانا... انتو عارفين ف ناس كتير بره محتاجه ربع فرصه زي بتاعتكم دي ويبقي قاعد مكان اي حد فيكم... ع كدا عايز كل شخص فيكم يطلع كل اللي عنده.... انتو هتبقوا تحت التمرين لمده شهر وبعد الشهر دا هقيم كل واحد فيكم وبناء عل التقييم دا منكم ناس هتمسك اماكن غير مجال الدراسه لان عندي عجز ف اماكن غير المحاسبين.. اي حد عنده استفسار يتفضل يسأل
انور/ المفروض حضرتك اننا كلنا محاسبين يعني معتقدش ان حد هيسد ف مجال شغل غير المحاسبه
ابراهيم/ كلامك صح بس مش كله... صحيح كلكم دارسين تجاره وحسابات بس دا تعليم دراسه... فين بقي تعليم الدنيا..!؟ هنا ف الشركه لازم يكون لسانك حلو مع دماغك ع تقدر تتأقلم مع كل اللي حواليك وكمان لان ف عملاء بتيجي من بره هتتعامل معاهم ازاي لو لسانك واسلوبك وحش
بنت/ حضرتك بتتكلم صح ي استاذ ابراهيم بس احنا لي نتعامل من العملاء طالما احنا محاسبين يعني شغلنا ثابت ملوش علاقه بالعملاء يعني اقصد مكتب وحسابات ومراجعه
ابراهيم/ انتي اسمك اي ي انسه؟
بنت/ نيره اشرف الهواري
ابراهيم/ امممم انتي بنت اشرف الهواري.... بصي ي نيره هنا ف الشركه المحاسب هو اساس كل حاجه يعني هتبقي مسئوله عن حسابات ومراجعات وكمان عقدات الشركات اللي حابه تتعامل معانا يعني لسانك يقدر يخلي الشركه تاخد عقد جديد او يخليها تخسر عقد مهم جدا
احمد/ بعد اذن حضرتك... بس دا شغل علاقات عامه يعني المفروض ف شخص مخصوص للتعامل مع العقود والشركات اللي محتاجه خدماتنا
ابراهيم/ نظرتي فيك ف محلها ي احمد.... بص ي احمد فعلا المفروض ف شخص مخصص للعلاقات العامه بس احنا عندنا عجز حاليا ف المكان دا وبناء عليه هختار منكم شخص يبقي مسئول علاقات عامه وكمان ف شخص منكم هيبقي مسئول HR ويعمل مقابلات مع اي دفعه جديده... انا عينتكم 8 اشخاص لاني هختار منكم كذا شخص لاماكن بره الحسابات.... وانت قولت كلمه حلوه جدا... قولت خدماتنا مقولتش خدمات الشركه... يعني انت اعتبرت نفسك واحد من الشركه من اول يوم ليك ودا اللي انا عايز الكل يعمله لان لو مش كلنا واحد ونخاف عل الشركه يبقي مش هنتقدم خطوه واحده قدام....اي حد عنده اسأله تانيه؟؟
كلهم/ تمام ي فندم كدا
ابراهيم/ نورهان.. تاخديهم لاستاذ مدحت وتعرفيه انهم تحت التمرين لمدة شهر وبعدها انا هقرر
نورهان/ تمام ي فندم.. اتفضلوا معايا

مشينا مع نورهان وصلنا عند استاذ مدحت وهو راجل ف سن 45 تقريبا بس تحسه قافل كدا ومبيضحكش خالص

مدحت/ اهلا بيكم ي شباب اتمني تتأقلموا مع الشغل بسرعه وتطلعوا كل اللي عندكم ع تقدروا تستمروا معانا.... دلوقت ف شوية اوراق محتاجه مراجعه سريعه كدا كل واحد فيكم هياخد كشف حساب لشركه معينه من اللي بنتعامل معاهم ولو حد لقي غلطه او اي حاجه يعرفني

وزع علينا كل واحد ملف مكتوب عليه اسم شركه من اللي بنورد ليها ادويه

نسيت اوضح ان الشركه دي عباره عن منفذ توزيع ادويه لشركات تانيه يعني هي متعاقده مع شركات من بره تصدر لينا الادويه واحنا بنتعامل مع شركات جوا مصر بتاخد الادويه توزعها هي وطبعا ف منافسين ف السوق يعني شركات بتعمل نفس شغلنا دا بس مش متوسعه زي الشركه اللي انا فيها كدا

