NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هكمل ف رمضان بس هحط مشهد جنسي او اتنين قبل رمضان
تسلم ايدك .. بداية موفقة بس السرد فيه سرعة فالاخداث شوية .. شكلك عاوز تخلص بدري قبل رمضان ههههههههههه

• عجبني
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان و O_g
استفتاء علي السريع دايما ف القصص بيطلع البطل هو الخير و دائما بيتغلب علي الشر
نجرب نخلي البطل شر و يتغلب مؤقتا علي الخير أو
نخلي البطل خير و بيعتمد علي الشر ف أنه يخلصله مصالح مثلا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: محمد محمود ابو عيدان، O_g و mor2010
استفتاء علي السريع دايما ف القصص بيطلع البطل هو الخير و دائما بيتغلب علي الشر
نجرب نخلي البطل شر و يتغلب مؤقتا علي الخير أو
نخلي البطل خير و بيعتمد علي الشر ف أنه يخلصله مصالح مثلا
بس بلاش البطل يكون هو الشر

• عجبني
التفاعلات: _El7awy_
مش بتبقا ظريفه

• عجبني
بدايه حلوه استمر

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاااااااااااااش استمر بقا و متتأخرش

• عجبني
دي اول مره ليا اكتب قصة ف انصحوني لو فيه اي تعليق او لو فيه غلطات و كده
الجزء الاول ✨🖤
محمد احمد الشهير ب الحاوي ٢٢ سنه طوله ١٧٥ وزنه ٨٠ك جسمه متقسم ورجله معضله لانه كان بيلعب كوره قمحاوي عيونه عسلي شعره طويل و بيسرحه لورا زي خالد النبوي كده طالب ف كلية حقوق سنه رابعه كان جايب ف الثانوية العامه ٩٤٪ علمي علوم كان عايز يدخل حاسبات بس أبوه رفض و خلاه يدخل حقوق بيعشق الكوره و البرمجه
أبوه: احمد ممدوح حمد**** اكبر محامي فالبلد ( عشان كده دخله حقوق عشان يكمل مسيرته)
يوسف زكريا صلاح الشهير ب الجن صاحب الحاوي أبوه راس تقيله ف البلد ظابط مخابرات و كان ظابط سابق ف حراسه الرئيس ( الناس اللي مش تعرف حراسه الرئيس بتتغير كل ما يحصل هجوم عليه و يجيبو ناس جديده و الحراسه القديمه بتتوزع علي الاجهزه ) يوسف ف حاسبات و معلومات كان عاوز يدخل حربية بس معرفش و ده هنعرفه قداام😉 وصفه ( ١٨٣ سم ‚ ٧٠ ك اسمراني رفيع )
صقر السيد صاحبهم التالت أبوه موظف ف هيئة حكوميه ناس علي قد حالهم صقر بقي وحش بمعني الكلمه ١٩٥ سم وزنه ٩٧ جسمه كله عضلات و متقسم وحاجه كده فاجره قمحاوي عينه سوداء تشوفها تخاف اساسا😹معاه بطولات ف الكيك بوكس و الملاكمه و الكونغ فو في كلية تربية رياضيه و اخر سنه ليه بردو
