NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️

respectable but dirty🤙
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
23 مايو 2023
المشاركات
15,385
مستوى التفاعل
6,571
الإقامة
المنيا
نقاط
230
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفصل الأول

انطونيو جوستاف : 31 سنة طويل عيونه ملونة وجسمه مليان عضلات

ماريا جوستاف : ام انطونيو وهي ال ماسكة كل أشغال زوجها في المخدرات


ديانا : بنت بيحبها جوستاف بس هي مش مدياله اهتمام

دول اهم الشخصيات ال محتاجين نعرفهم حاليا لكن دلوقتي يلا بينا ندخل ف الفصل الأول



بيبدا فصلنا ب انطونيو وهو قاعد ف كازينو ومركز جامد مع واحدة وال هي ديانا، كان أول مرة يشوفها سأل صاحبه مين هي

دانيال (صاحبه) / ديانا المرأة رقم واحد في مرافقة رجال المخدرات والسلاح، والطريق الي قلبها شائك ليست النساء اللاتي تعرفهن

انطونيو / حسنا لنري ان كان قلبها شائك ام لا
اعتدل في وقفته وذهب الي ناحيتها
انطونيو / انستي أود الخروج معك عندك مانع
ديانا بصتله وهي متفاجئة/وليه ممكن اخرج معاك
انطونيو / اعرفك بنفسي انطونيو جوستاف ابن الرجل الأول في عمليات التهريب والمخدرات
ضحكت بصوت عالي / كان رجل اول إنما بعد ما اختفي محدش سمع عنه تاني
انطونيو / سيبك من الكلام ده هستناكي بكرة في مطعم **** الساعة 10
ديانا / وايه ال هيخليني أوافق
انطونيو / جربي مش هتخسري حاجة

بعد ما سابها ورجع البيت وهو سكران طلع لصوفيا بنت خالته اوضتها عشان يعمل معاها علاقة

انطونيو هجم عليها نزل فيها بوس وهي مبسوطة وبتهجم علي شفايفه وبيساعدوا بعض يخلعوا
انطونيو / صوفيا مش عايز كسك النهاردة انا عايز اجرب انيكك من ورا صوفيا / جسمي ملكك اعمل ال انت عاوزه
انطونيو جاب كريم ودهن بيه خرم طيزها وطلع زبره وبقا عمال يمشيه علي فتحة طيزها وبيلسعها بيه علي شفرات كسها
وهي بقت عمالة تصرخ تحته
صوفيا / انطونيو دخله مش قادرة
انطونيو / هيكون صعب سيبي نفسك خالص عشان متتاذيش
بدا يدخله ف طيزها وهي بتتالم وتشد ف الملاية وهو بيدخل ويطلع واحدة واحدة لحد ما اتعودت عليه وقالتله يسرع بدا يخبط بزبره في طيزها جامد طيزها بتتهز كل ما يرزع اكتر وعمال يشد ف بزازها من قدام وهي واخدة وضع الدوجي وفضل يضربها سبانكات لحد ما طيزها احمرت ومرة واحدة حس ان روح بتطلعه وجاب لبنه جواها طيزها اتملت من لبنه وهو سابها ونام مكانه وهو عريان


تاني يوم الصبح صحي علي تليفونه كانت الساعة 4 العصر وافتكر معاده مع ديانا
نزل اخدله ماج قهوة عشان يفوق قابل والدته ف الصالة

ماريا / انطونيو مش هتبطل ال بتعمله
انطونيو / صباح الخير الأول ثانيا لا مش هبطل
ماريا / جاني كشف حسابك البنكي والشهر ده ساحب كمية كبيرة من الفلوس واقرب الايام كان عاشية
انطونيو / فين المشكلة
ماريا / المشكلة ان البضاعة الأخيرة متباعتش والسيولة بدأت تقل وحضرتك مضيع الفلوس علي هدايا للنسوان ال تعرفهم
انطونيو / انا طالع