كل واحد من ال 8 الجدد اخد ملف يراجعه ويشوف حساباته مظبوطه او لا.... كل اللي مع احمد طلع الملفات اللي معاهم مظبوطه الا هو... طلع ف لخبطه ف اخر شهر للشركه اللي هو معاه الملف بتاعها والغلطه اللي موجوده دي عامله فرق 2 مليون جنيه خساره للشركه بتاعته.... أخد احمد الملف اللي معاه وطلع عل مدحت بلغه بالغلطه الموجوده ف اخر شهر

احمد/ استاذ مدحت... ف غلطه عندي ف الملف بس مش متكرره وموجوده ف اخر شهر بس
مدحت/ ازاي يعني... وريني الملف كدا.....
احمد/ اتفضل ي فندم

مسك مدحت الملف وراجعه تاني وطلع فعلا ف غلطه

مدحت/ مين المسؤول عن التوريد للشركه دي
احمد/ اللي ماضي تحت خانة الشركه هنا شخص اسمه مروان يبقي هو المسؤل
مدحت/ يعني مروان بيسرق من ورا الشركه
احمد/ ممكن متكونش سرقه... ممكن يكون غلطه مش مقصوده خصوصا ان الغلطه ف الشهر اللي فات بس ومش موجوده ف الشهور اللي قبل كدا
مدحت/ كلامك صح ي احمد بس الموضوع دا لازم يتعرض عل استاذ ابراهيم هو اللي يقرر
احمد/ تمام حضرتك... بس ممكن اقول حاجه
مدحت/ من غير استأذان قول عل طول
احمد/ تمام... لو استاذ ابراهيم قرر انها سرقه خليه ميبينش الموضوع ل مروان دا.... وطول الفتره اللي جايه يبقي مروان تحت المراقبه ولو الغلطه اتكررت يبقي عن قصد وانه فعلا بيسرق ووقتها تقدر تاخد منه القديم والجديد وتقدر تحبسه كمان لكن لو قاله دلوقت ممكن يقول انها غلطه مش مقصوده ويعتذر عنها بس متضمنش ممكن يعمل اي بعد كدا
مدحت/ دماغك شغاله ي احمد ع كدا استاذ ابراهيم موصيني عليك انت بالاخص وقال انك شاب عصامي وذكي والشركه هتستفاد منك
احمد/ تسلم ي فندم... مطلوب مني حاجه تانيه؟
مدحت/ لحد الان لا... بس خليك شويه لحد ما ادخل ل استاذ ابراهيم واشوف هيقرر اي
احمد/ تمام حضرتك.. هستني ف كافيه الشركه
مدحت/ طب سيب رقم فونك هنا قبل ما تمشي

كتبت رقم فوني عل ورقه وسيبتها عل مكتبه ونزلت الكافيه طلبت قهوه وقعدت عل ترابيزه لوحدي اشربها لاقيت باقي الناس الجديده اللي معايا قاعدين عل ترابيزه بيتكلموا ويهزروا

انور/ اي ي عم احمد قاعد لوحدك ليه.. تعالي اقعد معانا ي عم اهو تتعرف عل الناس
احمد/ اسف مختش بالي انكم قاعدين هنا

روحت قعدت معاهم وبدأت اتعرف عليهم واحد واحد....

تعريف الشخصيات اللي معايا

انور
شاب روش شويه بيحب الضحك والهزار كتير واجتماعي لدرجة كبيره عنده 22 سنه

محيي
ابوه يبقي صاحب استاذ ابراهيم وهو شاب هادي شويه مبيتكلمش كتير وعنده 22 سنه بردو

خالد
تنك فششخ ومغرور ومحدش بيعجبه وعنده 23 سنه

نيره
شخصيه مرحه جدا بتتكلم مع اي حد ف اي حاجه عندها 24 سنه...طولها حوالي 155 وجسمها جامد جدا مهتمه بنفسها ولبسها ضيق سيكا بناطيل وبضيهات وعليها بزاز يتتنطط طول ما هي ماشيه وطيز متوسطه بس طريه وباباها صاحب استاذ ابراهيم

روان
بنت اخت استاذ ابراهيم مدلعه جدا وهي اصلا بسكوته ف نفسها خالص عندها 22 سنه لبسها ضيق بردو وتيشرتات نص كم وبناطيل لازقهعل جسمها طولها حوالي 160 جسمها فرنساوي بس بزازها كبيره سيكا وطيزها صغيره... بتحب تهزر بس مش كتير

