NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة الفتى الضائع في قلبه حتى الجزء الرابع 3/3/2022

drive to the hell

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلآ مساء النور على كل القراء اولا احب اعرفكم بنفسي انا سامر من جنوب افريقيا من اصل سوداني دي اول قصة لية على الموقع اتمنى تعجبكم القصة عبارة عن مأسا عشق وتراجدي ورمانسية حامية خيالية 90 في المية اتمنى تعجبكم ............

(السخصيات)

انا: (سامر شاب اسمر اللون جسموا رياضي طوله 190 سم زبه ماقستوش مرتزقة في منظمة.......... السن 19ازاي اتك عالصبر)
عزت(زميلي قناص جسموا رياضيي قصير ابيضاني حليوة كدا تشوفو تفتكروا ابن ناس بس من جوة شطان)
ليلى ( مزة الفرقة في كل حاجة هكر واصفها في الجزء التاني عشان هكر فمش هتظهر كتير)
ملحوظة القصة دي مش اكشن لا دي بس البداية واحب ابشركم النهاية غير سعيدة........
يلا نبداء من النص وبعدين نرجع ورا مافهمتش اتك عليه.

(تبداء الفصة في ثلوج معتقل مجهول الموقع الناس كلها سغالة زي العبيد وكرباج على ضهورهم وكلاب والكل شغال وضهرو جايب ددمم الى حد واحد بس شغال وفي ضهروا شوال حجارة وعليه كتيبة كاملة حراسة وتقريبا ملط ماعدا حتة قماش على زبه وبالرغم من كل دا الإبتسامة دايمآ على وشوا)
ضابط1:(بزعيق) هو لسا ماما تش احا على كدا السنادي برضوا مفيش اجازة .
ضابط2: هو لازم كان يتجنن ويقتل المأمور دلوقتي مافيش اجازة لحد مايموت من التعب
ضابط3: وطوا صوتكم لا المير الجديد يسمعكم وبعدين محنا اللي اهم لنا واجبنا وإلى دا ماكنش حصل........

(فلاش باك قبل خمس سنين في مرسيليا حبس بدأت القصة)

الكل لابس أقنعة جماجم حمراء الون وبالطوهات سود والزعيم على الشاشة ظاهر متوا عيوني وعرشوا بس :تهانينا يا رقم 99 و 50 و18 على انجازاتكم المشرفة في مهماتكم اللي فاتت وما تنسوش تاخدوا استراحة شهر قبل المهمة الجاية
الكل بنفس واحد: امرك
وابتدوا ينصرفوا فورآ لكن الزعيم ضغط زرار في عرشوا نورت جزء معين من قناع رقم 99 منغير ماحد غيروا يلاحظ فدا خلا يقف ويستنى وهو لسى راكع على ركبوا زي الفرسان
الزعيم: في مهمة خاصة عاوز ابعتك ليها اسمها الفرعونة الصغيرة .
99 : امرك
الزعيم : المهمة دي خاصة جدآ ومفيش فيها احتمال للخطاء عشان دي اول زيارة لينا للفراعنة.
99 بزهول: الفراعنة
دخل مقنع تاني من باب اتوماتيك من اللهوا بيفتح من الحيطة
الزعيم: هوا دا 56 اللي حيبقازميلك واسمه هيبقا عزت الشربيني وانتا نفس الأسم المعتاد وحتبقى 7 هي المشرفة عليكم ونتتسوش شعاركم .
الاثنين : لازم ناس تعيش في الظلام عشان يحموا النور وعشان يفضلوا غي الظلام لازم ناس تموت.

(في احدى مطارات مصر)
سامر: كان لازم يعني نتاخر كل دا عشان نوصل هنا دا حتت بلد من العالم الثالث (ملخوظة كل الكلام مابين عزت وسامر لوحدهم بالروسي ومع الزعيم بالتركي )
عزت بعجرفة: كان لازم نعدي بكزا بلد عشان مانلفتش نظر في حال
سامر بثقة وانفعال: احنا مانفشلش ولا ايه صحيح ايه هية المهمة.
عزت : انتى هو انت ماقرتش ملف المهمة انتا غبي.
سامر: مشي منغير مايرد لوحدوا وركب تاكسي عزت: ماشي وراه بسرعة بس من غير مايلفت نظر وبيشتم:انتى ياصعلوق يامنحط ازاي تسيبني وتمشي وبعدين انتا ماجتش هنا قبل كدا هو انت بتكلم عربي اساسآ.
سامر (بلغة عربية عامية بدون اي غلطة ) :فندق****** لو سمحت.
عزت : اتفاجئ بس عمل نفسوا عادي: اكيد قريت الملف طبعا .

(ملحوظة الأسماء دي حتتغير من مهمة للتانية تمام)
(في الفندق)
عزت: بص المهمة دي بتطلب شاب من سن مراهق
سامر:سامر عشان يخش المدرسة كاطالب ويتعرف على الهدف ويتقرب منوا ويخطفوا من غير لفت نظر فهمت سؤالي كان الهدف نفسوا هوا مين.
عزت: سكت دقيقة كاملة وقال: الهدف هوا*********
سامر رما الكوباية اللي في ايدو وشغل ساسبنس اوفر : مين............
يتبع
بعتزر انوا البداية شوية قصيرة بس وا مفيهاش جنس بس الجزء اللي جاي خيبقى اطول
ياترى مين الهدف اللي يخلي مرتزقة يندهش كدا وليه مراهق كلى دا واكتر في الجزء اللي جاي فضلآ ادعموني بالنقد السلبي قبل اﻹيجابي وشكرآ

اولآ بجدد اعتزاري عن الجزء الفات لأنوا كان اقصر من الازم بكتير بس انا كنت ناوي انزل الجزء الثاني في نفس اليوم بس حصلت ظروف جبرتني اني أأجل
وثانيآ احب اشكر كل اﻷعضاء على تفاعلهم وقفنا الجزء الفات على مين الهدف بتاع المهمة تيجوا نشوف