وسابها ومشي وراح الكازينو فضل قاعد لحد ما معاده من ديانا قرب راح واخد عربيته علي المطعم ال هناك
واستناها اكتر من تلات ساعات وديانا مظهرتش
وقتها كان غضبان وثاير راح الكازينو ال شافها فيه اول مرة وقابلها


انطونيو / انتي ملبتيش دعوتي ليه
ديانا بمنتهي البرود / وليه ممكن ارضي اخرج معاك،
انطونيو / تقصدي ايه
ديانا / اقصد انك ممعكش ال يخليني اخرج معاك
وراحت تقف جنب تاجر سلاح كبير وبتبوسه وهي بتبص ل انطونيو

في اللحظة دي قرر انطونيو انه هيندمها وان طالما ابوه جوستاف عمل مملكة كبيرة هو كان هيقدر انه يعملها باي طريقة


وبكده يكون خلص الفصل الأول

متحكموش ع البداية انها حلوة او لا لاني زي ما عودتكم اني هقدملكم كل ماهو جميل ومختلف وال يثبت كلامي



دمتم بخير

وسلاااااااااااااام


OMAR MOUD ❤️

Hr7TSAG.md.jpg
ديانا

Hr7TsK7.md.jpg
انطونيو جوستاف

Hr7uYbf.jpg
ماريا جوستاف

Hr7uMg9.jpg
هيلين

الفصل الثاني

انطونيو كل الفلوس ال سحبها مكنش بيسحبها عشان يصرفها علي الستات
جوستاف كان بيحاول يكون مبلغ يقدر يفتتح بيه كازينو خاص بيه
وخاصة ان المنطقة بتاعتهم وكر العصابات والمافيا وتجار المخدرات والسلاح والدعارة

روح جوستاف اليوم ده وهو غضبان ومقرر انه هيجيبها راكعة تحت رجله تترجاه انه يقرب منها

وهو ماشي بعربيته عدي علي صاحبه دانيال عشان يروحوا يسحبوا الفلوس ال ف حساب دانيال ال هي اصلا بتاع جوستاف عشان أمه متعرفش بال معاه


خبط الباب
دانيال/ جاي حاضر اهو ايه ده جوستاف فيه ايه
جوستاف / يلا عشان هنروح نسحب كل الفلوس ال حاططها ف حسابك
دانيال / ايوة بس دي مكنتش خطتنا والفلوس لسه مش كاملة
جوستاف / نشتري الكازينو والتشطبيات هنعرف نتصرف فيها

وبالفعل عدي ساعة وكانوا ف البنك بيسحبوا الفلوس وبعدها راح عشان يشوف المكان ال هيتعمل كازينو

دخل جوستاف مبني قديم كان اسمه كازينو بس دلوقتي خرابة وده معناه انه عاوز شغل كتير كان بيدخن سيجارته وهو بيدرس كل زاوية ف المكان

جوستاف / السعر النهائي كام
السمسار/ مستر انطونيو انا هقولك سعر نهائي عشان انا ما صدقت هخلص منه وانا المفروض مقولش ليك الكلام ده بس انت والدك الفضاله علي كل الكار فاخره 75 الف دولار

جوستاف / تمام اشتريت
دانيال / ايوة بس...

جوستاف شاورله يسكت وادي الفلوس للسمسار وكلم رجالته عشان يجيبوا ناس يظبطوا الكازينو


جوستاف وهو خارج من المكان تليفونه رن وابتسم

جوستاف /كنت عارف انك هتتصلي وكويس انك اتصلتي عشان اغير رجالتي

ماريا / جوستاف ايه ال سمعته عن انك ناوي تفتتح كازينو وجبت منين الفلوس دي
جوستاف / الفلوس ودي شراكة مع دانيال وافتح كازينو فاا ايوة كفاية ابقي عاطل وانتي ال تشتغلي
ماريا / هكلمك بعدين عندي اجتماع حاليا



عدي شهر لحد ما جينا لليوم ال جوستاف كان واقف فخور ومبسوط ب ال عمله وبيردد الجملة ال مكتوبة وبتنور ( كازينو جوستاف)