ف يوم كنا قاعدين احنا التلاته ف كافيه طالبين قهوه و بنتكلم
صقر : هتعملو ايه بعد ما تتخرجوا
يوسف : ولا حاجه هندور علي شغل
انا : و انت بميتين امك محتاج شغل ده انت علي قلبك قد كده
يوسف : يعني انت اللي بتشحت يا كسمك ده انت ابوك اكبر محامي ف البلد
انا : يعني انت اللي ابوك بيلف بمانديل يا ابن الوسخه ده انت ابوك من أكبر الناس اللي ف المخابرات
صقر : خلاص يا ولاد الأغنياء
انا : عشان خاطرك بس ياعم صقر ,, صحيح بقولك ايه ما تيجو نفتح مشروع سوا
صقر : مشروع ايه وبعدين انت عارف ان مش معايا فلوس افتح مشاريع
انا : هنفتح جيم و انت اللي هتمسكو انا والعلق ده بالفلوس و انت بالمجهود ايه رأيك معندكش حجه اهو
صقر : خلاص اللي تشوفوه
انا : صحيح كنت عاوز اطلب منكو طلب
الاتنين ف نفس الوقت »» اؤمر
انا : ده العشم بردو كنت عاوز اتعلم برمجه و عاوزك يا صقر تدربني عشان أشد نفسي شوية و اتعلم دفاع عن النفس
صقر : بس كده ياعم سهله بس محتاجين مكان
انا : خلاص لما نفتح الجيم هبقي اقولكو علي حاجه نعملها فيه لينا احنا
يوسف : خلصانه ماشي و انا هعلمك كل اللي تحتاجه عشان تبقي مبرمج و هكر كمان
انا : خلصانه بصوا الامتحانات فاضل عليها أسبوعين بعد الامتحانات نبدأ التجهيزات
بعد كده انا خدت صقر بالعربيه اروحه عشان هو ساكن قريب مني و يوسف خد عربيته وروح
عربية يوسف Mercedes E180
عربيتي BMW 320
روحت سلمت علي ابويا و دار الحوار كالاتي
انا : بابا كنت عاوز اخد منك شوية فلوس كده افتح مشروع أنا و يوسف و صقر
بابا : من عنيا يا حبيبي بس هتفتحوا مشروع ايه
انا : جيم
بابا : هيتكلف قد ايه
انا : يعني.... حوالي اتنين مليون كده 🙂
بابا : ليه ياعم هتفتحوا وزاره بص أنا موافق بس بشرط
انا : اؤمر يا حج
بابا : تجيب امتياز السنه دي اخر سنه ومينفعش شهادتك يبقي فيها أقل من امتياز
انا : عيب عليك يا حجوج ده انت ابن احمد ممدوح حمد**** اكبر محامي ف البلد هجيب الامتحان ف شوال مش تقلق و سيبته و قومت زاكرت شوية و نمت
عند يوسف
يوسف : بابا أنا كنت عاوز فلوس عشان افتح مشروع مع محمد و صقر
اللواء زكريا : هتفتحوا مشروع ايه
يوسف : هنفتح جيم
اللواء زكريا : حلو ده يمكن جسمك يتظبط شوية بدل ما انت شبه عود القصب كده
يوسف : عود قصب ماشي يا سيادة اللواء
