NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال الظلال الداكنة ـ حتي الجزء السادس 25/11/2023

السابع راح ينزل قريب
امتي عشان انت بي الحته الاخيره في جز سادس انت خليت قصه مولعه من دلوقتي لني في سيناريهوت كتير زي انوا داليا هتعمل ايه لماتعرف ايه اللي حصل لي ابنه و هتتصرف ازي و علاء هيحصلوا ايه هو شلتوا و خالد هيعمل ايه هل هياخد صف ابنو ولا ايه وسيبك من كل ده محمود هيحصل ايه معه هيعمل مع ياسمين ايه انت قصه دي لو فضلت مولعه كده لحد اخرها ممكن تاخد قصه موسم و يتعمل منها سلاسل انا شايف كده

• عجبني
التفاعلات: الشبح الخفي
امتي عشان انت بي الحته الاخيره في جز سادس انت خليت قصه مولعه من دلوقتي لني في سيناريهوت كتير زي انوا داليا هتعمل ايه لماتعرف ايه اللي حصل لي ابنه و هتتصرف ازي و علاء هيحصلوا ايه هو شلتوا و خالد هيعمل ايه هل هياخد صف ابنو ولا ايه وسيبك من كل ده محمود هيحصل ايه معه هيعمل مع ياسمين ايه انت قصه دي لو فضلت مولعه كده لحد اخرها ممكن تاخد قصه موسم و يتعمل منها سلاسل انا شايف كده

المهم لا تضع في خيالك اشياء كتيرة لان ممكن لا تحصل و اتفقد متعة قراءه القصه هي راح تكون جديده من نوعها ام عن السلسلة الثانية بس انتهي من هي السلسلة اولا 😂😂

المهم لا تضع في خيالك اشياء كتيرة لان ممكن لا تحصل و اتفقد متعة قراءه القصه هي راح تكون جديده من نوعها ام عن السلسلة الثانية بس انتهي من هي السلسلة اولا 😂😂
طيب انت هتنزل جزء جديد امتي ولا لسه بتكتب في انا عمتنا نفسي بارت السابع ينزل بكتير بكره

تم اضافة الجزء السادس
القصه جميله جدا بس هو ليل القصه هيفضل محطوط عليه كده كتير مش هيقوم بقا

جزء روعه واكثر شئ ممتع موضوع الصور دا بجد مشكوره جدا لتعبك ومجهودك وياريت ما تتاخريش علينا لو امكن ف انتظار ابداعك

جزء روعه واكثر شئ ممتع موضوع الصور دا بجد مشكوره جدا لتعبك ومجهودك وياريت ما تتاخريش علينا لو امكن ف انتظار ابداعك
معك ريم كتابة القصة __ مشكور يا غالي علي تعليقك بنسبة لي الكتابة يكون الجزاء طويل و ياخذ كثير من الوقت

• عجبني
التفاعلات: Kawarshi و غريب عن العالم
  • حبيته
التفاعلات: الشبح الخفي
جزء حلو بجد تسلم ايدك

في انتظار الجديد

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • بيضحكني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • بيضحكني
التفاعلات: ⍥ ȷබᓄ.