NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 1/3/2023

شكرا ليكم جدا

السلسلة الرابعة هتكون يوم لاربعا 8/3
أو الخميس عشان أول جزء بيكون عوز شغل جامد عشان ادمج بين كل للي فات بس ياريت تكملو في تشجيعي وأنا لم غيت رجعت بحاجه حلوة يعني فترة كده وفترة كده
عاش يسطا واحنا هندعمك بس متغبش كتير وياريت يوكون في مواعيد لي نزول الأجزاء واستمر

قصه جامده جدا

يا غالي القصة جميله عشان كده مستنينها انت بس شد حيلك و هتلاقي الدعم من الكل مش تقلق
والجديد يوم الجمعه انشاء لله الساعة 2 الضهر

وشكر ليكم علي الكلام الحلوة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258 و العنتير
عاش يسطا واحنا هندعمك بس متغبش كتير وياريت يوكون في مواعيد لي نزول الأجزاء واستمر
الموعيد كل جمعة انشاء **** عشان الاجزاء الجاية عوزه تركيز عشان تطلع حاجه حلوه ولو كنت قادر ممكن انزل جزين بس الجمعة هيكون موعد اساسي

• حبيته
التفاعلات: العنتير
  • عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم

عاش جدا يابوب ومستنينك في الجديد

عاش جدا يابوب ومستنينك في الجديد

الموعيد كل جمعة انشاء **** عشان الاجزاء الجاية عوزه تركيز عشان تطلع حاجه حلوه ولو كنت قادر ممكن انزل جزين بس الجمعة هيكون موعد اساسي
تمام يابوب مستنيك

جامدة جدا فين الطابعة يا فنان

لسه شغال بكمل صدقني عشان لسه راجع من الشغل

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258 و العنتير
السلسة الرابعة امتا ياسطا

فين السلسله الرابعه

اية ياسطا اتاخرت علينا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف الجزء هيكون صغير بس ده من استعجلاكم و**** 🥲

• عجبني
التفاعلات: العنتير و mahmoud258
تحفه من روائع القصص فى المنتدى.. وانت أكبر من إنك تقول منتظر التعليقات علشان تكمل السلسة الرابعة..وعلى فكرة فى أعضاء كتير مبهورة بقصتك فمتحرمهاش من نهايتها وأنا متأكد إنك حتكمل السلسلة الرابعة علشان أنت كاتب عبقرى ومتمكن بس لى عندك رجاء... أغلب الكلمات بتكتبها مؤنثه وهى مذكر..ممكن لو سمحت أكتب باللهجة المصرية لأنها مفهومة لجميع الأعضاء العربية..
تسلم ايدك يا باشا على الإبداع والتميز..

مع خالص تحياتى...

بص هو القصه كويسه وكل حاجه بس فيها عيب خطير جدا مضيع المتعه وانتا بتقراها
الاخطاء الاملائيه يا اخى حرام عليك انتا مدخل المذكر في المؤنث مابقيتش عارف منين يودى علي فين وتكون بتتكلم علي لسان واحد وفجاه يبقي واحده ومرة تقلب تبقي خليجى مكس ابو حرام من كل فلم اغنيه
حاول تظبط في المستقبل عشان تبقي احسن من كده الواحد فينا طول عمره بيفضل يتعلم لحد اخر يوم في حياته مش عيب

• عجبني
التفاعلات: العنتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%