طلع موبايله وكلم دانيال
جوستاف / دانيال لازم نكثف جهودنا عشان نشغله ف اسرع وقت ممكن
دانيال / تمام هعرف كل الرجالة ال حوالينا بيوم الافتتاح وهعزم الكل وحركة صايعة منك يا صاحبي انك سميت الكازينو باسم عيلتك

جوستاف / الإنسان دايما هيفضل مرتبط بعيلته فليه انفصل عنهم وانا قادر استفيد بالاسم ليه اسمي الكازينو باسمي او باسم جديد وانا فيه ف ايدي اسم له تاريخ وكل العصابات بتعمل ليه الف حساب
دانيال / اتعودت منك علي الذكاء يا كبير
جوستاف / تمام دانيال اشوفك بعدين


الكازينوهات عرفت بخبر ان انطونيو افتتح الكازينو الخاص بيه وده كان راعبهم لان السلاسل دي تبع رجل عصابات وهو عضو ف المافيا وكان اي حد بيفتكر انه ياخد الخطوة دي بيطيروا رقابته لكن انطونيو مش هيقدروا يقربوا عنده عشان متقومش حرب بينهم وبين ال جوستاف


اجه يوم الافتتاح وحضر ناس كتير ومنهم هيلين

جوستاف / هيلين مارشال بذات نفسها منورانا
هيلين / اووه انطونيو مشوفناش بعض من زمان
جوستاف / تعالي ع الترابيزة دي ولا معاكي حد؟
هيلين /لا جاية لوحدي


طلبوا كاسين وقعدوا
هيلين / خطوة حلوة ال اخدتها انك تفتتح اي شغل خاص بيك
جوستاف / ددمم ال جوستاف ماشي بعروقي 😂😉
هيلين / اكيد

وفي اللحظة دي دخلت ديانا

هيلين / ديانا ميهمهاش غير الفلوس والسلطة وسمعت انك عايزها
جوستاف / كنت عايزها لكن دلوقتي مش ف دماغي
هيلين / طيب خلينا نتكلم ف الشغل
جوستاف / ايه هو الشغل
هيلين / مش ناوي تضيف قسم القمار للصالة
جوستاف / لا مانتي عارفة الشرطة مضيقة علينا الدنيا خالص
هيلين / ال هيفضل ماشي بكلام الشرطة مش هيتقدم لقدام
جوستاف / ايه ال بتفكري فيه
هيلين/ اشتريلك كام واحد في قسم الشرطة ونص الدور ده اعمله صالة قمار يعني من جوا صالة القمار ال ميدخلهاش غير الكبار ومن برا كازينو عادي
جوستاف / وافرض اتكشفنا
هيلين / زي ما قولتلك الرشوة هتمشيلك دنيتك
جوستاف / خلاص هفكر ف الموضوع
هيلين / قصدك هتنفذ الموضوع أصحاب الكازينوهات شموا خبر انك افتتحت بتاعك وكله هيبقي عاوز انه يضيف ميزة جديدة يشد بيها الزبون وانت لازم تسبقهم وتشد الزباين الحيتان ال هيسندوك لما تقع

جوستاف / ع الأسبوع الجاي هكون طبطتت الدنيا بس الفكرة بقا انه باقي الكازينوهات الكبيرة فيها صالات قمار ايه ال هيخليهم ييجوا عندي
هيلين /عيب انا ليا وزني بردو وزي ما قولتلك انت لازم تقدملهم ميزات اكتر

جوستاف / زي ايه
هيلين / تعرفي اذواقهم ف البنات وتجبلهم الأنواع المفضلة
جوستاف / هيلين انتي عايزاني اشتغل في الدعارة!!!!
هيلين / اي حاجة تجيب فلوس اشتغل فيها
جوستاف / طيب حتي لو جبنا بنات انا حاليا مش معايا فلوس
هيلين / ومالو هديك انا بس بما اننا فتحنا موضوع الدعارة فا الدور التاني اعمله فندق بس فندق للاستراحة الخاصة 😉
جوستاف / مش فاهم
هيلين / يعني الواحد منهم يدخل يريح يلاقي ال تريحه و علي كل سرير بنت
جوستاف / هجيب بنات منين