اللواء زكريا : عاوز فلوس قد ايه
يوسف: يعني حوالي مليون جنيه كده
اللواء زكريا : مش كتير شوية
يوسف : ما احنا مش هنعمل اي حاجه عيب عليك
اللواء زكريا : ماشي خد الفيزا اهي
يوسف : شكرا يا سيادة اللواء
بعد شهر
كنا خلصنا الامتحانات و اتجمعنا تاني
انا : الحمد لله خلصنا الامتحانات يلا بقي نعمل مشوار مهم
يوسف و صقر : ايه هو
انا : ايه نسيتو ولا ايه هنروح ندور علي حتة ارض نبني عليها الجيم
يوسف : اهه صحيح طيب يلا بينا
و رحنا عند سمسار و قولناله علي اللي احنا عايزينه و اشترينا ارض واسعه و كبيره عشان يبقي حاجه فخمه كده
و جبنا مهندس و فهمته احنا عاوزين ايه و قولتله عاوز يكون فيه دور تحت الارض متقسم اربع اوض و حمام و مطبخ و الباقي فاضي و هو عملي كل اللي انا عاوزه بالظبط و بعد حوالي تلت شهور كان المكان خلصان و سميناه MYS
اول حرف من أسامينا يعني
و بعد ما المكان اتعمل قبل الافتتاح و خدت يوسف و صقر للدور اللي تحت الارض اللي خليت مدخله من اوضه مدير الجيم اللي هو صقر و نزلنا تحت و كان مكان مبهر جدا و متقسم صح
و الاربع اوض هتبقي تلت اوض للنوم و اوضه للكمبيوترز عشان يوسف
نزلنا بقي نجيب الاجهزه و جبنا كهربائي يظبط الدنيا و مهندس ديكور و سباك( عشان هنعمل حمامات و دش و سونه و كده يعني ) و بعد اسبوعين كانت كل حاجه خلصانه و بعدها نزلنا عشان نجيب الاجهزه و الحديد و بعد ما جبنا كل حاجه
تاني يوم نزلنا نجيب حاجاتنا احنا اللي هتنزل ف الدور اللي تحت ( حلبة مصارعة - كيس رمل - أجهزة البوكس اللي بنتدرب عليها - و أجهزة كمبيوتر و لابتوبين واحد ليا و واحد ل يوسف ) وافتتحنا المكان و كان عليه اقبال كبير من ناس تقيله ف البلد و صقر ابتدأ يشتغل و يجيب ناس تساعده و ظبط الدنيا كلها و في نهاية كل يوم كنا ننزل نتدرب أنا و صقر لحد ما بقيت محترف ف الكيك بوكس و فنون الدفاع عن النفس و جسمي اتغير ١٨٠ درجه بقي جسمي كله عضلات و بقيت انشف من الاول لو دخلت ف حيطه اكسرها و بعد ما خلصت ابتديت اتدرب مع يوسف علي كل حاجه تخص البرمجه و اشتغلت معاه عملي و بقيت هكر محترف
و بعدها يوسف جاله شغل برا مصر ف سافر يشوف حياته هناك و الجيم بقي احسن جيم ف مصر
ولكن لا تأتي الرياح بما تشتهي السفن .....
توضيح (محمد و يوسف لسه مبقوش الحاوي و الجن و ده هنعرفه قدام)

