NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا |السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 24/10/2022

عاش عليك القصه حلوة وبصراحه في اشخاص بيكتبو حلو بس مفيش سرد حلو اما انتا تنسيق وقصه
شكرا جزيلا لحضرتك تشرفت برأيك يحب 🖤

اخطاء املائيه كتير
متعرفش المذكر من المؤنث
لسع حضرتك القصة مش ب الشكل ال اساسي بتعها رايك فوق راسي بس انا قلت ان اول 5 أجزأ هيكونو مقدمة عشان حبيت اوصل القصة بشكل خاص ليا انا محبتش أبد بشكل او بطبع مش طبعي وبسنبة لي لا أخطأ الاملائي هحول اني احسنها في ال جاي انشاء **** وشكر مره اخرى لي رايك 💛💛

الجزء السادس بكرا الصبح انشاء **** الساعة 7 بتوقيت مصر

شكرا جزيلا لحضرتك 💛
علي اي يخويا انت دماغك لازم تتقدر وبالتوفيق ومش تتسرع ف الكتابه عشان انت نفسك هتزعل ع المجهود ♥♥

شكرا جزيلا لحضرتك عن كلامك الجميل ده في قلبي وا**** 🖤🖤
دي اقل حاجه ممكن اعملها لان زي انت مقولت دي حاجه بدون مقابل ولكن انا عمري منقد قصه الا لو كانت مكتمله
حبيبي يبروو كمل ومفيش حاجه توقفك حتي لو القصه دي مش العظمه بس دي اول تجربه وهيا اللي هتديك انطلاقه قويه

تحياتي

دي اقل حاجه ممكن اعملها لان زي انت مقولت دي حاجه بدون مقابل ولكن انا عمري منقد قصه الا لو كانت مكتمله
حبيبي يبروو كمل ومفيش حاجه توقفك حتي لو القصه دي مش العظمه بس دي اول تجربه وهيا اللي هتديك انطلاقه قويه

تحياتي
شكرا جدا لحضرتك ياحب اوعدك الجزء السادس هيعجبك هينزل بكرا الساعه سبعه الصبح عوز اسمعك واسمع رايك بصراحه 🖤🏹

• حبيته
التفاعلات: El_5dewy
شكرا جدا لحضرتك ياحب اوعدك الجزء السادس هيعجبك هينزل بكرا الساعه سبعه الصبح عوز اسمعك واسمع رايك بصراحه 🖤🏹
للاسف اصلا لسه مخلصتش اللي انت كتبته بس اكيد انت هتعمل عظمه لانك واثق ف كلامك

للاسف اصلا لسه مخلصتش اللي انت كتبته بس اكيد انت هتعمل عظمه لانك واثق ف كلامك
هتعوض يا خويا أنشأ **** الجاي كلو حاجه جامده

تم أضافة الجزء السادس

اولا شابو بجد يا برنس انطلقه موفقا
تقريبا قريبا لقصه الحرب وجنس والغموض
بتاعت اخونا وحبيبا سيزر **** يعدي ايام جيش عالخير ويؤجع بخير

هوا طلب مش قوي انك تطول الاحداث اكتر وتزود الغموض ونصيحه اخويا قبل نشر راجع جزء وشوف الاخطاء الاملائيه
وبتوفيق لك ومنتظر الجديد بفارغ صبر

• حبيته
التفاعلات: boya brat
ما أجمل طريقتك في الكتابة، وما أكثر المبدعين الا أنك تفوقت على الجميع بأسلوبك السهل الممتنع ..
مقدمة جميله جدا وكذلك حكايه احمد وسرد الاحداث جميله فيها بعض العبر مثل المقدمة ..
احسنت الوصف ..
اتمنى لك التوفيق فى الاجزاء القادمة

• حبيته
التفاعلات: boya brat
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا شابو بجد يا برنس انطلقه موفقا
تقريبا قريبا لقصه الحرب وجنس والغموض
بتاعت اخونا وحبيبا سيزر **** يعدي ايام جيش عالخير ويؤجع بخير

هوا طلب مش قوي انك تطول الاحداث اكتر وتزود الغموض ونصيحه اخويا قبل نشر راجع جزء وشوف الاخطاء الاملائيه
وبتوفيق لك ومنتظر الجديد بفارغ صبر
انا فعلا بفكر في كده يحب هتبقا زي قصة سيزار بس بشكل تاني **** يقضيلو جيشها علي خير انشاء **** يحب