هيلين / متقلقش هجيبهم انا
جوستاف / هيلين انتي بتعملي معايا كل ده ليه
هيلين / انت عارف اني عاوزاك واتمني ليلة ف حضنك ورفضتني مرة من خمس سنين وفضلنا أصحاب بعدها
جوستاف / طيب مانا مكنتش شايفة غير صاحبة فعلا وانا مش متهم بالجنس للدرجة
هيلين / انت مهتم بس عندك ال جوا بيتك صوفيا
جوستاف / انتي عرفتي منين
هيلين!/😉😂عيب دي أسرار

وفي اللحظة دي ديانا نادت عليه

يا تري هتقوله ايه؟ وهل هتسلم نفسها ليه علي طول كده!؟ وحتي لو سلمت انطونيو هيرضي بيها

وبكده انتهي الفصل الثاني

اصريت اني انزله النهاردة عشان دعمكم ليا شبه ميت


وسلاااااااااام❤️

OMAR MOUD ❤️
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ميدو الجنتل, S9is8, فهد الأسد و 13 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش بقول راي غير من الجزء الثاني
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
الفصل الأول

انطونيو جوستاف : 31 سنة طويل عيونه ملونة وجسمه مليان عضلات

ماريا جوستاف : ام انطونيو وهي ال ماسكة كل أشغال زوجها في المخدرات


ديانا : بنت بيحبها جوستاف بس هي مش مدياله اهتمام

دول اهم الشخصيات ال محتاجين نعرفهم حاليا لكن دلوقتي يلا بينا ندخل ف الفصل الأول



بيبدا فصلنا ب انطونيو وهو قاعد ف كازينو ومركز جامد مع واحدة وال هي ديانا، كان أول مرة يشوفها سأل صاحبه مين هي

دانيال (صاحبه) / ديانا المرأة رقم واحد في مرافقة رجال المخدرات والسلاح، والطريق الي قلبها شائك ليست النساء اللاتي تعرفهن

انطونيو / حسنا لنري ان كان قلبها شائك ام لا
اعتدل في وقفته وذهب الي ناحيتها
انطونيو / انستي أود الخروج معك عندك مانع
ديانا بصتله وهي متفاجئة/وليه ممكن اخرج معاك
انطونيو / اعرفك بنفسي انطونيو جوستاف ابن الرجل الأول في عمليات التهريب والمخدرات
ضحكت بصوت عالي / كان رجل اول إنما بعد ما اختفي محدش سمع عنه تاني
انطونيو / سيبك من الكلام ده هستناكي بكرة في مطعم **** الساعة 10
ديانا / وايه ال هيخليني أوافق
انطونيو / جربي مش هتخسري حاجة

بعد ما سابها ورجع البيت وهو سكران طلع لصوفيا بنت خالته اوضتها عشان يعمل معاها علاقة

انطونيو هجم عليها نزل فيها بوس وهي مبسوطة وبتهجم علي شفايفه وبيساعدوا بعض يخلعوا
انطونيو / صوفيا مش عايز كسك النهاردة انا عايز اجرب انيكك من ورا صوفيا / جسمي ملكك اعمل ال انت عاوزه
انطونيو جاب كريم ودهن بيه خرم طيزها وطلع زبره وبقا عمال يمشيه علي فتحة طيزها وبيلسعها بيه علي شفرات كسها
وهي بقت عمالة تصرخ تحته
صوفيا / انطونيو دخله مش قادرة
انطونيو / هيكون صعب سيبي نفسك خالص عشان متتاذيش
بدا يدخله ف طيزها وهي بتتالم وتشد ف الملاية وهو بيدخل ويطلع واحدة واحدة لحد ما اتعودت عليه وقالتله يسرع بدا يخبط بزبره في طيزها جامد طيزها بتتهز كل ما يرزع اكتر وعمال يشد ف بزازها من قدام وهي واخدة وضع الدوجي وفضل يضربها سبانكات لحد ما طيزها احمرت ومرة واحدة حس ان روح بتطلعه وجاب لبنه جواها طيزها اتملت من لبنه وهو سابها ونام مكانه وهو عريان