قاعد بعمل شوية حاجات علي اللاب بتاعي الساعه ٣ تقريبا لقيت حد بيرن عليا استغربت رديت لقيت الناس اللي حوالين الجيم بيقولولي الحق الجيم بيتحرق
قمت مفزوع زي ما أنا بلبس البيت ركبت عربيتي و رحت علي هناك جري و كلمت صقر يجيلي هو كمان و جاب عربيته و جه ( من الشغل ف الجيم بقي معاه فلوس و عرف يجيب عربيه هونداي توسان )
و رحنا هناك كانت المطافي سبقانه و لما دخلت جوا الجيم (طبعا الدور اللي تحت محدش يعرف عنه ف محصلوش حاجه) لقيت مكتوب علي الحيطه "دي قرصة ودن بس خلي صحبك يبعد عننا" طبعا أنا مفهمتش حاجه و رحت مسحت اللي علي الحيطه بسرعه قبل ما حد يدخل يشوفه و حكيت لصقر قالي ميعرفش حاجه ف استغربت اكتر و كلمت يوسف قالي استني لما اجيلك و متعملش حاجه ف استنيت يوسف و هو ركب طيارة و تاني يوم كان عندنا و طبعا قولنا للواء زكريا و هو بعت ناس تحقق ف الموضوع بس الغريب أن كاميرات اللي حوالين المكان كلها متفرمطه ما عدا كاميرات الجيم عشان كنت أنا و يوسف اللي عاملين نظام الحماية بتاعها و الهاردات موجود في الدور اللي تحت و لما المباحث جت سألت علي كاميرات الجيم قولتلهم أنها اتحرقت مع اللي اتحرق ( هتسألني ليه عملت كده هقولك عشان عاوز افهم )
ابتدينا نرجع الجيم تاني زي الاول و نصلح اللي باظ و غيرنا الاجهزه عشان باظت من الحريقه
و لما يوسف جه نزلنا الدور اللي تحت أنا و هو و صقر و شغلنا الكاميرات
شوفنا حاجه غريبه ان اللي عمل كده كانت واحده ست دخلت رمت ماده كده علي الأرض و ولعت فيها لقيت المكان كله النار مسكت فيه بس خدت بالي من حاجه غريبه علي لبسها شعار غريب
(شعار الوطواط )
طبعا أنا فهمت مين دول لاني ليا نشاط علي الديب ويب من وقت للتاني و يوسف لقيته اتوتر لما شاف الشعار و صقر مخدش باله اصلا و قام مشي عشان الوقت اتاخر
انا : خدت بالك يا يوسف
يوسف : خدت بالي من ايه
انا : من شعار الوطواط
يوسف : تلاقيهم تبع باتمان ولا حاجه
انا : احنا هنستظرف يلا انت ايه علاقتك بيهم
يوسف : مليش علاقه بيهم معرفهمش اصلا
انا : الرساله كانت بتقول خلي صحبك يبعد عننا و مظنش أن صقر يبقي عارف حاجه زي كده اخلص قول
يوسف : خلاص ياعم ده انت بضان فتح مخك معايا بقي
فلاش باك علي لسان يوسف
بعد ما قولتلكو اني جالي عقد شغل برا روحت و قعدت مع ابويا و دار الحوار
انا : يا بابا أنا جالي عقد شغل برا و ناوي اسافر
اللواء زكريا : ليه يبني متخليك هنا و انت كده كده فاتح مشروع
انا : يا بابا العقد محترم ف شركة محترمه ف امريكا
اللواء زكريا : خلاص اللي انت شايفه صح اعمله
انا : شكرا يا حجوج هقوم اجهز الشنط بقي عشان امشي بكرا
اللواء زكريا: **** يوفقك يبني و قام يعمل مكالمه
عدي اليوم علي كده و كنت مجهز شنطتي و نزلت الصبح سلمت علي ابويا و خدت عربيتي و طلعت علي المطار و انا ماشي علي الطريق لقيت اربع عربيات جيب سوداء محاوطني و انا مش عارف اخلع منهم و وقفوني و نزل منها ناس لابسين اقنعه واحد منهم ضربني علي دماغي لقيت الدنيا بتلف بيا و اغم عليا
لما فوقت لقيت قدامي كشاف نوره عالي اوي مش شايف منه أي حاجه
يوسف : أنا فين انتو مين و عاوزين مني ايه
شخص : مرحبا بك في تل ابيب😈 ..

