NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

sad_man25

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عارف طبعا ان المنتدي هنا جنسي والكل داخل يعيش الحياة بخياله بس ليه صعب اننا نلاقي صدقات حقيقيه مبنيه علي الصدق والاحترام المتبادل بين الطرفين يبقي دا الاساس مش الاساس جنس ومتعه وهميه ولا دا فعلا بقي صعب ؟؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شخص مجهول الهوية, بتاع كلو, AMG. و 2 آخرين
انا عارف طبعا ان المنتدي هنا جنسي والكل داخل يعيش الحياة بخياله بس ليه صعب اننا نلاقي صدقات حقيقيه مبنيه علي الصدق والاحترام المتبادل بين الطرفين يبقي دا الاساس مش الاساس جنس ومتعه وهميه ولا دا فعلا بقي صعب ؟؟
الصداقات هتتكون مع الوقت

• عجبني
التفاعلات: sad_man25
  • عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
انا من ساعت مدخلت المنتدي وانا نفسي الاقي ده

• عجبني
انا من ساعت مدخلت المنتدي وانا نفسي الاقي ده
صدقني المنتدي هنا الكل عايش في احلامه والاغلب داخل ييتفرج وفي الحقيقه الاغلب بتاع مصلحته

هو ليه كله بيهاجم و خلاص
رد على سؤالك اذا كان الناس بقت تخاف من اللي يعرفوهم ع الحقيقة لاسباب كتيره تفتكر حد هيطمن هنا اكيد لا فمتلومش حد وصدقني لما الناس تحس بالأمان وتطمن هتتكلم عادي وهيتم كل حاجه بس الامان صعب في الحقيقه واصعب هنا

• عجبني
هو ليه كله بيهاجم و خلاص
رد على سؤالك اذا كان الناس بقت تخاف من اللي يعرفوهم ع الحقيقة لاسباب كتيره تفتكر حد هيطمن هنا اكيد لا فمتلومش حد وصدقني لما الناس تحس بالأمان وتطمن هتتكلم عادي وهيتم كل حاجه بس الامان صعب في الحقيقه واصعب هنا
كلامك يحترم بس صدقني اوقات الواحد بيحب يلاقي حد يفضفض معاه احسن من التصفح وتضييع وقت وحوارات

بص أنا مكون صداقات من هنا وحقيقيه بس لسه محصلش نصيب واتقابلنا بس مع الوقت هنتقابل
وأغلب الاصدقاء دول شباب وبنت
ومش شرط تكون صداقه مع بنات بس لان شكلك داخل عايز بنات بس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡 و sad_man25
ماتصحكش الاغلبية السكينه سرقاه وبيتعامل ع انه جنسي ومحدش بيقدر قيمه الكلمه اللي يعرف معناها بجد

• عجبني
بص أنا مكون صداقات من هنا وحقيقيه بس لسه محصلش نصيب واتقابلنا بس مع الوقت هنتقابل
وأغلب الاصدقاء دول شباب وبنت
ومش شرط تكون صداقه مع بنات بس لان شكلك داخل عايز بنات بس
لا انا مش بدور علي بنات بس وبالفعل اتكلمت مع شباب هنا بس لقيت الكذب سيد الحديث ومفيش حد عارف معني الصداقه

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
ماتصحكش الاغلبية السكينه سرقاه وبيتعامل ع انه جنسي ومحدش بيقدر قيمه الكلمه اللي يعرف معناها بجد
احنا بنتمني حتي لو متاكد انها مش هتحصل بس بنفضفض وبنتناقش

احنا بنتمني حتي لو متاكد انها مش هتحصل بس بنفضفض وبنتناقش
نادرا زى ما بقولك اللى يفهم معنى الكلمه بجد وزى ما قولتلك كتير رغم احترامه ليك يقولك اصل احنا اتعرفنا فين ونظرتك والسكينه بتقي سارقة ناس مش يعرفوا يفرقوا بين معنى الصداقة بجد واللى اى كلام

• عجبني
نادرا زى ما بقولك اللى يفهم معنى الكلمه بجد وزى ما قولتلك كتير رغم احترامه ليك يقولك اصل احنا اتعرفنا فين ونظرتك والسكينه بتقي سارقة ناس مش يعرفوا يفرقوا بين معنى الصداقة بجد واللى اى كلام
رايك فوق الممتاز تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Newyaso
لو قصدك بين الرجالة و بعضها فدا موجود و ممكن لكن بين الراجل و الست و خصوصا هنا مستحيل
الراجل و الست المشاعر الي تجمعهم اكتر و اكبر من الصداقة حتي لو مقالوش دا

• عجبني
لو قصدك بين الرجالة و بعضها فدا موجود و ممكن لكن بين الراجل و الست و خصوصا هنا مستحيل

تسلم

• عجبني
التفاعلات: HazemElmasry
لا انا مش بدور علي بنات بس وبالفعل اتكلمت مع شباب هنا بس لقيت الكذب سيد الحديث ومفيش حد عارف معني الصداقه
خلاص انا موجود اهو

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصداقه الحقيقيه عمله نادره جدا و صعب جدا جدا تلاقيها فى الواقع حتى لو مع صديق متربيين مع بعض و اصدقاء عمر

فمن المستحيل تكون صداقه حقيقيه على النت مش الموقع دا بس اخرج و اتعامل مع الناس و شوف حد شبهك و انت شبهو و الصداقه تيجى بعدين

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و sad_man25

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%