NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mzaky@

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
6 يونيو 2023
المشاركات
16
مستوى التفاعل
83
نقاط
191
الجنس
ذكر
الدولة
Eygpt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قصه حقيقية انا م متزوج وعمرى ٤٤ سنة زمانن كان ليا تجار كتير مع ولاد كسالب وبعضهم مبادل جنبنا محل بقالة من زمااان وصحبة انا وهو عرفين بعض كويس وراجل محترم جدا بس ابنة معروف عنة انو سالب حتى شكلة باين من جسمة ووطريقة كلامة وحركاتة من وهو صغير هو دلوقت عندو ٢٤ سنة من حوالى سنة ابوة جوزة عشان يعنى يخلص من حواراتو مع انة ولد زوق وكلامو حلو بس حتى جسمو عامل زى البنات ومتجوز بت من الارياف بس جامدةةة انا متعود كل ي م وانا مروح اعدى اشترى من عندهم حجات مرة من كام يوم بعد الشغل واقف بجب حاجة فساند على الحيطة ومماسك ضهرى مرهق من الشغل لقيتة بيقولى مالك قلتلو ابدا قعدةالعربية مكسرة ضهرى لقيتو بيقولى الا وجع الضهر احلى حاجة المساج هو اللى بيريح الضهر فضحطت وهو ضحك ومشيت بعدها مرة وانا الكلام سخنى موت اصلاة روحت اجيب حاجة كان لوحدو فتعمدت اطقطق رقبتى لقيتو ضحك وبقول منا قولتلك العلاج فضحكت وقولتلو اية هو قال المساج فبهزار قولتلو نفسى و**** ودار بينا الكلام دة
هو. خلى المدام تعملك مساج هيزبطك
انا .ياريت مبتعرفش
هو. ازاى ياعم
انا.واللة مبتعرف
هو.اعملك انا هههههه
انا.ههههه ياريت خد اعمل ضهرى اهو
هو. لا المساج دة لازم روقان
انا. وهو فين بس الروقان دة
هو . موجوود ههههخ
انا .عارف انا نفسى اشرب ازازة بيرة واقعد بروقان مبعرفش
هو . لية
انا دوشه البيت
هو . هات البيرة وانا معايا سجارتين حلوين وتعال عندى نقعد نشربهم مراتى بتروح لمها كل يوم من الصبح وبروح اجبها باليل والشقة عندى فاضية يوم الجمعة هتبات عند امها
انا ماشى اتفقنا
فعلا خددت ٤ ازايز وكلمتو قالى اطلع وهو ساكن فحتة جنبنا بعيد شوية وطلعت وسلمت علية وقعدنا .. بقينا نشرب وولعنا السجارتين وفعلا القعد حلوة وانا اصلا حاسس انو نفسو انو يتناك فبقيت اسخنو بالكلام فقولتلو الجو دة مش ناقصة غير موزة حلوة ويسلا بقى لو احنا الاتنين نقطعها لقيتو بيقولى مش هتخليها تعملك مساج قلتلو طبعا بس هى فين ضحك ولقيتو بيقولى طب انا اعملهولك قلتلو ورينى لقيتو قالى طب تعالى جوة عشان تنام واعملك ضهر ك قومت ودخلنا اوضة النوم وهو اصلا كان لابس شورت وتشيرت وانا لابس هدومى فاستهبلت ونمت على بطنى وبقولو اهو قالى اقلع القميص والفنلة عندى زيت حلو هدهنلك بيى وقلعت فعلا القميص فبقولو اقلع فوق بس قالى براحتك فقلعت البنطلون وبقيت بالبوكسر بسوبدا يدهنلى جسمى وانا نايم على بطنى وعمال يقولى كد حلو وانا اقول اة وهو بصراحة ولعلى جسمى بلامساتو فبقولة وانت مين بيعملك مساج قلى مفيش البيرة اصلا مسخناانا انا ووهوة على الاخر فبقولو اعملك انا قالى هتعرف قولتو هنجرب اقلع بس ونشوف لقيتو قلع وبقى زيى بالبوكسر واول مرة اشوف جسمو مفيش ولا شعراية وصدرو جمييل ومربرب مووت وسوتة زى ميكون واحدة بجسم بلى ومن ورا ضهرو بطيازو نااااروفقولتلو كملى جسمى وانا عملك جسمك لقيتو بيقولى طب نام على ضهرك وطلع جنبى ولقيتو بيقولى اعملك جسمك من ادام وانا اصلا