كمل يا برنس​

• عجبني
كمل

• عجبني
:giggle: :giggle: :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 😜 😜 o_O o_O :cool: :cool: :sneaky: :sneaky: :love: :love: (y) (y)

• عجبني
مش فاهم اي حاجه

• عجبني
  • عجبني
قصة حلوة وشيقة يا حاوى
وبالنسبة لموضوع البطل يكون شرير أو طيب وبيستخدم الشر بتنفيذ مصالحه .. ممكن تخليه فى الأول يكون شرير لكن فى وسط القصة ضميره بيصحى ويمشى فى الخير لكن هيستخدم أساليب الشر للقضاء على الأشرار

• عجبني
قصة حلوة وشيقة يا حاوى
وبالنسبة لموضوع البطل يكون شرير أو طيب وبيستخدم الشر بتنفيذ مصالحه .. ممكن تخليه فى الأول يكون شرير لكن فى وسط القصة ضميره بيصحى ويمشى فى الخير لكن هيستخدم أساليب الشر للقضاء على الأشرار
هشوف الدنيا هتوصل لايه

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
  • عجبني
دي اول مره ليا اكتب قصة ف انصحوني لو فيه اي تعليق او لو فيه غلطات و كده
الجزء الاول ✨🖤
محمد احمد الشهير ب الحاوي ٢٢ سنه طوله ١٧٥ وزنه ٨٠ك جسمه متقسم ورجله معضله لانه كان بيلعب كوره قمحاوي عيونه عسلي شعره طويل و بيسرحه لورا زي خالد النبوي كده طالب ف كلية حقوق سنه رابعه كان جايب ف الثانوية العامه ٩٤٪ علمي علوم كان عايز يدخل حاسبات بس أبوه رفض و خلاه يدخل حقوق بيعشق الكوره و البرمجه
أبوه: احمد ممدوح حمد**** اكبر محامي فالبلد ( عشان كده دخله حقوق عشان يكمل مسيرته)
يوسف زكريا صلاح الشهير ب الجن صاحب الحاوي أبوه راس تقيله ف البلد ظابط مخابرات و كان ظابط سابق ف حراسه الرئيس ( الناس اللي مش تعرف حراسه الرئيس بتتغير كل ما يحصل هجوم عليه و يجيبو ناس جديده و الحراسه القديمه بتتوزع علي الاجهزه ) يوسف ف حاسبات و معلومات كان عاوز يدخل حربية بس معرفش و ده هنعرفه قداام😉 وصفه ( ١٨٣ سم ‚ ٧٠ ك اسمراني رفيع )
صقر السيد صاحبهم التالت أبوه موظف ف هيئة حكوميه ناس علي قد حالهم صقر بقي وحش بمعني الكلمه ١٩٥ سم وزنه ٩٧ جسمه كله عضلات و متقسم وحاجه كده فاجره قمحاوي عينه سوداء تشوفها تخاف اساسا😹معاه بطولات ف الكيك بوكس و الملاكمه و الكونغ فو في كلية تربية رياضيه و اخر سنه ليه بردو
ف يوم كنا قاعدين احنا التلاته ف كافيه طالبين قهوه و بنتكلم
صقر : هتعملو ايه بعد ما تتخرجوا
يوسف : ولا حاجه هندور علي شغل
انا : و انت بميتين امك محتاج شغل ده انت علي قلبك قد كده
يوسف : يعني انت اللي بتشحت يا كسمك ده انت ابوك اكبر محامي ف البلد
انا : يعني انت اللي ابوك بيلف بمانديل يا ابن الوسخه ده انت ابوك من أكبر الناس اللي ف المخابرات
صقر : خلاص يا ولاد الأغنياء
انا : عشان خاطرك بس ياعم صقر ,, صحيح بقولك ايه ما تيجو نفتح مشروع سوا
صقر : مشروع ايه وبعدين انت عارف ان مش معايا فلوس افتح مشاريع
انا : هنفتح جيم و انت اللي هتمسكو انا والعلق ده بالفلوس و انت بالمجهود ايه رأيك معندكش حجه اهو
صقر : خلاص اللي تشوفوه
انا : صحيح كنت عاوز اطلب منكو طلب
الاتنين ف نفس الوقت »» اؤمر
انا : ده العشم بردو كنت عاوز اتعلم برمجه و عاوزك يا صقر تدربني عشان أشد نفسي شوية و اتعلم دفاع عن النفس
صقر : بس كده ياعم سهله بس محتاجين مكان
انا : خلاص لما نفتح الجيم هبقي اقولكو علي حاجه نعملها فيه لينا احنا
يوسف : خلصانه ماشي و انا هعلمك كل اللي تحتاجه عشان تبقي مبرمج و هكر كمان
