NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
مع احترامي لرأيك بس انت عرضت الموضوع بشكل خاطئ وفيه توجيه لناحيه واحده والرأي الاخر غير مرحب بيه لان مضمون البوست بيقول كده
لو لاحظت هتلاقي ردي ف كل التعليقات بيوضح أنا أقصد اي لكن الفكره ف عرض الموضوع هكذا لجذب الإنتباه و تخليص الموضوع بشكل صغير في سؤالين

• عجبني
التفاعلات: magdy30
للاسف الناس دي مش بتحترم الرأي الاخر والمشكله الاكبر انهم مش عارفين ان الست ممكن تدخل تعمل عمليه مراره او زايده وحتكون النتيجه هيه هيه ده لو افترضنا ان الدكتور وسخ
بالعكس أنا محترم رأي كل واحد و بتناقش ب اسلوب كويس مع الكل و عارف ان اختلاف الرأي لازم هيكون موجود لأن احنا بنتناقش مش بنتخانق وكل واحد له رأي وطريقه تفكير تختلف من شخص ل التاني

بالعكس أنا محترم رأي كل واحد و بتناقش ب اسلوب كويس مع الكل و عارف ان اختلاف الرأي لازم هيكون موجود لأن احنا بنتناقش مش بنتخانق وكل واحد له رأي وطريقه تفكير تختلف من شخص ل التاني
انا هنا اتكلمت عن اللي دخل وقال ان اللي يقبل بكده يبقى ديوث وده اتهام لناس محترمه جدا وزوجاتهم محترمين جدا وبالتالي الاتهام على اطلاقه للجميع خلاني اقول كده

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا هنا اتكلمت عن اللي دخل وقال ان اللي يقبل بكده يبقى ديوث وده اتهام لناس محترمه جدا وزوجاتهم محترمين جدا وبالتالي الاتهام على اطلاقه للجميع خلاني اقول كده
حبيت اوضح لانك عممت علي الكل ولكن حصل خير شكرا لك على مرورك الكريم و إبداء رأيك

• عجبني
التفاعلات: magdy30
اري ان بعض الأشخاص يتعاملون مع طبيب النسا أنه مخصي وليس برجل ولكن
هل انت شخص يمكنه أن يعرض زوجته علي طبيب نسائي و يتفحص جسمها ؟
ام انت ضد هذه الفكره و غيرتك تمنعك عن ذلك ؟
الفكرة أن الاطباء الذكور بيبقوا اكتر شهرة و في مجال الطب انت بتروح للدكتور الشاطر و اللي بيشوفه و هو بيكشف مش بيثيره جنسيا زي ما انت فاكر و بيبقي المرافق موجود و الممرضة موجودة

• عجبني
يعني يا عيني الدكتور يبقى مطبق ب آل 48 ساعه في المستشفى مع كميه ضغط نفسي وعصبي وجسدي كبير جدا وحواليه في كل حته ريحه الموت والمرض والدم وبعد كل ده يبقى ده التفكير السائد ناحيته
أنا طول عمري بتابع مع دكاترة رجاله وبنات وعمري ما سوفت منهم آي موقف زباله إلا نادرا جدا ودي حاله في المليون ومش قاعده عامه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
يعني يا عيني الدكتور يبقى مطبق ب آل 48 ساعه في المستشفى مع كميه ضغط نفسي وعصبي وجسدي كبير جدا وحواليه في كل حته ريحه الموت والمرض والدم وبعد كل ده يبقى ده التفكير السائد ناحيته
أنا طول عمري بتابع مع دكاترة رجاله وبنات وعمري ما سوفت منهم آي موقف زباله إلا نادرا جدا ودي حاله في المليون ومش قاعده عامه
طب لي انا اخلي مراتي تتابع عند دكتور م ممكن تتابع عند دكتوره في الحالات العاديه زي مثلا حاجه طلعت ف جسمها تروح تطمن و كده إنما لي تتعري قدام راجل ومفيش حاجه ضروريه جدا أن انا اقبل حاجه زي دي ماشي لو في حاجه مهمه وحياه أو موت و شايف أن الدكتور ده هيكون احسن و هو الي هينقذها تمام الضرورات تبيح المحظورات إنما غير كده لي مراتي تتعري قدام راجل غريب

