NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصداقه الحقيقيه عمله نادره جدا و صعب جدا جدا تلاقيها فى الواقع حتى لو مع صديق متربيين مع بعض و اصدقاء عمر

فمن المستحيل تكون صداقه حقيقيه على النت مش الموقع دا بس اخرج و اتعامل مع الناس و شوف حد شبهك و انت شبهو و الصداقه تيجى بعدين
عارف انها عمله نادرة وصعبه جدا بس علي الاقل لو بنحاول نلاقي اصدقاء هنا او في الحقيقه ليه دايما بيكون الكذب هو الاساس

انا عارف طبعا ان المنتدي هنا جنسي والكل داخل يعيش الحياة بخياله بس ليه صعب اننا نلاقي صدقات حقيقيه مبنيه علي الصدق والاحترام المتبادل بين الطرفين يبقي دا الاساس مش الاساس جنس ومتعه وهميه ولا دا فعلا بقي صعب ؟؟
ولد وبنت لا مستحيل
انا طلعت ب 3 رجاله من هنا منهم واحد معايا فى الكليه ونفس سنى وفرقتى كمان وعادى جدا

• عجبني
التفاعلات: sad_man25
ولد وبنت لا مستحيل
انا طلعت ب 3 رجاله من هنا منهم واحد معايا فى الكليه ونفس سنى وفرقتى كمان وعادى جدا
**** يديخليكو لبعض

• حبيته
التفاعلات: AMG.
لا انا مش بدور علي بنات بس وبالفعل اتكلمت مع شباب هنا بس لقيت الكذب سيد الحديث ومفيش حد عارف معني الصداقه
صديقي انته ممكن تكون اكلمت مع ناس في طبعها الكذب اما المنتدي كله ناس راقيه ورائعه

• عجبني
لانه انت في منتدي جنسي يلي داخل هون اخر شي ممكن يفطر فيه أنه يبحث عن صداقات
هو عم بيدور علي المتعة اشيا في خياله حابب يحققها يعني هيك قصص بي الصداقة هاد شي مو مستحيل بس مش من ضمن الأوليات يلي هو عم بدور عليها
للعلم في ناس هون عندهم ثقافة بتجنن ❤️

• عجبني
الصداقة الحقيقية بتبقى معدومة فالدنيا

• عجبني
لانه انت في منتدي جنسي يلي داخل هون اخر شي ممكن يفطر فيه أنه يبحث عن صداقات
هو عم بيدور علي المتعة اشيا في خياله حابب يحققها يعني هيك قصص بي الصداقة هاد شي مو مستحيل بس مش من ضمن الأوليات يلي هو عم بدور عليها
للعلم في ناس هون عندهم ثقافة بتجنن ❤️
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲
  • حبيته
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصداقه الحقيقيه تحصل في وقتين
اولهم وقت البراءة
أصحابك الي عاشو معاك من و انت لسة بريئ

ثانيهم و قت النضوج
أصحابك الي حتلاقيهم جمبك في طريقك و بعد ما الدنيا عملت عليك و اتعلمت منها

• عجبني
الصداقه الحقيقيه تحصل في وقتين
اولهم وقت البراءة
أصحابك الي عاشو معاك من و انت لسة بريئ

ثانيهم و قت النضوج
أصحابك الي حتلاقيهم جمبك في طريقك و بعد ما الدنيا عملت عليك و اتعلمت منها
كلامك جميل

• أتفق
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
انا عارف طبعا ان المنتدي هنا جنسي والكل داخل يعيش الحياة بخياله بس ليه صعب اننا نلاقي صدقات حقيقيه مبنيه علي الصدق والاحترام المتبادل بين الطرفين يبقي دا الاساس مش الاساس جنس ومتعه وهميه ولا دا فعلا بقي صعب ؟؟
بص قولا واحدا مفيش صداقة بين راجل وست الا وهتلاقي الجنس داخل في الموضوع .. دي طبيعة انجذاب كل طرف التاني .. الراجل بيبقي مستني اللحظة المناسبة عشان يدخل ويحول العلاقة من مجرد كلام بين اتنين لبداية مشاعر جنسية تحصل بينهم وكل واحد حسب هيوصل في العلاقة لايه ..عندك من اول مسك االايد لحد العلاقة الجنسية الكاملة .. عشان كده صعب تلاقي صداقة حقيقة بمفهومها الحقيقي

• عجبني
الصداقات هتتولد من تشابه الاراء و التوجهات الفكريه.

• عجبني
كل ده موجود بس مفيش امان للأمان

• عجبني
الصداقه الحقيقيه عمله نادره جدا و صعب جدا جدا تلاقيها فى الواقع حتى لو مع صديق متربيين مع بعض و اصدقاء عمر

فمن المستحيل تكون صداقه حقيقيه على النت مش الموقع دا بس اخرج و اتعامل مع الناس و شوف حد شبهك و انت شبهو و الصداقه تيجى بعدين

بصي ليا تجربه مختلفه شويه انا بحب هوايه الصيد و اول مره انزل اصطاد كتت لوحدي مع الوقت اشتركت في جروبات صيد و عملت صداقات عن طريق الجروبات وصلت اني سافرت معاهم للصيد في اسكندريه و السويس و بالذات ان الصداقات اتطورت لحضور مناسبات عائليه افراح و كده و حد اتوظف معايا في شغلي كنت اعرفه عن طريق جروبات الفيس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%