انا : خلصانه بصوا الامتحانات فاضل عليها أسبوعين بعد الامتحانات نبدأ التجهيزات
بعد كده انا خدت صقر بالعربيه اروحه عشان هو ساكن قريب مني و يوسف خد عربيته وروح
عربية يوسف Mercedes E180
عربيتي BMW 320
روحت سلمت علي ابويا و دار الحوار كالاتي
انا : بابا كنت عاوز اخد منك شوية فلوس كده افتح مشروع أنا و يوسف و صقر
بابا : من عنيا يا حبيبي بس هتفتحوا مشروع ايه
انا : جيم
بابا : هيتكلف قد ايه
انا : يعني.... حوالي اتنين مليون كده 🙂
بابا : ليه ياعم هتفتحوا وزاره بص أنا موافق بس بشرط
انا : اؤمر يا حج
بابا : تجيب امتياز السنه دي اخر سنه ومينفعش شهادتك يبقي فيها أقل من امتياز
انا : عيب عليك يا حجوج ده انت ابن احمد ممدوح حمد**** اكبر محامي ف البلد هجيب الامتحان ف شوال مش تقلق و سيبته و قومت زاكرت شوية و نمت
عند يوسف
يوسف : بابا أنا كنت عاوز فلوس عشان افتح مشروع مع محمد و صقر
اللواء زكريا : هتفتحوا مشروع ايه
يوسف : هنفتح جيم
اللواء زكريا : حلو ده يمكن جسمك يتظبط شوية بدل ما انت شبه عود القصب كده
يوسف : عود قصب ماشي يا سيادة اللواء
اللواء زكريا : عاوز فلوس قد ايه
يوسف: يعني حوالي مليون جنيه كده
اللواء زكريا : مش كتير شوية
يوسف : ما احنا مش هنعمل اي حاجه عيب عليك
اللواء زكريا : ماشي خد الفيزا اهي
يوسف : شكرا يا سيادة اللواء
بعد شهر
كنا خلصنا الامتحانات و اتجمعنا تاني
انا : الحمد لله خلصنا الامتحانات يلا بقي نعمل مشوار مهم
يوسف و صقر : ايه هو
انا : ايه نسيتو ولا ايه هنروح ندور علي حتة ارض نبني عليها الجيم
يوسف : اهه صحيح طيب يلا بينا
و رحنا عند سمسار و قولناله علي اللي احنا عايزينه و اشترينا ارض واسعه و كبيره عشان يبقي حاجه فخمه كده
و جبنا مهندس و فهمته احنا عاوزين ايه و قولتله عاوز يكون فيه دور تحت الارض متقسم اربع اوض و حمام و مطبخ و الباقي فاضي و هو عملي كل اللي انا عاوزه بالظبط و بعد حوالي تلت شهور كان المكان خلصان و سميناه MYS
اول حرف من أسامينا يعني
و بعد ما المكان اتعمل قبل الافتتاح و خدت يوسف و صقر للدور اللي تحت الارض اللي خليت مدخله من اوضه مدير الجيم اللي هو صقر و نزلنا تحت و كان مكان مبهر جدا و متقسم صح
و الاربع اوض هتبقي تلت اوض للنوم و اوضه للكمبيوترز عشان يوسف
نزلنا بقي نجيب الاجهزه و جبنا كهربائي يظبط الدنيا و مهندس ديكور و سباك( عشان هنعمل حمامات و دش و سونه و كده يعني ) و بعد اسبوعين كانت كل حاجه خلصانه و بعدها نزلنا عشان نجيب الاجهزه و الحديد و بعد ما جبنا كل حاجه
تاني يوم نزلنا نجيب حاجاتنا احنا اللي هتنزل ف الدور اللي تحت ( حلبة مصارعة - كيس رمل - أجهزة البوكس اللي بنتدرب عليها - و أجهزة كمبيوتر و لابتوبين واحد ليا و واحد ل يوسف ) وافتتحنا المكان و كان عليه اقبال كبير من ناس تقيله ف البلد و صقر ابتدأ يشتغل و يجيب ناس تساعده و ظبط الدنيا كلها و في نهاية كل يوم كنا ننزل نتدرب أنا و صقر لحد ما بقيت محترف ف الكيك بوكس و فنون الدفاع عن النفس و جسمي اتغير ١٨٠ درجه بقي جسمي كله عضلات و بقيت انشف من الاول لو دخلت ف حيطه اكسرها و بعد ما خلصت ابتديت اتدرب مع يوسف علي كل حاجه تخص البرمجه و اشتغلت معاه عملي و بقيت هكر محترف
و بعدها يوسف جاله شغل برا مصر ف سافر يشوف حياته هناك و الجيم بقي احسن جيم ف مصر
ولكن لا تأتي الرياح بما تشتهي السفن .....
توضيح (محمد و يوسف لسه مبقوش الحاوي و الجن و ده هنعرفه قدام)

