NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتجول ـ حتي الجزء الثامن 22/7/2023

مش هينفع تعليق هنا.... طب قولي انت واقف لحد فين ف الجزء بالظبط
انا قرات الجزء الاول من يومين و كنت مستني الجزء ده ينزل بس اللي عمل دمج غير حجم الخط ف القصه بتظهر عندي فاضيه شبه كده

اكان مافيش فيها كلام علشان الفون مش بيدعم حجم الخط ده علشان هو فون زراير و انا ف الجيش و اسف ازعاج بس بجد عاوز اكمل القصه لو ممكن تبعتها ف رساله و شكرا جدا ليك و انت من الناس المحترمه اللي اتكلمت معاهم شكرا

اولا انت راجل محترم جدا و انا كان عندي مشكله ف قرأت الجزء و انت ما قصرتش نهائي و حابب اقولك ان قصتك حلوه جدا وانا شخصيا بحب قصصك + بتعلم من مواقف فيها كمل كافيه المتعه و فعلا المفروض تتلقب بنجم المنتدي منتظر الجزء التالت

• حبيته
التفاعلات: MohaB AhmeD
احسنت بداية جميلة وعشت مع الشخصيات .. استمر بس ياريت تكون الأجزاء اطول وأسلوب الحوار بين الشخصيات يكون ارقى شوية ، متنساش دي شركة كبيرة فشخ هههه

زي ما وضحت اني مش عايز اعمل مشاكل من البدايه لكن مدحت عمل الصح وانا كدا كدا كنت مروقه ف الكافيه بس اهو خلع بسبب بضانه
😂😂😂😂😂😂
حاول متاخرش في تنزيل الاجزاء

اولا انت راجل محترم جدا و انا كان عندي مشكله ف قرأت الجزء و انت ما قصرتش نهائي و حابب اقولك ان قصتك حلوه جدا وانا شخصيا بحب قصصك + بتعلم من مواقف فيها كمل كافيه المتعه و فعلا المفروض تتلقب بنجم المنتدي منتظر الجزء التالت
💥🖤

• عجبني
التفاعلات: AL NESR AL SAHER
احسنت بداية جميلة وعشت مع الشخصيات .. استمر بس ياريت تكون الأجزاء اطول وأسلوب الحوار بين الشخصيات يكون ارقى شوية ، متنساش دي شركة كبيرة فشخ هههه
يعني هيبقي تحكم ف الشغل وكمان ف الهزار دا حتي كدا حرام 😂😂عموما الاسلوب بينهم زي بين اي صحاب لكن ف الشغل مختلف... فاهمني!؟

ما تتاخىش يا رايق

• عجبني
الجزء الاول دمارا ياسطا

• عجبني
جزء فاجر جدا يا برو وممكن تكون غير جنسي وامل زي ما البعبع عمل ف قصه التاجر والقصة دي معلش بقى هتبقى اجمد من كافيه المتعه

• عجبني
بدايه جميله وشكل في عظمه هتحصل هنا

• عجبني
بعد كافيه المتعه عملتلنا تحفه جديده اسمها المتجول بس ليه الاجزاء قصيره ؟
متتاخرش يا فنان و طول الاجزاء شويه .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
جزء فاجر جدا يا برو وممكن تكون غير جنسي وامل زي ما البعبع عمل ف قصه التاجر والقصة دي معلش بقى هتبقى اجمد من كافيه المتعه
هثول تاني يسطي... من وجهة نظري لازم يكون ف نسبة جنس حتي لو قليله جدا... احنا ف منتدي جنسي يعني ف ناس الجنس هو اللي بيشدها للقراءه... ومع احترامي لأي كاتب وكلهم عل دماغي واساتذه بس مش بقارن نفسي بطريقة حد مينفعش اصلا... تقبل كلامي ياريت 💥

• حبيته
التفاعلات: Le loup
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد كافيه المتعه عملتلنا تحفه جديده اسمها المتجول بس ليه الاجزاء قصيره ؟
متتاخرش يا فنان و طول الاجزاء شويه .
اول جزء اللي فعلل كان قصير... اكيد هخلص كتابة الثالث النهارده

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian و الكبيرالاول
هثول تاني يسطي... من وجهة نظري لازم يكون ف نسبة جنس حتي لو قليله جدا... احنا ف منتدي جنسي يعني ف ناس الجنس هو اللي بيشدها للقراءه... ومع احترامي لأي كاتب وكلهم عل دماغي واساتذه بس مش بقارن نفسي بطريقة حد مينفعش اصلا... تقبل كلامي ياريت 💥
فهمك يا هوبا تمام ياكبير وانت فنان بردو

قصة جميلة زي ماتعودا منك
هتكون تنزيل الاجزاء كل يومين ولا ايه النظام

• عجبني
قصة جميلة زي ماتعودا منك
هتكون تنزيل الاجزاء كل يومين ولا ايه النظام
لو عرفت انزل الجزء الثالث النهارده هيحصل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%