NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 1/3/2023

فين الجديد يا فنانن

ايه يا نجم فين الجزء الجديد

ايه يا كريش عيب اوي كدا لما توعد اوفي...احنا في انتظار الجزء من امبارح...عاش

الجزء مش موجود خالص
حتى انت كنت باعت للاشراف عشان الدمج الموضوع نفسو اتمسح

فينك يا غالي...انت بتشتغلنا ياسطا..عيب يعني مهما كانت الظروف الي عندك **** يعينك عليها بس عرفنا وقدرنا طيب متسبناس كده

بليز متتأخرش علينا ونزل بسرعه 🌹

انا اسف ياجدعان على التاخير بس سدقوني مش بيدي فون وقع في نفس اليوم وجاب شاشه ولسع جايب فون مبارح مش بيدي سدقوني بس هرجع اكتب من نهارده اول ما الجزء يخلص هنزلوو

بس عوز اعرف نعمل سلسلة 4و5 ولا نقفلها في آخر السلسلة دي ردكم مهم عشان اراتب أحدث القصة ياريت الكل يرد

• عجبني
التفاعلات: El_5dewy و mahmoud258
انا اسف ياجدعان على التاخير بس سدقوني مش بيدي فون وقع في نفس اليوم وجاب شاشه ولسع جايب فون مبارح مش بيدي سدقوني بس هرجع اكتب من نهارده اول ما الجزء يخلص هنزلوو

بس عوز اعرف نعمل سلسلة 4و5 ولا نقفلها في آخر السلسلة دي ردكم مهم عشان اراتب أحدث القصة ياريت الكل يرد
يسطا سلسله رابعه و خامسه و ساديه و سابعه لغايط م تجيب اخرك منها

كمل في السلاسل

يسطا لو هتكمل وتنزل اجزاء بشكل منتظم كمل انما لو هتعمل زي دلوقتي انصحك تقفلها لحد كدا لان انت حاليا اجبرت اللي هيقرا يرجع للي فات عشان يفتكر

ولله احنا لو علينا عايزين 10 سلاسل بس لو انت هتنزل بشكل منتظم و هتلاقي التفاعل معاك شغال فشخ انما لو هتعمل زي دلوقتي يبقا اقفلها السلسله دي قبل ما الريتش يقع اكتر من كد

يابا حمد**** على السلامه والحمدلله على كل حال
واكيد اكيد اعمل ال ٤و٥و٦كمان

@El_5dewy هو سيزر راح فين اصلو مش بيرد ع حد

ايه يا نجم الجزء الجديد فين وياريت يكون كبير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
إبداع يا فنااااااان.. جزء جبار بس قصير وزعلت أنه خلص على طول ليه بس كده يا صاحبى..
عموماً أنا سعيد بالقصة لأنها رائعة بتمنى متتأخرش علينا فى الجزء السابع وتسلم ايدك..
مع خالص تحياتى...

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%