رحمه
حتة عود كيرفي عندها 27 سنه نفس دفعتي طولها 158 تقريبا و بزازها كبيره وملبن بطيز كبيره بتترج ودي كانت شغاله ف شركه قبل دي بس لما عرفت باعلان الشغل قدمت لان الشركه دي احسن بكتير ف المكانه والفلوس طبعا... هي اساسا من اسكندريه بس قاعده ف القاهره بسبب الدراسه وكملت عشان الشغل وبتسافر لاهلها اجازات كل فتره ودي اللي عجبت احمد نييك فيهم وطبعها بتنكش ف اي حد وتهزر مع الكل

تغريد
كسسسم تناكة الدنيا اتجمعت فيها قاعده حطه رجل عل رجل وبتتكلم من مناخيرها عندها 23 سنه جسمها مليان سيكا بس بزاز قد البطيخ وطيز شغاله يعني وتبقي بنت استاذ مدحت 🙂 ع كدا شايفه نفسها

احمد/ اهلا بيكم ي بشوات.. انا احمد 27 سنه و دا اول شغل ليا ف شركه... انا من الصعيد بس عايش هنا لوحدي بدور عل شغل بس عندي شغل صغير كدا بصرف منه
رحمه/ شغل اي ي احمد...
احمد/ عامل مكان كدا جمب اشارة مرور ببيع كماليات سيارات والحاجات دي يعني بس يعني اهو ماشي الحال
خالد/ بياع ف اشاراة مرور يعني
احمد/ ايون بالظبط كدا اهو احسن ما اقعد جمب بابي يصرف عليا و وقت ما يزعل مني يبقي مليش اي لازمه
رحمه/ عل فكره انت شاب محترم واللي يفكر ف شغل زي دا وكمان ميتكسفش يقول انه بيبيع ف الشارع يبقي راجل ويستاهل الناس كلها تحترمه
تغريد/ بس ازاي اتقبلت ف الشركه هنا..!؟
احمد/ اهو رزقي بقي ونصيب
خالد/ بس الشركه هنا لازم خبره وكورسات ومظنش انك عندك خبره او حتي كورس واحد
احمد/ عل اساس انك فاشخ الشركه بخبرتك اووي.... ثم بقي انا معايا كورسات انت نفسك متعرفش تاخدها وكمان انا الثاني عل دفعتي 4 سنين بالنسبه للخبره دي ف تحطها ف شنطتك ... ف الاخر انا وانت ف نفس الشركه والراجل اللي يعدي التاني ف الشغل وبعد كدا لو اتكلمت معايا متتكلمش من مناخيرك كدا ع مكسرش وشك انت لسه متعرفنيش واحسنلك متعرفنيش ع هتندم... بعد اذنكم..

قومت من عل الترابيزه بتاعتهم رجعت تاني قعدت لوحدي... لاقيت انور و رحمه جايين عل

انور/ اي ي عم احمد مالك اتعصبت كدا لي
احمد/ انت مش شايف الواد دا بيتكلم ازاي.. كويس اني مقومتش كسرت دماغه بطريقته دي
رحمه/ طيب اهدي بس رووق.... سيبك منه دا عيل ملزق وانا اصلا محبتوش من اول ما شوفته
احمد/ اسف ي جماعه بوظت القعده بس انا كدا اللي مبحبوش بقوله ف وشه وكسمه عادي ولا يفرق معايا
انور/ طيب استني هجيب حاجتي واجي اقعد معاك
احمد/ لا لا خليك معاهم ع ميزعلوش منك
انور/ اللي يزعل يزعل ي عم... انت اول حد عرفته فيهم وبعدين مش عايزنا نبقي صحاب ولا اي
احمد/ مقولتش كدا ي انور... خلاص ي عم تعالي
رحمه/ وانا كمان هقعد معاكم هنا

قام انور ورحمه جابوا حاجتهم وقعدوا معايا وبعد شويه لاقيتهم كلهم جايين عليا

احمد/ قول للواد دا ميجيش هنا ع مضربوش لاني مش طايق اشوفه ولا اسمع صوت اهله
انور/ استني بس متغلطش نفسك سيبه يقعد ولو اتكلم انا االي هطرده
احمد/ لما اشوف اخرتها ي انوور... انا لما بكرهه حد مبحبش اتعامل معاه نهائي... الواد انا كرهته هو والبنت التنكه اللي اسمها تغريد دي
رحمه/ اسكت بقي ي احمد خليهم يقعدوا ونشووف