الجزء الثاني (ملاك)
(الشخصيات)
مريم: السن22 شقراء الشعر عيونها خضرا بزازها قد دماغي طيز بارزة قوي وناعمة جدآ من النوع التشوفها تبقا عاوز تقطعها من كتر الضرب وبشرتها بيضة زي الثلج)
جورية ( لبنانية جسمها زي ******* بالحرف يعني مفيش لابزاز ولا طيز السن 19 ازاي معرفش وهي دي الهدف بس جميلة جمال فائق وها زي الملاك بس ابتسامها زي الأطفال )
سامر:هي دي الهدف (ازاي دي عيلة ياجدعان لحظة بس في حاجة غلط دا مكتوب مصرية بس الملامح دي لبنانية اكيد) (ملحوظة سامر بيفكر زي كبيوتر فمهما طالت افكاره لا تتجاوز الثانية الواحدة غالبآ) مفهوم اي اقتراحات سيبها لنفسك زي ماقالت 7 التعامل معا الهدف مسؤليتي انا ماتنساش انوا بسببك رقم عشرة اتصفا .
عزت : انتا ازاي تتكلم معايا كدا ماتنساش فرق الرتب و. بسرعة خرافية سامر حط ايدوا على بق (عزت) وحزف الصور من على الأيباد بتاعة المهمة
سامر: وهو لسا حاطط ايدوا على بق ( عزت) اخيرا العشا جه ياجدعان حموت. وبعدها بثواني رن الجرس بتاع باب الجناح بتاعهم وقام سامر فتح الباب وسام الروم سرفس يدخل الأكل بنفسه وخرج هوا على طول من غير مايقول كلمة واحدة وكانة الساعة عشرة فراح محل عربيات واشترى عربية جيب وراح القاطمية حجز في فندق هناك لبكرة باسم ( ليلة يوسف ) وطلع موبايلوا فتحوا وخرج السيم كسرها وركب واحدة جديدة واتصل بي رقم دولي .
ليلى: الوا مين معايا .
سامر: قمر بيطلع .
ليلى: شمس تغيب.
سامر: ليه بتغيب.
ليلى: عشان احنا بنحميها.
(ملوحظة الكود بيتكرر كل مكالمة فعشان ماكتبش كل دا حاكتب بدلها الكود تمام)
سامر: انتي لازم تيجي هنا انا ممكن اقتلوا بجد لو قعدت معاه لوحدنا .
ليلى: انسى بقا وبعدين انتا ظالمه دا لو كان فيه ربع الكلام اللي في دماغك كان زمانوا بلغ عنك دلوقتي ماتنساش ان اظهار المشاعر عقوبتوا الأعدام المهم دلوقتي خليك على السناريو اللرسمتوا ليك لحد ما انزل سلام.
وبعدها اقعدت الف شوية بالعربية لحد الساعة 12:30 وروحت الفندق الأول واتصلت بيه وكلمتوا قبل ما اخش ودخلت نمت .
صحينا الفجر سوا وروحنا المطار استقبلنا ليلى اللجات فورآ بعد ماكلمتها عشان عارفة اني ممكن فعلآ أقتله وخدناها الفندق التاني الحجزتوآ امس حسب اتفاقنا وما دخلناش معاها لأ استنيناها برا لحد ماكلمتنا ان كلوا تمام وروحنا على طول من غير مانخش معاها عشان القانون العربي الصارم في العلاقات والمغروض انها مصرية وكدا داغير انها مانعانا نشوف وشها الحقيقي ( وصف ليلا ياجماعة باختصار عيون عسلي لونها قمحي شعرها اسود طيزها صغيرة بس متناسقة بزازها نافخاهم كبار 50 سم سنها 35 سنة)
وبعد كدا نزلت في اقرب محطة مواصلاة عشان الرخص زي ما انتوا عارفين مايتفعش عشان يادوب 19 سنة فركبت تكسي لحدي النادي الأقرب من الدرسة بتاعة "الهدف " وبدإت أتمرن تنس حائط مش هواية بس عشان بتساعدني على تقوية عضلة دراعي وتسريع حركتها وكمان كنت عاوز اجمع معلومات اكثر عن البيئة بتاعة الهدف وطبيعة الناس وكدا عشان المهمة وشوية ولقيت بنت داخلة عليا بلبس النادي اللهوا تيشرت وترينت بني كدا وكانت شكلها كدا جميل .
البنت: هاي يمكن نتمرن سوا اصل انا جيت معا صحابي وهما روحوا وما بعرفش العب لوحدي لو مفيش مانع.
انا: (الصراحةكنت عاوزة اطنش بس انا عرفتها مريم انتيم "الهدف " فكان لازم اغتنم الفرص اللهية مش صدفة اوي انا كنت عارف انها بتيجي هنا بس ماكنتش اعرف اتها حتيجي منها هية) اه بس دي مش لعبة دا تمرين فلو سمحتي لو حتتمرني معايا يبقى بجدية تمام.
مريم سمعت قلبت وشها وراحت انا افتكرتها زعلت بس راحت لبست جوينت تخين وجابت مضرب وابتسمت ابتسامت تحدي وبدائنا التمرين وكسبتني كمان طبعآ مش حكون جادي اوي لا تتعور المهم خلصنا التمرين وروحت قبلها غيرت وخرجت عشان اكمل السيناريو لقيتها واقفة جنب الجراش وبتشاور عليا عملت نفسي من بنها ركبت عربيتها واعدت تزمر لحد ما لفيت شاورتلي جيت الصراحة فاجئتني انا مكنتش مصدق ان في بنات بالجرئة دي واصرت انها توصلني معاها وطبعآ ركبت وطول السكة عمالة ترغي عن نفسها وانا عامل نفسي مركز معاها اصل كل اللهيا عمالة بتحكيه دا انا عارفه وزيادة بالمختصر كدا هي اصلآ من ايطالية امها مصرية وابوها ايطالي منفصلين بسبب ان امها كانت عاوزة تفضل في ايطاليا وهوا عاوز يروح اميركا وفي النهاية رجعت مصر مع بنتين وولد وعندهم ابن تاني مع ابوه في اميركا وعايشين في اﻷطمية بس هي ساكنة حاليآ مع اخوها اللعايش في التجمع مع مراته .
مريم : سرحان فين بقولك انا عازماك على الفطار في مطعم قريب هنا جنان .
انا: ماينفعش . قلتها بجدية اوفر فإبتسمت بإبتسامة واسعة كدا وقلت: ماينفعش عشان انا اللعازمك وروحنا فطرنا وخدت رقمها ووصلتني لحد الفندق بتاع القطمية الأظن بقا واضح ليلى نزلت فيه ليه (طبعآ يا جماعة انا بكتب دلوقتي وفيه مظاهرات حالآ وصوت رصاص وحماس عالي ها هاها) واتصلت بليلى نزللتلي وروحنا عشان نشتري شقة في التجمع حسب السيناريو وروحنا فعلآ وكلوا عدا تمام بصورة غريبة على غير العادة ودخلنا الشقة اللي استلمناها على طول واتصلت ب(عزت) عشان يجي بس قال لسا ماخلصش شغلوا وكانت ليلى لابسة قميص نوم عادي ماحنا بالورق اخوات وعمالة بتنفض في الشنط وبتنزل في الهدوم على بال مايجي العفش فرحت جيت من وراها خصنتها من ورا وزبي رشق في طيزها زقتني جامد بس انا كنت اقوى منها ودخلت ايديا جوا القميص بتاعها وقعدت ادعك في بزازها وهي جسمها ساب وبقت كل العليها اح اح اه اه وشوية وسيبتها نزلت على ركبها وفتحتلي السستة وطلعة زبري وقعدت تمص في زبي وتلعب في بضاني وانا شديتها من شعرها وقعدت ابوس في شفايفها وهي عمالة تضربلي عشرة وقلعتني البنطلون وناطت اتشعلقت في رقبتي ورفعت رجليها على ضهري ودخلت زبري في طيزها اللي عاملالها عملية مضيقاها خالص ورشقتوا فيها على طول لحد ماطيزها جابت ددمم اصلها بتحب كدا وقعدت انيك فيها نص ساعة على كدا لحد ماجابتهم ونزلت كتير اوي لحد ماغرقت البانطلون وخدتها ونيمت بيها على الأرض وقعدت اللحس في كسها وهي خدت زبي في وضع 69 واداكلوا منغير صوت خبرا بقى هاها وبعد كدا دخلت مابين بزازها وقعدت انيكها فيهم جامد اوي وفجئاة وقفت وبقت مبحلقة ورايا ولفيت وكانت المفاجئة.