تاني يوم الصبح صحي علي تليفونه كانت الساعة 4 العصر وافتكر معاده مع ديانا
نزل اخدله ماج قهوة عشان يفوق قابل والدته ف الصالة

ماريا / انطونيو مش هتبطل ال بتعمله
انطونيو / صباح الخير الأول ثانيا لا مش هبطل
ماريا / جاني كشف حسابك البنكي والشهر ده ساحب كمية كبيرة من الفلوس واقرب الايام كان عاشية
انطونيو / فين المشكلة
ماريا / المشكلة ان البضاعة الأخيرة متباعتش والسيولة بدأت تقل وحضرتك مضيع الفلوس علي هدايا للنسوان ال تعرفهم
انطونيو / انا طالع


وسابها ومشي وراح الكازينو فضل قاعد لحد ما معاده من ديانا قرب راح واخد عربيته علي المطعم ال هناك
واستناها اكتر من تلات ساعات وديانا مظهرتش
وقتها كان غضبان وثاير راح الكازينو ال شافها فيه اول مرة وقابلها


انطونيو / انتي ملبتيش دعوتي ليه
ديانا بمنتهي البرود / وليه ممكن ارضي اخرج معاك،
انطونيو / تقصدي ايه
ديانا / اقصد انك ممعكش ال يخليني اخرج معاك
وراحت تقف جنب تاجر سلاح كبير وبتبوسه وهي بتبص ل انطونيو

في اللحظة دي قرر انطونيو انه هيندمها وان طالما ابوه جوستاف عمل مملكة كبيرة هو كان هيقدر انه يعملها باي طريقة


وبكده يكون خلص الفصل الأول

متحكموش ع البداية انها حلوة او لا لاني زي ما عودتكم اني هقدملكم كل ماهو جميل ومختلف وال يثبت كلامي



دمتم بخير

وسلاااااااااااااام


OMAR MOUD ❤️
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • حبيته
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
تم أضافة الجزء الثاني
 
الفصل الأول

انطونيو جوستاف : 31 سنة طويل عيونه ملونة وجسمه مليان عضلات

ماريا جوستاف : ام انطونيو وهي ال ماسكة كل أشغال زوجها في المخدرات


ديانا : بنت بيحبها جوستاف بس هي مش مدياله اهتمام

دول اهم الشخصيات ال محتاجين نعرفهم حاليا لكن دلوقتي يلا بينا ندخل ف الفصل الأول



بيبدا فصلنا ب انطونيو وهو قاعد ف كازينو ومركز جامد مع واحدة وال هي ديانا، كان أول مرة يشوفها سأل صاحبه مين هي

دانيال (صاحبه) / ديانا المرأة رقم واحد في مرافقة رجال المخدرات والسلاح، والطريق الي قلبها شائك ليست النساء اللاتي تعرفهن

انطونيو / حسنا لنري ان كان قلبها شائك ام لا
اعتدل في وقفته وذهب الي ناحيتها
انطونيو / انستي أود الخروج معك عندك مانع
ديانا بصتله وهي متفاجئة/وليه ممكن اخرج معاك
انطونيو / اعرفك بنفسي انطونيو جوستاف ابن الرجل الأول في عمليات التهريب والمخدرات
ضحكت بصوت عالي / كان رجل اول إنما بعد ما اختفي محدش سمع عنه تاني
انطونيو / سيبك من الكلام ده هستناكي بكرة في مطعم **** الساعة 10
ديانا / وايه ال هيخليني أوافق
انطونيو / جربي مش هتخسري حاجة

بعد ما سابها ورجع البيت وهو سكران طلع لصوفيا بنت خالته اوضتها عشان يعمل معاها علاقة

انطونيو هجم عليها نزل فيها بوس وهي مبسوطة وبتهجم علي شفايفه وبيساعدوا بعض يخلعوا
انطونيو / صوفيا مش عايز كسك النهاردة انا عايز اجرب انيكك من ورا صوفيا / جسمي ملكك اعمل ال انت عاوزه
انطونيو جاب كريم ودهن بيه خرم طيزها وطلع زبره وبقا عمال يمشيه علي فتحة طيزها وبيلسعها بيه علي شفرات كسها
وهي بقت عمالة تصرخ تحته
صوفيا / انطونيو دخله مش قادرة
انطونيو / هيكون صعب سيبي نفسك خالص عشان متتاذيش
بدا يدخله ف طيزها وهي بتتالم وتشد ف الملاية وهو بيدخل ويطلع واحدة واحدة لحد ما اتعودت عليه وقالتله يسرع بدا يخبط بزبره في طيزها جامد طيزها بتتهز كل ما يرزع اكتر وعمال يشد ف بزازها من قدام وهي واخدة وضع الدوجي وفضل يضربها سبانكات لحد ما طيزها احمرت ومرة واحدة حس ان روح بتطلعه وجاب لبنه جواها طيزها اتملت من لبنه وهو سابها ونام مكانه وهو عريان


تاني يوم الصبح صحي علي تليفونه كانت الساعة 4 العصر وافتكر معاده مع ديانا
نزل اخدله ماج قهوة عشان يفوق قابل والدته ف الصالة

ماريا / انطونيو مش هتبطل ال بتعمله
انطونيو / صباح الخير الأول ثانيا لا مش هبطل
ماريا / جاني كشف حسابك البنكي والشهر ده ساحب كمية كبيرة من الفلوس واقرب الايام كان عاشية
انطونيو / فين المشكلة
ماريا / المشكلة ان البضاعة الأخيرة متباعتش والسيولة بدأت تقل وحضرتك مضيع الفلوس علي هدايا للنسوان ال تعرفهم
انطونيو / انا طالع


وسابها ومشي وراح الكازينو فضل قاعد لحد ما معاده من ديانا قرب راح واخد عربيته علي المطعم ال هناك
واستناها اكتر من تلات ساعات وديانا مظهرتش
وقتها كان غضبان وثاير راح الكازينو ال شافها فيه اول مرة وقابلها


انطونيو / انتي ملبتيش دعوتي ليه
ديانا بمنتهي البرود / وليه ممكن ارضي اخرج معاك،
انطونيو / تقصدي ايه
ديانا / اقصد انك ممعكش ال يخليني اخرج معاك
وراحت تقف جنب تاجر سلاح كبير وبتبوسه وهي بتبص ل انطونيو

في اللحظة دي قرر انطونيو انه هيندمها وان طالما ابوه جوستاف عمل مملكة كبيرة هو كان هيقدر انه يعملها باي طريقة


وبكده يكون خلص الفصل الأول

متحكموش ع البداية انها حلوة او لا لاني زي ما عودتكم اني هقدملكم كل ماهو جميل ومختلف وال يثبت كلامي



دمتم بخير

وسلاااااااااااااام


OMAR MOUD ❤️

Hr7TSAG.md.jpg
ديانا

Hr7TsK7.md.jpg
انطونيو جوستاف

Hr7uYbf.jpg
ماريا جوستاف

Hr7uMg9.jpg
هيلين

الفصل الثاني

انطونيو كل الفلوس ال سحبها مكنش بيسحبها عشان يصرفها علي الستات
جوستاف كان بيحاول يكون مبلغ يقدر يفتتح بيه كازينو خاص بيه
وخاصة ان المنطقة بتاعتهم وكر العصابات والمافيا وتجار المخدرات والسلاح والدعارة

روح جوستاف اليوم ده وهو غضبان ومقرر انه هيجيبها راكعة تحت رجله تترجاه انه يقرب منها

وهو ماشي بعربيته عدي علي صاحبه دانيال عشان يروحوا يسحبوا الفلوس ال ف حساب دانيال ال هي اصلا بتاع جوستاف عشان أمه متعرفش بال معاه


