NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفلاح بينيك سائح سويدى زى القمر فى نويبع

الدكر الشرقاوى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور

اولا انا 22 سنة من الشرقية قمحى ومعضل كنت بكتب كتير قبل الموقع ما يتقفل

جميع كتاباتى حقيقية ماليش فى التاليف دى قصة حصلت بحلوها ومرة هيا كدة نقلنها زى ما حصلت

كنت لسة مخلص دراسة وجازفت وسافرت نويبع مكان معرفشى عنو حاجة اشتغلت فى مكان للنوم فقط مكنشى فية اكل ولا اى حاجة ولما بدات مكنشى فية اى حد طبعا انا كنت حارث امن او سكيورتى او غفير سموها انتو المهم انى اشاغلت وليا راتب وبس

فى كامب مجاور لينا فية اكل ومشروبات ومضافه كنت بروح اخد وجباتى ومشروباتى من هناك وارجع ومرة وانا هناك لقيت واحد عنية خضرا وشعرو اصفر كل المعلمين الكبار الى اقدم منى ومديرين هنا وبيتكلمو لغات كويس هيموتو عليه طبعا مجاش فى بالى ابدا انى هكلمة او انو ممكن يعبرنى

العتاولة كلهم هيموتو علية هروح فين انا وسط كل دول دنا معرفشى كلمتين انجليزى على بعض المهم انهم بعد ان ياسو تماما ان حد منهم يسهر معاة كان طالب حاجة فبعتوهالو معايا لما يبعتونى انا لية ويكئنهم مش معبرينو ههههههههههههه

روحت له وانا بتكلم معاة طبعا بلغة الاشارة زى الخرس فى لحظة قدمتلو دعوة لزيارة غرفتى فوافق بتقول اية ايوة فعلا وافق ازاى بس يرفض كل العروض دى ويوافق عليا انا الغلبان الفقير

فضلنا قاعدين فى الاوضة ومفكرتش انيكو اصل ممكن يزعل ياعم لحد ما لمح زبي بطرف عينو جوة البنطلون شافو من هنا وفتح بؤو وهجم على زبي زى عصان الحضرى ما بيطير على الكورة ويقول كلمات جميلة

بس واضح من الترجمة الفورية بتاعتى انو مجنون بالحجم منبهر بالحجم مع انى حاسو عادى يعنى المهم هوة بص فى عينى يشوف انى راضى عن كدة ولا لا بس لما بص انا حسيت ان فى حاجة غلط اية كبسة ولا اية شاور بايدو انو عايز يمص امممممممم بس كدة ياراجل نشفت دمى فكرت فية حاجة اتنيل على عين امك دى محتاجة استاذان يعنى طلعتو ومسكتو وبتستاذن تمص ولا لا اية يا واد الادب دة يا ولاوبيمص باحتراااااااااااااااااف اوف انا اول مرة يحصلى كدة كنت حاسس ان روحى بتتسحب منى مركب فى بؤو ماتور شفط سويدو اصلى وبيشفط فى زبي شفط فشخ فضل يشفط بقوتو لما جابهم وشربهم كل دة وزبي جوة بؤو ومورنايش حاجة ابن الجزمة بترعش بس واحس بالموضوع من برة برة

كمل مص تانى فى زبي لما وقفو وبقى حديد اوى وفنس وضع النعجة او السجود وفشخلى خرمو وطبعا نظرا لعدم خبرتى وغشمى الشديدين مسكت زبي رزعو للبيض على الناشف طبعا لو لف اوروبا كلها علشان يقابل غشم بالشكل دة يستحيل بس لانو خرمو واسع وخبور فى الشغلانة ومدقدق اتحمل زبي يتحشر بالعنف والقوة دى مرة واحدة وكملت نيك احضن بس كان شرقان بدرجة جيد جدا ممتاز خرمو مولع ناااااااااااااار والواد رزعت زبي جوة طيزو جامد ونكتو كان بيصوت بشكل هيستيرى اوى

انا بئة قصدى اخوفو علشان يسكت بقولو بوليس مان كلابوش بالاشارة والكلام افهمتو ان البوليس هيقبض علية ومكنت عمرى متوقع الرد وانا زبى جوة طيزو بيرزع بقوة فقال كلام انو توريست وان البوليس مش هينفع يقبض علية انما ممكن يقبضو عليا انا وعلشان كدة مفروض انيكو براحة شوية

دا طبعا خوفنى انا كدة بس للاسف زبى مبيعرفشى الخوف حضنتو وكان بيعلمنتى انيك باحتراف ازاى كان بيعلمنى البوس والحضن وازاى ازنق الخول اكيفو علمنى يعنى اية مصة لزبي بشهوة وبؤ مولع نار علمنى يعنى اية بنوتى وجواة انوثة فضلت انيكو شهر كل يوم مرة واتنين واحيانا تلاتة انا كنت حوالى 22 سنة وهوة حوالى 32 سنة انا لحد الان مقدرشى انسى الشاب السويدى الى زى القمر الى علمنى انيك واكيف اجدع شرموطة هايجة وعلمنى امتى ابقى عنيف وامتى ابقى رومانسي اجنبى بئة كان بيعلمنى علشان اعمل فية كدة وامتعو هوة مكنشى يعرف انى همتع ناس كتيييييييييييييييير بسبب التعليم الى علمهولى

اتمنى من الجميع انو يتواصل معايا والتعليقات وكل واحد يرد

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LORDDODY، Memo2030 و Master1
هو حد قالك ان قسم القصص هو نفسة قسم صور الاعضاء الشخصية
تمت ازالة الصور
والاصرار علي المخالفة معناه غلق حسابك

مشكوووووور

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
بصراحة السياح بيجوا مصر علشان يتناكوا

دة صحيح بيحبو يتناكو ويتكيفو هنا نسوان ورجاله

اغلب الكروبات السياحية جاين علشان يناكو براحتهم بكل الدول العربية وليس مصر وحدها وحتى الكروبات للسياحة
الدنية بالظاهر اغلب اعضائها الشباب من البنات والشباب النيك هو قصدهم الحقيقي

كان نفسي تكملنا قصتك مع سيادة المستشار

• عجبني
التفاعلات: Modymody888
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصصك حلوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%