لما تخش كلية طب و في المرحلة الاكلينيكية كل المشاعر تروح بمعنى الكلمة اي مريض يخش لن تحس باي شيء اتجاهه ،تصبح شخص بارد المشاعر و هاذ الشيء يساعد في الحياة العملية.الاطباء فقط راح يفهموا كلامي

انا اشتغلت مع داكترة نساء كتير ف مجالات زي تناسلية وعظام ومجال الاعلانات والدعايا ف الاخر لاقيت حاجة وهو عندهم تحكم كبير ف الشهوة بس اصلا مفيش شهوة هما عايزين يخلصوا شغل المستشفي والعيادات وعايز يتبسط بالكاشات ويرتتاح
وللامانة جه شراميط كتير لدكاترة وكانوا انا اللي بهيج صراحة مش هما
لكن الدكتور هو سمعة

• عجبني
من تجارب ليا كتير مع الدكاتره الستات في نطاق منطقتي مينفعوش بجنيه وكنت بطر اودي عند دكتور نسا هوة شاطر جدا ومحترم

• عجبني
بص هو مش تفكير متخلف ولا حاجه بس ممكن يروح لست مش لازم راجل يعنى وانا عن نفسى بتكسف جدا فمستحيل اروح الراجل واتكلم معاه عادى فى حاجه حتى لو الدكتور بتاعى
اصيله يا ام رجاب

• بيضحكني
انا اشتغلت مع داكترة نساء كتير ف مجالات زي تناسلية وعظام ومجال الاعلانات والدعايا ف الاخر لاقيت حاجة وهو عندهم تحكم كبير ف الشهوة بس اصلا مفيش شهوة هما عايزين يخلصوا شغل المستشفي والعيادات وعايز يتبسط بالكاشات ويرتتاح
وللامانة جه شراميط كتير لدكاترة وكانوا انا اللي بهيج صراحة مش هما
لكن الدكتور هو سمعة
اعتقد ان ممكن يكون فعلا ده بيحصل لكن ده ميمنعش أنهم رجاله وعندهم مشاعر بردو وممكن يهيجو

من تجارب ليا كتير مع الدكاتره الستات في نطاق منطقتي مينفعوش بجنيه وكنت بطر اودي عند دكتور نسا هوة شاطر جدا ومحترم
اكيد مش هنتقدك عشان في أوقات الوضع لو صعب وخطير و محتاج حد فاهم ل مساعده الحاله عشان ميحصلش مضاعفات ف اكيد وقتها مش هتفرق الضروره ليها احكام

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ضد جدا جدا جدا

• عجبني
اعتقد ان ممكن يكون فعلا ده بيحصل لكن ده ميمنعش أنهم رجاله وعندهم مشاعر بردو وممكن يهيجو
اكيد بس مش هيفضح نفسوا مش هيضحي بسمعتوا الا لو كانوا ما شراميط او زوبره كان تنين ساعتها ست ممكن تنهار

• عجبني
بصوا انا ولا عايزها تروح لراجل ولا ست بقيت بقلق من الحريم اكتر من الرجالة 🤣
كلام جد الدكتور المهني الشاطر نروح عنده سواء ست او راجل و مادام انا واثق في اخلاقها و الدكتور له سمعة كويسة يبقي اخاف من ايه

• بيضحكني
بصوا انا ولا عايزها تروح لراجل ولا ست بقيت بقلق من الحريم اكتر من الرجالة 🤣
كلام جد الدكتور المهني الشاطر نروح عنده سواء ست او راجل و مادام انا واثق في اخلاقها و الدكتور له سمعة كويسة يبقي اخاف من ايه
و**** انا زيك كده لكن بعد نخاااف من اي بتاعت كتكوت ابو الليل دي انا مبقتش مطمن 😂😂😂💔

و**** انا زيك كده لكن بعد نخاااف من اي بتاعت كتكوت ابو الليل دي انا مبقتش مطمن 😂😂😂💔
مش فاهمك قوي بس بجد الحريم بقت بتشقت الحريم اكتر مننا

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%