NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الطريق نحو التغير ـ حتي الجزء الثالث 2/8/2022

و**** يحمو يوم مسيبناا الموس يمشي خصرناا مدرب كبير نيك وبتاع ماتشات الكبيره
مشكلتيو انو مش بيعرف يلعب جيم مقفول إنما بتلعب جيم مفتوح بيفشخ أي فريق

انا عايز افهم حاجه عندك الدكه فيها ياسر و بدر ومتولي بتلعب محمد عبد المنعم وأيمن اشرف ليه الغلط بتاعت الاجوان بتحصل ف معظم الماتش كنت بتعوض حت اني الدفاع ضعيف بنك بخلي حمدي فتحي يغطي ور و السوليه مفشوخ بداني غير باقي العيب الي مفروض متلعبش في الاهلي نهائي
بجد اللي معصبني السولية اللي بينزل كل الماتشات وهو اصلا بينزل تايه في الملعب مش عارف هو بيعمل ايه والماتش ده كان محتاج طاهر حرفيا ياريته كان يلحق الكاس بس مش هليحقه للاسف

بجد اللي معصبني السولية اللي بينزل كل الماتشات وهو اصلا بينزل تايه في الملعب مش عارف هو بيعمل ايه والماتش ده كان محتاج طاهر حرفيا ياريته كان يلحق الكاس بس مش هليحقه للاسف
العيب تعبنا ياسطا وانا و**** لم بتفرج بتعب من الشلل الي بيقدموا ف حرام صحتي اهم الصراح لم العيب تسترجل تستهل التشجيع

عااااش اوي يا اخويا وشكل الدمار كله جاي

• حبيته
التفاعلات: متهور موت
العيب تعبنا ياسطا وانا و**** لم بتفرج بتعب من الشلل الي بيقدموا ف حرام صحتي اهم الصراح لم العيب تسترجل تستهل التشجيع
ده اكيد بس بردك احنا علي المرة قبل الحلوة معاه فاحنا نشجع ونشجع علشان الاهلي مش علشان اللعيبة اللي بتتناك دي

• حبيته
التفاعلات: متهور موت
ده اكيد بس بردك احنا علي المرة قبل الحلوة معاه فاحنا نشجع ونشجع علشان الاهلي مش علشان اللعيبة اللي بتتناك دي
ياعم انا بشجع الاهلي مش العيب بس مش بتعصب زي الاول لم الاهلي بيلعب بروح هيفشخ أي حد بس العيب بتنناك بنخود ملايين ومفيش حد بيشد عليهم و**** لو بيلعب بالناشئين هيكلو النجيل بحب الي يلعب بروح مش نزل 90دقيقه تبقي خول ف الملعب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم انا بشجع الاهلي مش العيب بس مش بتعصب زي الاول لم الاهلي بيلعب بروح هيفشخ أي حد بس العيب بتنناك بنخود ملايين ومفيش حد بيشد عليهم و**** لو بيلعب بالناشئين هيكلو النجيل بحب الي يلعب بروح مش نزل 90دقيقه تبقي خول ف الملعب
مهو بقا كابتن بيبو بينزل يطبطب عليهم ويتفرج عليهم في التمرين لكن مفيش شد منه حرفيا لانه طيب والزمن ده مينفعش زي بيبو وكدة لان كدة ولا لعيبة ولا ادارة هتعمل حاجة حرفيا

مهو بقا كابتن بيبو بينزل يطبطب عليهم ويتفرج عليهم في التمرين لكن مفيش شد منه حرفيا لانه طيب والزمن ده مينفعش زي بيبو وكدة لان كدة ولا لعيبة ولا ادارة هتعمل حاجة حرفيا
كلام صح جدا

يلا خير اللي جي خير ان شاء **** ♥️
انشاء **** نكسب الزمالك عشان دول ولاد شرموط ما بيصدق يشمتو فينا

• حبيته
التفاعلات: Le loup
انشاء **** نكسب الزمالك عشان دول ولاد شرموط ما بيصدق يشمتو فينا
دي حقيقة بس في الاخر كلنا اخوات المفروض يبقي فيه روح رياضية اكتر من كدة

يستا الجزء الجديد امتا

دا انا اموت كده دا انا استنيت الجزء دا بالعافيه
و**** يخوياا صعب علياا اوى اخلصه قبل كدا

• حبيته
التفاعلات: Elza7im