زبرى واقف وبين من البوكسر وهو اكنو هيموت ويمسكو فعلا لقتنى بقولو متيجى نجرب قالى بضحك ودلع كدة ياقليل الادب وضربنى براحة عى زبى فمسكتو وشديتو عليا على السرير وجسمى غرقان زيت فبثى عمال يتظفلط منى بضحك ويقولى يامجنوووون هتعمل اية وانا عمال العب فى بزازو وجسمو وهو بيتدلع موووت قمت منزلو البوكسر وبقيت العبلو فى زبة لقيتو ساح موووت ونام على ضهرو وجسمو سايب فضلت العبلو فى جسمو وامسك زبو العبلو فية وبقيت هتجنن من شكل زبو ابيض ورفيع والراص حمرا موووت وبقيت زى المجنون من شكلو وهو ناين مغمض وسايب نفسو مووت لقيت نفسى عمال مص صدرو والحسو وابوسو من شفايفو وفضلت ابوسو من صدرو وبطنو وسوتة ووهو رايح منة خالص وقمت ولنا بالحس بطنو قمت نازل عى زبو وبيوضو قمت حاطط راس زبو فبقو ولسة بمصهولو لقيتو صرخ جامد وبيقول لا حرام مش قادر قمت ركب فوقو وماسك شفايفو بوس ومص وبقيت ادعك زبى فى زبو وعمال العبلو فى صدؤو لقيتو هو كمان عمال يبوسنى وويدعك ازبؤنا فى بعض وراح فاتح رجلو ولففهم حوالين وسطى وانا نايم فوقو ومسك زبى وراح مدخلو فى خرم طيزو وعمال يطلع اهاات وصريخ نار ويقولى نزل جوا نزل جوا غرقتو لبن ونمت جنبو هدينا وارتحنا لقيتو بيقولى اتيصت قولتلو قوىىى قالى مش علوز تانى ضحكت لقيتو خلانى نايم على ضهرى وفضل يمص زبى لحد موقف واح راكب فوقى ودخبو فى طيزو وفضل يطنطط عيلة وعمال بيايدو يضرب عشرة وزبى جواة رحت ماسك زبو بقيت اضربلو انا زبو حلو موووت لحل منزلت تانى جواة وخليت زبو ينزل راح منزل لبنو على صدرى فضلنا نحضن بعض ونبوس وانا هتجنن وعمال العبلو فى زبو لقيتو بقولى مبسوط ولبسنا وروحت
وتانى يوم رن عليا واتكلمنا اننا نتقابل تانى عندو وفعلا روحت لقيتو بيقولى انو اتبسط موت وانو بحبنى موت وانا اصلا اتعلقت بية قوى
ورحتلو المرة در بصراحة كنت مشتاق موت وعجبنى زبو قوى ابيض ورفيع ونااااشف موووت وشكلو سكسى ققوى وبياقف لفوق معووج زى الموزة كدة وفضلنا نلعب فبعض واحنا عريانيين ملط وهو زى الملبن وشربنا لدرجة اناا مبقنيش حاسين بحاجة غير الشهوة لقيت نفسى وانا ماسك زبو وبدعكهو فى زبى بق لو زبك حلو مووت ونفسى اكلو وهو فى دنيا تانية وفضلت امصهولو وبقا واقف مووووت لقيت نفس وهو نايم على ضهرو وبمصهولو قمت راكب عليى وبقت طيزى على زبو وعمال ادعك خرمى فية وهو بتاعو واقف مووت ومنغير ما احس لقتنى بمسكو باديا وبدخلو فى خرمى وبصراحة وجعنى مووووت بس حلو موووت وبقيت اتحرك فقية وهو عمال ينكنى وانا هموت قمت ونمت عى ضهرى ونام فوقى وخليتو يدخلوهولى وانا فاتح رجلى ولففهم حوالية اكنى مرة وهو مدخلهولى فى كسى من ادام وناكنى نيكة مووووت وخليتو ينزل البن فىية وهو بينزل بقى عمال يلعب فى زبى لحد منزلت ومن يومها وانا وهو كل يوم ننيك بعض
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: el-korsan, الجنتل حوده, الدنيا وحشه و شخص آخر
قصة جميلة جداااااااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: Mzaky@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه حلوه قووووي واحساس المتعه جميل انا موجب بس احساسكم جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: Mzaky@

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%