NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اري ان بعض الأشخاص يتعاملون مع طبيب النسا أنه مخصي وليس برجل ولكن
هل انت شخص يمكنه أن يعرض زوجته علي طبيب نسائي و يتفحص جسمها ؟
ام انت ضد هذه الفكره و غيرتك تمنعك عن ذلك ؟

المجال دا زى اى مجال فيه الكويس وفيه الوحش ولو انت عندك اى شكوك
ريح دماغك وروح لدكتوره ست

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad و Maxxx_PlayerxXx
للاسف الناس دي مش بتحترم الرأي الاخر والمشكله الاكبر انهم مش عارفين ان الست ممكن تدخل تعمل عمليه مراره او زايده وحتكون النتيجه هيه هيه ده لو افترضنا ان الدكتور وسخ
أتفق!! 💙🤝🏻

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و magdy30
أنا بن خالتي دكتور و قالي إنه بيتعامل مع المريضة على إنه جثة ، مهما كان جمالها هو كل اللى يهمه المشكلة اللى جايله يحلها ، ده غير إنه حالف قسم فالأصل إنه مؤتمن ، فأنا عن نفسي معنديش مشاكل أودى مراتي عند دكتور نسا عادي
احييك يا اخى على سعة افقك وتفكيرك وثقتك فى نفسك .

• حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
الفكرة أنه الانتقاء السائد أنه الدكتور الرجل افضل وأكثر خبرة من الدكتور المرأة
خصوصا اذا كان كبير بالعمر شوي وعنده خبرة طبية في مجاله منيح وليس الفكرة أو الغرض أنه عرض الجسم علي ذكر ........
مع الاحترام لكل الآراء🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad و Maxxx_PlayerxXx
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
المجال دا زى اى مجال فيه الكويس وفيه الوحش ولو انت عندك اى شكوك
ريح دماغك وروح لدكتوره ست
اكيد ده الي هيحصل لكن انا حبيت اتناقش مع الناس واخد رأي كل واحد لأن كل واحد له رأي يمكن اكون انا صح ويمكن يكون هو صح الفكره ف أن اختلاف الرأي ميعملش مشكله

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
رجعت من الشغل بدرى وجدت زوجتى غرقانه فى دمها ( اجهاض ) طرت بها الى المستشفى ادخلوها غرفة العمليات فورا . خرج لى الدكتور وقال لى الحمد لل ه جئت فى الوقت المناسب لو تأخرت 10 دقائق لحدث ما لم يحمد عقباه . طاقم غرفة العمليات والدكتور رجال . ما رأيكم دام فضلكم ( أدين لهم بالشكر والعرفان )

• عجبني
التفاعلات: magdy30، صعيدي راقي و مدام دعاء
الفكرة أنه الانتقاء السائد أنه الدكتور الرجل افضل وأكثر خبرة من الدكتور المرأة
خصوصا اذا كان كبير بالعمر شوي وعنده خبرة طبية في مجاله منيح وليس الفكرة أو الغرض أنه عرض الجسم علي ذكر ........
مع الاحترام لكل الآراء🌹
مش شرط في دكاتره نساء شاطرين ف مجالهم بردو لكن وجه نظر كل شخص و رأيه وتفكيره يرجع له

• عجبني
التفاعلات: S A R A H
مش شرط في دكاتره نساء شاطرين ف مجالهم بردو لكن وجه نظر كل شخص و رأيه وتفكيره يرجع له
أكيد في دكاترة نساء شاطرين بس مع تجارب السيئة مع النساء الرجال افضل بصراحة ....

• عجبني
التفاعلات: 🦂🖤 Ziad
رجعت من الشغل بدرى وجدت زوجتى غرقانه فى دمها ( اجهاض ) طرت بها الى المستشفى ادخلوها غرفة العمليات فورا . خرج لى الدكتور وقال لى الحمد لل ه جئت فى الوقت المناسب لو تأخرت 10 دقائق لحدث ما لم يحمد عقباه . طاقم غرفة العمليات والدكتور رجال . ما رأيكم دام فضلكم ( أدين لهم بالشكر والعرفان )
هذا موقف يحترم و يحسب لهم ولكن هذا كان أمر ضروري جدا وقتها انت كل الي عاوزه تنقذ حياه الشخص وانا لو في موقف زي ده مش هفكر مين هينقذ حياتها ولكن انا أتحدث عن الامور العاديه الي الزوجه بتذهب ل تطمئن عن شيء في جسدها أو بدايه حمل و خلافه الضرورات تبيح المحظورات

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و صعيدي راقي
موش شرط اذا لم يتوافر دكتورة نساء في بعض المناطق هتسيبها لما تموت وتقول اصل ماينفعش دكتور يكشف عليها ثاميا الدكتور دا حالف القسم

• حبيته
موش شرط اذا لم يتوافر دكتورة نساء في بعض المناطق هتسيبها لما تموت وتقول اصل ماينفعش دكتور يكشف عليها ثاميا الدكتور دا حالف القسم

• حبيته
أكيد في دكاترة نساء شاطرين بس مع تجارب السيئة مع النساء الرجال افضل بصراحة ....
شكرا لك علي إبداء رأيك ف الاختلاف في الرأي أمر طبيعي بين الناس وانا احترم وجه نظرك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و S A R A H
مهما كان محلف ف هو رجل.غريب ف الأخير لا أقبل أن تكون زوجتي متعريه أمامه
في ناس زيك وفي ناس عكسك بنهاية هدا اسمو طب عاد حسب نوع الزوج ومدى تفكيرو

• حبيته
يا غالي المواقف الطارئة زي كده ليها حكمها .. الضرورة تبيح المحظور .. المهم انقاذ حياة .. ومش مهم وقتها يبقا دكتور راجل و لا حتى كلب بلدي ..
انما في المتابعة و الامراض و المشاكل اللي مش طارئة .. ليه الست تروح لطبيب ذكر ...

• ماااشي
  • أتفق
التفاعلات: فكرى و 🦂🖤 Ziad
شكرا لك علي إبداء رأيك ف الاختلاف في الرأي أمر طبيعي بين الناس وانا احترم وجه نظرك
يعني مثلا دكتورة اسنان مستحيل اروح عندها .... بفضل دكتور الاسنان عن تجربة صدقا انا عم بحكي ..... تحياتي لحضرتك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و 🦂🖤 Ziad
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
إذا كان الأمر ضروري وخطير ستذهب لكن إذا لم يكن هناك شيء خطير يستحق ذلك ف الطبيعي سنذهب ل دكتوره

• حبيته
يا غالي المواقف الطارئة زي كده ليها حكمها .. الضرورة تبيح المحظور .. المهم انقاذ حياة .. ومش مهم وقتها يبقا دكتور راجل و لا حتى كلب بلدي ..
انما في المتابعة و الامراض و المشاكل اللي مش طارئة .. ليه الست تروح لطبيب ذكر ...
اتفق معاك

• عجبني
التفاعلات: فكرى و صعيدي راقي
مع احترامي لرأيك بس انت عرضت الموضوع بشكل خاطئ وفيه توجيه لناحيه واحده والرأي الاخر غير مرحب بيه لان مضمون البوست بيقول كده

• حبيته
يعني مثلا دكتورة اسنان مستحيل اروح عندها .... بفضل دكتور الاسنان عن تجربة صدقا انا عم بحكي ..... تحياتي لحضرتك
شكرا علي مرورك الكريم تحياتي لكي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و S A R A H

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%