اراكم في الجزئ الجاي بعنوان( خروج عن النص) ومن جديد اشمر كل من مر بالقصة وشكر خاص لأول من تفاعل مع القصة العضوة ليلى واتمنا تدعموني بالنصح والتوجيه عشان اقدر احسن من اسلوبي وشكرآ

اوللآ آحًبً آعٌتٌزٍر عٌنِ آلَتٌآخِيَعزتز بًسِبًبً ظُروٌفُ طِآرئةّ يَلَآ نِبًدٍآء

آلَجّزٍء آلَثًآلَثً بًعٌنِوٌآنِ
(خِروٌجّ عٌنِ آلَنِصّ)
(آلَشُخِصّيَآتٌ)
آرنِوٌلَدٍ:(خِبًيَر تٌزٍوٌيَر جّسِمًهّ مًلَيَآنِ شُوٌيَةّ بًسِ دٍمًهّ خِفُيَفُ وٌيَعٌتٌبًر آسِتٌآزٍيَ رقُمًهّ10سِآبًقُآآلَسِنِ 28)
رآيَآ: ڜيَمًلَ خِبًيَرةّ مًتٌفُجّرآتٌ وٌمًعٌآهّآشُهّآدٍآتٌ هّنِدٍسِةّ کْتٌيَرعٌبًقُريَةّ آلَمًنِظُمًةّرقُمًهّآ12
زٍيَروٌآ: آلَمًسِؤلَ آلَمًبًآشُر عٌنِ مًشُروٌعٌ آلَأرقُآمً وٌشُوٌآ مًشُوٌهّ تٌمًآمًآً عٌشُآنِ کْدٍآ مًلَوٌشُ وٌڜ مًعٌيَنِ.

وٌفُنِآ آلَمًرةّ آلَلَيَ فُآتٌتٌ لَمًنِ کْنِتٌ بًنِيَکْ فُيَ لَيَلَيَ وٌفُجّئﮯ لَقُيَتٌهّآ مًبًحًلَقُةّ وٌرآيَآ آنِآ آتٌدٍحًرجّتٌ بًسِرعٌةّ وٌآخِزٍتٌ مًسِدٍسِ مًنِ شُنِطِهّآ وٌلَفُيَتٌ لَقُيَتٌ عٌزٍتٌ هّوٌآ آلَوٌآقُفُ وٌرآنِآ وٌکْآنِ مًزٍهّوٌلَ بًسِ هّوٌآ بًرضوٌآ مًحًتٌرفُ خِرجّ غُريَزٍيَٱ مًسِدٍسِيَنِ وٌوٌجّهّمً نِآحًيَتٌنِآ آنِآ کْآنِتٌ دٍيَ بًآلَنِسِبًآلَيَ فُرصّهّ مًنِ ذِهّبً عٌشُآنِ آنِتٌقُمً بًسِ آلَمًشُکْلَةّ کْآنِتٌ آنِوٌ مًسِدٍسِيَنِوٌآ فُيَهّمً کْآتٌمً لَلَصّوٌتٌ وٌمًسِدٍسِيَ مًآفُيَهّوٌشُ بًسِ هّوٌآ نِزٍلَ مًسِدٍسِهّ وٌقُآلَيَ: آضربً يَآ فُآشُلَ.
وٌتٌطِآيَرتٌ آلَدٍمًآء.
(فُلَآشُ بًآکْ قُبًلَ سِنِتٌيَنِ)
کْنِتٌ فُيَ مًهّمًةّ مًعٌ 10 وٌ12 وٌعٌزٍتٌ فُيَ آلَمًکْسِيَکْ آلَهّيَةّ کْآنِتٌ مًهّمًهّ بًسِيَطِهّ مًجّردٍ نِآسِ بًيَهّربًوٌآ حًآجّةّ مًنِ آمًيَرکْﮯ لَلَمًآکْسِيَکْ وٌآلَمًفُروٌض نِخِلَصّ عٌلَيَهّمً وٌنِخِدٍهّآ.
عٌزٍتٌ: آحًمًآ آزٍآيَ نِآخِدٍ مًعٌآنِآ طِفُلَ زٍيَ دٍآ.
آرنِوٌلَدٍ: دٍآ مًشُ طِفُلَ دٍآ آلَرقُمً 10آلَمًسِتٌقُبًلَيَ وٌ بًعٌدٍيَنِ دٍآ تٌلَمًيَزٍيَ وٌهّوٌ حًيَفُضلَ فُيَ آلَعٌربًيَةّ.
رآيَآ: بًصّلَتٌلَيَ آلَنِظُرةّ بًتٌآعٌتٌ فُآهّمً.
(کْنِآ جّوٌةّ آلَعٌربًةّ وٌآقُفُيَنِ قُصّآدٍ مًصّنِعٌ مًهّجّوٌر فُيَ حًتٌةّ مًقُطِوٌعٌةّ)
جّآتٌ عٌربًيَتٌيَنِ وٌهّلَيَکْوٌبًتٌر نِزٍلَتٌ عٌلَﮯ آلَسِطِحً بًتٌآعٌ آلَمًصّنِعٌ وٌهّمًآ دٍخِلَوٌآ وٌرآهّمً عٌلَﮯ رجّلَيَهّمً وٌسِآبًوٌنِيَ جّوٌةّ آلَعٌربًيَةّ وٌبًعٌدٍ شُوٌيَهّ لَقُيَتٌ صّوٌتٌ رصّآصّ وٌجّزٍء مًنِ آلَمًصّنِعٌ آنِفُجّر وٌعٌزٍتٌ وٌرآيَآ خِرطِوٌآ بًيَکْحًوٌ وٌآلَعٌربًيَتٌيَنِ آنِفُجّروٌآ وٌآلَهّلَيَکْوٌبًتٌر أقُلَعٌتٌ وٌشُفُتٌ آسِتٌآزٍيَ جّوٌآهّآ مًغُمًآ عٌلَيَهّ وٌفُيَ رآجّلَ مًآسِکْ بًآزٍوٌکْآ وٌعٌآوٌزٍ يَضربً عٌلَﮯ رآيَآ بًسِ آنِآ دٍسِتٌ بًنِزٍيَنِ وٌرمًيَتٌ نِفُسِيَ مًنِ آلَعٌربًيَهّ بًحًيَثً آلَعٌربًيَةّ تٌقُفُ قُدٍآمًهّمً وٌفُعٌلَأ حًصّلَ وٌآلَعٌربًيَةّ آنِفُجّرتٌ مًنِ آلَبًآزٍوٌکْآ وٌهّمًةّ وٌقُفُ وٌرآ آلَنِآر وٌضربًوٌآ نِآر عٌآة الهليكوبتر رصاصة رايا صابت بتاع البازوكا بس رصاصة عزت صابت ارنولد فب دراعوا وصوب تاني بسرعة اصابوا في دماغوا انا شفت كدا قمت مطلع مسدسي بس رايا صابتني برصاصة في صدري ناحية اليمين وفقدت الوعي.

في الوقت الحاضر
انا ضغطت الزناد على طول ومن غير تردد بس لقيت رصاصة صابت المسدس رمتوا من ايدي وحاجة زي الأبر صابتني في نقط معينة من كتفي لحد فخدتي اتشليت ووقعت على الأرض كانت الفالعلة هي ليلى وخادتني وانا شبه فاقد الوعي ورمتني جوة اوصة تانبة حاولت اقف بس حدفت سكينة ناحيتي وقالتلي : المرة الجاية في قلبك نام هنا وجاي ليك تاني .
هية كانت لسا ملط ولبني وعسلها ليسى بينقطوا منها خرجت من عندي لقت عزت واقف برا ومتسكلها قميص نوم تاني مرت من جنب كانها ماشفتهوش اساسآ ورايحا ناحيت الحمام
عزت: ليه ماحدش طلب منك
ليلى مسحت دمعه من غير ماهوا يشوفها: عشان انت متستاهلش تموت على ايد الرقم 10 المستقبلي.
عزت: حانشوف.

(وفي نفس الوقت في وكر الزعيم الهوا مش وكروا لا دا مجرد شاشة هو ظاهر عليها صوت وعرش وسيجارة فخمة وبس)
مقنع1: انت مبالغ غي تقدير رقم 99 دا مايستهلش يا زعيم.
الزعيم: انا خلاص قررت واللمش عاجبه يروح يقتله وياخد مكانوا.
مقنع2: اكيد
الزعيم: من ايمتى وانا برجع في كلامي
مقنع3: تمام
وكلوا انصرف باشارة من مقنع كان واقف عكس البقية اللكانو راكعين زي الفرسان.
الزعيم: في حاجة يا زيروا.
زيروا: في انك بكدا اعلنت الحرب على جبهتين داخلية وخارجية.
الزعيم: انا عارف انا بعمل ايه كويس.
زيروا: لا انت مجرد عجوز خرف ولازم تنزل معاش ها ها ها(ضحكه حد فقد عقله)

(عودة الى مصر)
انا كنت لسة مطرح ما سابتني ليلى نايم على ضهري وجسمي كلوا بينزف ونايم على الأرض وملط وبعيط من غير صوت بس من الم قلبي 💔💔💔💔 لَقُيَتٌ لَيَلَﮯ دٍآخِلَﮯ عٌلَيَةّ وٌلَآفُةّ فُوٌطِةّ عٌلَﮯ نِفُسِهّآ وٌسِآيَبًةّ بًزٍآزٍهّآ بًرةّ وٌآلَمًيَةّ نِآزٍلَةّ عٌلَيَهّمً مًنِ شُعٌرهّآ بًسِ آنِآ مًآ بًصّتٌشُ عٌلَيَهّآ حًتٌﮯ وٌکْآنِتٌ مًآسِکْةّ عٌلَبًةّ إسِعٌآفُآتٌ فُيَ آيَدٍهّآبًسِ وٌجّآتٌ قُعٌدٍتٌ جّنِبًيَ عٌلَةّ آلَأرض وٌخِدٍتٌ دٍمًآغُيَ عٌلَﮯ حًجّرهّآ وٌمًسِحًتٌ دٍمًوٌعٌيَ بًکْلَ حًنِيَةّ وٌخِرجّتٌ آلَأبًر وٌطِهّرتٌهّمً وٌضمًدٍتٌ مًکْآنِهّمً وٌفُضلَتٌ تٌمًسِحً عٌلَﮯ صّدٍريَ بًآيَدٍهّآ آلَنِآعٌمًةّ وٌمًسِکْتٌ زٍبًيَ وٌقُعٌظُتٌ تٌصّربًلَيَ عٌشُرةّ بًسِ زٍبًيَ مًآ وٌقُفُشُ وٌنِزٍلَتٌ بًدٍمًآغُهّآ عٌآﮯ وٌشُيَ وٌطِبًعٌتٌ بًوٌسِةّ 💋 عٌلَﮯ دٍمًآغُيَ وٌبًزٍآزٍهّآ هّبًطِتٌ عٌلَﮯ وٌشُيَ کْلَ دٍآ مًآ آثًرشُ عٌلَيَةّ آنِآ کْمًتٌ خِلَآصّ قُررتٌ وٌآنِتٌهّآ. غُمًض عٌيَنِيَآ وٌنِمًتٌ بًعٌمًقُ وٌصّحًيَتٌ لَقُيَتٌهّآ نِآيَمًةّ فُيَ حًضنِيَ وٌکْآتٌبًةّ عٌلَﮯ صّدٍريَ بًآلَروٌجّ بًعٌشُقُکْ.
انا عارف من زمان انها بتحبني بس انا مابحبش حد ولا اي حاجة عايش بس عشان انتقم وبس قمت من جنبها وروحت ركلت العربيه بعد ما هي عملت لي الورق الازم كانت الساعة واحدة فتحت الموبايل ولقيت ثلاثة رسائل الاولى من ليلى والثانية من زيزو والثالثة من مريم فتحت الرساله المن زيزو: اسمع ياقزم انا عملتلك خدمات كتيرر وجا دورك تردها تعالى على العنوان دا حالا. وفعلٱ روحت وكان عباىة عن جراج بتاع مول كبير بس كان صعب حد يخشوا عشان كده انا خشيتوا وبمجرد مادخلت لقيت رصاصة في كتفي اتحرجت بسرعه ورا اقرب عربيه ولقيت رصاصة تانيه في ضهري بس من جوه العربية اللي انا متداري وراها وحد فتح بابها اللمن قدام بس انا زقيت الباب عليه خبطوا في وشوا وكسرت الأزاز بتاع الباب وسحبتوا منوا رميتوا قدامي وحاولت اخد منوا المسدس بس هوا طلع مطوة وحاول يغزني في وشي بس انا رجعت لورا وضهري خبط في العربيه بس اديتوا بكس في بطنو وروسية ودخلت جوة العربية لقيت حقنة 💉 ضربت في رقبتي فقدتني الوعي.
وفي مكان تاني على البحر راجل عجوز قاعد علي الشازلونق وزيرو حاطط لو مسدس على دماغو......... يتبع

خرجتولآ احب اوضح ان دا مش الجزء الرابع لا ده تكملة للجزء الثالث اللي اضريت اقسموا عشان اسباب خاصة بالظتصفح بتاعي وبتمنى تستحملوني اليومين دول.