وتسلم علي كلامك الجميل ده وهحول اعمل كده 🖤

• حبيته
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
ما أجمل طريقتك في الكتابة، وما أكثر المبدعين الا أنك تفوقت على الجميع بأسلوبك السهل الممتنع ..
مقدمة جميله جدا وكذلك حكايه احمد وسرد الاحداث جميله فيها بعض العبر مثل المقدمة ..
احسنت الوصف ..
اتمنى لك التوفيق فى الاجزاء القادمة
شكرا جدا يحب تشجيعك ده هيخليني اكمل وانا مبسوط و**** 😂🖤🖤

• أتفق
التفاعلات: mor2010
انا قريت اول ٣ اجزاء بس ما قدرتش اكمل بسبب كثرة الأخطاء الإملائية إللى بتفصل الواحد من القصة، لانى بخمن ايه الكلمه المقصودة ، ده غير المسافات إللى بتتاخد في نص الكلمه و تقسمها و تلزقها فالكلمه إللى بعدها .
انا عن نفسي بحب النوع ده من القصص .
نصيحتى ليك وقف تنزيل الأجزاء، و راجع الأخطاء الإملائية و نزل القصة من جديد .
لأنك كده بتضيع مجهودك .

انا قريت اول ٣ اجزاء بس ما قدرتش اكمل بسبب كثرة الأخطاء الإملائية إللى بتفصل الواحد من القصة، لانى بخمن ايه الكلمه المقصودة ، ده غير المسافات إللى بتتاخد في نص الكلمه و تقسمها و تلزقها فالكلمه إللى بعدها .
انا عن نفسي بحب النوع ده من القصص .
نصيحتى ليك وقف تنزيل الأجزاء، و راجع الأخطاء الإملائية و نزل القصة من جديد .
لأنك كده بتضيع مجهودك .
بص كلامك صح جدا بس انت لو كملت القصة هتلاقي حاجه كويسه من الجزا الخامس وفي الجزء السادس مافيش أخطأ إملائي نهائي انا وثق انها هتعجبك انا فعلاً اتسرعات في نشر القصة قبل المراجعه بس انا فهمت قصد الاعضاء وبرجع القصة قبل تنزيلها وكل حاجه بقيت تمام من الجزا الخامس والقصة أصلا بديتها من الجزء السادس كل لاجزا الخامسة مقدم عشان بس ابسطلك لا موار وتعرف انت كا قارئ بتعامل مع اي وتفهم القصة مع لا حداث بشكل كويس دي حاجه حلوه جدا انك تغلط وتصلح الغلط مش مهم في انهي جزا المهم انك فهمت الدنيا ماشيه ازي انا مكنتش فاهمه كويس بس بدات افهم موضوع القصة لزم مرجعه كويس ومن غير استعجل هو ال انا عملتة في الجز السادس والسابع بكتبها بنفس الطريقة عشان ضمن ان الخطأ ما تكرارش تاني وبشكر كل الناقدي ال فهموني الكلام ده بطريقة تشجيع واسلوب كويس 🏹🖤

• حبيته
التفاعلات: Maxpayn86
انا كنت عامل أخطأإملائي بشكلواضح في اول 5 أجزأ صح جدا بس انت لو كملت القصة هتلاقي حاجه كويسه من الجزا الخامس وفي الجزء السادس مافيش أخطأ إملائي نهائي انا وثق انها هتعجبك انا فعلاً اتسرعات في نشر القصة قبل المراجعه بس انا فهمت قصد الاعضاء وبرجع القصة قبل تنزيلها وكل حاجه بقيت تمام من الجزا الخامس والقصة أصلا بديتها من الجزء السادس كل لاجزا الخامسة مقدم عشان بس ابسطلك لا موار وتعرف انت كا قارئ بتعامل مع اي وتفهم القصة مع لا حداث بشكل كويس دي حاجه حلوه جدا انك تغلط وتصلح الغلط مش مهم في انهي جزا المهم انك فهمت الدنيا ماشيه ازي انا مكنتش فاهمه كويس بس بدات افهم موضوع القصة لزم مرجعه كويس ومن غير استعجل هو ال انا عملتة في الجز السادس والسابع بكتبها بنفس الطريقة عشان ضمن ان الخطأ ما تكرارش تاني وبشكر كل الناقدي ال فهموني الكلام ده بطريقة تشجيع واسلوب كويس 🏹🖤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%