خبط الباب
دانيال/ جاي حاضر اهو ايه ده جوستاف فيه ايه
جوستاف / يلا عشان هنروح نسحب كل الفلوس ال حاططها ف حسابك
دانيال / ايوة بس دي مكنتش خطتنا والفلوس لسه مش كاملة
جوستاف / نشتري الكازينو والتشطبيات هنعرف نتصرف فيها

وبالفعل عدي ساعة وكانوا ف البنك بيسحبوا الفلوس وبعدها راح عشان يشوف المكان ال هيتعمل كازينو

دخل جوستاف مبني قديم كان اسمه كازينو بس دلوقتي خرابة وده معناه انه عاوز شغل كتير كان بيدخن سيجارته وهو بيدرس كل زاوية ف المكان

جوستاف / السعر النهائي كام
السمسار/ مستر انطونيو انا هقولك سعر نهائي عشان انا ما صدقت هخلص منه وانا المفروض مقولش ليك الكلام ده بس انت والدك الفضاله علي كل الكار فاخره 75 الف دولار

جوستاف / تمام اشتريت
دانيال / ايوة بس...

جوستاف شاورله يسكت وادي الفلوس للسمسار وكلم رجالته عشان يجيبوا ناس يظبطوا الكازينو


جوستاف وهو خارج من المكان تليفونه رن وابتسم

جوستاف /كنت عارف انك هتتصلي وكويس انك اتصلتي عشان اغير رجالتي

ماريا / جوستاف ايه ال سمعته عن انك ناوي تفتتح كازينو وجبت منين الفلوس دي
جوستاف / الفلوس ودي شراكة مع دانيال وافتح كازينو فاا ايوة كفاية ابقي عاطل وانتي ال تشتغلي
ماريا / هكلمك بعدين عندي اجتماع حاليا



عدي شهر لحد ما جينا لليوم ال جوستاف كان واقف فخور ومبسوط ب ال عمله وبيردد الجملة ال مكتوبة وبتنور ( كازينو جوستاف)

طلع موبايله وكلم دانيال
جوستاف / دانيال لازم نكثف جهودنا عشان نشغله ف اسرع وقت ممكن
دانيال / تمام هعرف كل الرجالة ال حوالينا بيوم الافتتاح وهعزم الكل وحركة صايعة منك يا صاحبي انك سميت الكازينو باسم عيلتك

جوستاف / الإنسان دايما هيفضل مرتبط بعيلته فليه انفصل عنهم وانا قادر استفيد بالاسم ليه اسمي الكازينو باسمي او باسم جديد وانا فيه ف ايدي اسم له تاريخ وكل العصابات بتعمل ليه الف حساب
دانيال / اتعودت منك علي الذكاء يا كبير
جوستاف / تمام دانيال اشوفك بعدين


الكازينوهات عرفت بخبر ان انطونيو افتتح الكازينو الخاص بيه وده كان راعبهم لان السلاسل دي تبع رجل عصابات وهو عضو ف المافيا وكان اي حد بيفتكر انه ياخد الخطوة دي بيطيروا رقابته لكن انطونيو مش هيقدروا يقربوا عنده عشان متقومش حرب بينهم وبين ال جوستاف


اجه يوم الافتتاح وحضر ناس كتير ومنهم هيلين

جوستاف / هيلين مارشال بذات نفسها منورانا
هيلين / اووه انطونيو مشوفناش بعض من زمان
جوستاف / تعالي ع الترابيزة دي ولا معاكي حد؟
هيلين /لا جاية لوحدي


طلبوا كاسين وقعدوا
هيلين / خطوة حلوة ال اخدتها انك تفتتح اي شغل خاص بيك
جوستاف / ددمم ال جوستاف ماشي بعروقي 😂😉
هيلين / اكيد

وفي اللحظة دي دخلت ديانا

هيلين / ديانا ميهمهاش غير الفلوس والسلطة وسمعت انك عايزها
جوستاف / كنت عايزها لكن دلوقتي مش ف دماغي
هيلين / طيب خلينا نتكلم ف الشغل
جوستاف / ايه هو الشغل
هيلين / مش ناوي تضيف قسم القمار للصالة
جوستاف / لا مانتي عارفة الشرطة مضيقة علينا الدنيا خالص
هيلين / ال هيفضل ماشي بكلام الشرطة مش هيتقدم لقدام
جوستاف / ايه ال بتفكري فيه
هيلين/ اشتريلك كام واحد في قسم الشرطة ونص الدور ده اعمله صالة قمار يعني من جوا صالة القمار ال ميدخلهاش غير الكبار ومن برا كازينو عادي
جوستاف / وافرض اتكشفنا
هيلين / زي ما قولتلك الرشوة هتمشيلك دنيتك
جوستاف / خلاص هفكر ف الموضوع
هيلين / قصدك هتنفذ الموضوع أصحاب الكازينوهات شموا خبر انك افتتحت بتاعك وكله هيبقي عاوز انه يضيف ميزة جديدة يشد بيها الزبون وانت لازم تسبقهم وتشد الزباين الحيتان ال هيسندوك لما تقع

جوستاف / ع الأسبوع الجاي هكون طبطتت الدنيا بس الفكرة بقا انه باقي الكازينوهات الكبيرة فيها صالات قمار ايه ال هيخليهم ييجوا عندي
هيلين /عيب انا ليا وزني بردو وزي ما قولتلك انت لازم تقدملهم ميزات اكتر

جوستاف / زي ايه
هيلين / تعرفي اذواقهم ف البنات وتجبلهم الأنواع المفضلة
جوستاف / هيلين انتي عايزاني اشتغل في الدعارة!!!!
هيلين / اي حاجة تجيب فلوس اشتغل فيها
جوستاف / طيب حتي لو جبنا بنات انا حاليا مش معايا فلوس
هيلين / ومالو هديك انا بس بما اننا فتحنا موضوع الدعارة فا الدور التاني اعمله فندق بس فندق للاستراحة الخاصة 😉
جوستاف / مش فاهم
هيلين / يعني الواحد منهم يدخل يريح يلاقي ال تريحه و علي كل سرير بنت
جوستاف / هجيب بنات منين

هيلين / متقلقش هجيبهم انا
جوستاف / هيلين انتي بتعملي معايا كل ده ليه
هيلين / انت عارف اني عاوزاك واتمني ليلة ف حضنك ورفضتني مرة من خمس سنين وفضلنا أصحاب بعدها
جوستاف / طيب مانا مكنتش شايفة غير صاحبة فعلا وانا مش متهم بالجنس للدرجة
هيلين / انت مهتم بس عندك ال جوا بيتك صوفيا
جوستاف / انتي عرفتي منين
هيلين!/😉😂عيب دي أسرار

وفي اللحظة دي ديانا نادت عليه

يا تري هتقوله ايه؟ وهل هتسلم نفسها ليه علي طول كده!؟ وحتي لو سلمت انطونيو هيرضي بيها

وبكده انتهي الفصل الثاني

اصريت اني انزله النهاردة عشان دعمكم ليا شبه ميت


وسلاااااااااام❤️

OMAR MOUD ❤️
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • حبيته
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
يا جماعة لو مش عجباكو القصة دي قولولي عشان مضيعش وقتي فيها ماهو مش معقول تكون نازلة النهاردة وتجيب 200 مشاهدة ومفيش غير تعليقين
 
جميلة يا صديقى كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
  • حبيته
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
بس الأجزاء صغيرة أوى
 
بس الأجزاء صغيرة أوى
غصب عني و**** صباعي بيقف من الكتابة ده غير اني مضغوط ف امتحانات وبردو بحاول مطولش عشان الزهق
 
غصب عني و**** صباعي بيقف من الكتابة ده غير اني مضغوط ف امتحانات وبردو بحاول مطولش عشان الزهق
لا بعد كده مش لازم تجهز جزء كل يوم يعنى بس حاول تطول الجزء شوية
 
  • أتفق
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%