الشخصيات
زيرو: المسؤل المباشر عن مشروع الأرقام قناع مختلف شويه عن باقي الارقام مفتوح من ناحية الفم والانف والجزء المفتوح مشوه بأثر حريق بشع واسنانه صفراء وضحكته مجنونة تحسه اقرب لشخصية "هيسوكا في هنتر".
الرجل العجوز: خلونا نسميه كدا دلوقتى رجل هادي دائما صيني ودائمآ حولينو جيش كامل.
تامر: اخوا مريم واد صيص كدا دائما لابس ضيق بس وسيم عنيه خضرة ورموشو طويلة وشاعروا اشقر جسمه رياضي وبيشتغل مهندس كمبيوتر وفاتح شركة صغيرة.

وقفنا المرة اللى فاتت لمن كان الراجل العجوز قاعد على الشازلونق وزيرو حاطط لو مسدس على دماغو الراجل العجوز ما اتهزش وقال بكل ثقة: اضرب ولا انت كنت فاكر انك حتدخل جحر الافعى وتخرج على رجليك كدا عادي انا قلتلك قبل كدا حتيجي في سكتي حتزعل.
زيرو كان في اكثر من عشرة مسدسات على دماغو و على الرغم من كده ضحك بجنون وقال: انا بمزعلش انا بلعب بس. وعمل حركة بصباعوا كلوا خد رصاصة في دماغوا وزيروا خد شازلونق وجي قعد جنب الراجل العجوز ومسك قزازة دواء غريبة كدا وقعد يشرب منها ويصفر لمدة نص ساعة تقريبا وقال للراجل: ايه رأيك تسيبك من شغل خطف تلاميذي دا ونلعب انا وانت لوحدنا.
الراجل العجوز: ازاي وانت دايما متداري ورا رجالت سيدك.
زيروا سكت لمدة نص ساعة كمان وقال: حدد المكان والزمان اللي انت عاوزه وحتلاقيني جاهز للعب معاك.
الراجل العجوز: يبقى حدد المكان والزمان اللي انت عاوزه حتلاقي الواد مرمي فيه.
زيرو: انا متاكد انو خرج لوحدو بس سيبوا في حاله.
الراجل العجوز: تمام.

في مكان تاني غير معروف
انا كنت متكتف بسلاسل من حديد ومتعلق من رجليا في اوصة ضلمة وفي كاميرا مراقبة على الاركان الاربعة للأوضة حاولت اتحرك ضبرتني صاعقة كهربائيّة من السلسلة وحاولت تاني وثالث ورابع لحد ماقربت افقد الوعي (ما تستسلمش) سمعت الكلمة دي بترن في وداني بقوه رجعتلي وعيي بطريقة مدهشة بس مكنش في وقت عشان اندهش دفعت لساني لاخر حتة ممكن يوصل لها وكان في جوة بوقي حاجة ملزوقة هناك فكيتها بصعوبة بلساني كانت ابر صغيرة بس حادة جداً ملفوفة بلاصق طبي للطوارء حقيقة انوا لسى موجود دا معناه انوا مش زيرو اللي خطفني اتحركت بالسلسلة بشكل دائري وبسىعة كبيرة عشان جسمي كلوا يتكهرب والألم كان خيالي على الرغم من اننا نحن الارقام بيتعمل لينا عملية عشان تقلل احساس الاعصاب بالألم وقزفت الابر ببوقي ناحيت الكاميرات كسرتها كلها بس في نفس اللحظة انطلقت ابر مخدرة وغاز سام من كل الغرفة بس الابر كانت بتنزل بشكل عشوائي عشان كده قدرت اتفادا عدد كبير منها بس اتصبت بعدد كبير منها برضو بس الصوت رجع في وداني تاني بشكل اقوى ( ما تستسلمش)
حركت اصابعي بصعوبة بس بسرعه كبيرة كل ده وانا كاتم نفسي بسبب الغازات السامة وكسرت صوباع ايدي اليمين عشان اخرجها من السلسلة وفتحت طيزي خرجت منها بايدي اللي كسرتها دبوس شعر فتحتوا دخلتوا مابيت السلسلة وضغط جامد لحد ماكسرتها من النص ولفيت تاني وانا بتهز بسرعة لحد ما اتفكت كلها عدا اللفي رجلي عشان كانت متسبتة بمسامير على رجليا الاثنين وجه راجل مقنع بس مش نفس قناع المنظمة وماسك في ايدوا مسدس انا شفت كدا دخل اليأس قلبي واستسلمت لي الالم وفقدت الوعي هو ضربني بعصاية كزا ضربة ما اتحركتش وجاب سلسلة تانيه عشان يربطني بيها وقرب وبداء فعلآ انا ساعتها زقيت ايده وضربتوا بروسية على دماغو وخنقتوا بذراع واحدة زي سيلفستر ستالون وخلعت حنجرته هوا فضل دقيقة كاملة بيتنفض وطرتش ددمم غلى جسمي بس انا سامحته وخلعت السلسلة من رجليا ونزلت على الارض لقيت رصاصة في بطني بس المرادي محستش باي الم خالص وخدت مسدسه وضريت كل حد لقيتو في سكتي وخرجت برا الاوضة لقيت نفسي في حتة زي مقابر والدنيا كلها ضلمة وثلج نازل عرفت من النجوم ان انا في روسيا او منغولية تقريبا ماكنش معايا غير جاكت وبوسكر بس لبستهم من الجثث الجوة مشيت وجسمي كله ددمم وجزء من وشي محروق معرفش امتا اتحرق وجزء من شعري شاب من الكهرباء وانا ماشي على الطريق السريع طول الليل بفكر مين وازاي دا خصل معاية انا كنت غارق في التفكير لدرجة مكنتس شاعر بالبرد خالص وفجئى لقيت حد وقف بعربي نص نقل جنبي وبيتكلم كوري: ايه اللي حصل معاك وحالتك عامله كدا ليه يا حج.
انا بصوت واطي وبيتهز جامد بس بلغة كورية عامية: عصابات خدوا مني كل حاجة.
الراجل سمع كدا وكان حيجري بالعربية عشان هما بيخافوا جدآ من العصابات وانا كنت عارف كده كويس بس سمعت صوت حنين بيقول: بابا مايصحش كده عيب تعالى يا اخ اركب.
السواق: بس.
الينت: بس ايه بقا تعالى اركب جنبنا.
انا ركبت اعمل ايه يعني اموت ها ها ها ها.
واول ما اطمن قلبي نمت من غير معرف ولقيت نفسي على سرير من حصير ووشي فيه ضمادة كبيرة وشاش ملفوف على صدري و ايدي انا لمست وشي اتخضيت جامد اصل لقيت الماسك بتاع (سامر) مش موجود وانا ملامح وشي الاصليه مكشوفة(انا اصلا كوري من ام اوربية او دا المنظمة حكتهولي اصل انا يتيم وعنيا عسليه وكبيرة بس باقي ملامح وشي كوري وشعري الاصلي اسود بس بصبغه اشقر دايما)
كنت عاوز اقوم امشي بس صرخت جامد من الألم فصحيت ملاكي الحارس اللي كانت نايمة على كرسي جنبي ( بنت فائقة الجمال كورية بكل معنى الكلمة كانت حاطه روج روز 🌹 على شفايفها ولابسة(كيمونوا) اللهوا اللبس الشعبي بتاع الكورين دا بزاها متوسكة الحجم بس من هزتهم تعرف انهم مهلبية وطيزها قد كرة السلة كدا بالظبط بس ظتناسقة مع بعض)
وهية من خضتها وقعت من على الكرسي في حضني (اتخيل بقا اغنية رومانسيه لحد بكره سلام).............................. يتبع
الجزء الرابع بكرة بعنوان جنة على الأرض.

