NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ناديه الشرموطه

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
20 أكتوبر 2023
المشاركات
136
مستوى التفاعل
458
نقاط
687
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
(الشرموطة ناديا و أبنها)
كتابة وتأليف الكاتبة ناديا الشرموطة
و الكاتب Mahmod Bnz

* الجزء الأول*
انا اسمي محمود من مصر
انا عندي ٢٢ سنة ساكن مع مامتي لوحدينا من توفي والدي من أكثر من ٥ سنوات
مامتي اسمها ناديا عندها ٤٠ سنة
هي تشبه المرا الفلاحة طولها ١٦٠ سم و وزنها ٩٠ كغ
جسمها معبي بزها كبير شوي يجي قد الشمامة
طيزها كبيرة برضو عريضه ومدورة ومرفوعة
ولونها أبيض يعني حتى مرا فرس
هي لما تكون بشارع يبقى الكل بيبص عليها عايزين ياكلوها بعيونهم
نحنى وضعنا المادي سيء نعتبر فقراء
والدي ترك لينا البيت المقيمين فيه ، بيت صغير وقديم عبارة عن غرفة نوم ومطبخ وحمام وصالون صغير
وترك لينا محل صغير بلحارة بلزق بيتنا ومأجرينه لعم حسن
ودا عم حسن جارنا وهو شخص محترم وملتزم وصديق والدي من زمان
كنت ابقه اروح ألعب مع اولاده من زمان وانا ولد
اوقات نلعب بلحارة او عنده فلبيت ، وهنرجع للموضوع دا بوقت تاني من القصة .
ودا عم حسن شخص بجسم جبار
طويل يبقى ١٩٠سم و وزنه أكثر من ١٢٠ كغ

نسيت أوصفلكم نفسي
انا طولي ١٧٠ سم و وزني ٨٠ كغ
جسمي مليان شوي زي ماميتي
مفيش شعر فجسمي ولوني ابيض مثل ماما
اصل انا بشبها كثير لدرجة الناس بلحارة بيتريقوا علي وبقولوا أهو اجت ناديا

المهم نخش بمواضيع القصة :
مرة كنت راجع من الجامعة بدري عشان كنت تعبان شوي ومفيش محاضرات كثيرة أصل انا بدرس هندسة مدنية
ونا بلحارة بشوف محل عم حسن بلحارة مغلق على غير العادة هو فاتح بقالية
استغربت وبقيت مكمل ناحية البيت وبفتح الباب واول ما ادخل اسمع صوت غريب جاي من البيت
انا الاول اتخضيت خفت يكون في حرامي او يكون مامتي حصلها حاجا
سكرت الباب بشويش ودخلت ناحية الصوت الكان جاي من أوضة النوم
تسحبت بشويش و تفرجت من خرم الباب وهنا بشوف صدمة عمري
شفت العمري ما اتخيله 😱
شفت ماما نايمة على طرف السرير ورافعة رجولها على كتاف الشخص الكان بينيكها
والصدمة الأكبر كانت ان البينيك ماما هو عم حسن
عم حسن الكنت فاكره محترم ومتدين ومالوش بلأمور الوسخة دي
كان مخلي رجول مامتي على كتافه ومدخل زبره الكبير العملاق بكسها وبيدفسه لأخره جوة
بقيوا على الوضع ده تقريبا ٥ دقائق
وبعدها بيسحب زبره من كسها عشان يغيروا الوضعية
وهنا انا اتصدمت من حجم زبر عم حسن
كان زبره مخيف من كثر ضخامته
كان يجي ٢٠ سم تقريبا و ثخين اوي ولونه أسمر شوية
وقف امي قدام السرير وخلاها تحني ضهرها وتخلي بطنها وبزازها الكبار على السرير
وهو من ورا حط زبره بكس امي ناديا وهاتك يا نيك
كان النيك عنيف اوي لدرجة صوت اللحم وهو بيخبط ببعض وصوت السرير وهو بيتهز مالي البيت كله
شوي وعم حسن رفع امي على دراعه الاتنين وخله زبره فكسها وبدا يرفعها وينزلها على زبره الكبير
وبعد شوية من الوضع دا تشنج عم حسن وجابهم بكس ماما ناديا
هنا انا اتسحبت لورا ومكنتش اعرف اعمل ايه
انا لصراحة كنت خايف ادخل عليهم يقوم عم حسن ينيكني مكان امي
مش لان مش بحب اتناك ، بس عشان شكل زبره يخوف
اتسحبت برا البيت وروحت اتمشه لحد مشمس غابت ورجعت البيت
دخلت كانت مامتي قاعدة بلصالون بتشاهد ل tv سلمت عليها مندون ما بينلها اي حاجه وكنت بتكلم معاها عادي وبهزر
وسألتني كنت فين كل الوقت دا
قلتلها رحت مع اصحابي لعبنا ماتش كرة وبعدها روحنا شربنا عصير
قالت مش عايز تاكول قلتلها بعد مستحم هاكل
انا دخلت الحمام اغير تيابي واستحم ، وامي دخلت المطبخ تحضرلي الاكل
انا وبغير تيابي لاقيت هدوم امي الداخلية الكانت لبساهم لعم حسن معلقين فلحمام
واول مشفتهم تذكرت كل المشهد الشفته اليوم وهجت اوي على التذكرته وزبري وقف مثل الحديد
زبري يعتبر حجمه جيد يجي ١٥ سم و تخين حبتين
قعدت اشم بكلوت امي وستيان تبعها واضرب عشرة وانا بتخيل الحصل اليوم
وجبت لبني بلكيلوت بتاعها ورجعت علقت تيابها مكانهم وستحميت وخرجت من الحمام روحت أكلت وبعدها قعدت مع امي شوي لحين تاخر لوقت شوي رحت انا وامي ننام
انا وامي بنام بغرفة واحدة بسبب صغر البيت
هي بتنام على السرير وانا على الأرض .
بتفيقني امي ثاني يوم بتقلي يلاه يا حبيبي يا حوده
قوم افطر عشان تلحق الجامعة
انا قمت غسلت وجهي وقعدت افطر مع امي وبعدها قمت غيرت ملابسي وطلعت الجامعة
وانا طالع من البيت جت عيني في عين عم حسن ولغريب ان حسيت نفسي مش متضايق بلعكس سلمت على عم حسن وكملت طريقي
وانا بطريق كنت بقول بيني وبين نفسي معقول عم حسن يروح لماما اليوم كمان .
عدا النهار وخلصت جامعتي وروحت البيت اول ما دخلت البيت كانت امي جالسة في الصالون
سلمت عليها مردتش السلام اتطلعت فيها لقيتها عابسة مكشرة
*****************
نهاية الجزء الأول نكمل الجزء الثاني.....
*****************
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: BoB Aki, meedo32, كازانوفا و شخص آخر
(الشرموطة ناديا و أبنها)
كتابة وتأليف الكاتبة ناديا الشرموطة
و الكاتب Mahmod Bnz

* الجزء الأول*
انا اسمي محمود من مصر
انا عندي ٢٢ سنة ساكن مع مامتي لوحدينا من توفي والدي من أكثر من ٥ سنوات
مامتي اسمها ناديا عندها ٤٠ سنة
هي تشبه المرا الفلاحة طولها ١٦٠ سم و وزنها ٩٠ كغ
جسمها معبي بزها كبير شوي يجي قد الشمامة
طيزها كبيرة برضو عريضه ومدورة ومرفوعة
ولونها أبيض يعني حتى مرا فرس
هي لما تكون بشارع يبقى الكل بيبص عليها عايزين ياكلوها بعيونهم
نحنى وضعنا المادي سيء نعتبر فقراء
والدي ترك لينا البيت المقيمين فيه ، بيت صغير وقديم عبارة عن غرفة نوم ومطبخ وحمام وصالون صغير
وترك لينا محل صغير بلحارة بلزق بيتنا ومأجرينه لعم حسن
ودا عم حسن جارنا وهو شخص محترم وملتزم وصديق والدي من زمان
كنت ابقه اروح ألعب مع اولاده من زمان وانا ولد
اوقات نلعب بلحارة او عنده فلبيت ، وهنرجع للموضوع دا بوقت تاني من القصة .
ودا عم حسن شخص بجسم جبار
طويل يبقى ١٩٠سم و وزنه أكثر من ١٢٠ كغ

نسيت أوصفلكم نفسي
انا طولي ١٧٠ سم و وزني ٨٠ كغ
جسمي مليان شوي زي ماميتي
مفيش شعر فجسمي ولوني ابيض مثل ماما
اصل انا بشبها كثير لدرجة الناس بلحارة بيتريقوا علي وبقولوا أهو اجت ناديا