قاعد بعمل شوية حاجات علي اللاب بتاعي الساعه ٣ تقريبا لقيت حد بيرن عليا استغربت رديت لقيت الناس اللي حوالين الجيم بيقولولي الحق الجيم بيتحرق
قمت مفزوع زي ما أنا بلبس البيت ركبت عربيتي و رحت علي هناك جري و كلمت صقر يجيلي هو كمان و جاب عربيته و جه ( من الشغل ف الجيم بقي معاه فلوس و عرف يجيب عربيه هونداي توسان )
و رحنا هناك كانت المطافي سبقانه و لما دخلت جوا الجيم (طبعا الدور اللي تحت محدش يعرف عنه ف محصلوش حاجه) لقيت مكتوب علي الحيطه "دي قرصة ودن بس خلي صحبك يبعد عننا" طبعا أنا مفهمتش حاجه و رحت مسحت اللي علي الحيطه بسرعه قبل ما حد يدخل يشوفه و حكيت لصقر قالي ميعرفش حاجه ف استغربت اكتر و كلمت يوسف قالي استني لما اجيلك و متعملش حاجه ف استنيت يوسف و هو ركب طيارة و تاني يوم كان عندنا و طبعا قولنا للواء زكريا و هو بعت ناس تحقق ف الموضوع بس الغريب أن كاميرات اللي حوالين المكان كلها متفرمطه ما عدا كاميرات الجيم عشان كنت أنا و يوسف اللي عاملين نظام الحماية بتاعها و الهاردات موجود في الدور اللي تحت و لما المباحث جت سألت علي كاميرات الجيم قولتلهم أنها اتحرقت مع اللي اتحرق ( هتسألني ليه عملت كده هقولك عشان عاوز افهم )
ابتدينا نرجع الجيم تاني زي الاول و نصلح اللي باظ و غيرنا الاجهزه عشان باظت من الحريقه
و لما يوسف جه نزلنا الدور اللي تحت أنا و هو و صقر و شغلنا الكاميرات
شوفنا حاجه غريبه ان اللي عمل كده كانت واحده ست دخلت رمت ماده كده علي الأرض و ولعت فيها لقيت المكان كله النار مسكت فيه بس خدت بالي من حاجه غريبه علي لبسها شعار غريب
(شعار الوطواط )
طبعا أنا فهمت مين دول لاني ليا نشاط علي الديب ويب من وقت للتاني و يوسف لقيته اتوتر لما شاف الشعار و صقر مخدش باله اصلا و قام مشي عشان الوقت اتاخر
انا : خدت بالك يا يوسف
يوسف : خدت بالي من ايه
انا : من شعار الوطواط
يوسف : تلاقيهم تبع باتمان ولا حاجه
انا : احنا هنستظرف يلا انت ايه علاقتك بيهم
يوسف : مليش علاقه بيهم معرفهمش اصلا
انا : الرساله كانت بتقول خلي صحبك يبعد عننا و مظنش أن صقر يبقي عارف حاجه زي كده اخلص قول
يوسف : خلاص ياعم ده انت بضان فتح مخك معايا بقي
فلاش باك علي لسان يوسف
بعد ما قولتلكو اني جالي عقد شغل برا روحت و قعدت مع ابويا و دار الحوار
انا : يا بابا أنا جالي عقد شغل برا و ناوي اسافر
اللواء زكريا : ليه يبني متخليك هنا و انت كده كده فاتح مشروع
انا : يا بابا العقد محترم ف شركة محترمه ف امريكا
اللواء زكريا : خلاص اللي انت شايفه صح اعمله
انا : شكرا يا حجوج هقوم اجهز الشنط بقي عشان امشي بكرا
اللواء زكريا: **** يوفقك يبني و قام يعمل مكالمه
عدي اليوم علي كده و كنت مجهز شنطتي و نزلت الصبح سلمت علي ابويا و خدت عربيتي و طلعت علي المطار و انا ماشي علي الطريق لقيت اربع عربيات جيب سوداء محاوطني و انا مش عارف اخلع منهم و وقفوني و نزل منها ناس لابسين اقنعه واحد منهم ضربني علي دماغي لقيت الدنيا بتلف بيا و اغم عليا
لما فوقت لقيت قدامي كشاف نوره عالي اوي مش شايف منه أي حاجه
يوسف : أنا فين انتو مين و عاوزين مني ايه
شخص : مرحبا بك في تل ابيب😈 ..
بداية جميلة

• عجبني
شكرا للناس اللي دعمتني من اولها وشكرا لكل من كان عنده تعليق علي حاجه معينه و قالها

تم الدمج ..
:
:
بالتوفيق فى القادم

• عجبني
التفاعلات: Magdy66 و _El7awy_
عاش جدا جدا يسطا بس الجزء صغير شويه ومفهوش احداث كتير بس بجد عاش وفكره القصه حلوه ومستنينك في الجديد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%