NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل تقبل كرجل او كانثي مبدأ ان يكون هناك رجلين مع إمرأة واحدة يتنازلون علي نيكها

• انا رجل ولا يمكن اقبل بعلاقة رجلين وامرأة

• انا انثي ولا يمكن اقبل بعلاقة رجلين وامرأة

• انا ذكر واقبل بعلاقة رجلين وامرأة

• انا انثي واقبل بعلاقة رجلين وامرأة او احبه

• غير مهتم

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
متاخدتش الموضوع على صدرك كدا
من حوالى 100 سنه تقريبا كانت من علامات المحبه والاحترام بين الرجال انهم يتبادلو مبسم الشيشه
بينهم بدون محد يمسح مكان التانى
انا جربت العلاقه الثلاثيه ومحصلش الى انت بتقول عليه دا وكانو بيبدلو عليا بدون اى امتعاص
ديما مبهره تقريبا جربتي كل حاجه

• ماااشي
  • عجبني

كتير مننا نفسه يعيش تجربة العلاقة الثلاثية وانا هنا هقول رأي في العلاقة الثلاثية وعاوز الكل يشارك برأيه وفي الاستفتاء​

وجهة نظري :-​

لا يمكن استوعب كيف يمكن لرجل ان يدخل زبه في نفس المكان الذي دخل فيه زب رجل أخر انا ممكن 🤮🤮🤮 لو جيت اعملها ولو انا الي بنيك الاول متحملش ان رجل ينيك من كنت انيكها لأني في هذه الحالة اعتبرها ملكي حتي انتهي منها واتركها بصفة نهائية​

ملحوظه:-مشاركتك في الاستفتاء ٢٠ نقطه تضاف لرصيدك من النقاط ودي هديتي لك
اقبل واسويها مع ماما نجود والها متعه خاصه

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: عشق الأجسام، الصقر_الجارح و White_Wolf
انا شايف فى بعض الردود ان الراجل لا يقبل ان واحد تانى ينيك امرأة معاه بينما هو معندهوش مشكلة انه ينيك اتنين مع بعض.
طيب ازاى تدى نفسك حق وتمنع غيرك منه. 😏

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Fuckbd، الصقر_الجارح و White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • عجبني
انا شايف فى بعض الردود ان الراجل لا يقبل ان واحد تانى ينيك امرأة معاه بينما هو معندهوش مشكلة انه ينيك اتنين مع بعض.
طيب ازاى تدى نفسك حق وتمنع غيرك منه. 😏
كل واحد ليه ميوله

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
اتمنى هذا

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
انا اقبل العلاقه بين رجلين و امرأه و لو جه فرصه اجرب مش هتأخر فى الموافقه و فعلا اصلا تخيلت الموضوع دا كتير

بس انا برضو عايزه ارد على كلامك ان العلاقه بين ست و راجلين مقرفه

انت متخيل كمية القرف لما واحد يدخل زبه فى كس واحده و يلم كل افرازات كسها و بعدين يجى يدخله فى كسى؟ شيئ مقرف جدا لو فكرت فيه مش كدا؟

على الاقل الزب نضافته سهله و بسيطه و لو دخل واحد ورا التاني مش هيبقى بنفس التأثير زى من كس لكس لان الكس محتاج روتين خاص بالنضافه و الاهتمام و الترطيب و التهويه و التعقيم و التعطر و من جوه قبل من بره و لازم بصفه دوريه خصوصا فى حالات الجماع

• عجبني
  • أتفق
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Moheb sex, الصقر_الجارح, White_Wolf و 3 آخرين
انا اقبل العلاقه بين رجلين و امرأه و لو جه فرصه اجرب مش هتأخر فى الموافقه و فعلا اصلا تخيلت الموضوع دا كتير

انت متخيل كمية القرف لما واحد يدخل زبه فى كس واحده و يلم كل افرازات كسها و بعدين يجى يدخله فى كسى؟ شيئ مقرف جدا لو فكرت فيه مش كدا؟

على الاقل الزب نضافته سهله و بسيطه و لو دخل واحد ورا التاني مش هيبقى بنفس التأثير زى من كس لكس لان الكس محتاج روتين خاص بالنضافه و الاهتمام و الترطيب و التهويه و التعقيم و التعطر و من جوه قبل من بره و لازم بصفه دوريه خصوصا فى حالات الجماع
كلامك يحترم عين العقل

• عجبني
  • جامد
  • ماااشي
التفاعلات: الصقر_الجارح، White_Wolf و Fuckbd

كتير مننا نفسه يعيش تجربة العلاقة الثلاثية وانا هنا هقول رأي في العلاقة الثلاثية وعاوز الكل يشارك برأيه وفي الاستفتاء​

وجهة نظري :-​

لا يمكن استوعب كيف يمكن لرجل ان يدخل زبه في نفس المكان الذي دخل فيه زب رجل أخر انا ممكن 🤮🤮🤮 لو جيت اعملها ولو انا الي بنيك الاول متحملش ان رجل ينيك من كنت انيكها لأني في هذه الحالة اعتبرها ملكي حتي انتهي منها واتركها بصفة نهائية​

ملحوظه:-مشاركتك في الاستفتاء ٢٠ نقطه تضاف لرصيدك من النقاط ودي هديتي لك
أقبل رجل آخر صديقى من زمان يركب معايا نفس الانثى فى نفس الوقت او بعد انا ما اخلص معاها .. حصلت كتير معايا

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: White_Wolf
أقبل رجل آخر صديقى من زمان يركب معايا نفس الانثى فى نفس الوقت او بعد انا ما اخلص معاها .. حصلت كتير معايا
يبقي تشيل الفكره من دماغك

• عجبني
التفاعلات: Dr Samy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

مش بتعرف تدخل زبك مكان افرازاته جواها​

• عجبني
التفاعلات: Dr Samy و الصقر_الجارح
  • عجبني

مهو سهل ينظفه

• عجبني
متاخدتش الموضوع على صدرك كدا
من حوالى 100 سنه تقريبا كانت من علامات المحبه والاحترام بين الرجال انهم يتبادلو مبسم الشيشه
بينهم بدون محد يمسح مكان التانى
انا جربت العلاقه الثلاثيه ومحصلش الى انت بتقول عليه دا وكانو بيبدلو عليا بدون اى امتعاص
فيه رجاله بتقبل بس مش كتير

• عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%