المهم نخش بمواضيع القصة :
مرة كنت راجع من الجامعة بدري عشان كنت تعبان شوي ومفيش محاضرات كثيرة أصل انا بدرس هندسة مدنية
ونا بلحارة بشوف محل عم حسن بلحارة مغلق على غير العادة هو فاتح بقالية
استغربت وبقيت مكمل ناحية البيت وبفتح الباب واول ما ادخل اسمع صوت غريب جاي من البيت
انا الاول اتخضيت خفت يكون في حرامي او يكون مامتي حصلها حاجا
سكرت الباب بشويش ودخلت ناحية الصوت الكان جاي من أوضة النوم
تسحبت بشويش و تفرجت من خرم الباب وهنا بشوف صدمة عمري
شفت العمري ما اتخيله 😱
شفت ماما نايمة على طرف السرير ورافعة رجولها على كتاف الشخص الكان بينيكها
والصدمة الأكبر كانت ان البينيك ماما هو عم حسن
عم حسن الكنت فاكره محترم ومتدين ومالوش بلأمور الوسخة دي
كان مخلي رجول مامتي على كتافه ومدخل زبره الكبير العملاق بكسها وبيدفسه لأخره جوة
بقيوا على الوضع ده تقريبا ٥ دقائق
وبعدها بيسحب زبره من كسها عشان يغيروا الوضعية
وهنا انا اتصدمت من حجم زبر عم حسن
كان زبره مخيف من كثر ضخامته
كان يجي ٢٠ سم تقريبا و ثخين اوي ولونه أسمر شوية
وقف امي قدام السرير وخلاها تحني ضهرها وتخلي بطنها وبزازها الكبار على السرير
وهو من ورا حط زبره بكس امي ناديا وهاتك يا نيك
كان النيك عنيف اوي لدرجة صوت اللحم وهو بيخبط ببعض وصوت السرير وهو بيتهز مالي البيت كله
شوي وعم حسن رفع امي على دراعه الاتنين وخله زبره فكسها وبدا يرفعها وينزلها على زبره الكبير
وبعد شوية من الوضع دا تشنج عم حسن وجابهم بكس ماما ناديا
هنا انا اتسحبت لورا ومكنتش اعرف اعمل ايه
انا لصراحة كنت خايف ادخل عليهم يقوم عم حسن ينيكني مكان امي
مش لان مش بحب اتناك ، بس عشان شكل زبره يخوف
اتسحبت برا البيت وروحت اتمشه لحد مشمس غابت ورجعت البيت
دخلت كانت مامتي قاعدة بلصالون بتشاهد ل tv سلمت عليها مندون ما بينلها اي حاجه وكنت بتكلم معاها عادي وبهزر
وسألتني كنت فين كل الوقت دا
قلتلها رحت مع اصحابي لعبنا ماتش كرة وبعدها روحنا شربنا عصير
قالت مش عايز تاكول قلتلها بعد مستحم هاكل
انا دخلت الحمام اغير تيابي واستحم ، وامي دخلت المطبخ تحضرلي الاكل
انا وبغير تيابي لاقيت هدوم امي الداخلية الكانت لبساهم لعم حسن معلقين فلحمام
واول مشفتهم تذكرت كل المشهد الشفته اليوم وهجت اوي على التذكرته وزبري وقف مثل الحديد
زبري يعتبر حجمه جيد يجي ١٥ سم و تخين حبتين
قعدت اشم بكلوت امي وستيان تبعها واضرب عشرة وانا بتخيل الحصل اليوم
وجبت لبني بلكيلوت بتاعها ورجعت علقت تيابها مكانهم وستحميت وخرجت من الحمام روحت أكلت وبعدها قعدت مع امي شوي لحين تاخر لوقت شوي رحت انا وامي ننام
انا وامي بنام بغرفة واحدة بسبب صغر البيت
هي بتنام على السرير وانا على الأرض .
بتفيقني امي ثاني يوم بتقلي يلاه يا حبيبي يا حوده
قوم افطر عشان تلحق الجامعة
انا قمت غسلت وجهي وقعدت افطر مع امي وبعدها قمت غيرت ملابسي وطلعت الجامعة
وانا طالع من البيت جت عيني في عين عم حسن ولغريب ان حسيت نفسي مش متضايق بلعكس سلمت على عم حسن وكملت طريقي
وانا بطريق كنت بقول بيني وبين نفسي معقول عم حسن يروح لماما اليوم كمان .
عدا النهار وخلصت جامعتي وروحت البيت اول ما دخلت البيت كانت امي جالسة في الصالون
سلمت عليها مردتش السلام اتطلعت فيها لقيتها عابسة مكشرة
*****************
نهاية الجزء الأول نكمل الجزء الثاني.....
*****************
تعال انيك امك الشرموطه واعشر كسها واغرقه لبن
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تغلق للتكرار
 
  • عجبني
التفاعلات: mido tito
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%