NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العزيمه و القوة | السلسلة الأولى - حتى الجزء الثالث 25/4/2022

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
تحبو أنزلكم الجزء الجديد النهارده ولا لا 🤔

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
الجزاء صغير 🥺🥺

وسعت منك يسطا بس اشطااا 😂😂🖤 ... عاش كمل يعم باست ومتبضتش كسمي ونزل بسرعة عشان بتخنق من الكتاب الل بينزله كل سنة دول 😑

وسعت منك يسطا بس اشطااا 😂😂🖤 ... عاش كمل يعم باست ومتبضتش كسمي ونزل بسرعة عشان بتخنق من الكتاب الل بينزله كل سنة دول 😑
خلصانه ب برو هحاول انزل الجزء الجديد ف اسرع وقت عشانك يعني السنه الجايه كده ع اول واحد باذن ***😂😂💔

خلصانه ب برو هحاول انزل الجزء الجديد ف اسرع وقت عشانك يعني السنه الجايه كده ع اول واحد باذن ***😂😂💔
اول واحد ولا اول اتنين هءهءهءهءهء 😑😑

• محزن
التفاعلات: Bastcrono
اول واحد ولا اول اتنين هءهءهءهءهء 😑😑
لي يسطا كده انت معندكش بضان تخاف عليها😥😥

• بيضحكني
التفاعلات: R3D
الخميس جه و الساعه بقت 8 ولسه منزلش الجزء الجديد مع انك قايل كل خميس الساعه 7 هنتزل جزء جديد

الخميس جه و الساعه بقت 8 ولسه منزلش الجزء الجديد مع انك قايل كل خميس الساعه 7 هنتزل جزء جديد
اومال الجزء التاني اللي نزل أولت امبارح ده كان بتاع اي 🤔🤔

• محزن
القصه حلوه بس ياريت تطول الاجزاء عشان الحزء صغير فشخ ومنتظر الجزء الجديد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Lisandro و Bastcrono
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عظمة عظمة القصة جامدة فشخ يسطا انا كنت هموت واعرف الخاتم بيعمل اية 😅ياريت تكملها اوع توقف فكك من كل اليقول مش حلوة

• حبيته
قصتك فكرتها رائعه يسلم مخك تاني شيء اسلوبك حسنه اكتر من كده تالت شيء نوع في الاحداث اكتر من كده اعمل عملية جذب للقارئ اكتر و اكتر

تقريبا يا اخ انتا نسيت انك كتبت قصه وعجبت الناس فشخ صح

تقريبا يا اخ انتا نسيت انك كتبت قصه وعجبت الناس فشخ صح
لا أنا منستش ولا حاجه بس لان انا ف ثانويه عامه ومش هقدر اكتب ولا جزء غير بعد مخلص الامتحانات وبعدين القصه كانت مدفونة بين القصص وفي قصص احسن مني شوفوها وهتعجبكم

يسطا مهما كان في قصص حلوه بس برضو قصتك فاجره وعندي فضول اعرف تكملتها وعايز اعرف هتكملها ولا ايه
لا أنا منستش ولا حاجه بس لان انا ف ثانويه عامه ومش هقدر اكتب ولا جزء غير بعد مخلص الامتحانات وبعدين القصه كانت مدفونة بين القصص وفي قصص احسن مني شوفوها وهتعجبكم

جزء جامد نييككك عاش فشخ خلص يسطا الثانوي براحتك فشخ وتعالي كمل وكسم اي حاجه تلهيك عن مستقبلك..سلام ي اخ

• حبيته
تم أضافة الجزء الثالث

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%