NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بما ان فكرة الشذوذ دي زادت اوي انا عاوز أوضح حاجة واستفسر عن حاجة
1/اللي عاوز اوضحه ان معظم اللي بيقول انه موجب أو كله بيبقى واحد حيوان ع اي حاجة ينيكها وخلاص
2/اللي عاوز استفسر عنه هوا ايه اللي يخلي واحد عاوز يتناك يعني حتى لو هوا حط حاجة فطيزه من الأفلام او كدا وهوا صغير ايه اللي يخليه يهيج ع زبر وبالذات ان معظم السوالب بيهيجم ع النوع الرجولي دا ليه ارجو مشاركة الجميع في إطار التوعية والمناقشة وبدون غلط ف حد وشكرا

• عجبني
التفاعلات: Toommc و ananor22
انا د طبيعتى بحب الزوبر وبهيج عليه وبتمتع من خرمى زبي بسميه دلدول مبقفش خالص ولا اجدع ست حتي اما اجوزت اتفضحت ولقتن بتمتع اما مارست مع الرجاله بتمتع ان بمص الزوبر واخده ف طيزى وعمر متمتعت مع الستات الل بيكرهون ويزلون ويتريقوا عليا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Noris567, samehhhhh, Ayoup و 3 آخرين
انا د طبيعتى بحب الزوبر وبهيج عليه وبتمتع من خرمى زبي بسميه دلدول مبقفش خالص ولا اجدع ست حتي اما اجوزت اتفضحت ولقتن بتمتع اما مارست مع الرجاله بتمتع ان بمص الزوبر واخده ف طيزى وعمر متمتعت مع الستات الل بيكرهون ويزلون ويتريقوا عليا
ليه متقولش ان دا شوية نقص ف الثقة
يعني ثقتك ف نفسك انقهرت شوية فبيت تحس انك كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه متقولش ان دا شوية نقص ف الثقة
يعني ثقتك ف نفسك انقهرت شوية فبيت تحس انك كدا
اه حاجات كتير ضيعت ثقتي قدام الستات وبيت استمتع بكدا كرهتهم وحبيت الرجاله وما مارست معاهم اتمتعت اكتر سبت نفس لنصيبي وكل ما رجل تييج كل مسكه الرجوع تتفل ومع اول فضيحه واعتراف خدت الرخصه ههههء

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Alizokz و M.M.M
اه حاجات كتير ضيعت ثقتي قدام الستات وبيت استمتع بكدا كرهتهم وحبيت الرجاله وما مارست معاهم اتمتعت اكتر سبت نفس لنصيبي وكل ما رجل تييج كل مسكه الرجوع تتفل ومع اول فضيحه واعتراف خدت الرخصه ههههء
يعني مثلا انت مفكرتش تخلف ؟

• عجبني
التفاعلات: Alizokz
فكرت اخلف واعي عاد بس الموج كان اقو ي مني واما بتخطيى ف الطريق بيبقا صعب ترجع والمتعه بتنس كل حاجه خلفه ايه وخرا ايه ههههء

• محزن
التفاعلات: M.M.M
تمام شكرا ع مشاركتك معايا +اتمنى تلاقي الخير ليك وتابع الموضوع ممكن حد يقول حاجة تفيدك وتاني مرة اشكرك ع مشاركتك

يلا يجدعان كل واحد يقول تجربته خلو الكل يستفاد

تمام شكرا ع مشاركتك معايا +اتمنى تلاقي الخير ليك وتابع الموضوع ممكن حد يقول حاجة تفيدك وتاني مرة اشكرك ع مشاركتك
تسلملي ههه زوبرك هوا خيار ي هههههههيييء

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Alizokz و M.M.M
M.M.M الحل بسيط ........ جرب تتناك و احكم بنفسك :giggle:

• بيضحكني
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: نوني الخول, Man Nanoy, M.M.M و شخص آخر
يا حضرت ده ميول وهو غصب عنه لأن دي حاجة فيه زي ما انت ليك شهوتك همه كمان بيكون ليه شهوة زيك بس لي شئ تاني

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: جيجي بنوتي، Man Nanoy و M.M.M
يا حضرت ده ميول وهو غصب عنه لأن دي حاجة فيه زي ما انت ليك شهوتك همه كمان بيكون ليه شهوة زيك بس لي شئ تاني
طب هسألك سؤال يسطا ف الحته دي بس محرج شويه ؟😂😂

ايوة الفكرة بقى ان مثلا لما كلنا كان عندنا 10 سنين مثلا او 12 سنة كنا كلنا بنبض لبنات او كدا قصدي بدايات الشهوة يعني كنا كلنا زي بعض مع اختلاف درجات الشهوة بعد كدا احنا اللي بنوتي دماغنا ف المكان اللي اتسهل لينا فاهمني

ايوة الفكرة بقى ان مثلا لما كلنا كان عندنا 10 سنين مثلا او 12 سنة كنا كلنا بنبض لبنات او كدا قصدي بدايات الشهوة يعني كنا كلنا زي بعض مع اختلاف درجات الشهوة بعد كدا احنا اللي بنوتي دماغنا ف المكان اللي اتسهل لينا فاهمني
مش عرفه انت بتحكي في اي بس عن نفسي انا طول عمري بقرف من الولد

التعديل الأخير:
  • بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: M.M.M و Dr.Gokar
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝖒 𝖆 𝖗 𝖌 𝖆 𝖓 𝖞 𓅃
  • بيضحكني
التفاعلات: Dr.Gokar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل