NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 1/3/2023

عنيا ليك يحب هبد كاتبة النهارده أول ماتخلص هنزلها فور بعد كمونت ده هبد أكتب
تسلم ياحبيبي اخوك ❤️ مستني علي نار

• حبيته
التفاعلات: boya brat
جااااااامد كمل

• حبيته
لا جزء جاااااأاااااااااااااااااااااااامد بصراحه جدااااااااااا جدااااااااا ومستنين بقا التامن بسرعه والنبى

• حبيته
اولآ انا مش شغل عندك عشان تكلم بسلوبك ده تمم
وثانيا دي حاجه مش بيدي ظروف جات كل وحد بيكون ليه ظروف ماتبصش الموضوع بننيه عندك كلمه حلوه قولها ما عندكش اسكت
وحاجه كمان لو قصه وقعت دي حاجه بتعتي مش بتعتي مش بتعتك فاتكلم بسلوب حلو 🙁
اولا يا صاحبي انا مغلطش فيك عشان تتكلم بالاسلوب دا ...انت بتقول اكمل القصه ولا اقفلها فأنا بقولك اقفلها لانك بتتاخر وبتوعد ومبتوفيش...ثانيا ودا الأهم مش انت الي هتعلمني اتكلم اذاي ..انت بتكتب قصه وانا احبها أو انتقدها انا حر وانا لو عندي كلمه حلو هقولهالك ولو عندي كلمه وحشه لا مش هسكت..دا انا هقولهالك في وشك كمان فخلي اسلوبك في تقبل النقد محترم شويه .. شكرا يا كريش

• حبيته
اولا يا صاحبي انا مغلطش فيك عشان تتكلم بالاسلوب دا ...انت بتقول اكمل القصه ولا اقفلها فأنا بقولك اقفلها لانك بتتاخر وبتوعد ومبتوفيش...ثانيا ودا الأهم مش انت الي هتعلمني اتكلم اذاي ..انت بتكتب قصه وانا احبها أو انتقدها انا حر وانا لو عندي كلمه حلو هقولهالك ولو عندي كلمه وحشه لا مش هسكت..دا انا هقولهالك في وشك كمان فخلي اسلوبك في تقبل النقد محترم شويه .. شكرا يا كريش
أنت لو دورت مش هتلاقي حد يتقبل لانتقادات قدي بشكل كويس بس أنت مش أول مره تكلم بسلوب مش حلو انا و**** بتعب جامد

لا جزء جاااااأاااااااااااااااااااااااامد بصراحه جدااااااااااا جدااااااااا ومستنين بقا التامن بسرعه والنبى
قريب يقلبو

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
يسطا كمل انا بنتظر كل جزء بفارغ الصبر
شبوووو ليك بجد
🌹🌹🌹🌹🌹

اخويا الجاحد الجزء الجديد امتا وعوزين جزء كبير جدا

صباح الخير ياشباب الجزء انشاء **** يوم السبت بليل الساعة 8وممكن يكون قبل انشاء لله دعوه حلةه منكم ♥

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻ و 🦈⚡bRq
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا اي حاجه هتكتبها روعه حتا لو مفيهاش ابداع كفايه ان كريش هو الي كاتبها دا الابداع كلو

كمل يسطا و كلنا معاك و كل واحد لي ظروفو♥❤✨

صباح الخير ياشباب الجزء انشاء **** يوم السبت بليل الساعة 8وممكن يكون قبل انشاء لله دعوه حلةه منكم ♥
خلصانا يحب كلنا مستنينك✨

تمام اوي ياكبير مستني علي نار

أنت لو دورت مش هتلاقي حد يتقبل لانتقادات قدي بشكل كويس بس أنت مش أول مره تكلم بسلوب مش حلو انا و**** بتعب جامد
**** يعينك يا صاحبي...حصل خير

• عجبني
التفاعلات: العنتير
مستني الجديد ياحب

ياسطا فين الجزء التامن

الجديد النهارده بس هيتخر عشان مكنتش عارف ادخل مبارح أكمل فا هتخر بليل أو الصبح محدش يزعل مش بيدي و****

• عجبني
التفاعلات: mahmoud258

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%