NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة الشغالة و بنتها الجامدين

A7aneek47

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الموضوع كله بدا من الشغاله الي بتجيب بنتها معاها بنتها مش قصيره ولا طويله حاجه في النص جسمها مكنش اسمر اوي طيزها صغيره و صدرها متوسط و دايما كانت بتلبس مفتوح من عند صدرها و مخبيش عليك صدرها بيبقا شكلو جناااان و لاحظت اني ديما ببص على صدرها و كانت بتلبس مفتوح كانت بتبقى قاصده توطي قدامي عشا تبينو اكتر و انا كنت بشوف المنظر زبي يقف و كانت بتاخد بالها و تفضل بصاله و ديمان كانت تخش عليا القوضه و توطي تعمل اي حاجه في الأرض و في مره جم و انا كنت قاعد في الصاله البت دخلت غيرت في اوضتي و خرجت عشان تشتغل و كانت سايبا كلوتها الي كان نضيف و زي الفل و ريحه كسها الي تجنن فا انا دخلت الاوضه فضلت اشم فيه و بدعك زبي من فوق البنطلون مش قادر انسا ريحه الكلوت و هو مغطي وشي و مره واحده امها دخلت عليا و فضلت تضحك عليا و تقولي قفشتك قامت مقربه مني و حطط كلوت بنتها في بوقي و فضلت تقولي عايزها يا خول و هيا بتدعك في زبي و انا بهز راس و سابتلي الكلوت و مشيت بس معملتش حاجه و جم بعدها عادي بس لاحظت ان البت هيجانه و بتعمل حركات تهيجني اكتر زي مثلا كنت ابقا معدي وراها و هيا بتمسح و هيا شيفاني تفضل ترجع لحد اما طيزها تخبط في زبي و ابقا قاعد تيجي تمسح تحت رجلي و تقرب بوشها من زبي و طبعا كل دا هيا و امها واخدين بالهوم اني هاموت عاليها بس بصراحه مكنتش عايز امها لأنها مش عجباني بس امها طلعت معرصه و بقرون و في مره عرفت انهم جاين و أهلي مش في البيت عرفت قبل ما يجو بيوم قمت زبت نفسي و حلقت شعر زبي و جم تاني يوم و فتحتلهم الباب و انا بالفوطه كأني كنت باخد دش و هيا داخله ضربتها ضربه خفيفه على طيزها قامت بصالي و عضت شفايفها انا في اللحظه دي ولعت و دخلت الحمام و سبت الباب مفتوح مقفلتوش بالمفتاح يعني قامت هيا اتلككت و دخلت فتحت الباب مره واحده كنت انا قلعت الفوطه و زبي مكنش منتصب قوي و وقفت مكانها من الصدمه فضلت بصالي و هيا بتعض على شفايفها و ايدها بتتحرك نحيه كسها و انا مدارتش بتاعي قمت قايلها انجزي شوفي عايزه ايه اخلصي بزعيق قامت قالتلي حاضر و دخلت تطلع المنظفات و هيا موطيه و طيزها نحيتي قمت انا جي من وراها و فضلت احك زبي في طيزها و العب في كسها بأيدي و هيا بتتاوه و بتطلع آهات خفيفه قمت رافع العبايه و مقلعها الكلوت و خدت منو نفس عميق قامت امها نادت عاليها قامت سابتلي الكلوت و راحت لأمها قمت انا واخد الكلوت و دخلت الاوضه و قعدت على السرير زي المودلز الأجانب و حطيت الكلوت على زبي و ناديت عاليها جت و و دخلت من الباب قمت مشاورلها على زبي و جت نزلت على ركبها رفعت الكلوت و بتلحس زبي بكسوف و رمتلي الكلوت على وشي و انا فضلت اشم فيه و الكسوف بتاعها راح و بقت تمصو و هيا بصالي في عيني هنا جت امها ضحكت ضحكه كدا و وقفت تتفرج من عند الباب وقامت سيبانه و ماشيه قمت انا شادتها نيمتها على السرير و فضلت الحس في كسها و ارضع في بزازها وهيا اهاتها بتعلي قمت لفتها بقت نايمه على وشها و قمت نازل على طيزها و فضلت الحس في كسها و طيزها قمت حاطه في طيزها واحده واحده و هيا صوتها بيعلي بس معجبناش الخلفي قمت مطلعه و رزعه في كسها مره واحده و قامت راقعه بالصوت و تقولي مش قادره و انا كنت قاصد عشان اسمع امها قمت شايله مسحت شويه الدم و قمت رزعه مره واحده تاني قامت مصوته بس المرادي صوتها كان مليان متعه و انا قاعد عمال ارزع و مع كل اه منها انا بهيج اكتر لما نزلت شهوتها على زبي انا اتجننت و فضلت ارزع لحد ما حسيت اني هاجيب قمت مطلعه و جبتهم على الأرض و قدت جمبها اقفش و ارضع بزازها و هيا ايدها على زبي قام وقف تاني المرادي قعدتها على الأرض في وضعيه دوجي ستايل قدام المرايه روحت مدخله و فضلت اديها سبنكات و بشد شعرها و فضلنا على كدا لحد اما جبت تاني على المرايه و كنت قاصد عشان امها تيجي تمسح لبنى و قمنا ريحنا على السرير و ناديت امها عشان تيجي تنضف و اما على السرير و بنتها في حضني بس لاحظت ان امها لابسه لبس سكسي المرادي اول مره تعملها و طلعت جامدا طلع عندها إمكانيات و كان شكلها هايجان اوي من الي حصل بيني و بين بنتها و كانت بتبصلي انا و بنتها و احنا على السرير و عريانين و بنتها في حضني و انا لاحظت قمت مقرب من بنتها اكتر و هيا واقفه و فضلت ابوس فيها و ادعك في كسها و زبي وقف تاني حسيت بأيد امها على زبي و انا كنت مستمتع ايد على زبي و الايد التانيه على كس بنتها تلحس في كس بنتها شويه و تمص زبي شويه و انا وبنتها شغالين بوس و بتاع روحت قايم مقلعها لبسها و نزلت عند كسها و بقلعها الكلوت لقيت كس وردي نضيف و ناعم زي بنتها نزلت لحس فيه و هيا كانت محرومه عشان جوزها سايبها و مسكت دماغي و انا بلحسلها و بقت تزقها نحيت كسها اكتر و اكتر و ريحه كسها تجنن و انا مكمل لحس مستحملتش و نزلت شهوتها كان الطعم خرافي و بعدين نمت على السرير و قعدت على وشي و بنتها قعدت على زبي فضلت تتنطط و هما الاتنين كانو في مسابقه آهات و شويه و بدلو اول ما امها قعدت على زبي انا اتجننت بقت هيا بتتنطط و انا برزع و في نفس الوقت فاشخ كس بنتها و شويه و نيمتها على بطنها و بقيت ارزع جامد في كسها و هيا بتلحس كس بنتها و انا بضربها على طيزها لحد اما نزلت شهوتها قمت مطلعه و حطيته في كس بنتها و بقيت ارزع جامد و امها بتبوس فيها و بتمص بزازها و قعدت على وشها و انا فضلت ارزع لحد اما حسيت اني هاجيب لبنى قمت مطلعه نزلو هما الاتنين على ركبهم و فضلوا يمصوا في بتاعي لحد اما بتاعي انفجر نزلت على وشها و وش امها و على بزازهوم و كل واحدا منهوم باست بتاعي و لحسو شويه من اللبن السخن و عجبهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: النسر المحلق، azizah و زوبرى 21 سم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي امها متكلمتش لما انت فتحتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%