NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكر الشرقاوى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
11 أبريل 2022
المشاركات
2,808
مستوى التفاعل
1,493
نقاط
2,480
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
طبعا القصة حقيقية مية فى المية وحصلت السنة الى فاتت 2022
مكنشى قصدى انيكو خالص
كنت اتعرفت علية عن طريق نسوانجى دايما بكتب الفيس بوك بتاعى تحت هو خد الينك ودخل وكلمنى طلع قريب منى فى السكن حوالى نص ساعة كدة وبنوتى ناعم جدا وابن ناس محترم اوى كان بيحب واحد صحبو ومتعلق بية جدا من وهو صغير
ونفسو يتناك من صحبو وحاول محاولات كتيرة انو يقرب من صاحبو ويفهمو انو بيحبو وعايز يتناك منو اكتر من مرة لحد ما صاحبو بعد سنين طويلة اخيرا فهم
وعلشان مطولشى عليكو اتفق مع صاحبو انو ينام معاة وجهزت نفسها لحد ما جية صاحبها واسمحولى اتكلم عليها بصيغة انثى
كانت منتظرة منو رومانسية وبوس واحضان وخاصة انها متمكيجة ولابسة وناتفة جسمها كلو
لقيتو جلنف كل همو ينيكها ويدخل زبو وبس حتى مبسهاش ولا حضنها
بيمها على بطنها حتى كان نفسها تمص وتجرب المص مرضيش لية مستعجل البية وراة اية ماهوة عواطلى
المهم كانت مطيعة ونامت وسابت نفسها لة لانها عاشت سنين تنتظر اللحظة دى ومستحيل هتزعلو وتضيع الفرصة من ايدها
تف على خرمها وزبو ضخم وبدا يدخل زبو بطريقة غشيمة جدااااااااااااا
طبعا خرمها ديق وبتقفش طيزها لانو بيوجعها وهو بدا يضغط عليها بتقل جسمو ويحاول يدخل زبو بقوة لحد ما رشق زبو جوة طيزها دخلو مرة واحدة للبيض طبعا كان عورها جامد بس ولا فى دماغو كمل نيك فيها لما شبع رماها ومشى
هيا بقيت مصدومة وزعلت خالص بس بعد فترة حاولت تخلية ييجى ينيكها تانى هوة رفض وكلمها بطريقة وحشة او بمعنى اوضح شتمها وطردها من حياتو للابد فضلت مكتئبة وبعد فترة بدات تدخل خيارة فى طيزها وقالت انها هتتناك من الخيارة وبس باقى عمرها
فى الفترة دى اتعرفت عليها من هنا فى نسوانجى وبدئنا نتكلم وحكتلى حكايتها واتاثرت بيها وبتعبها وخاصة انها جميلة وطرية وناعمة وامورة بدات الثقة بينا تذيد مع الايام نسهر نتكلم وتفضفضلى وتحكيلى مشاكلها
كان صعب انى اقابلها علشان شغلها بتتاخر اوى حتى الصبح بتكون نايمة فى رمضان كانت بتخرج العصر من شغلها طلبت منى اروح نتكلم شوية على اعتبار اننا اصدقاء وطبعا فى رمضان مش هنعمل حاجة

بالمناسبة عندها شقة لوحدها وسنها 35سنة
روحت وفتحتلى فوجئت بها لابسة قميص نوم جميل ومتمكيجة وزى القمر عرفت منها بعد كدة انها جوة الشقة بتلبس وتتمكيج علطول بدانا نتكلم ودخلتنى اوضة النوم ورتنى كمية مكياجات وكريمات وقمصان واندرات وبواريك
واقولها دة يبقى اجمل عليكى اوى لقيتها قلعت القميص ولبست التانى بسرعة طبعا جسمها ناعم جداااااااااا وطرية وطيزها كبيرة ولبست القميص هياكل منها حتة قلتلها انا هروح يلا سلام قالت بسرعة كدة طب مش هتودعنى ببوسة قلت احنا صايمين يبنتى قالت بوسة واحدة بس وقربت بؤها منى انا اطول منها بس قربت بطريقة مغرية جدااااااااا لانها شرموطة كبيرة وخبرة وامكانيات جسمها جميلة اوى
لقيت نفسى بمص شفايفها فى بوسة طووووويلة ولذيذة جدا جدا جدا طعم البوسة مليان انوثة وجمال والبت دايبة خاااااااالص مالص وايديا حضناها وهيا حضنانى بس ايديا بتحسس على كل حتة فى لحمها وبدات امص رقبتها وامسك بزازها افرك لحم البزاز والحلمات وطبعا رشقت صباعى فى خرمها لقيتو واسع ومولع خرمك واسع يالبوة قالت منا هرياة بالخيارة فشخاة كل يوم ممكن احيانا انام بيها
مسكت زبى طلعتو قالت لا دا كبير زى الى عورنى همصو بس ممكن
قلت اعملى الى انتى عايزاة وبقول لنفسى الفرسة دى مش هعتقها لازم اعشرها واملا بطنها لبن حليب مولع يهدى نارها واتمتع بيها
بس البت بتمص بشهوة عالية جدا وبتمص حلو اوى هيجتنى وخلت زبرى حديد
