NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الغناء في حفل الجن ( الطقاقه نوره )

لأ انا شايفاه كتاب عادي
يمكن انتي مقرتيش فيه قبل كدا الكتاب مش عادي و بيتضمن تعويذات و طلاسم خاصه بالجن ممكن تعمل مصايب زي الي حصلت معانا بعد ما قرا الكتاب قبيلة جن كامله احتلت البيت

يمكن انتي مقرتيش فيه قبل كدا الكتاب مش عادي و بيتضمن تعويذات و طلاسم خاصه بالجن ممكن تعمل مصايب زي الي حصلت معانا بعد ما قرا الكتاب قبيلة جن كامله احتلت البيت
يبني بقولك الكتاب عندي مين كداب اداك المعلومه دي عنه

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
الكتاب بيشرحلك العلوم والقوى الخفية زي قوة الارقام والحروف

يا بنتي بقلك قرأ الكتاب و انا قاعد جمبه و تاني يوم الفجر البيت ولع لوحده و النار مكانتش عالارض كانت فالجو و فضلت النار تولع و تطفي تقريبا 4 ايام لغاية لما جابو واحد شيخ بس متمكن معاه قرين يقدر يكلم الجن لما كلمهم سئل جارنا فين الكتاب الي جبتو من مصر جابهوله راح الشيخ حرقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا بنتي بقلك قرأ الكتاب و انا قاعد جمبه و تاني يوم الفجر البيت ولع لوحده و النار مكانتش عالارض كانت فالجو و فضلت النار تولع و تطفي تقريبا 4 ايام لغاية لما جابو واحد شيخ بس متمكن معاه قرين يقدر يكلم الجن لما كلمهم سئل جارنا فين الكتاب الي جبتو من مصر جابهوله راح الشيخ حرقه
طيب الحكايه دي مش حقيقه انت ممكن تكون سمعتها من حد لأن ده مستحيل يحصل

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
ويقال ان الي كتب الكتاب ده الجن عن طريق الايحاء لـاحمد البوني
الحقيقه انا مستغربه احمد البوني من المؤلفين العظماء ازاي يألف كتاب زي ده . الاعرفه عنه انه كان شخص كويس والف كتب دينيه كتير

طيب الحكايه دي مش حقيقه انت ممكن تكون سمعتها من حد لأن ده مستحيل يحصل
واللهي حصلت و لو جيتي كل المدينه عندنا يعرفو حكاية جارنا ده و الكتاب

الحقيقه انا مستغربه احمد البوني من المؤلفين العظماء ازاي يألف كتاب زي ده . الاعرفه عنه انه كان شخص كويس والف كتب دينيه كتير
الكتاب الاصلي ملوش علاقة مباشرة عن التحضير والسحر
المشكلة ان الكتاب الاصلي اتحرف والي حرفه سحرة وضافوا ليه طرق لتحضير الجن

الكتاب الاصلي ملوش علاقة مباشرة عن التحضير والسحر
المشكلة ان الكتاب الاصلي اتحرف والي حرفه سحرة وضافوا ليه طرق لتحضير الجن
بس الاعرفه ان الكتاب قبل التحريف كان اخطر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%