NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العزيمه و القوة | السلسلة الأولى - حتى الجزء الثالث 25/4/2022

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
حلوة و مثيرة، متتأخرش علينا يا معلم

:D :D :devilish: :devilish: 👏 👏 :unsure: :unsure: 😘 😘 🤪 🤪 :love: :love: (y) (y) :coffee: :coffee: 😍 😍

بالتوفيق و ما تيجي علي نفسك و ذاكر كويس و في انتظارك بعد الامتحانات

جزء جميل جدا ومستنينك بعد لما تخلص امتحانات

امال ايه كلاود وابولو دول انا مش عارف لقيتك شقلبت القصه مره واحده

بلاش ايموشنات وانت بتكتب وبلاش تتكلم كلام بعيدا عن القصه عشان متخرجش القارئ من مود التركيز مع القصه انت كده بتبوظ قصتك بطريقة سردك للقصه نصيحه خليك في سياق القصه يعني مثال انت تكلمت عن ان الخاتم فيقه قدرات كثيره لو قولت ان غاندلف قالك انه هيدربك عليها وهيخليك تكتشفها في وقتها افضل من الاسلوب اللي حكيت بيه حاول تغير اسلوبك ف سرد الاحداث

هوا مين كاتب القصص دي يغالي؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء ده كتمهيدي فقط ولو معجبكمش قولو عادي وكمان قولو اي اللي ناقص عشان احسن من اللي جاي

Enjoy ❤️🌹
يبرنس القصه جامده ومشوقه بصراحه واسلوبك حلو جدا في السرد بس اتأخرت في بقية الاجزاء وين الرابع بقالي 3 ايام مستني الباقى وصدقني لو التزمت في مواعيد الاجزاء هيزيد التفاعل اصل القصه حلوه اوي فهمت ي برو

• حبيته
التفاعلات: Bastcrono
يبرنس القصه جامده ومشوقه بصراحه واسلوبك حلو جدا في السرد بس اتأخرت في بقية الاجزاء وين الرابع بقالي 3 ايام مستني الباقى وصدقني لو التزمت في مواعيد الاجزاء هيزيد التفاعل اصل القصه حلوه اوي فهمت ي برو
ي حب انا فاضلي شهر ونص واخلص امتحانات الثانويه العامه ف مينفعش خالص دلوقتي اني اكتب اي جزء وغير كده انا عايز الم اكبر قدر ممكن من المعلومات ف بعد الامتحانات اكيد بعدها ب اسبوع هنزل قصه جديده مشابهه لقصه الاراده لو انت قريتها و enjoy 🌹❤️

ي حب انا فاضلي شهر ونص واخلص امتحانات الثانويه العامه ف مينفعش خالص دلوقتي اني اكتب اي جزء وغير كده انا عايز الم اكبر قدر ممكن من المعلومات ف بعد الامتحانات اكيد بعدها ب اسبوع هنزل قصه جديده مشابهه لقصه الاراده لو انت قريتها و enjoy 🌹❤️
تمام يبرو هنستنا والقصه تستحق وابقا قللي اسم القصه الثانيه برضوا ه تابعك ..

• حبيته
التفاعلات: Bastcrono
طب ياشباب أنا همسح القصه خالص ومش هكمل فيها خالص وده لسبب مجهول

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
طب ياشباب أنا همسح القصه خالص ومش هكمل فيها خالص وده لسبب مجهول
طب ع الاقل فهمنا لو عشان الامتحانات سهله لكن سبب مجهول يبقى انت بتزعلنا كلنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل