NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هي الناس بقت تفهم غلط ليه،،،،، لسه كنت بهزر انا و شخص ما،،، لاقيته زعل بالرغم ان هزاري كان واضح للكل،، تفتكروا الغلط من مين بالضبط

• عجبني
التفاعلات: أرض الخوف
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي الناس بقت تفهم غلط ليه،،،،، لسه كنت بهزر انا و شخص ما،،، لاقيته زعل بالرغم ان هزاري كان واضح للكل،، تفتكروا الغلط من مين بالضبط
من الفهم الخاطئ

الناس كبيرة وناضجة لازم تكون واعية وعارفة الهزار يعني ايه والجد يعني ايه
برافو،،، ما طول عمرنا بنهزر ايه الجديد بقى عايز افهم و ليه الكلام أتفهم غلط

الناس كبيرة وناضجة لازم تكون واعية وعارفة الهزار يعني ايه والجد يعني ايه
خلوا بالكم ان الناس الكبيرة العاقلة الواضحة و كل. الكلام اللي. ملوش لازمة دا،،،، مش بيدخلوا الحب في الهزار ولا حتى بيتدخلوا في حب ل حد👍👍ولا حتى بيتكلموا عليه ع العام 👍👍👍

برافو،،، ما طول عمرنا بنهزر ايه الجديد بقى عايز افهم و ليه الكلام أتفهم غلط
انت ما بقيتش بتفرق بين اللي ممكن واللي لا يا سيزر

انت ما بقيتش بتفرق بين اللي ممكن واللي لا يا سيزر
دا اللي هو ازاي، ما كلنا كنا بنهزر انا و انتي و مافيا و كارما،،، فجأة لقيت الحوار دخل جد و بقى فيه كلام من تحت ل تحت ف حبيت اهدي او ألطف الجو لاقيتك فهمتي كلامي غلط و كمان زعلتي مع اني كنت بهزر فقط

دا اللي هو ازاي، ما كلنا كنا بنهزر انا و انتي و مافيا و كارما،،، فجأة لقيت الحوار دخل جد و بقى فيه كلام من تحت ل تحت ف حبيت اهدي او ألطف الجو لاقيتك فهمتي كلامي غلط و كمان زعلتي مع اني كنت بهزر فقط
حصل خير يا سيزر ما حصلش حاجه

حصل خير يا سيزر ما حصلش حاجه
محصلش حاجة اصلا،، لكن للأسف الموضوع أتفهم غلط،،، كدا كدا مش ههزر مع حد تاني 👍👍👍

اظن أن العالم الافتراضي معمول علشان نتعرف ونشارك افكار بعض ونشوف ناس شبهنا في التفكير والضحك وقريبين من نفس العقلية انما لية الناس بتتقمص مع انهم قادرين يفرقوا بين الهزار والجد يعني انا عامل بوست الهزار ومثلا كل ما حد يدخل اركبة مسرح لية تضايق وتتقمص وتبقي بدمعة انا بشوفها مرض زي النقص بالظبط

اظن أن العالم الافتراضي معمول علشان نتعرف ونشارك افكار بعض ونشوف ناس شبهنا في التفكير والضحك وقريبين من نفس العقلية انما لية الناس بتتقمص مع انهم قادرين يفرقوا بين الهزار والجد يعني انا عامل بوست الهزار ومثلا كل ما حد يدخل اركبة مسرح لية تضايق وتتقمص وتبقي بدمعة انا بشوفها مرض زي النقص بالظبط
عندك حق 👍👍👍

• عجبني
التفاعلات: segma
بس انك تركب واحد مسرح ده مش ضحك وهزار نت كل بتقل منه تخليه يتضايق دي حاجه فعلا تضايق

بس انك تركب واحد مسرح ده مش ضحك وهزار نت كل بتقل منه تخليه يتضايق دي حاجه فعلا تضايق
عادي لو حد قالي متهزرش ف انا هحترم دة ومش هكمل انا واحد مش قابل هزاري المفروض اخلي عندي ددمم وانزلة من المسرح

عادي لو حد قالي متهزرش ف انا هحترم دة ومش هكمل انا واحد مش قابل هزاري المفروض اخلي عندي ددمم وانزلة من المسرح
ايوه كده صح لكن بردو من الاول مينفعش تركبه مسرح عشان ميشيلش منك وهو ممكن ميقولكش

ايوه كده صح لكن بردو من الاول مينفعش تركبه مسرح عشان ميشيلش منك وهو ممكن ميقولكش
انا طبعي بحب الإنسان الدوغري بمعني اي يعني المفروض اللي بكلمة أو بهزر معاة يبقا راجل ميرميش معنايين للكلام يبقا واضح لو زعل يكلمني وش في وش مش يبقا ابو دمعة ويتقمص الموضوع ابسط من كدة بكتير وكل واحد بيشوف اللي عايزة بعينة محدش بيحط نفسة مكان التاني

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
انا طبعي بحب الإنسان الدوغري بمعني اي يعني المفروض اللي بكلمة أو بهزر معاة يبقا راجل ميرميش معنايين للكلام يبقا واضح لو زعل يكلمني وش في وش مش يبقا ابو دمعة ويتقمص الموضوع ابسط من كدة بكتير وكل واحد بيشوف اللي عايزة بعينة محدش بيحط نفسة مكان التاني
احترم رأيك

• عجبني
التفاعلات: segma

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%