قلت ليها ممكن اشم خرمك وادوقو بالسانى الحسو شوية قالت اوكى بس لحس بس لانى بترعب من زبك قلت لا متخافيش خالص فنسى وافشخيلى طيزك الكبيرة بس بدات اشمها بمنخيرى نضيفة وطرية وجميلة ومفيهاش شعراية وانا بحب اشم ريحة الخرم وادوق طعمو الاتنين ادمان عندى ورشقت لسانى جوة خرمها بخبرة السنين ودخلتو كلو يلعب جواها وسمعت اجمل اهات منها واضربها على طيزها جامد وباكل خرمها اكل بشفايفى بالسانى قالت حاول تدخل زبك براحة وانا ولا كئنى سمعت حاجة مدخل لسانى جوة خرمها وبلحس حوالى ربع ساعة كاملة البت خرمها ساح وولع وبقى واسع وعضلات خرمها مرخية اوى
نيمتها على ضهرها ورفعت وراكها على كتفى وطلبت منها تمسك زبي تدخلو جوة طيزها بنفسها
قالت حاضر ومسكتو واتفاجئت ان الراس دخلت بسهولة وزبي كلو دخلللللللل للبيض بدون اى الم او وجع لانها ناسية انها كانت بتدخل خيار كبير الكام سنة الى سابها فيهم الموكوس بدات انيك جامد ونمت على بزازها وامص شفايفها الجميلة وهي لابسة البيبى دول وانا بنيك فيها بقوة والبت دايبة دووووووب وفجئة بتقول يالهوى هوة النيك ممتع وجميل اوى كدة كسم الخيارة وكسم الخول الى كنت عبيطة وبحبو وبتقول كلام كتير من سعادتها بتقولو بسرعة مش فاكرو كلو بس هو كلام جميل زى انتى وبس دكرى ومستحي حد يلمسنى غيرك زى نيك نيك وعوضنى السنين الى فاتت نيك كماااااااااان نيك وتقول انا عايزة اشبع نيك
ةرفعتها فجاة لفوق وبنططها على زبي تقولى لا حبيبى بلاش تشيلنى انا تقيلة عليك امص شفايفها وانططها واضربها على طيزها وهيا مكلبشة فيى رقبتى ولافة رجليها جولين وسطى وزبي بتطلع وتنزل علية وتقول نيك واتمتع ومتعنى نيك يا دكر نيك لو حتى هتقطعنى نيك دنا محرومة وخرمانة اوى فضلت انيك فيها واغير اوضاع لما خلصت ونزلت لبنى جوة طيزها كانت نايمة على ضهرها ورافعة رجليها وهيا بتبوس فيها بشدة وبحب وتقول اةةةةةة سخنين اوى بس طعمين اوى
حاجة كدة منتهى الجمال ارجوك متطلعهوش ومتسبنيش قلتلها متخافيش مش هسيبك بس اهدى قالت خايفة تسيبنى لا القمر دة مش هسيبو هفضل اتمتع بية وامتعو وخدتها دخلنا الحمام ليفتها بالشاور وانا حاضنها ومن كتر الاحضان زبي وقف رشقتى علطول فى طيزها قالت اووووووووف هوة دة نيك بيك كمان نيك اوى عايزة اتمتع بزبك وبيك عايزة اعيش الى فاتنى خدتها فى البانيو قعدتها على زبي تقوم وتتنطط على زبي بس شوية صغيرة ومبقتشى قادرة وظهر عليها التعب والارهاق جسمها فافى اوى خلتها فنست ورزعتها احلى نيكة وبكدة كنت كدة قرت اتم ساعتين عندها وانا بنيكها ولبست ومشيت بسرعة وسبتها قالعة ملط ووردعتنى باجمل حضن واحلى بوسة مشبك يلا سلام ومشيت على موعد اخر وتليفونات بئة
دى حقيقية مية بالمية وحصلت بدون اى تخطيط نهائى بجد منى ولا منها عرفتها على الفيس بوك حوالى 7 شهور واتلمنا كتير قبل ما اقابلها نهائى
اتمنى من الناس تكتب تعليقاتها الجميلة على القصة وتقولولى لو حابين اكمل ولا لا انا عمرى 40 سنة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: شبراويشي, الفاجر عشيق امك, Zizo007 و شخص آخر
من ناحية الكتابة الجنسية .. قصة جميلة ومثيرة
لكن ليا ملحوظة على العنوان : اشمعنا قولت شهر رمضان مع العلم إن رمضان السنة اللى فاتت كان فى شهر ابريل مثلا فكنت ممكن تقول شهر ابريل العام الماضى .. هل تقصد مثلا انك تعبر عن قمة الفجر والانحلال الاخلاقى وانتهاك الحرمات فى أيام مقدسة وكمان قبل الفطار ؟؟؟؟
 
  • عجبني
التفاعلات: شهواني صعيدي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من ناحية الكتابة الجنسية .. قصة جميلة ومثيرة
لكن ليا ملحوظة على العنوان : اشمعنا قولت شهر رمضان مع العلم إن رمضان السنة اللى فاتت كان فى شهر ابريل مثلا فكنت ممكن تقول شهر ابريل العام الماضى .. هل تقصد مثلا انك تعبر عن قمة الفجر والانحلال الاخلاقى وانتهاك الحرمات فى أيام مقدسة وكمان قبل الفطار ؟؟؟؟
تم تعديل العنوان
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%