قعدوا معانا عل الترابيزه وانا مبضووون

خالد/ متزعلش ي احمد انا مش قصدي حاجه من كلامي ومش عارف انت اتعصبت عليا لي كدا
احمد/ ابقي خد بالك من كلامك معايا ع اللي حصل ميتكررش تاني بس وقتها هيبقي رد فعلي غبي
روان/ خلاص بقي ي جماعه حصل خير
نيره/ عل فكره بقي انا ساكته من الصبح وسيباكم تتخانقوا ومش عايزه اقوم اضربكم ههههه
انور/ اتنيلي اقعدي وانتي مش باينه من الارض كدا
نيره/ حوش حوش النخله اللي بتتكلم
احمد/ خلاص ي عالم ي صداع اسكتوا

قعدوا شويه يتكلموا واحمد ساكت نوعا ما لحد م لقي فونه بيرن رقم غريب

احمد/ الو.... مين حضرتك؟
المتصل/ ايون ي احمد انا مدحت
احمد/ اهلا استاذ مدحت.. اتفضل ي فندم
مدحت/ تعالي لي عل المكتب دلوقت
انا/ تمام.. حالا اكون عند حضرتك... سلام

قفل احمد مع مدحت وطبعا الكل مستغرب لي رن عل احمد بس..

احمد/ معلش ي شباب هستأذن شوية بس اشوف استاذ مدحت وجاي عل طول

مشيت من الكافيه روحت لمدحت المكتب

مدحت/ تعالي ي احمد اقعد.... انا قولت ل استاذ ابراهيم عل الموضوع كله وكمان عل اقتراحك وهو وافق عل الاقتراح وكمان بلغ ان انت اللي تبقي مسؤل عن الملف بتاع الشركه دي طول الشهر ولو ف اي حاجه مش طبيعيه تعرفني او تعرف استاذ ابراهيم
احمد/ تمام ي فندم هبقي اعرف حضرتك وانت تتصرف مع استاذ ابراهيم بقي بطريقتك
مدحت/ مفيش اي مشكله... عل فكره هو كان متوقع انك هتلاقي حاجه وكمان لما عرف ان فكرة اننا نراقبه بتاعتك وافق عليها ع طول
احمد/ هو دا الصح ي فندم ع منخليهوش يحس بحاجه ولو بيسرق هيعمل احتياطاته ومش هنعرف نمسكه ونبان اننا ظلمناه وانها غلطه شغل طبيعيه
مدحت/ صحيح ي احمد انت تعرف استاذ ابراهيم منين
احمد/ انا معرفوش غير لما جيت هنا اعمل مقابله وهو تقريبا عجبته دماغي زي ما فهمت منه
مدحت/ بقولك اي ي احمد... انا بحب الصراحه
احمد/ هكذب لي عل حضرتك بس
مدحت/ مقولتش بتكذب... بس بتحاول تنفذ اتفاقك مع استاذ ابراهيم... بص ي احمد انا و ابراهيم صحاب من قبل الشغل وهو بيقولي عل كل حاجه... يعني انا اعرف عنك كل حاجه وعارف انك بتقف ف اشارة مرور ودي مش حاجه عيب ولا حرام بالعكس انا لما عرفت انك كدا وافقت عل تعيينك وانت اول شخص في اللي اتعينوا واخد الموافقه بتاعتي انا وابراهيم حتي قبل تغريد بنتي
احمد/ طيب لي حضرتك بتسألني وانت عارف اني مش هقول حاجه عن الموضوع دا خالص
مدحت/ تقدر تقول بتأكد انك مش هتطلع اي سر
احمد/عموما دي حاجه تزعلني مش تبسطني لان كدا ف حاجه زي قلة ثقه من بدايتها ودا مش حلو
مدحت/ مش عايزك تفهمها من الاتجاه دا
احمد/ هي غالبا متتفهمش غير كدا ي استاذ مدحت.

نهاية الجزء الاول...... مستني رأيكم ف الكومنتات ع اعرف اكملها ولا لأ.... انچوووي 💥
باين عليها هتكون قصه حلوة تسلم يا آأستاذ مهاب. بس ياريت متتأخرش علينا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%