اهلآ من جديد وبشكركم على الأنتظار.
اولآ احب اوضح نقطة معينة قبل ما ابداء الجزء الرابع دي مش قصة بطل دي مش قصة حد بيعمل الصح او حد مثالي بيدافع عن الخير والكلام الكبير ده دي قصة حد بيحب واعتقد ان كل شيء مسموح في الحب والحرب.

الجزء الرابع بعنوان (جنة على الأرض أو جحيم)

الشخصيات والأسماء الفي الجزء دا مش من الواقع وأي تشابه دي مجرد صدفة انا مش حتسجن عسان قصة 👌.

(الشخصيات)
دانتي:(الزراع اليمين للراجل العجوز روسي الملامح اخضر العين اعور بس مركب عين بلاستك وفيه خدش على حاجبينوا الأثنين بالطول جسمه ضخم تحسه حيطة حية السن28سنه)
بينق ايل كوان سوا:(كوري الجنس راجل طوله ١٤٠سم اصلع جسمه رياضي بس مش معضل شبه بنتوا بالضبط بس قصير شوية)
بينق ايل كوان هان:(بنت كوان سوا بس اطول منوا سنة حسناء الوجه شبه الملائكة لمن تبتسم تحس انك عاوز تبوسها كل ثانيه من كتر حلاوة شفايفها الزي الفراولة ولمن تعيط تحس انك عاوز تمسح دموعها ولو تقتل نفسك عشان خاطر تمسحها«بقية وصفها في نهاية الجزء الثالث»)

(في مكان ما في بلد قالت عن نفسها حصن من جليد وقصرها معلم بارز شمال اسيا)
في مكان كله كاميرات مراقبة ومليان عساكر والسياسين والصحفين دائماً على اسواره الراجل العجوز قاعد على ريسبشن بتاع مكتب فخم وماسك جرنال مداري بيه وشوا من الكاميرات بتاعت المراقبه الموجودة حتى في مكان زي دا وجه حد حاطط خمس نجوم على كتفه ورما ظرف جنب رجل الراجل العجوز كانوا مش واخد بالوا وجه حد كان واقف جنب الراجل العجوز ناول ليه كأنوا محصلش حاجه بس هوا بدل الظرف بسرعة وناوله ظرف تاني وجه جنب الراجل العجوز وحطو هولوا على الجرنال من جوا عادي فشخ وراح راجع محل ماكان واقف عادي.
الراجل العجوز فتح الظرف وخرج ورق منوا مكتوب عليه بالروسي (رقم ٧٠٠٠٩ سري للغاية) وبداء يقراء بسرعة وكل مايقرا تزيد علامات الخوف والهلع على وشه لحد ما بقي شبه اللي شايف شيطان حقيقي قدامه ولمن خلص قراءة رمى الورق اللي في ايدوا و الجرنال والظرف وقعد يكح جامد اوى وبسرعة جه (دانتي) وقف قدامه وجه راجا تاني لم كل حاجة بسرعة وناوله بخاخ من بتوع الأزمة دول و الراجل العجوز خد نفس عميق والأثنين اللي واقفن قدامه رجعو جنبو بسرعة كأن مفيش حاجة حصلت وخد بعضو ورجالتوا ماشين واخد وراه واتنين قدامه لحد مانزل وركب العربية المرسيدس بتاعتوا.
(دانتي) كان قاعد جنبوا: يعني كان لازم سيادتك تجي بنفسك.
الراجل العجوز كان استعاد هدوء اعصابه المعتاد: لازم يموت النهاردة فاهم.
(دانتي): هوا خلاص في عداد الميتين دا دخل«كييف» برجليه ومش حيخرج تاني ابدآ.
(الراجل العجوز) مش قصدي«زيرو» يا غبي انا قصدي على الواد اللي خدناه من مصر قبل ثلاث ايام فاكره ياحمار.
(دانتي) بدهشة حقيقه: بس الأتفاق.
(الراجل العجوز): مبسش انا لما اقول يموت يبقى خلاص.
(دانتي) بص لارض واشر بدماغه بمعنى مفهوم.

(في كييف قبل يومين)

بنت شقراء طالعه على زب راجل اصلع وبتطنطط و ( اح اح اح دا جامد اوى آه آه آه آه براحه شويه آآآآآآه آآآآآآه آآآآآآه) الراجل ماسك بزازها وبيمص في الحلمة بتاعتها وفي بنت وراها بتلحس لها في طيزها واهاتهم مالية الأوضة وفجئى تلفون رن الراجل مد ايده عشان ياخذ الفون من على طربيزة النور اللي جنب السرير بس بنت ثالثة كانت بتضرب سبعة ونص ومستنية دورها خدت الفون ورفضت المكالمة الراجل شافها قام خد المسدس من تحت المخده وصرخ في البنات كلهم جريوا برا وسابوا الفون على السرير.
(زيرو) خاد الفون ورجع لأخر مكالمة: اهلاً بالعجوز ها خلصوا رجالتك ولا لسه في باقي؟الراجل العجوز: دا احنا لسى بنسخن.
ومع اخر حرف من الكلمة زيرو ضرب على الباب وصوت حد وقع على الأرض برا وكمية رصاص عبرت الباب من برا بس زيرو كان نط ساعتها من الشباك ورما قنبلة ضوء وابر في رقبت كل حد لقاه قدامه وهو بيلبس في الأميص بتاعه بأيد واحده وكلوا وقع على الأرض مغمى عليه وخد بنت من الكانو معاه في الأوضة وخرج برا المكان الكان شبه بيت الدعارة كدا ورماها جوة العربية بس العربيه انفجرت............يتبع.

