NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

moo25

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عمري ١٥ سنة امارس العادة السرية بس ما تكفيني. ولهاذا ادخل بعض الاشياء في طيزي. هل يوجد مخاطر لهاذا الفعل.و كيف ابتعد عن العادة السرية؟

• عجبني
التفاعلات: دكتور اسوانى
هتتعود على كدا وهتطلب منك زبر وساعتها مش هتعرف تتراجع

عمري ١٥ سنة امارس العادة السرية بس ما تكفيني. ولهاذا ادخل بعض الاشياء في طيزي. هل يوجد مخاطر لهاذا الفعل.و كيف ابتعد عن العادة السرية؟
تعالي خاص اقولك ع مخاطر و ادلعك اوي و تنسي العادة السرية و انا معاك اوي 😍🔥 هكون صاحبك الي هينقذك بجد

غير طبيعي
انتبه بعد كده هتطلب حاجات تانيه

١٥ ده انت لسه بدري عليك

انا تعلمت واعرفت الجنس لما كنت صف تالت واول مرة جربت دخل العب بطيزي كنت صف سابع يعني اول اعدادي وكانت اشياء رفيعة ومن وقتها حسيت بحب للقصة.. يبدو وقت تجرب هيك شي من صغر بتثبت فيك وخصوصا الطيز بتعشق هيك شي بس عطيتها شوي بتطلب منك دائما.. اهم شي اعتدل بطيزك لاتجهدها كل اسبوع مرة بالكتير واتعلم اساسيات اللعب بالطيز مشان ما تأذي نفسك.. ومافي اضرار للعادة السرية قريت كتير مراجع ومصادر اجنبية ودراسات.. بالنهاية انت بترجع لنفسك اذا بتحب ام لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عاوزه تبطلي ؟

انت عاوزه تبطلي ؟
لا بس بعتدل مابعمل دائما .. ممكن بين المرة والمرة شهر حتى العب بطيزي .. هيك بضمن سلامتي وبستمتع ♡

ابعد عن الطريق ده لو مش عاوز تبقى سالب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%