اهلآ من جديد وبشكركم على الأنتظار.
اولآ احب اوضح نقطة معينة قبل ما ابداء الجزء الرابع دي مش قصة بطل دي مش قصة حد بيعمل الصح او حد مثالي بيدافع عن الخير والكلام الكبير ده دي قصة حد بيحب واعتقد ان كل شيء مسموح في الحب والحرب.

الجزء الرابع بعنوان
(جنة على الأرض أو جحيم)

الشخصيات والأسماء الفي الجزء دا مش من الواقع وأي تشابه دي مجرد صدفة انا مش حتسجن عسان قصة 👌.

(الشخصيات)
دانتي:(الزراع اليمين للراجل العجوز روسي الملامح اخضر العين اعور بس مركب عين بلاستك وفيه خدش على حاجبينوا الأثنين بالطول جسمه ضخم تحسه حيطة حية السن28سنه)
بينق ايل كوان سوا:(كوري الجنس راجل طوله ١٤٠سم اصلع جسمه رياضي بس مش معضل شبه بنتوا بالضبط بس قصير شوية)
بينق ايل كوان هان:(بنت كوان سوا بس اطول منوا سنة حسناء الوجه شبه الملائكة لمن تبتسم تحس انك عاوز تبوسها كل ثانيه من كتر حلاوة شفايفها الزي الفراولة ولمن تعيط تحس انك عاوز تمسح دموعها ولو تقتل نفسك عشان خاطر تمسحها«بقية وصفها في نهاية الجزء الثالث»)

(في مكان ما في بلد قالت عن نفسها حصن من جليد وقصرها معلم بارز شمال اسيا)
في مكان كله كاميرات مراقبة ومليان عساكر والسياسين والصحفين دائماً على اسواره الراجل العجوز قاعد على ريسبشن بتاع مكتب فخم وماسك جرنال مداري بيه وشوا من الكاميرات بتاعت المراقبه الموجودة حتى في مكان زي دا وجه حد حاطط خمس نجوم على كتفه ورما ظرف جنب رجل الراجل العجوز كانوا مش واخد بالوا وجه حد كان واقف جنب الراجل العجوز ناول ليه كأنوا محصلش حاجه بس هوا بدل الظرف بسرعة وناوله ظرف تاني وجه جنب الراجل العجوز وحطو هولوا على الجرنال من جوا عادي فشخ وراح راجع محل ماكان واقف عادي.
الراجل العجوز فتح الظرف وخرج ورق منوا مكتوب عليه بالروسي (رقم ٧٠٠٠٩ سري للغاية) وبداء يقراء بسرعة وكل مايقرا تزيد علامات الخوف والهلع على وشه لحد ما بقي شبه اللي شايف شيطان حقيقي قدامه ولمن خلص قراءة رمى الورق اللي في ايدوا و الجرنال والظرف وقعد يكح جامد اوى وبسرعة جه (دانتي) وقف قدامه وجه راجا تاني لم كل حاجة بسرعة وناوله بخاخ من بتوع الأزمة دول و الراجل العجوز خد نفس عميق والأثنين اللي واقفن قدامه رجعو جنبو بسرعة كأن مفيش حاجة حصلت وخد بعضو ورجالتوا ماشين واخد وراه واتنين قدامه لحد مانزل وركب العربية المرسيدس بتاعتوا.
(دانتي) كان قاعد جنبوا: يعني كان لازم سيادتك تجي بنفسك.
الراجل العجوز كان استعاد هدوء اعصابه المعتاد: لازم يموت النهاردة فاهم.
(دانتي): هوا خلاص في عداد الميتين دا دخل«كييف» برجليه ومش حيخرج تاني ابدآ.
(الراجل العجوز) مش قصدي«زيرو» يا غبي انا قصدي على الواد اللي خدناه من مصر قبل ثلاث ايام فاكره ياحمار.
(دانتي) بدهشة حقيقه: بس الأتفاق.
(الراجل العجوز): مبسش انا لما اقول يموت يبقى خلاص.
(دانتي) بص لارض واشر بدماغه بمعنى مفهوم.

(في كييف قبل يومين)

بنت شقراء طالعه على زب راجل اصلع وبتطنطط و ( اح اح اح دا جامد اوى آه آه آه آه براحه شويه آآآآآآه آآآآآآه آآآآآآه) الراجل ماسك بزازها وبيمص في الحلمة بتاعتها وفي بنت وراها بتلحس لها في طيزها واهاتهم مالية الأوضة وفجئى تلفون رن الراجل مد ايده عشان ياخذ الفون من على طربيزة النور اللي جنب السرير بس بنت ثالثة كانت بتضرب سبعة ونص ومستنية دورها خدت الفون ورفضت المكالمة الراجل شافها قام خد المسدس من تحت المخده وصرخ في البنات كلهم جريوا برا وسابوا الفون على السرير.
(زيرو) خاد الفون ورجع لأخر مكالمة: اهلاً بالعجوز ها خلصوا رجالتك ولا لسه في باقي؟الراجل العجوز: دا احنا لسى بنسخن.
ومع اخر حرف من الكلمة زيرو ضرب على الباب وصوت حد وقع على الأرض برا وكمية رصاص عبرت الباب من برا بس زيرو كان نط ساعتها من الشباك ورما قنبلة ضوء وابر في رقبت كل حد لقاه قدامه وهو بيلبس في الأميص بتاعه بأيد واحده وكلوا وقع على الأرض مغمى عليه وخد بنت من الكانو معاه في الأوضة وخرج برا المكان الكان شبه بيت الدعارة كدا ورماها جوة العربية بس العربيه انفجرت............يتبع.

صباح الخير والسعادة والعافية والسرور والسعاده الدائمه لكل من يمر علينا في منتديات نسوانجي.

اولآ احب 😍اشكر (برنس المجرة مشرفنا الجميل و استازي الجليل الشيطان فاتح الأكساس) على وقفتهم معايا طول القصة من البداية وحتى اللحظة دي.
(تكملة الجزء الرابع)
وقفنا المرة اللي فاتت لمن زيروا رما البنت اللي معاه في العربيه و انفجرت العربية. نواصل بقاا

(في مكان اخر كله ضلمة وثلج نازل)
*** صغير بيجري وهوا شايل *** تاني بين ايديه و في عربية وراه مولعة نار والبيبي الفي ايدوا بيعيط جامد وفجئى عربية سودة وقفت قدامه ونزل منها حد وشه كلوا مشوه.....
وانا في اللحظة دي قمت من النوم كاني مكنتش في كبوس ولا حاجه لا عادي فشخ بس المفاجأة الحقيقة اني لقيت نفسي على سرير من حصير ووشي فيه ضمادة كبيرة وشاش ملفوف على صدري و ايدي و حاولت ادور على حاجتي ملقيتهاش وكنت ملط ماعدا بوسكر ومش بتاع امبارح لا واحد تاني و حاولت اقوم امشي بس صرخت جامد من الألم ولقيت بنت كانت قاعده على كرسي جنبي وشكلها كانت نايمة على الكرسي واتخضت اوفر ووقعت من على الكرسي أنا حاولت امسكها بس دراعي اليمين ما اتحركتش بنفس سرعتها المعهودة ووقعت عليا خبطتني على بطني جامد بصدرها وبزازها ودماغها بس ايدي انقزتني من الكرسي على الأقل.
البنت: اسف جدآ جدآ جدآ. وقامت بسرعة وانحنت نص انحنائة بتاعت الكورين دي.
انا حاولت ارد عليها بس صوتي ماخرجش بره حنجرتي مش عارف ليه بس اتصرفت عادي وشاورتلها على رقبتي.
هي: ده طبيعي حضرتك مش فاكر أنت خدت حروق جامدة في كل جسمك سيبها الكهرباء باين و واضح انك.
شاورتلها كفايه كده شكرا هية كانت لابسة لابكوت من بتوع الدكاترة دا بس واضح انها ماكنتش لابساه لمن صحيت لأن هية كانت سايبة كذا زرار مش متركب صح وفيه (كيمونوا) من جوه اللاب كوت ظاهر (في حاجه مش صح عارف) انا شورتلها تجيبلي ورقة و قلم راحت تجيبهم بس خبطت في الباب ورجعت ورا ومشيت تاني خبطت في كرسي بتاع المعاقين ده ولحد ماشي اختفت من عيوني لسة سامع صوت خبطها في حاجات كتيره في سكتها انا ضحكت من غير صوت( ملحوظة دي اول مره اضحك من يوم ما ارنولد مات من قلبي مش تمثيل) انا بصيت حوليا عشان احاول اعرف انا فين دلوقتي لقيت نفسي جوه خيمة ⛺ من بتوع الصليب الأحمر عرفت دا من شعارهم الفي الباب بتاع الخيمة وانا بفكر ازاي انا فقدت الوعي بالسهولة دي وازاي انا إتخطفت أصلآ دي حاجة عمرها ما حصلت معايا من اول يوم ليا في المنظمة لحد دلوقتي وليه زيرو بعتلي رساله عشان يقابلني ليه ما كلمنيش على الكود بتاعي (ملحوظة كل رقم في المنظمة عنده كود خاص بيه زي رقم تلفون أمن مايعرفوش غير زيرو وحد يكون هو ادا هولوا لوحده وحتى الزعيم ما يعرفش دا لحد علمي) واسناء ما انا بفكر هي كانت جات وجابت الورقه والقلم وحططهم جنبي على التربيزه وأنا خدتهم وكتبت ليها.
انا (كتابتآ): مين أنتي وانا بعمل ايه هنا ومين اللي جابني هنا (أنا كنت فاكر كل حاجة بس بقيس ردة فعلها وبحاول اجمع معلومات على قد ما أقدر)
هي: انتا في مخيم الطوارئ بتاع الصليب الأحمر في جوب قمة «خييمين» وجبتك انا ووالدي عشان انت مكانش عندك جواز سفر أو أي اسبات شخصيه وكان لازم اتصرف وانت كنت بتنزف يعني واحنا لقيناك جنب الطريق السريع.
(خيمين دي قمة مشهورة في منغولية)
انا: شكرآ انقزتي حياتي يعني.
هي أحمرت خجلآ: لا العفو واحسن حاجة انك بقيت احسن دلوقتي بس لسى في حاجه بسيطه في الأعصاب وشوية حتبقى عال العال.
انا: مش ناوية تعرفيني على اسمك بقا يا دكتورة.
هي: دكتوره بينق ايل كوان هان وكانت مكتوبة قدامك على فكرة. بصت على قميصها عشان تأكد لي المعلومة لقت مكتوب عليه دكتورة (هايدي جوزيف).
هي وانا ضحكنا سوا بس انا من غير صوت وهي بخجل: معلش ده بتاع هايدي زميلتي وانت اسمك ايه (بتحاول تغير الموضوع بسبب الأحراج)
انا: كيم ايل وانق(انا كنت عاوز أكذب بس لقيت نفسي من غير ما احس قولت اسمي الحقيقي) قصدي اني دكتور في مستشفى كيم ايل وانق في كورية الجنوبية واسمي بارك كيم جوهان.
هي بصتلي بتظرة دكتور ايه انت لسة شكلك طالب في المدرسة (هي اسمها طويل عشان كدة انا حكتب ايل هان بس انا بنطقها كاملة تمام).
ايل هان: بس مش لسى صغير على دكتور دي.
انا كنت بكتب لها الرد بس دخل علينا حد من التمرجية: دكتورة الحقي في مريض بلع جرعة زائدة ولازم تيجي حالآ. وخرجوا هما الاثنين وجي حدف عليه ساعة وهوا ماشي لابس كاب مغطّي وشوا من ناحيتي والساعة جت جنب ايدي بالضبط انا خدتها بسرعة كانت ساعة ذكية وفتحتها لقيت المفاجأة...................... يتبع الجزء الخامس بعنوان بداية العشق ولا الأنتقامح

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: mor2010, بودر الحوت, Alexander_Alakbr و شخص آخر
تم دمج الجزء الثانى
قراءة ممتعة للجميع

• عجبني
التفاعلات: drive to the hell
جامد جدا بس طول وحدد معاد للاجزاء

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول احب اشكر كل من مر على القصة وأوجه شكر خاص لي ( المشرف برنس المجرة والشيطان فاتح الأكساس ومتهور موت وليلى احمددد) على تفاعلهم وتوجيهاتهم اللي ساهمت في هاذا الجزء.
الجزء الثالث( خروج عن النص)
(الشخصيات )
ارنولد:( خبير تزوير زميلي سابقآ رقمه عشرة قصير و جسمه مليان شوية بس فكاهي وعلى طول ت
فين يسطاا الجزاء

• عجبني
يا سطا رفعتوا بيقول الرجاء ادخال رسالة صحيحة ومش عارف اعمل ايه
ازاى طيب هكلمك حد من المشرفين

@برنس المجرة يسطاا شوف بيقوله ان كل اماا يجي يرفع الجزاء يقوله ادخل الرساله الصحيحه

طيب اي يسطاا هتعمل اى متنزل اكنهاا قصه جديده وكلمهوم يدمجوهاا

جزاء صغير فشخ

طول يسطاا الاجزاء شويه

والجديد امتاا

واكتب من غير تشكيل

اسف ياسطا بس الجزء لسا ماخلصش بس انا مكنتش اعرف انو حيترفع ولا لا عشان كده قسمتوا على مرحلتين

واكتب من غير تشكيل
حاضر بس لسا ماقتليش رايك فيها كقصة وانا بفكر اكتب بالعربي الفصيح عشان انا مش عربي اساسأ فافي كلمات وافكار ببقا عاوز اوصلها بس المصرية بتغلبني فاهمني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%